Eendracht Aalst - Gent Zeehaven - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Eendracht Aalst - Gent Zeehaven 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 40
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Prodialoog schreef:

Van Damme en Niels Spotbeen mogen dan worden overgeheveld naar de A kern.
Dit geeft een kern van 19 spelers en genoeg alternatieven voor elke positie.
Met de kwaliteit die er dan nog is moet je vooraan kunnen meedraaien en kan je de kosten wat terugschroeven.


Die zitten in de A-kern, trainen daar elke training mee


31 Okt 2008, 12:49
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
dan moeten ze de A-kern op de officiële website aanpassen.
Onze Russische vriend is daar wel al opgenomen terwijl Van Damme en Niels Spotbeen er nog niet bij staan.


31 Okt 2008, 14:29
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Spees schreef:
Prodialoog schreef:

Van Damme en Niels Spotbeen mogen dan worden overgeheveld naar de A kern.
Dit geeft een kern van 19 spelers en genoeg alternatieven voor elke positie.
Met de kwaliteit die er dan nog is moet je vooraan kunnen meedraaien en kan je de kosten wat terugschroeven.


Die zitten in de A-kern, trainen daar elke training mee


Ja maar die hebben volgens mij geen contract zoals Tomas Spotbeen er wel een heeft. Ik denk dat men dat hier bedoelt. Op de site staan ze trouwens ook nie bij de A-kern he.


31 Okt 2008, 14:29
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58
Berichten: 535
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Als je op de site op beloften klikt zie je trouwens op de foto oud bekende Steven van steenberghe staan. Goeie keeper , maar wel raar dat die bij onze beloften staat :-s.. iemand hier meer informatie over ?


31 Okt 2008, 15:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Prodialoog schreef:
Vorig jaar vonden we de kern te smal en was er de vraag naar meer spelers.

Nu heb je het omgekeerde probleem. De kern is te ruim en de spelers die werden binnengehaald moeten blijkbaar spelen. Hierdoor wordt ons eigen opkomend tallent (met de juiste wedstrijdmentaliteit) afgeremd. En dat zien wij als supporter en zorgt voor frustratie.

Tot op vandaag hebben voor mij enkel Franck en Steurs een toegevoegde waarde.
Steurs omwille van de juiste mentaliteit en duelkracht en Franck omwille van zijn verfijnde traptechniek die ons punten oplevert (tot spijt van wie het benijdt).
Daarnaast zijn Tomas Spotbeen en Niels De Schutter spelers die je moeilijk uit de kern kan weren.
Ook Van Damme en Niels Spotbeen hebben al meer laten zien dan 50% van de nieuwkomers.

Wat betreft de spitsen zit je er nu met 7 waarvan er bijna geen enkele de netten kan doen trillen.

Mocht ik het voor het zeggen hebben dan zouden volgende spelers in de wintersolden mogen gezet worden:
*Alain Van Mieghem: Heeft volgens mij geen toegevoegde waarde en niet de mentaliteit die past bij onze ploeg.
*Lorenzo Wouter: niet goed genoeg voor 3e klasse.
*Benjamin Kabongo: niet goed genoeg voor 3e klasse.
*Cederic Boto: Redement te laag door constante blesures.

Van Damme en Niels Spotbeen mogen dan worden overgeheveld naar de A kern.
Dit geeft een kern van 19 spelers en genoeg alternatieven voor elke positie.
Met de kwaliteit die er dan nog is moet je vooraan kunnen meedraaien en kan je de kosten wat terugschroeven.
Je kan veel zeggen over Franck, en wat zijn verfijnde traptechniek betreft geef ik je gelijk hij zal nog wel eens scoren op een vrije trap. Maar dat hij een toegevoegde waarde is in het team vind ik wel serieus overdreven, sorry


31 Okt 2008, 16:07
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Prodialoog schreef:
Vorig jaar vonden we de kern te smal en was er de vraag naar meer spelers.

Nu heb je het omgekeerde probleem. De kern is te ruim en de spelers die werden binnengehaald moeten blijkbaar spelen. Hierdoor wordt ons eigen opkomend tallent (met de juiste wedstrijdmentaliteit) afgeremd. En dat zien wij als supporter en zorgt voor frustratie.

Tot op vandaag hebben voor mij enkel Franck en Steurs een toegevoegde waarde.
Steurs omwille van de juiste mentaliteit en duelkracht en Franck omwille van zijn verfijnde traptechniek die ons punten oplevert (tot spijt van wie het benijdt).
Daarnaast zijn Tomas Spotbeen en Niels De Schutter spelers die je moeilijk uit de kern kan weren.
Ook Van Damme en Niels Spotbeen hebben al meer laten zien dan 50% van de nieuwkomers.

Wat betreft de spitsen zit je er nu met 7 waarvan er bijna geen enkele de netten kan doen trillen.

Mocht ik het voor het zeggen hebben dan zouden volgende spelers in de wintersolden mogen gezet worden:
*Alain Van Mieghem: Heeft volgens mij geen toegevoegde waarde en niet de mentaliteit die past bij onze ploeg.
*Lorenzo Wouter: niet goed genoeg voor 3e klasse.
*Benjamin Kabongo: niet goed genoeg voor 3e klasse.
*Cederic Boto: Redement te laag door constante blesures.

Van Damme en Niels Spotbeen mogen dan worden overgeheveld naar de A kern.
Dit geeft een kern van 19 spelers en genoeg alternatieven voor elke positie.
Met de kwaliteit die er dan nog is moet je vooraan kunnen meedraaien en kan je de kosten wat terugschroeven.


Enkele comments - als je het rendement van Boto te laag vindt, moet je consequent zijn en dit ook durven doortrekken naar Van Dender - hoe zeer ik die kerel ook waardeer en hoewel ik hem nog altijd onze beste linksachter vind, kan je ook het aantal matchen van hem in 2008 op twee handen tellen...

Daarenboven vind ik dat je de huidige kern pas mag beoordelen na een vijftiental matchen - zeker aangezien we in de voorbereiding niks hebben uitgeprobeerd en we van dag een zijn beginnen aanmodderen... Als je Steurs de gehele voorbereiding zag en de eerste competitiematchen dan had je toch ook zoiets van...amai, wa hebben we nu gekocht... en zie, hij trekt nu ook meer en meer zijn streng. Pas op - geen hoera gevoel hoor over hem -> als iedereen vond dat Shabi te weinig bracht, mag je dat van Steurs gerust ook zeggen. Ook Shabi ging er altijd voor en bracht aanvallend meer dan Steurs. Het rare is dat Steurs totaal geen linksachter is, maar verdedigend wel zijn mannetje staat en ook af en toe een goeie voorzet verstuurd.

Daarnaast vind ik ook dat sommige gasten hier het slachtoffer worden van eigenaardige tactieken van de coach(es). Een Kabongo bijvoorbeeld... die moet al weg - ik zou ni weten waarom - is een gast van 21 jaar met techniek en snelheid die nog nooit, maar dan ook nog nooit op zijn positie werd uitgespeeld (speelde vorige week weer op de rechterflank terwijl het een centrale man is) - in de weken dat hij in de basis begon was hij steevast een van de betere (op Union, tegen Woluwe-Zaventem, tegen URS du Centre) - en is een aantal keer goed ingevallen. Maar wat gebeurt er, de ploeg draait niet en die mannen worden geslachtofferd (idem met Niels Spotbeen, de ene keer in de basis, de week erna niet meer in de selectie) - dat kan met zo'n grote kern, maar dan moet je me wel eens zeggen op basis waarvan anderen in de ploeg komen.

Als je 7 spitsen koopt, geef je aan dat je daar met een probleem zit -> maar als je telkens maar met 1 diepe spits blijft spelen, gaat het aanmodderen blijven - een Kabongo, een Boussoufa, een Boto (tweede helft in de match tegen Ukkel) worden geslachtofferd om op rechts te spelen en als het niet loopt, zijn zij de eerste die uit de ploeg vliegen. Dan vind ik - als Van Mieghem toch moet spelen hé, zet hem op de rechtsmidden en hanteer hetzelfde evaluatiesysteem - niet goed na 45 of 60 minuten, vervangen en de volgende match uit de kern... heb je twee vliegen in een klap

Iedereen heeft ondertussen al door dat Couly, Franck en Van Mieghem eigenlijk allemaal dezelfde soort spelers zijn, die eventueel kunnen excelleren als ze naast een echte patron mogen spelen (bij Dender was Persoons trouwens de man die de lijnen uitzette, niet Franck). Eigenlijk was Couly al de vervanger van Ewen (reden waarom de tandem Couly - Ewen ook niet zo vlotte als Ewen - Dugardein), met Franck en Van Mieghem heb je gewoon teveel van hetzelfde.

Ik denk dat je nog steeds voldoende kwaliteit hebt (een Lord, een Dessaer, een Seminck, een Boto, een Franck, een De Schutter) maar dan moet je wel een tactiek durven hanteren die bij je spelers past - nu demotiveer je spelers door ze op plaatsen te zetten waar ze niet kunnen spelen en blijf je vasthouden aan een systeem dat niet werkt. Franck kan de spijtende pas geven, maar het zou al simpeler zijn, mocht hij voor zich twee aanspeelpunten hebben ipv een... En je mag zeggen wat je wil - het staat gewoon niet goed op het middenveld - er is geen evenwicht en er vallen continue gaten -> dat los je zeker al niet op door een centrale spits rechts te plaatsen en drie dezelfde types naast elkaar te laten voetballen...

Wie echt tegenvalt momenteel van de aankopen zijn Van Mieghem en Wouter (geraakt zelfs bij de beloften geen man voorbij), de rest zou ik nog het voordeel van de twijfel geven. Ik vraag maar 1 ding - De Ridder heeft duidelijk voor voetballers gekozen dit jaar (mannen met techniek zoals een Boussoufa, een Franck, een Couly, zelfs een Van Mieghem) - laat ze dan ook vrijuit voetballen ipv ze in een werkerssysteem te laten ploeteren... Eentijds-combinaties zie je niet, verrassing ook niet, iemand wegsturen op snelheid evenmin... waarom koop je dan (zaal)voetballers???


31 Okt 2008, 19:02
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Daarom "mijn" voetballende opstelling tegen Racing Gent Zeehaven - een zuivere 4-4-2 met

Doel: De Veirman

Verdediging van links naar rechts: Steurs - De Schutter - Seminck - T. Spotbeen

Middenveld idem: Lord - Franck - Couly - Ken Van Damme (desnoods wissel van plaats tussen De Schutter - Couly gedurende de match)

Aanval: Boussoufa - Kabongo (en niet op rechts geplakt)

Bank: Lambrecht, Aelbrecht, Arnold (om te breken als we er voetballend niet doorkomen), Van Mieghem

Ik ga ervanuit dat noch Dessaer noch Iakovlievski kunnen spelen - indien dat wel zou kunnen, is dit mijn ploeg in een 4-4-1-1:

Doel: De Veirman

Verdediging van links naar rechts: De Schutter - Dessaer - Seminck - T. Spotbeen

Middenveld idem: Lord - Franck - Couly - Ken Van Damme

Aanval: zwervende spits Boussoufa rond diepe spits/targetman Iakovlievski

Bank: Lambrecht, Aelbrecht, Kabongo, Steurs (mannen die bij het invallen ook nog iets kunnen betekenen)

Note - ik zie Niels Spotbeen ook graag spelen, maar zou wellicht te aanvallend zijn, mocht die ook nog op rechts worden geposteerd, vandaar Ken Van Damme die net zoals De Schutter, overal zijn match speelt


31 Okt 2008, 19:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Doel: De Veirman

Verdediging van links naar rechts: De Schutter - Dessaer - Seminck - T. Spotbeen

Middenveld idem: Lord - Franck - Couly - Ken Van Damme

Aanval: zwervende spits Boussoufa rond diepe spits/targetman Iakovlievski

Bank: Lambrecht, Aelbrecht, Kabongo, Steurs (mannen die bij het invallen ook nog iets kunnen betekenen

Volledig mee eens (y) al moeten we toch nog even wachten wat onze Rus gaat presteren.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


31 Okt 2008, 19:44
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Bakkie schreef:
Doel: De Veirman

Verdediging van links naar rechts: De Schutter - Dessaer - Seminck - T. Spotbeen

Middenveld idem: Lord - Franck - Couly - Ken Van Damme

Aanval: zwervende spits Boussoufa rond diepe spits/targetman Iakovlievski

Bank: Lambrecht, Aelbrecht, Kabongo, Steurs (mannen die bij het invallen ook nog iets kunnen betekenen

Volledig mee eens (y) al moeten we toch nog even wachten wat onze Rus gaat presteren.


ist zeker dat onze rus gaat spelen?


31 Okt 2008, 21:22
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Davy schreef:
Bakkie schreef:
Doel: De Veirman

Verdediging van links naar rechts: De Schutter - Dessaer - Seminck - T. Spotbeen

Middenveld idem: Lord - Franck - Couly - Ken Van Damme

Aanval: zwervende spits Boussoufa rond diepe spits/targetman Iakovlievski

Bank: Lambrecht, Aelbrecht, Kabongo, Steurs (mannen die bij het invallen ook nog iets kunnen betekenen

Volledig mee eens (y) al moeten we toch nog even wachten wat onze Rus gaat presteren.


ist zeker dat onze rus gaat spelen?


Alswe HLN moeten geloven,is hij nog altijd out.Trouwens ,waarom spreekt iedereen over "onze rus" het is toch een Belg ?


31 Okt 2008, 21:37
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Nu staat er op de officiele site dat hij niet geblesseerd, maar niet speelgerechtigd is.
Wachten ze nu nog altijd op toestemming uit Italie, iemand meer informatie.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


01 Nov 2008, 1:01
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Aalst-trainer Marc Dillen kan tegen KRC Gent Zeehaven nog steeds geen beroep doen op Podevijn, Van Dender, Wouter en Boto evenals Iakovlevski die nog niet speelgerechtigd is. Van Den Brande zit een gele schorsingsdag uit maar daar tegenover staat evenwel de terugkeer van Denis Dessaer die mogelijk zijn eerste competitiewedstrijd van het seizoen speelt.

De selectie ziet er als volgt uit : Lambrecht, De Veirman, Seminck, Thomas Spotbeen, Van Mieghem (?), Coulibaly, De Schutter, Dessaer, Aelbrecht, Steurs, Ken Van Damme, Franck, Lord, Nguekam, Kabongo en Boussoufa.

Zondagavond kan U vanaf 18.00u terecht in het clubcafé voor de live uitzending van de wedstrijd Zulte-Waregem - KAA Gent, vanaf 20.30u voor de wedstrijd GBA - RSC Anderlecht.

Bron: eendracht-aalst.be



Een gokje:

----------------De Veirman-----------

T. Spotbeen--Dessaer-Seminck--Steurs

---------------De Schutter-----------
Van Damme---Coulibaly-Franck---Lord

----------------Boussoufa------------

_________________
es da ier e fistjen...


01 Nov 2008, 9:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Eindelijk nog eens een kern waar ge op voorhand toch hoop in kunt hebben.
Voorin ligt alle hoop bij onze Rus zeker ?

_________________
If you never try, you'll never know


01 Nov 2008, 12:10
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Bram schreef:
Eindelijk nog eens een kern waar ge op voorhand toch hoop in kunt hebben.
Voorin ligt alle hoop bij onze Rus zeker ?


Ik hoop toch eerlijk gezegd dat hij niet in de selectie zit ;) .


01 Nov 2008, 12:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Reserven hebben gisterenavond 4 - 0 verloren . Bron EA-site

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Nov 2008, 14:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst