Eendracht Aalst - Gent Zeehaven | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Eendracht Aalst - Gent Zeehaven 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Zondag is het andermaal van moetens, maar met de drie punten alleen ben ik niet meer content. Ik hoop voor het eerst dit jaar voetbal "Eendracht-waardig" te zien, en als we van dit seizoen nog iets willen maken gaat het goede voetbal echt is moeten komen, want we gaan niet geluk blijven hebben.

Wat mij vorige zondag opviel:

-Kabongo komt gewoon hopeloos tekort. Als je ziet hoe hij loopt, zijn acties, zijn balgevoel: die komt tekort voor derde klasse en mag voor mij part zo snel mogelijk verpatst worden.

-Boussoufa kan voetballen en zou wel van belang kunnen zijn voor ons. Hij liep veel offside, maar bracht tenminste diepgang.

-Franck was al iets beter. Verre van wat het moet zijn, maar Franck heeft bij Dender en KVSK toch wel bewezen dat hij meekan op een hoger niveau dus ik hoop dat hij zijn goede vorm kan hervinden

- Van Mieghem heeft nog geen enkele degelijke match gespeeld. Niet meer opstellen en ik hoop dat ze met nieuwjaar ne zot vinden die hem wilt overnemen.

Andermaal een type-opstelling, en dit lijkt mij echt wel de beste keuze:

De Veirman
Spotbeen-Seminck-Coulibaly-Steurs
De Schutter
Boussoufa Lord
Franck
Arnold - Iakovlevski

Even wat uitleg: Ik vind dat Arnold altijd in de ploeg moet staan. Onbegrijpelijk dat die Kabongo mag starten en Arnold in de tribune zit: vorige matchen bakte de hele ploeg van en kreeg hij geen enkele bal (hij moest ze gaan halen op't middenveld). Hij wordt dan als de zondebok afgeschilderd..

Iakovlevski mag van mij ook starten: een gok, maar we kunnen maar hopen dat hij de kentering kan inluiden (als hij fit & speelgerechtigd is). Op middenrechts zie ik niemand de positie waardig, Boussoufa lijkt mij dan nog de beste keuze.

Vanachter lijkt mij deze verdediging logisch: Van Den Brande is immers geschorst. Coulibaly kan eventueel van plek wisselen met De Schutter. Spotbeen mag voor mij altijd op rechtsback staan. Buiten de match op Wezet heb ik hem daar nog niet zien teleurstellen. Die jongen heeft een grote toekomst (spijtig van zijn lengte).

Helaas zullen we dit niet te zien krijgen. Van Mieghem zal (vrees ik) altijd in de basiself staan.


29 Okt 2008, 14:03
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
type ploeg lijkt me ok, ik zou couly er wel uithalen... de schutter vanachter en daarvoor ken vandamme, volgens mij gaat die dat kunnen
en hopelijk kan dieje rus meedoen


29 Okt 2008, 14:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Jeroen schreef:
Andermaal een type-opstelling, en dit lijkt mij echt wel de beste keuze:

De Veirman
Spotbeen-Seminck-Coulibaly-Steurs
De Schutter
Boussoufa Lord
Franck
Arnold - Iakovlevski

Even wat uitleg: Ik vind dat Arnold altijd in de ploeg moet staan. Onbegrijpelijk dat die Kabongo mag starten en Arnold in de tribune zit: vorige matchen bakte de hele ploeg van en kreeg hij geen enkele bal (hij moest ze gaan halen op't middenveld). Hij wordt dan als de zondebok afgeschilderd..

Iakovlevski mag van mij ook starten: een gok, maar we kunnen maar hopen dat hij de kentering kan inluiden (als hij fit & speelgerechtigd is). Op middenrechts zie ik niemand de positie waardig, Boussoufa lijkt mij dan nog de beste keuze.



Arnold en Iakovlevski zijn -als we moeten afgaan op de beschrijving van Iakovlevski- hetzelfde type. Dus ik zou Boussoufa naast Iakovlevski (of arnold) zetten en op rechts dan Aelbrecht of Van Damme.

De Veirman
Spotbeen-Seminck-Dessaer-De Schutter
Coulibaly
Aelbrecht Lord
Franck
Boussoufa - Iakovlevski

Als Dessaer terug fit is neemt hij natuurlijk zijn positie terug in


29 Okt 2008, 14:13
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
De voorbeschouwing staat online.


29 Okt 2008, 14:21
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
De Veirman
Spotbeen-Seminck-Dessaer-Steurs
De Schutter-Franck-Couli-Lord
Boussoufa-Iakovlevski

bank: Lambrecht-Van Damme-Nguekam-Van Mieghem of Aelbrecht (zijn alle twee elkaar waard :hmm: )

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


29 Okt 2008, 16:09
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Ik wacht nog eventjes met mijn opstelling de enige zekerheid is het feit dat Roel geschorst is maar hoe zit het met de terugkeer van Dessaer en dienen rus, zal op het einde van de week nog eens proberen om trainer te spelen. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


29 Okt 2008, 20:36
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
laat ons gewoon de zondag iedereen de kans geven er isj voor te gaan, ook al lukt het niet de eerste minuten. Begin niet (zoals vaak de laatsten tijd) direkt te zuchten en spelers uit te kakken!!!! ......... of reageer er op als sommige dombo's het wel doen!


29 Okt 2008, 22:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Ieder zijn mening, daarom geef ik ook mijn favoriete opstelling voor zondag :
Doel : De Veirman
Verdediging : Tomas Spotbeen, Dessaer, Seminck, De Schutter
Middenveld : Aelbrecht, Coulibaly, Van Damme
Aanval : Boussoufa, Arnold, Lord
Bank : Lambrecht, Steurs, Franck, Van Mieghem.
Als Roel en de Rus er de volgende keer ook nog bijkomen wordt het moeilijk kiezen wie er moet afvallen.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


29 Okt 2008, 23:05
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Ik hoop op een betere twaalfde man. De vorige twee thuiswedstrijden werden we ''ondanks de reeks met weinig sfeer" bij momenten overklast door een 50tal supporters van de tegenpartij. :whistle:

Op het veld moeten de spelers er maar voor zorgen.


30 Okt 2008, 11:41
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Doel: De Veirman
Verdediging: T.Spotbeen , Seminck, Dessaer, De Schutter
Middenveld:Aelbrecht, Franck, Van Damme
Aanval:Boussoufa, Arnold, Lord
Bankzitters: Lambrecht,Steurs,Van Mieghem,Coulibaly
Indien Dessaer niet speelklaar zou geraken zou ik Coulibaly in de plaats zetten.
Met Dennis hebben weer een speler bij met een lange pas in de voet zo kunnen we eens het middenveld overslaan.
Het zal weer niet gemakkelijk zijn maar ik verwacht toch opnieuw een driepunter van onze favorieten. :EA: :banana:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Okt 2008, 20:47
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Prodialoog schreef:
Ik hoop op een betere twaalfde man. De vorige twee thuiswedstrijden werden we ''ondanks de reeks met weinig sfeer" bij momenten overklast door een 50tal supporters van de tegenpartij. :whistle:

Op het veld moeten de spelers er maar voor zorgen.

Het zal beter zijn dit keer...
Als er niets tussen komt zal ik er zijn.
En ik ben positivo numero uno... :banana:

D'r is genoeg miserie op de wereld, ik ga naar de voetbal om plezier te maken...


30 Okt 2008, 22:11
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Achteraan staan we redelijk sterk ondanks het wekelijks schuiven in de verdediging.
Met de terugkeer van Dennis, kunnen we eindelijk groeien naar een vaste verdediging met Dessaer, Semick, T Spotbeen en De Schutter.
Vooraan moet Arnold minstens op de bank zitten en moet onze Rus zijn kans grijpen zodat we eindelijk nog eens een klinkende overwining kunnen behalen.
t Wordt meer dan tijd voor een type elftal zodat de automatismen meer en meer kunnen groeien, want met dat wekelijks geschuif is het telkens weer anders spelen en verstaan ze elkaar met Pasen nog niet....

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


30 Okt 2008, 22:20
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Ik denk dat dat het grote probleem is sinds vorig jaar op Wetteren. Ik geloof dat we sindsdien nooit twee matchen naeen met dezelfde ploeg gespeeld hebben...


30 Okt 2008, 22:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
salvador schreef:
Ik denk dat dat het grote probleem is sinds vorig jaar op Wetteren. Ik geloof dat we sindsdien nooit twee matchen naeen met dezelfde ploeg gespeeld hebben...


Daar heb je een punt . :wow:

Maar dient een brede spelerskern niet om elkaar aan te vullen, als er spelers door gelijk welke reden ontbreken ? :wadde:

De trainingen dienen toch om een team op zijn sterkst samen te stellen . :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


31 Okt 2008, 1:04
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Vorig jaar vonden we de kern te smal en was er de vraag naar meer spelers.

Nu heb je het omgekeerde probleem. De kern is te ruim en de spelers die werden binnengehaald moeten blijkbaar spelen. Hierdoor wordt ons eigen opkomend tallent (met de juiste wedstrijdmentaliteit) afgeremd. En dat zien wij als supporter en zorgt voor frustratie.

Tot op vandaag hebben voor mij enkel Franck en Steurs een toegevoegde waarde.
Steurs omwille van de juiste mentaliteit en duelkracht en Franck omwille van zijn verfijnde traptechniek die ons punten oplevert (tot spijt van wie het benijdt).
Daarnaast zijn Tomas Spotbeen en Niels De Schutter spelers die je moeilijk uit de kern kan weren.
Ook Van Damme en Niels Spotbeen hebben al meer laten zien dan 50% van de nieuwkomers.

Wat betreft de spitsen zit je er nu met 7 waarvan er bijna geen enkele de netten kan doen trillen.

Mocht ik het voor het zeggen hebben dan zouden volgende spelers in de wintersolden mogen gezet worden:
*Alain Van Mieghem: Heeft volgens mij geen toegevoegde waarde en niet de mentaliteit die past bij onze ploeg.
*Lorenzo Wouter: niet goed genoeg voor 3e klasse.
*Benjamin Kabongo: niet goed genoeg voor 3e klasse.
*Cederic Boto: Redement te laag door constante blesures.

Van Damme en Niels Spotbeen mogen dan worden overgeheveld naar de A kern.
Dit geeft een kern van 19 spelers en genoeg alternatieven voor elke positie.
Met de kwaliteit die er dan nog is moet je vooraan kunnen meedraaien en kan je de kosten wat terugschroeven.


31 Okt 2008, 12:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst