Eendracht Aalst-La Louvière - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 13
 Eendracht Aalst-La Louvière 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
agovv apeldoorn schreef:
Gefeliciteerd met alweer jullie vijfde overwinning van dit seizoen. Alleen wel jammer dat ik vorig seizoen bij deze wedstrijd was en niet afgelopen weekend. Vorig seizoen was ik met nog iemand speciaal naar Aalst gekomen en toen verloren jullie met 0-1 in de 87e minuut. Was toen wel zeer onverdient trouwens. Hopelijk trekken jullie nu deze lijn door en halen jullie weer de eindronde of misschien wel meer, succes!!!


Tof bedankt mannen (y)
fredjen me zen trompetjen da was oeik zo nen toffen hollander. :EA: :banana:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


27 Okt 2008, 22:47
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
DT schreef:
MAFFIOSI schreef:
Nu weer roepen op Aelbrecht in de basis? - sorry hé seg, maar als die eens tien minuten goed invalt, moet hij precies meteen de basis in de week erop... Dat is net zijn sterkste, een halfuur op niveau kan hij spelen, maar dan is het beestje dood toch?

Aelbrecht op midden-midden heeft nog nooit ontgoocheld, wel als rechterflankaanvaller.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


28 Okt 2008, 1:17
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
de langen schreef:
DT schreef:
MAFFIOSI schreef:
Nu weer roepen op Aelbrecht in de basis? - sorry hé seg, maar als die eens tien minuten goed invalt, moet hij precies meteen de basis in de week erop... Dat is net zijn sterkste, een halfuur op niveau kan hij spelen, maar dan is het beestje dood toch?

Aelbrecht op midden-midden heeft nog nooit ontgoocheld, wel als rechterflankaanvaller.


Klopt, maar houdt dat goede niveau maximum 1 helft aan... kijk maar op Waregem... Zie hem momenteel gewoon liever als invaller... een goed halfuur (of minder) alles geven, dat hij zich helemaal kapot mag/kan spelen... Is mijn persoonlijke mening natuurlijk...


28 Okt 2008, 7:50
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
DT schreef:
de langen schreef:
DT schreef:
MAFFIOSI schreef:
Nu weer roepen op Aelbrecht in de basis? - sorry hé seg, maar als die eens tien minuten goed invalt, moet hij precies meteen de basis in de week erop... Dat is net zijn sterkste, een halfuur op niveau kan hij spelen, maar dan is het beestje dood toch?

Aelbrecht op midden-midden heeft nog nooit ontgoocheld, wel als rechterflankaanvaller.


Klopt, maar houdt dat goede niveau maximum 1 helft aan... kijk maar op Waregem... Zie hem momenteel gewoon liever als invaller... een goed halfuur (of minder) alles geven, dat hij zich helemaal kapot mag/kan spelen... Is mijn persoonlijke mening natuurlijk...


Ik vind dat van waregem een heel slecht voorbeedl aangezien toen iedereen mee de dieperik inging in die tweede helft,


28 Okt 2008, 9:05
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Davy schreef:

Ik vind dat van waregem een heel slecht voorbeedl aangezien toen iedereen mee de dieperik inging in die tweede helft,


Welke match is dan wel een goed voorbeeld? Thuis tegen Oudenaarde waarschijnlijk... Inderdaad een van zijn betere matchen voor ons na zijn terugkeer en dan weer een pak minder de match erna. Is volgens mij geen toeval dat hij niveau haalt als invaller waarin hij twintig tot dertig minuten speelt... Hopelijk bewijst hij het tegendeel dat hij het op die positie ook 90 minuten kan brengen hé...

Er blijft trouwens nog een verschil tussen niet slecht doen en goed zijn op die positie... En dan mogen we ook niet achterkomen, want dan is het helemaal verloren... Weerbaarheid blijft zwakjes


28 Okt 2008, 9:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Laat alstublieft Aelbrecht uit de ploeg hé zeg!

_________________
Afbeelding


28 Okt 2008, 17:46
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Okt 2008, 19:48
Berichten: 70
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
MAFFIOSI schreef:
Na de match Arne dugardijn gezien in kantine in gesprek met bestuur....laat maar komen alhoewel....eerst buitengesmeten worden en daarna moeten weerkomen ????.
Hopenlijk, is onze Belgische rus inzetbaar volgende week, en kan hij alle kansen eens verzilveren. Lio komt weer in vorm, alhoewel hij een zwakke tegenstander had (3).
Kabongo heeft nu toch al genoeg krediet gekregen...sorry maar voor mij miskoop !
Dan liever Arnold...
Zet de broertjes Spotbeen, alsook Aelbrecht in de basis...dat zijn de vechters zoals Schutter, Roel, Seminck en Steurs die wij voor het moment missen.
CONCLUSIE : slecht spelen en toch winnen , zo wordt men kampioen ....


Inderdaad, wa gaat da geven als we eens goed gaan beginnen spelen.
Onthou het: na nieuwjaar zetten we de eindsprint in...... :banana:

_________________
Oilsjteneer to the bone!


28 Okt 2008, 18:31
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Wie nu over een titel klapt is ofwel blind, of heeft totaal geen verstand van voetbal. Als ge eens slecht speelt en alsnog kunt winnen, dan "wordt ge kampioen". Als er na de 3,5 maand dat deze kern bijeen is nog géén enkele deftige match gespeeld is, dan moogt ge content zijn met een rustig seizoen in de middenmoot.


28 Okt 2008, 18:33
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Ronse was vorig jaar deze tijd ook niet echt titelkandidaat.
Als we na nieuwjaar iets kunnen forceren is alles mogelijk.
Maar dan moeten we nu aanklampen bij de top en vooral een beetje beter beginnen spelen.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


28 Okt 2008, 18:38
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Casual1919 schreef:
Ronse was vorig jaar deze tijd ook niet echt titelkandidaat.
Als we na nieuwjaar iets kunnen forceren is alles mogelijk.
Maar dan moeten we nu aanklampen bij de top en vooral een beetje beter beginnen spelen.

hiermee kan ik het echt wel eens zijn...
aanklampen voor zover het kan en hopen da het zo rap mogelijk betert...

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


28 Okt 2008, 18:43
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Jeroen schreef:
Wie nu over een titel klapt is ofwel blind, of heeft totaal geen verstand van voetbal. Als ge eens slecht speelt en alsnog kunt winnen, dan "wordt ge kampioen". Als er na de 3,5 maand dat deze kern bijeen is nog géén enkele deftige match gespeeld is, dan moogt ge content zijn met een rustig seizoen in de middenmoot.


Voilà, da peis ik ook. Alleen dubbel jammer want ik zei het al voor aanvang van het seizoen dat de zwakte van de reeks ideaal was voor een promotie en elke tegenstander die ik al heb zien spelen, versterkt dat beeld nog. Nu moeten we echter zelf nog "gelukkig" zijn dat we soms eens hulp krijgen van een ref (wie had dat ooit durven dromen) of dat een of andere tegenstander zowaar nog meer voetbaltechnische fouten maakt dan wij... Beste helft was de eerste helft op Wetteren, kan je nagaan...


28 Okt 2008, 18:48
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Dit interview met Kevin Franck was te lezen in het nieuwsblad.
Moegestreden Kevin Franck aan basis winnende treffer'
Ik kon geen pap meer zeggen'
De Aalsterse aanhang moest tot in de slotminuut wachten tot de verhoopte punten binnen waren. Aan de basis van de treffer lag Kevin Franck die een vrijschop op het hoofd van Van Den Brande mikte. Roel miste niet.
Net als eerder WS Woluwe en Oudenaarde onderging La Louvière zondag hetzelfde lot met de winnende Aalsterse treffer in de slotseconden. Kevin Franck beseft dat het beter moet, maar de kleine generaal met de fluwelen baltoets benadrukt dat de resultaten wel primordiaal blijven.

Champagnevoetbal zagen we dit seizoen nog niet, maar net als tegen Zottegem was het zondag wel erg slappe koffie?

Kevin Franck: 'Het geleverde spel was niet meteen goed te noemen, maar we bleven wel knokken voor elke meter grond. Ik denk dat de keuze ook snel gemaakt is als je moet kiezen tussen mooi voetbal zonder punten en een slechte wedstrijd die de volle buit oplevert. We brengen geen bruisend voetbal, maar verzamelden intussen toch al vijftien punten. Stel dat we La Louvière van het kastje naar de muur spelen, maar met lege handen achterblijven. Pas dan zou iedereen balen.'

Vorige week viel een thuisnederlaag tegen Zottegem samen met een mindere prestatie. Een streep door de rekening voor wie prijzen wil pakken?

'We stelden 7 op 9 voorop voor het drieluik in eigen stadion. Na de passage van Zottegem was dat al niet meer mogelijk, maar dankzij de late treffer kunnen we nu toch aan een inhaalbeweging beginnen. Het maakt weinig uit wanneer je scoort. Onze goals in de slotfase bewijzen wel dat we er tot de laatste snik voor gaan. Wilskracht en werklust zijn factoren die door onze achterban gewaardeerd worden. We maken elke week het truitje nat maar hebben eens nood aan een klinkende zege om de trein helemaal op de rails te zetten.'

Van Den Brande claimde de treffer omdat hij jouw vrijschop met het hoofd devieerde. Een ingestudeerd nummer?

'Tijdens de laatste aanval lukte het dan toch. Van Den Brande speelde in de slotfase dieper en rukte mee op. De afspraak luidt dat ik de vrijschop aan de eerste paal breng. Eerlijk gezegd kreeg ik die bal ook niet verder meer. Ik was ten einde krachten en kon geen pap meer zeggen. :hmm:
Met mijn laatste energie bracht ik de bal voor en tot ieders vreugde leverde dat de winnende treffer op waardoor de haver toch naar het beste paard ging.'
:worship:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


28 Okt 2008, 19:23
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Jan 2008, 22:04
Berichten: 238
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Hugo schreef:
Dit interview met Kevin Franck was te lezen in het nieuwsblad.
Moegestreden Kevin Franck aan basis winnende treffer'
Ik kon geen pap meer zeggen'
De Aalsterse aanhang moest tot in de slotminuut wachten tot de verhoopte punten binnen waren. Aan de basis van de treffer lag Kevin Franck die een vrijschop op het hoofd van Van Den Brande mikte. Roel miste niet.
Net als eerder WS Woluwe en Oudenaarde onderging La Louvière zondag hetzelfde lot met de winnende Aalsterse treffer in de slotseconden. Kevin Franck beseft dat het beter moet, maar de kleine generaal met de fluwelen baltoets benadrukt dat de resultaten wel primordiaal blijven.

Champagnevoetbal zagen we dit seizoen nog niet, maar net als tegen Zottegem was het zondag wel erg slappe koffie?

Kevin Franck: 'Het geleverde spel was niet meteen goed te noemen, maar we bleven wel knokken voor elke meter grond. Ik denk dat de keuze ook snel gemaakt is als je moet kiezen tussen mooi voetbal zonder punten en een slechte wedstrijd die de volle buit oplevert. We brengen geen bruisend voetbal, maar verzamelden intussen toch al vijftien punten. Stel dat we La Louvière van het kastje naar de muur spelen, maar met lege handen achterblijven. Pas dan zou iedereen balen.'

Vorige week viel een thuisnederlaag tegen Zottegem samen met een mindere prestatie. Een streep door de rekening voor wie prijzen wil pakken?

'We stelden 7 op 9 voorop voor het drieluik in eigen stadion. Na de passage van Zottegem was dat al niet meer mogelijk, maar dankzij de late treffer kunnen we nu toch aan een inhaalbeweging beginnen. Het maakt weinig uit wanneer je scoort. Onze goals in de slotfase bewijzen wel dat we er tot de laatste snik voor gaan. Wilskracht en werklust zijn factoren die door onze achterban gewaardeerd worden. We maken elke week het truitje nat maar hebben eens nood aan een klinkende zege om de trein helemaal op de rails te zetten.'

Van Den Brande claimde de treffer omdat hij jouw vrijschop met het hoofd devieerde. Een ingestudeerd nummer?

'Tijdens de laatste aanval lukte het dan toch. Van Den Brande speelde in de slotfase dieper en rukte mee op. De afspraak luidt dat ik de vrijschop aan de eerste paal breng. Eerlijk gezegd kreeg ik die bal ook niet verder meer. Ik was ten einde krachten en kon geen pap meer zeggen. :hmm:
Met mijn laatste energie bracht ik de bal voor en tot ieders vreugde leverde dat de winnende treffer op waardoor de haver toch naar het beste paard ging.'
:worship:
ik zou ni weten waar franck zijn krachten verspeeld zou hebben :wadde: hij was wel iets beter dan vorige weken.

_________________
winnaar ajoinpronostiek 2009-2010


28 Okt 2008, 19:31
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
droeven schreef:
ik zou ni weten waar franck zijn krachten verspeeld zou hebben :wadde: hij was wel iets beter dan vorige weken.



:wadde: Franck brengt aanvallend veel te weinig, daar is iedereen het over eens maar hij loopt wel veel. Ge moet hem eens een hele match volgen. Hij komt heel vaak vanachter den bal halen zelfs. Dat em erdoor zat kan ik wel begrijpen. Het is natuurlijk zijn taak niet om die bal extreem diep te komen halen.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


28 Okt 2008, 19:48
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst-La Louvière
Verbechio schreef:
:wadde: Franck brengt aanvallend veel te weinig, daar is iedereen het over eens maar hij loopt wel veel. Ge moet hem eens een hele match volgen. Hij komt heel vaak vanachter den bal halen zelfs. Dat em erdoor zat kan ik wel begrijpen. Het is natuurlijk zijn taak niet om die bal extreem diep te komen halen.


Inderdaad, Franck loopt heel wat af op een match en is veel in beweging. Aanvallend moet het zeker nog beter bij hem.


28 Okt 2008, 20:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst