Eendracht Aalst-La Louvière - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13
 Eendracht Aalst-La Louvière 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
droeven schreef:
Hugo schreef:
Dit interview met Kevin Franck was te lezen in het nieuwsblad.
Moegestreden Kevin Franck aan basis winnende treffer'
Ik kon geen pap meer zeggen'
De Aalsterse aanhang moest tot in de slotminuut wachten tot de verhoopte punten binnen waren. Aan de basis van de treffer lag Kevin Franck die een vrijschop op het hoofd van Van Den Brande mikte. Roel miste niet.
Net als eerder WS Woluwe en Oudenaarde onderging La Louvière zondag hetzelfde lot met de winnende Aalsterse treffer in de slotseconden. Kevin Franck beseft dat het beter moet, maar de kleine generaal met de fluwelen baltoets benadrukt dat de resultaten wel primordiaal blijven.

Champagnevoetbal zagen we dit seizoen nog niet, maar net als tegen Zottegem was het zondag wel erg slappe koffie?

Kevin Franck: 'Het geleverde spel was niet meteen goed te noemen, maar we bleven wel knokken voor elke meter grond. Ik denk dat de keuze ook snel gemaakt is als je moet kiezen tussen mooi voetbal zonder punten en een slechte wedstrijd die de volle buit oplevert. We brengen geen bruisend voetbal, maar verzamelden intussen toch al vijftien punten. Stel dat we La Louvière van het kastje naar de muur spelen, maar met lege handen achterblijven. Pas dan zou iedereen balen.'

Vorige week viel een thuisnederlaag tegen Zottegem samen met een mindere prestatie. Een streep door de rekening voor wie prijzen wil pakken?

'We stelden 7 op 9 voorop voor het drieluik in eigen stadion. Na de passage van Zottegem was dat al niet meer mogelijk, maar dankzij de late treffer kunnen we nu toch aan een inhaalbeweging beginnen. Het maakt weinig uit wanneer je scoort. Onze goals in de slotfase bewijzen wel dat we er tot de laatste snik voor gaan. Wilskracht en werklust zijn factoren die door onze achterban gewaardeerd worden. We maken elke week het truitje nat maar hebben eens nood aan een klinkende zege om de trein helemaal op de rails te zetten.'

Van Den Brande claimde de treffer omdat hij jouw vrijschop met het hoofd devieerde. Een ingestudeerd nummer?

'Tijdens de laatste aanval lukte het dan toch. Van Den Brande speelde in de slotfase dieper en rukte mee op. De afspraak luidt dat ik de vrijschop aan de eerste paal breng. Eerlijk gezegd kreeg ik die bal ook niet verder meer. Ik was ten einde krachten en kon geen pap meer zeggen. :hmm:
Met mijn laatste energie bracht ik de bal voor en tot ieders vreugde leverde dat de winnende treffer op waardoor de haver toch naar het beste paard ging.'
:worship:
ik zou ni weten waar franck zijn krachten verspeeld zou hebben :wadde: hij was wel iets beter dan vorige weken.




........ in een PAK kilometers............ ben zeker moest 'm met wat meer vertrouwen beginnen spelen dat hij echt wel meer kan bijbrengen dan nu het geval is.


28 Okt 2008, 20:32
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Allez, jongens, stopt nu ne keer met zout te leggen op elke slak.
Eén zinneke uit een interview halen en daar dan zo over beginnen.
Gaat een beetje op uw vrouw zagen, hé...

Ge kunt er net zo goed en paar andere zinnekes uithalen:
Citeer:
Het geleverde spel was niet meteen goed te noemen, maar we bleven wel knokken voor elke meter grond.

Citeer:
De afspraak luidt dat ik de vrijschop aan de eerste paal breng.


Nogal een speler, hé, als het er echt op aankomt, dan legt hij de bal precies waar hij moet zijn, en dat na 90 minuten knokken... Het lijkt wel Beckham in zijn betere dagen... ;)


28 Okt 2008, 21:14
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
salvador schreef:
Allez, jongens, stopt nu ne keer met zout te leggen op elke slak.
Eén zinneke uit een interview halen en daar dan zo over beginnen.
Gaat een beetje op uw vrouw zagen, hé...

Ge kunt er net zo goed en paar andere zinnekes uithalen:
Citeer:
Het geleverde spel was niet meteen goed te noemen, maar we bleven wel knokken voor elke meter grond.

Citeer:
De afspraak luidt dat ik de vrijschop aan de eerste paal breng.


Nogal een speler, hé, als het er echt op aankomt, dan legt hij de bal precies waar hij moet zijn, en dat na 90 minuten knokken... Het lijkt wel Beckham in zijn betere dagen... ;)


Straffe vergelijking moet ik zeggen of speelden ze soms samen bij Real Madrid. :plat:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


28 Okt 2008, 21:18
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Ik herinner mij van Beckham ene match met Engeland (ik denk tegen Griekenland al ik me niet vergis) waar hij er niet veel van bakte tot hij in de 89ste minuut een vrije trap in de winkelhaak knalde, vandaar de vergelijking...


28 Okt 2008, 21:20
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
salvador schreef:
Ik herinner mij van Beckham ene match met Engeland (ik denk tegen Griekenland al ik me niet vergis) waar hij er niet veel van bakte tot hij in de 89ste minuut een vrije trap in de winkelhaak knalde, vandaar de vergelijking...


Inderdaad. Waren ze dankzij die goal niet gekwalificeerd voor WK of EK?

_________________
es da ier e fistjen...


28 Okt 2008, 21:24
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Zondag aanstaande 89ste minuut vrije trap van Kevin Franck schitterend in de winkelhaak. :banana: :zzz:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


28 Okt 2008, 21:30
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Boris schreef:
salvador schreef:
Ik herinner mij van Beckham ene match met Engeland (ik denk tegen Griekenland al ik me niet vergis) waar hij er niet veel van bakte tot hij in de 89ste minuut een vrije trap in de winkelhaak knalde, vandaar de vergelijking...


Inderdaad. Waren ze dankzij die goal niet gekwalificeerd voor WK of EK?


Gekwalificeerd voor WK 2002, was een wedstrijd van oktober 2001. Maar Becks speelde toen echt wel goed, zoek maar op op Youtube. De commentatoren zeiden toen dat hij Griekenland bijna alleen op de knieen had gedwongen. Alles verliep langs hem maar zijn twee vrije trappen op een gevaarlijke plaats waren nog niet binnen gegaan. Die vrije trap in de 93ste minuut werd vergezeld door een tof verhaal, vertelt door Teddy Sheringham. Die zei toen: 'Ik wou de vrije trap nemen omdat Beckham nog niet veel geluk had gehad. Maar hij nam de bal af en zei vlakaf tegen mij: deze gaat binnen... En het lukte hem nog ook'.

Ben nogal een Beckham fan, daarmee :D

Edit: Heb de link opgezocht: http://nl.youtube.com/watch?v=rKDvtnEhLP0

_________________
Afbeelding


28 Okt 2008, 22:01
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Hugo schreef:
Zondag aanstaande 89ste minuut vrije trap van Kevin Franck schitterend in de winkelhaak. :banana: :zzz:


Wetende wat ik nu weet zit ik op dat ogenblik nog in de kantine, nip ik nog een laatste maal van mijn bijna-leeg-pintje en loop ik naar buiten. Maak er dus maar de 91minuut van :D

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


28 Okt 2008, 22:29
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Sven KSK Opwijk schreef:
Boris schreef:
salvador schreef:
Ik herinner mij van Beckham ene match met Engeland (ik denk tegen Griekenland al ik me niet vergis) waar hij er niet veel van bakte tot hij in de 89ste minuut een vrije trap in de winkelhaak knalde, vandaar de vergelijking...


Inderdaad. Waren ze dankzij die goal niet gekwalificeerd voor WK of EK?


Gekwalificeerd voor WK 2002, was een wedstrijd van oktober 2001. Maar Becks speelde toen echt wel goed, zoek maar op op Youtube. De commentatoren zeiden toen dat hij Griekenland bijna alleen op de knieen had gedwongen. Alles verliep langs hem maar zijn twee vrije trappen op een gevaarlijke plaats waren nog niet binnen gegaan. Die vrije trap in de 93ste minuut werd vergezeld door een tof verhaal, vertelt door Teddy Sheringham. Die zei toen: 'Ik wou de vrije trap nemen omdat Beckham nog niet veel geluk had gehad. Maar hij nam de bal af en zei vlakaf tegen mij: deze gaat binnen... En het lukte hem nog ook'.

Ben nogal een Beckham fan, daarmee :D

Edit: Heb de link opgezocht: http://nl.youtube.com/watch?v=rKDvtnEhLP0


idd. ge kent wss ook de song 442 - Come on England. Da begin alleen al :D

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


28 Okt 2008, 22:30
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Hugo schreef:
Zondag aanstaande 89ste minuut vrije trap van Kevin Franck schitterend in de winkelhaak. :banana: :zzz:


moest het zo zijn ge zou nog nie blij zijn ook waarschijnlijk.
wat een rot karakterken zeg.. :crazy:

_________________
iendracht!


28 Okt 2008, 23:22
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Hugo schreef:
de kleine generaal met de fluwelen baltoets


Dit seizoen spijtig genoeg nog niet gezien :cry:


29 Okt 2008, 0:11
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Verbechio schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Boris schreef:
salvador schreef:
Ik herinner mij van Beckham ene match met Engeland (ik denk tegen Griekenland al ik me niet vergis) waar hij er niet veel van bakte tot hij in de 89ste minuut een vrije trap in de winkelhaak knalde, vandaar de vergelijking...


Inderdaad. Waren ze dankzij die goal niet gekwalificeerd voor WK of EK?


Gekwalificeerd voor WK 2002, was een wedstrijd van oktober 2001. Maar Becks speelde toen echt wel goed, zoek maar op op Youtube. De commentatoren zeiden toen dat hij Griekenland bijna alleen op de knieen had gedwongen. Alles verliep langs hem maar zijn twee vrije trappen op een gevaarlijke plaats waren nog niet binnen gegaan. Die vrije trap in de 93ste minuut werd vergezeld door een tof verhaal, vertelt door Teddy Sheringham. Die zei toen: 'Ik wou de vrije trap nemen omdat Beckham nog niet veel geluk had gehad. Maar hij nam de bal af en zei vlakaf tegen mij: deze gaat binnen... En het lukte hem nog ook'.

Ben nogal een Beckham fan, daarmee :D

Edit: Heb de link opgezocht: http://nl.youtube.com/watch?v=rKDvtnEhLP0


idd. ge kent wss ook de song 442 - Come on England. Da begin alleen al :D


Inderdaad.

Er is is een jongensband geweest, genaamd Five. En die hadden een hit een paar jaar geleden met als titel Keep On Movin'. Heb dat ooit is gevonden bij mijn nicht op die groep hun Greatest Hits CD en daar stond een World Cup 02 edition op. Was een en al genoten...

_________________
Afbeelding


29 Okt 2008, 0:12
Miniem

Lid geworden op: 01 Jul 2008, 21:45
Berichten: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
blijkbaar kan Franck niets goed doen zelfs voor een krantenartikel word hij op de rooster gelegd.
Terwijl er nog vele anderen niet denderend spelen maar toch vele punten sprokkelen bij de rubriek man van de match,dus wees eens oprecht want elke pas die hij geeft zou moeten goed zijn maar velen weten dat er altijd wel eentje kan verdwalen zelfs twee,maar als er met die enkele goeie passen iets word gedaan dan zou hij voor velen al veel beter spelen?


29 Okt 2008, 0:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Onderkroiper schreef:
Ik had twee mooie momenten : Voor de match het onverwachte dansje met Zwawi :D
en de goal van De Roel (y)


Dansje van Zwawi & Den Onderkroiper staat op Youtube :banana: :EA:

Afbeelding


http://www.youtube.com/watch?v=kBx-9RWobV8

_________________
Century game 22 juni 2019


Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 29 Okt 2008, 8:23, 1 keer totaal gewijzigd.



29 Okt 2008, 1:02
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
demol schreef:
blijkbaar kan Franck niets goed doen zelfs voor een krantenartikel word hij op de rooster gelegd.
Terwijl er nog vele anderen niet denderend spelen maar toch vele punten sprokkelen bij de rubriek man van de match,dus wees eens oprecht want elke pas die hij geeft zou moeten goed zijn maar velen weten dat er altijd wel eentje kan verdwalen zelfs twee,maar als er met die enkele goeie passen iets word gedaan dan zou hij voor velen al veel beter spelen?


Vind ik ook. Heb hem afgelopen zondag in de gaten gehouden en loopt inderdaad wat af. Bovendien stond hij in de eerste helft redelijk hoog, liep hij zich keer op keer vrij, maar kreeg hij de bal niet aangespeeld... Het is typerend om zien dat we in balbezit steeds de moeilijke weg kiezen (gedekte man aanspelen, ballen achter de verdediging willen leggen vanaan de eigen zestien, etc.) terwijl er echt wel vaak mensen vrij staan waardoor je de balcirculatie zou kunnen verhogen... Ik denk dat het ook daarom is dat Franck in de tweede helft zo ver terugplooit om de ballen te komen ophalen want anders wordt het middenveld (zeker als de tijd begint te dringen) compleet overgeslagen. Als je dan met een Boussoufa en een Kabongo vooraan speelt, ben je mijn insziens niks met die lange ballen van Van Mieghem (die trouwens nooit aankwamen).

Het maken van die verkeerde keuzes werd pijnlijk duidelijk toen De Schutter compleet ten onrechte een fluitconcert over zich heen kreeg bij een balverlies in de eerste helft. Steurs speelt De Schutter aan, die notabene twee mensen bij zich staan heeft terwijl Franck twee meter verder geheel vrij staat te molenwieken om de bal te krijgen. De bal werd bovendien slecht ingespeeld waardoor De Schutter in de fout wordt gedwongen en de bal verliest. Toppunt was dat Steurs dan nog gebaren maakt naar Niels om te zeggen: wat steek jij nu uit??

Wat ik ook tussen de lijnen van dat interview lees, is dat er precies enkel en alleen rekening wordt gehouden met wat de trainer zegt ("ik moet de bal bij een vrije schop aan de eerste paal leggen")... En dat is nu net een gevoel dat me bekruipt als je ons spel aanziet... dat het allemaal zo ingelepeld is en daardoor ook zo voorspelbaar voor de tegenstand - alle passes zijn nagenoeg getelefoneerd... Verrassing is nul komma nul. Soms heb ik de indruk dat ze schrik hebben om (voluit) te voetballen, de bal het werk te laten doen...

Een Franck zou van mij althans de vrijgeleide krijgen om, als het niet loopt, op het veld zelf de lijnen uit te zetten, door een geniale flits of zo. Het in een tijd spelen van Franck in de eerste matchen van de voorbereiding krijg je nu niet meer te zien - iedereen loopt meer na te denken dan op intuïtie te spelen me dunkt. Misschien is dat ook de verklaring waarom die schitterende flankveranderingen van Franck er niet meer bijzijn in het huidige spel... Dat soort ballen dateren van de eerste helft op Wetteren, toen hij de ballen rechts bij Van Damme ging ophalen om met een gemeten pass van dertig - veertig meter Lord perfect aan te spelen... Ik vond dat een serieus wapen, wat we sindsdien niet meer hebben gezien...


29 Okt 2008, 8:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 91 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst