Eendracht Aalst - Gent Zeehaven - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Eendracht Aalst - Gent Zeehaven 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
salvador schreef:
Citeer:
Verwijder mijn account hier maar, ik behoor liever tot de echte " echte " supporters.

Echte supporters zijn mensen die "supporteren".
Dat komt van het Engels: to support = steunen!


nen dooddoener noemen ze dat. :D

(de oscars kunnen met 2 categorieën uitgebreid worden met: grootste moraalridder en grootste azijnpisser)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


02 Nov 2008, 21:48
Junior

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51
Berichten: 180
Locatie: Zwijnaarde
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Vandaag verdiend gewonnen. Gewoon een goede match van de ganse ploeg. Dessaer (man de van de match voor mij) en Van Mieghem (kan dus zeker e stukse shotten hé) de twee besten vandaag. 11 man die er voor gingen en het publiek deed mee. Het kan dus. We staan dus na ons archislecht begin????? 5 punten achter op den eerste. Wetteren dus.... met nog 20 matchen te gaan is er volgens mij nog best iets mogelijk...... Let the games begin....


02 Nov 2008, 21:52
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
witzwet schreef:
salvador schreef:
Citeer:
Verwijder mijn account hier maar, ik behoor liever tot de echte " echte " supporters.

Echte supporters zijn mensen die "supporteren".
Dat komt van het Engels: to support = steunen!


nen dooddoener noemen ze dat. :D

(de oscars kunnen met 2 categorieën uitgebreid worden met: grootste moraalridder en grootste azijnpisser)

Eerder een als taal-les vermomde moraal-les... ;)


02 Nov 2008, 21:53
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Een goeie thuismatch.
Kritiek op Boussoufa vind ik overdreven.Heb wa geduld met zulke gasten, tis nog maar zijn 2de match in de basis.
Weet er iemand wanneer die Rus speelgerechtigd is?

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


02 Nov 2008, 22:07
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Eindelijk ben ik vandaag met een gevoel huiswaarts gekeerd da er beterschap in ons spel zit. We hebben verdiend gewonnen na een hoopgevende prestatie. Voor de rust was het een paar keer oppassen maar erna kon Gent Zeehaven toch nog amper dreigen. De beste match van het seizoen en zeker iets om op verder te bouwen.
De Veirman deed wat hij moest doen. Spotbeen was wa minder vandaag maar bewees in het verleden al dat hij het in zich heeft, dus geen enkel probleem. Seminck zoals altijd onverzettelijk in verdedigend opzicht. Dessaer :worship: als ge da al kunt brengen na een wekenlange afwezigheid. Steurs (y) verbetert van week tot week en zet zich steeds mateloos in. Franck ging ook vaak op rechts lopen doordat er veel van positie gewisseld werd tussen de spelers onderling, deed het nie slecht. De Schutter speelt altijd wel zijn match en ook Aelbrecht ging er voor. Van Mieghem liet voor het eerst zien waarom hij gehaald is, hopelijk kan hij dit bevestigen. Lord, mja, jammer dat hij geen echte afwerker is maar dan had hij waarschijnlijk nie in derde gespeeld :wadde: Boussoufa vond ik nie slecht. De invallers speelden te weinig minuten om er echt iets over te zeggen.
Tot slot de discussie Boussoufa-Arnold. Als ge Arnold na de match in het oog gehouden hebt bij het vreugdedansje, zulde ook wel gezien hebben da hij daar slechts op 1 been stond te huppelen. Volgens mij is hij bijlange nie topfit en ik vrees er zelfs voor dat hij zijn oude niveau niet maar zal halen en dat is dan vooral jammer voor Arnold zelf want diene jongen verdient da absoluut nie. Maar wat mij betreft dus logisch da Boussoufa in de basis start. En waarom vroeger vervangen? Het liep toch vrij goed, ge waart de betere ploeg en de goal hing in de lucht.
Nu rust volgende week :( en dan naar Diegem, waar we ongetwijfeld alweer een muur zullen moeten afbreken om tot aan de goal te geraken...


02 Nov 2008, 22:09
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Goede match gezien vandaag. Iedereen deed echt z'n best. Toch een speciale vermelding voor Dessaer en Van Mieghem. Dessaer sterke match bij wederoptreden en Van Mieghem voor de eerste keer echt aanwezig tijdens de match. (y)

Doe zo voort zou ik zeggen!


02 Nov 2008, 22:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Stijn schreef:
Pai schreef:
Goede match, goede sfeer (do it again verveelde wel :kiss: ).
Volgens mij moesten we 2 penalties hebben, eentje was wel heel duidelijk.

De mannen die schreeuwden om Arnold mogen volgende keer thuis blijven, Boussoufa heeft dat heel goed gedaan.


Prachtig illustratief moment ook tijdens de wedstrijd :
de supportersgezangen komen steeds uit dezelfde hoek in vak JK (de kant ter hoogte van de middellijn). De supporters iets meer naar links (als je met je gezicht naar het veld staat) hoor je zoals altijd zelden of nooit. Ieder zijn goed recht, daar niet van.
Tot we ineens van daaruit een gezang hoorden opstijgen... 'ARNOLD ARNOLD ARNOLD'... Als het is om te kreften hebben ze hun stem wel altijd bij, maar eens meezingen of de ploeg ondersteunen als die het nodig heeft, neen, dat is niet nodig.

Ik wil hier niemand aanvallen, maar ik vond het wel bijzonder illustratief.


Ik stond in de 'zanghoek' en dat is mij idd ook opgevallen. Iedereen zo ne keer kijken van 'huh, van waar komt da?' en dan gewoon meezingen. Tjah, ambiance he :)


02 Nov 2008, 22:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Vandaag naar huis gegaan met een vrij goed gevoel. Voor het eerst was er wat voetbal te zien dit seizoen. Dessaer speelde beresterk en ook De Schutter was weer sterk. Een goeie van Mieghem gezien ook, eindelijk! Voor de rest, wie hier op Arnold zit te roepen...jongens toch, echt zielig. Maar ja, als je in Aalst aan een standbeeld geraakt ben je ongenaakbaar zeker.. :hmm:

_________________
Afbeelding


02 Nov 2008, 22:18
Junior

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 9:55
Berichten: 209
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
SERRE schreef:
Vandaag naar huis gegaan met een vrij goed gevoel. Voor het eerst was er wat voetbal te zien dit seizoen. Dessaer speelde beresterk en ook De Schutter was weer sterk. Een goeie van Mieghem gezien ook, eindelijk! Voor de rest, wie hier op Arnold zit te roepen...jongens toch, echt zielig. Maar ja, als je in Aalst aan een standbeeld geraakt ben je ongenaakbaar zeker.. :hmm:

Bij 0-0 mocht er een extra spits bij. Roepen op Arnold was niet zo onnozel.


02 Nov 2008, 22:19
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Telbar schreef:
Bij 0-0 mocht er een extra spits bij. Roepen op Arnold was niet zo onnozel.


Zoals Arnold nu speelt is dat voor mij geen spits!

_________________
Afbeelding


02 Nov 2008, 22:20
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Hallo mannen, just tois da was nog insj nen toffen voetbalnamiddag een ploeg die er tenvolle voor gaat en de spionkop die ook weer eens voor een gezellige voetbalsfeer zorgde. :banana: :worship:
Mén pintjen en mennen hamburger hebben mij meer gesmaakt dan de afgelopen weken.
’t Zal een plezante week worden om gaan te werken as onzen iendracht gewonnen heeft, ik zal ni veel last hebben van de klootzakken die ons ploeg liever zien verliezen.
Ik gaan express geen uitblinkers noemen want ik wil niemand ni tekort doen :angel: , vandaag heeft iedereen zijn steentje bij gedragen om de drie punten thuis te houden en mede hierdoor in de running te blijven voor den titel.
Weir stoon der weir en weir goon der veir! (y)
Kweitet ‘k zal maar beste stoppen mè oeverdroiven want teveel peper en zout strooien is ook ni goed hé. :whistle:
Weir goan isj een lieken zingen morgen op het werk van de planckaerts van weir zen goe bezig oeik al zeggen ze van ni.. :haha: ’t er loeipen daar oeik denjer supporters rond. :D
Bedankt iendracht voor deze mooie dag, we hadden het eens nodig en ik moen zeggen het doe goed, en nu met zijn allen naar Diegem.
:EA: :worship:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Nov 2008, 22:32
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
supercontent dat we a) gewonnen hebben, b) dat het blijkbaar met beter voetbal was?!
great!

ik kon er niet bijzijn vandaag...maar was heel erg blij met de feedback vanop het forum. tegen al mijn verwachtingen in, zijn we helemaal nog niet aan het eind van het seizoen vandaag, zo blijkt... eindelijk een goeie prestatie van Van Mieghem, dat werd tijd zo'k zo zeggen... en zie, wanneer iedereen op niveau komt dan lukt het wel. blijft natuurlijk wel dat we nog net iets te veel kansen onbenut laten? bleek althans uit wedstrijdverslag?

toch ook ongelofelijk hoe spelers als een de schutter en seminck zo constant goe blijven presteren... we krijgen toch niet echt veel doelpunten tegen, en da's ook hun verdienste, als je ziet hoe schoon die soms heel wat rommel opkuisen vanachter...

stel dat dieje rus nog ewa meevalt (maw vlot scoort) en dat podevijn nog nekeer zou terugkeren... dat zou nog wel eens vuurwerk kunnen geven. maar goe, match per match. op diegem wordt het allicht weer een ander paar mouwen. trouwens niet meteen een ploeg die ons goed ligt dacht ik

anyway... vandaag was het een dag om allicht goe gezind het stadion te verlaten, mij een raadsel waarom er dan plots weer zo'n flauwe en totaal irrelevante discussie op na te houden over wat een goeie supporter dan wel moet zijn, hoe hij er moet uitzien, en of em schoon kan zingen (bij manier van spreken).

tof dat :mijn ploeg de drie punten thuishield, super dat we ondanks een heel magere eerste periode toch maar liefst 18 punten hebben. er zijn zaken die nog verre van goed zijn, allicht... maar 't is ni verkeerd om af en toe gewoon nekeer content te zijn.


02 Nov 2008, 22:41
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
witzwet schreef:
Ik geef je 100% gelijk DT, je hebt daar zeker een punt. Ma best dat ge er hem afhaalt als het nie wil vlotten. Het gaat nie om afkraken hé als ge op nen andere speler roept. Toen hij werd vervangen waren er HEEL VEEL die hem niet eens een applaus gunden! Dat vind ik erover en da is afkraken!


Ik had het ook niet op u persoonlijk hoor of over afkraken enz. En gefundeerde kritiek en verschillende meningen moeten zeker kunnen - alleen hoor je vandaag al van bij de start gezeik op Boussoufa en dat vind ik erover. Hij zorgde voor dreiging en de verdedigers van RG Zeehaven hadden er wel hun handen vol mee. Ik zou ook graag Arnold weer zien wervelen maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat we dat nog ni hebben gezien dit jaar. Speelt nog steeds als in de voorbereiding, dus slecht. Als je dan Boussoufa ziet in vergelijking gaat het bij hem wel in stijgende lijn...

Plus het feit dat er ook nog wat objectief moet naar het voetbal gekeken worden en een match zoals vandaag was een match zoals wij in de heenronde vorig jaar speelden - de passing was goed, er werd al vaker de juiste oplossing gezocht, we dwongen wat kansen af... Als de kritiek dan blijft en dat alles op niks trekt en alles en iedereen wordt afgemaakt, dan stel ik daar vragen bij. Als het beter is, mag/moet dat ook eens gezegd worden, het is nu niet dat we vorig jaar het hele jaar sambavoetbal hebben gezien... Nostalgie is leuk, maar soms is de rede ver te zoeken...


02 Nov 2008, 22:49
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
witzwet schreef:
Ja jongens, ik denk dat er echt iet scheelt met mij.


Serieus? ;)


02 Nov 2008, 23:17
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Dirk schreef:
Man man man, als je hier een andere mening hebt heb je ofwel geen verstand van voetbal, ben je geen echte supporter of een klootzak.
Vraag eens de mening aan mensen die niet op het forum komen, jullie zullen er van verschieten. Maar dat zullen waarschijnlijk ook geen echte supporters zijn.

Verwijder mijn account hier maar, ik behoor liever tot de echte " echte " supporters.

:wave:


Allez man ik heb uw analyse van de wedstrijd eens gelezen daar is toch niets verkeerd aan, het is volgens mijn bescheiden mening een juiste weergave.
De beheerders hebben toch al meermaals gezegd dat iedereen recht heeft op zijn eigen mening het zou anders maar een saaie boel zijn op het forum, laat het nog een nachtje rusten Dirk. ;)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Nov 2008, 23:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst