Eendracht Aalst-La Louvière - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 13
 Eendracht Aalst-La Louvière 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Nog even naar de samenvatting gekeken, zo'n ballen als die van Couli naar Lord zouden veel meer moeten gegeven worden zeker aangezien we er voorin de snelheid voor hebben...


27 Okt 2008, 13:36
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Gijzegem Vaneigest schreef:
Nog even naar de samenvatting gekeken, zo'n ballen als die van Couli naar Lord zouden veel meer moeten gegeven worden zeker aangezien we er voorin de snelheid voor hebben...


Ook! En Franck moet niet steeds achteraan de bal gaan opzoeken om dan links, rechts (of in het slechtste geval achteruit) te gaan passen. Hij en Coulibaly lopen elkaar daar ook telkens voor de voeten. Moest Coulibaly die ballen gaan halen, Franck zoeken en hem het spel laten verdelen zou dat beter gaan denk ik.

Nuja, dat zullen ze zelf ook wel weten. Hopelijk vinden ze snel dat ritme

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


27 Okt 2008, 14:17
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Gijzegem Vaneigest schreef:
Nog even naar de samenvatting gekeken, zo'n ballen als die van Couli naar Lord zouden veel meer moeten gegeven worden zeker aangezien we er voorin de snelheid voor hebben...

Schitterende pas was dat, inderdaad, net zoals de goal ook een perfect getrapte vrije schop was... (y)


27 Okt 2008, 14:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Ik had twee mooie momenten : Voor de match het onverwachte dansje met Zwawi :D
en de goal van De Roel (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


27 Okt 2008, 14:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Onderkroiper schreef:
Ik had twee mooie momenten : Voor de match het onverwachte dansje met Zwawi :D


Een homo-outing op het veld, dat hadden we inderdaad nog niet gehad :D . En Zwawi had de smaak te pakken, want hij probeerde 's avonds in de kantine nog kandidaten te ronselen :lol: .


27 Okt 2008, 14:46
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19 Mei 2008, 13:37
Berichten: 62
Locatie: hofstade Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Na de match Arne dugardijn gezien in kantine in gesprek met bestuur....laat maar komen alhoewel....eerst buitengesmeten worden en daarna moeten weerkomen ????.
Hopenlijk, is onze Belgische rus inzetbaar volgende week, en kan hij alle kansen eens verzilveren. Lio komt weer in vorm, alhoewel hij een zwakke tegenstander had (3).
Kabongo heeft nu toch al genoeg krediet gekregen...sorry maar voor mij miskoop !
Dan liever Arnold...
Zet de broertjes Spotbeen, alsook Aelbrecht in de basis...dat zijn de vechters zoals Schutter, Roel, Seminck en Steurs die wij voor het moment missen.
CONCLUSIE : slecht spelen en toch winnen , zo wordt men kampioen ....

_________________
mé dos cervezas por favor, nor twiede noste joar


27 Okt 2008, 15:00
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Gisteren was de eerste helft inderdaad niet om aan te zien. Het begon nochtans veelbelovend met veel druk naar voren toe maar al snel kropen er weer massa's slordigheden in het spel.

Boussoufa geeft soms de indruk niet mee te kunnen en te plat te zijn maar even later schakelt hij een paar man uit en is hij wel gevaarlijk...
Ik noteer jammer genoeg een aantal reacties van mede-formummers die nogal belachelijk overkomen gezien het feit hij wel een aantal keer buitenspel liep.
Dit is nu net wat deze ploeg mist vind ik, iemand die constant op het randje speelt en zo een continue bedreiging is voor de tegenstander.

Eindelijk zijn we afgestapt van ons oude systeem waar Arnold de bal bijhield en er een aantal jongens konden infiltreren: daar hebben we de spelers niet meer voor.

De tweede helft vond ik al bij al nog goed. We kregen zelfs uitgespeelde kansen maar wringen ze vakkundig de nek om. We missen duidelijk een type Frutos om de ballen binnen te trappen. Hoelang is het geleden dat we een echte afwerker hadden ?
Zolang we die niet hebben gaan we uit derde nooit uitraken...


27 Okt 2008, 15:21
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4811
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
MAFFIOSI schreef:
Na de match Arne dugardijn gezien in kantine in gesprek met bestuur....laat maar komen alhoewel....eerst buitengesmeten worden en daarna moeten weerkomen ????.
Hopenlijk, is onze Belgische rus inzetbaar volgende week, en kan hij alle kansen eens verzilveren. Lio komt weer in vorm, alhoewel hij een zwakke tegenstander had (3).
Kabongo heeft nu toch al genoeg krediet gekregen...sorry maar voor mij miskoop !
Dan liever Arnold...
Zet de broertjes Spotbeen, alsook Aelbrecht in de basis...dat zijn de vechters zoals Schutter, Roel, Seminck en Steurs die wij voor het moment missen.
CONCLUSIE : slecht spelen en toch winnen , zo wordt men kampioen ....


Wat dat van Dugardeyn betreft -> was toeschouwer gisteren, stond in de K en heeft net zoals wij, geen voetbal gezien gisteren. Is trouwens ook nog stevig revaliderend na een zware knieblessure (ik dacht dat hij ook maar rond Nieuwjaar zou kunnen spelen opnieuw) - in dat opzicht inderdaad een mogelijke transfer

Wat Kabongo betreft - raar dat die gast, net zoals Boussoufa gisteren, meteen de volle lading krijgt in een ploeg die niet draait. Is een jonge gast die waarschijnlijk niet zoveel zal verdienen als iemand als Van Mieghem, die gisteren weer eens verstoppertje stond te spelen. Blijkbaar krijgen jonge gasten geen krediet meer bij den Iendracht. Want hoeveel minuten heeft Kabongo al mogen spelen?? Toch ni veel zeker. Was ni meer dan logisch dat hij Arnold verving op basis van de laatste matchen (is een pak vinniger en kan wel een bal controleren) - ik zou Arnold wel op de bank laten zitten hebben maar kom. Je kan de trainer dan ook ni verwijten dat hij het eens anders probeert want Arnold raakte tegen Zottegem en Waregem op uitzondering van zijn kopbaldoelpunt nagenoeg geen bal en wint geen duel.

Nu weer roepen op Aelbrecht in de basis? - sorry hé seg, maar als die eens tien minuten goed invalt, moet hij precies meteen de basis in de week erop... Dat is net zijn sterkste, een halfuur op niveau kan hij spelen, maar dan is het beestje dood toch?

Volgende week Roel geschorst en dan weer eens de hele ploeg door elkaar halen... Het enige goede gisteren waren de drie punten. Couly buiten die ene bal op Lord (was gewoon een flagrante fout van die centrale verdediger die eventjes alleen op buitenspel ging gaan spelen), ni gezien in de match. Van Mieghem evenmin. Zelfs De Schutter kreeg het in de eerste helft moeilijk door al dat geklungel rond hem... Herpakte zich echter secuur in de tweede helft.

Op naar volgend weekend...


27 Okt 2008, 15:33
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Bartos schreef:
Onderkroiper schreef:
Ik had twee mooie momenten : Voor de match het onverwachte dansje met Zwawi :D


Een homo-outing op het veld, dat hadden we inderdaad nog niet gehad :D . En Zwawi had de smaak te pakken, want hij probeerde 's avonds in de kantine nog kandidaten te ronselen :lol: .

Er bloeit iets moois tussen die twee hé :love: :schaap:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


27 Okt 2008, 15:34
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Als ik mag kiezen blijft Dugardyn liefst zo ver mogelijk weg.
Degelijk speler maar een belachelijk ventje.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


27 Okt 2008, 16:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Casual1919 schreef:
Als ik mag kiezen blijft Dugardyn liefst zo ver mogelijk weg.
Degelijk speler maar een belachelijk ventje.


PLUS we hebben al genoeg spelers voor die positie.


27 Okt 2008, 16:58
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Alweer een barslechte wedstrijd in een sfeerloos en bijna leeglopend P.Cornelis stadium, het enige positieve is dat de voetbalgoden ons opnieuw gunstig gezind waren met een driepunter als gevolg: :hmm:
Apropos mooi dansje van den onderkroiper met zwawi. :banana:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


27 Okt 2008, 17:46
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2571
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Positief da Roel geen pijn had. Nu hoeft hij bovendien 2 weken geen matchen te spelen door zijn schorsing volgende week en nadien het weekend zonder competitievoetbal voor ons. Hopelijk is hij er tegen dan volledeig vanaf.
En wat Dugardeyn betreft, kheb hem ook gezien in de tribune. Maar tis nie omda ge achteraf met het bestuur staat te praten da ge terug voor Aalst komt spelen he.


27 Okt 2008, 17:53
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
zwawi schreef:
Maar tis nie omda ge achteraf met het bestuur staat te praten da ge terug voor Aalst komt spelen he.


Anders hadden Troch, Verheyden, Fillipovic, Fadiga, Van Steenbergen, Temmerman, VanderHaege, Arts, ... hier al rondgelopen :D

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


27 Okt 2008, 17:56
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Casual1919 schreef:
zwawi schreef:
Maar tis nie omda ge achteraf met het bestuur staat te praten da ge terug voor Aalst komt spelen he.


Anders hadden Troch, Verheyden, Fillipovic, Fadiga, Van Steenbergen, Temmerman, VanderHaege, Arts, ... hier al rondgelopen :D

Die eerste twee mogen van mij wel terugkomen hoor. :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


27 Okt 2008, 18:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 121 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst