Eendracht Aalst - Gent Zeehaven - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Eendracht Aalst - Gent Zeehaven 
Auteur Bericht
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
GMGer schreef:
just gelijk de meeste ier, ben ik me e goe gevoel naar huis gegaan, da was al een tijdje geleden. De sfeer was weer goe, het voetbal was beter, de goals vielen wa vroeger.
Kortom gewoon goe.

Toch oolk nog even de megafoonman feliciteren, bracht veel sfeer,ik zou zeggen,
TEUDEREUTEDEIDEREU DO IT AGAIN !!!


da was ene 'maffia mertens', een overactief manneken naar het schijnt, tzal er nie ver naast zijn... :lol:

_________________
iendracht!


03 Nov 2008, 21:17
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
witzwet schreef:
Telbar schreef:
Conclusie na vandaag: We kunnen nog steeds voetballen.

Prima wedstrijd, steunend op een ijzersterke verdediging.
Naast Seminck ontgoochelde dit seizoen nog niemand (zowel Couli, Van Mieghem, De Schutter en Spotbeen), maar enkel Dessaer vormt ook een echte meerwaarde.

Op het middenveld liep het deze keer al een stuk beter. Van Mieghem lijkt er door te komen en Franck wordt beter en beter.

Voorin lijkt Boussoufa een aanwinst. Niet de superspits, maar voor zijn tweede speelkans dit seizoen deed hij het uitstekend. Lord blijft het wat moeilijk hebben, want hij had de wedstrijd sneller moeten beslissen (eerste helft na persoonlijke actie, tweede helft na een prachtactie van Steurs)


Ja jongens, ik denk dat er echt iet scheelt met mij. Die zat toch helemaal niet in de match?? Ik snap er niks meer van. Toen hij werd vervangen kreeg hij amper applaus, terwijl Aelbrecht net geen staande ovatie kreeg. Als je roept om Arnold moet ge al thuisblijven...jongens toch. Ge voelde toch dat er nieuwe impuls in de ploeg mocht? Wa zalt volgende week zijn?? Wat ge hier allemaal leest. Da die gasten moesten thuisblijven die volgens sommigen 'iets' zeggen da nie in hun kraam past...ge staat daar nog met 100 man. De 'forum-moraalridders'...al die heilige boontjes...

(en nu gaan we krijgen: liever met 100 dan veel volk en fluiten/zagen/roepen...). Respect voor ieders mening.

@ pai en rollo29: Stel voor dat ge volgende keer op de man afstapt en zegt wat hij wel en nie mag zeggen. Ben benieuwd...Ik heb ook meegeroepen, ja, ma ik wacht eens op zo'n moraalriddertje die me terechtwijst.


Geen probleem vriend, ik wil met iedereen ne keer klappen,
maar dan wel op voorwaarde da gij ook de spelers recht in hun gezicht gaat uitfluiten na de match.
Afgesproken?

Er zijn altijd spelers die je liever hebt dan andere, maar probeer je daar toch eens bij neer te leggen, het is nie omda gij spelers uitfluit dat ze de week daarop niet meer gaan spelen hé, dan had je maar moeten solliciteren als trainer bij den iendracht.
Enfin das mijn mening hé, als jij denkt dat jouw reactie op één of andere manier de ploeg kan vooruit helpen ga dan vooral je gang zou ik zeggen. veel succes.
aja om het efkes met de woorden van lord te zeggen "Ook het publiek dat ons vandaag bleef steunen was een beslissende factor."
jammer maar niks over de uitfluiters, volgende week beter hé. :p

_________________
iendracht!


03 Nov 2008, 21:39
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
salvador schreef:
Prodialoog schreef:
Ik hoop op een betere twaalfde man. De vorige twee thuiswedstrijden werden we ''ondanks de reeks met weinig sfeer" bij momenten overklast door een 50tal supporters van de tegenpartij. :whistle:

Op het veld moeten de spelers er maar voor zorgen.

Het zal beter zijn dit keer...
Als er niets tussen komt zal ik er zijn.
En ik ben positivo numero uno... :banana:

D'r is genoeg miserie op de wereld, ik ga naar de voetbal om plezier te maken...

Geschreven een paar dagen voor de match.
Qua voorspelling kan dat tellen, hé... ;)


03 Nov 2008, 23:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Voor de liefhebbers reeds wat foto's gepost op de fotosite
Er volgen er nog samen met de Sint

De Sint beloofde een extra snoepje bij winst :D

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Nov 2008, 1:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
rollo29 schreef:
GMGer schreef:
just gelijk de meeste ier, ben ik me e goe gevoel naar huis gegaan, da was al een tijdje geleden. De sfeer was weer goe, het voetbal was beter, de goals vielen wa vroeger.
Kortom gewoon goe.

Toch oolk nog even de megafoonman feliciteren, bracht veel sfeer,ik zou zeggen,
TEUDEREUTEDEIDEREU DO IT AGAIN !!!


da was ene 'maffia mertens', een overactief manneken naar het schijnt, tzal er nie ver naast zijn... :lol:


Crazy alex was goed in form
http://nl.netlog.com/go/explore/videos/videoid=3097303

_________________
www.spionkoplede.com


04 Nov 2008, 10:16
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Dit artikel stond te lezen in het nieuwsblad

Dennis Dessaer viert rentree door grote poort
'Geslaagd op voldoende wijze'

Een ongelukkige botsing met de eigen doelman Lieven De Veirman zadelde Dennis Dessaer met een enkelletsel op. Vijf weken later verscheen hij opnieuw aan de aftrap en scoorde meteen.
Binnenkomen met een treffer. Dat kan tellen?
Dennis Dessaer: 'Niet het scoren op zich, maar de driepunter vond ik positief. Bovendien oogde ons voetbal een stuk beter dan de voorbije weken. De goals lieten lang op zich wachten, maar we geloofden er rotsvast in dat we de volle buit zouden binnenhalen. Voor mezelf kreeg ik de bevestiging dat ik klaar was voor de dienst. Ik had pas twee weken training in de benen, maar het liep gesmeerd. Ik vond niet dat een gebrek aan matchritme me parten speelde. Pas na zeventig minuten voelde ik dat ik een beetje moest doseren bij het inschuiven. Ik bereidde me tot in de puntjes voor op mijn rentree en plukte daar de vruchten van.'
De 3.000 hondstrouwe Aalsterse fans moest twee maanden geduld uitoefenen, maar vanaf nu volgt goed voetbal en een eindrondeticket?
'Over de tweede periodetitel wil ik liever niet te vroeg praten. We bekijken het van match tot match met de eindronde als einddoel. Met 18 op 30 haalden we geen onderscheiding, maar zijn we toch geslaagd op voldoende wijze. Als je die score drie keer neerzet, speel je eindronde. In de tweede en derde periode proberen we trouwens die score nog aan te scherpen en dan zullen we toch dichtbij de hoofdprijzen zitten. Zondag bewezen we dat we niet alleen een aardig stukje kunnen shotten maar dat we ook met verzorgd voetbal kansen kunnen creëren.'

Het bestuur verraste met de timing van de trainerswissel, maar de ingreep oogt intussen wel geslaagd?
'Mark Dillen is een vakman die bezeten is door het voetbal. Hij laat ook blijken dat hij een voetbalfreak is en zet het enthousiasme over op de groep. Het is zijn verdienste dat de spelers nauwkeurig weten wat van hen verwacht wordt. Dillen zoekt steevast naar de ideale ploeg en stilaan lijkt er ook lijn in te komen. Hopelijk plukken we de vruchten op het einde van het seizoen.'

:EA: :banana:


Wim Redant

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


04 Nov 2008, 20:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst