Eendracht Aalst - Gent Zeehaven - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9
 Eendracht Aalst - Gent Zeehaven 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
witzwet schreef:
Telbar schreef:
Conclusie na vandaag: We kunnen nog steeds voetballen.

Prima wedstrijd, steunend op een ijzersterke verdediging.
Naast Seminck ontgoochelde dit seizoen nog niemand (zowel Couli, Van Mieghem, De Schutter en Spotbeen), maar enkel Dessaer vormt ook een echte meerwaarde.

Op het middenveld liep het deze keer al een stuk beter. Van Mieghem lijkt er door te komen en Franck wordt beter en beter.

Voorin lijkt Boussoufa een aanwinst. Niet de superspits, maar voor zijn tweede speelkans dit seizoen deed hij het uitstekend. Lord blijft het wat moeilijk hebben, want hij had de wedstrijd sneller moeten beslissen (eerste helft na persoonlijke actie, tweede helft na een prachtactie van Steurs)


Ja jongens, ik denk dat er echt iet scheelt met mij. Die zat toch helemaal niet in de match?? Ik snap er niks meer van. Toen hij werd vervangen kreeg hij amper applaus, terwijl Aelbrecht net geen staande ovatie kreeg. Als je roept om Arnold moet ge al thuisblijven...jongens toch. Ge voelde toch dat er nieuwe impuls in de ploeg mocht? Wa zalt volgende week zijn?? Wat ge hier allemaal leest. Da die gasten moesten thuisblijven die volgens sommigen 'iets' zeggen da nie in hun kraam past...ge staat daar nog met 100 man. De 'forum-moraalridders'...al die heilige boontjes...

(en nu gaan we krijgen: liever met 100 dan veel volk en fluiten/zagen/roepen...). Respect voor ieders mening.

@ pai en rollo29: Stel voor dat ge volgende keer op de man afstapt en zegt wat hij wel en nie mag zeggen. Ben benieuwd...Ik heb ook meegeroepen, ja, ma ik wacht eens op zo'n moraalriddertje die me terechtwijst.
Sorry maar als ge Boussoufa uitfluit dan hebt ge 1) geen verstand van voetbal en zijt ge 2) geen supporter. Ik roepte ook om Arnold, omdat die altijd in de ploeg moet staan, maar moet daarom Boussoufa afgebroken worden ? Ik had Aelbrecht er afgehaald (veel inzet, veel lopen, maar voetballen is hij precies verleerd) voor Arnold, en Lord op de linkerflank gezet.


02 Nov 2008, 21:03
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01
Berichten: 242
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
vandaag wast een collectieve overwinning eh, ofwel wint ge ofwel verliesde (da was vandaag ni zo) in ploeg, ik vond lieven, seminck, spotbeen, dessaer, alain, de schutter, aelbrecht, steurs, lord, boussoufa en franck + de invallers goed, zemmen der samen voor geknokt eh!!! dus kakt kee ni op ene speler, boussoufa komt in een nieuwe ploeg zen 2e keer starten. Geef em nog wa respijt eh!

ge kunt der elke week wel ene uitpakken da e wa minder was eh





hop naar de volgende winst :p

_________________
eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!!
Forza Iejndracht Oilsjt


02 Nov 2008, 21:05
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3851
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Toch voor alle duidelijkheid: ik heb Boussouffa niet uitgefloten, ik riep gewoon om Arnold. Na de prestatie van vorige week was het idd niet terecht om hem nu uit te fluiten.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


02 Nov 2008, 21:05
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Man man man, als je hier een andere mening hebt heb je ofwel geen verstand van voetbal, ben je geen echte supporter of een klootzak.
Vraag eens de mening aan mensen die niet op het forum komen, jullie zullen er van verschieten. Maar dat zullen waarschijnlijk ook geen echte supporters zijn.

Verwijder mijn account hier maar, ik behoor liever tot de echte " echte " supporters.

:wave:

_________________
Proud member " den natten toeig"


02 Nov 2008, 21:10
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Pai schreef:
Goede match, goede sfeer (do it again verveelde wel :kiss: ).
Volgens mij moesten we 2 penalties hebben, eentje was wel heel duidelijk.

De mannen die schreeuwden om Arnold mogen volgende keer thuis blijven, Boussoufa heeft dat heel goed gedaan.


Prachtig illustratief moment ook tijdens de wedstrijd :
de supportersgezangen komen steeds uit dezelfde hoek in vak JK (de kant ter hoogte van de middellijn). De supporters iets meer naar links (als je met je gezicht naar het veld staat) hoor je zoals altijd zelden of nooit. Ieder zijn goed recht, daar niet van.
Tot we ineens van daaruit een gezang hoorden opstijgen... 'ARNOLD ARNOLD ARNOLD'... Als het is om te kreften hebben ze hun stem wel altijd bij, maar eens meezingen of de ploeg ondersteunen als die het nodig heeft, neen, dat is niet nodig.

Ik wil hier niemand aanvallen, maar ik vond het wel bijzonder illustratief.


02 Nov 2008, 21:11
Scholier

Lid geworden op: 14 Sep 2008, 12:36
Berichten: 134
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Al heel snel werd duidelijk wat voor een spelbepalende figuur Dennis Desaer is. Als je zo lang geblesseerd uit bent geweest en je slaagt er meteen in om -naar mijn mening- beste man op het veld te zijn...Chapeau!!!
Verder:
-een heel goede De Veirman vandaag!
- Een Steurs wiens inzet mateloos is en die daardoor steeds weer zichzelf overtreft. Ook Aelbrecht geeft steeds het beste van zichzelf.
- Een naar gewoonte goede Seminck en Spotbeen.
-Een Van Mieghem die eindelijk eens op zijn plaats mag spelen en dat me dunkt heel goed deed.
- Sorry... maar een vrij zwakke Bousouffa, al durf ik niet beweren dat Arnold op dit moment beter is.
- een Lord die sublieme acties afwisselt met dommigheden.(Maar net daarom speelt hij in derde klasse zeker??!)
Een Franck aan wie ik kop noch staart kan krijgen. Vind hem toch ook van week tot week beter presteren.


02 Nov 2008, 21:13
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3851
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Dirk schreef:
Man man man, als je hier een andere mening hebt heb je ofwel geen verstand van voetbal, ben je geen echte supporter of een klootzak.
Vraag eens de mening aan mensen die niet op het forum komen, jullie zullen er van verschieten. Maar dat zullen waarschijnlijk ook geen echte supporters zijn.

Verwijder mijn account hier maar, ik behoor liever tot de echte " echte " supporters.

:wave:


kom, kom, Dirk mannen zoals u en ik moeten zorgen voor wa terechte tegenwind. Het communisme regeert hier al genoeg. Wie niet in het rijtje past van de forumvrienden mag eruit.

En te zeggen pai, ik heb in mijn jeugdige jaren, jaren bij de spionkop gestaan. Maar nu sta ik even verderop...Tis nie dat ge dan u ploeg niet aanmoedigt hé!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


02 Nov 2008, 21:14
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
witzwet schreef:

Ja jongens, ik denk dat er echt iet scheelt met mij. Die zat toch helemaal niet in de match?? Ik snap er niks meer van. Toen hij werd vervangen kreeg hij amper applaus, terwijl Aelbrecht net geen staande ovatie kreeg. Als je roept om Arnold moet ge al thuisblijven...jongens toch. Ge voelde toch dat er nieuwe impuls in de ploeg mocht? Wa zalt volgende week zijn?? Wat ge hier allemaal leest. Da die gasten moesten thuisblijven die volgens sommigen 'iets' zeggen da nie in hun kraam past...ge staat daar nog met 100 man. De 'forum-moraalridders'...al die heilige boontjes...

(en nu gaan we krijgen: liever met 100 dan veel volk en fluiten/zagen/roepen...). Respect voor ieders mening.

@ pai en rollo29: Stel voor dat ge volgende keer op de man afstapt en zegt wat hij wel en nie mag zeggen. Ben benieuwd...Ik heb ook meegeroepen, ja, ma ik wacht eens op zo'n moraalriddertje die me terechtwijst.


Witzwet, ieder heeft toch zijn mening... en ik probeer ook het goede te zien en Boussoufa steekt zich niet weg, probeert de actie te maken en zoals ik hierboven al heb aangehaald, was eigenlijk twee keer alleen op doel af, schiet tweemaal naar doel van buiten de zestien en dwingt door zijn snelheid / techniek twee kansen af (akkoord, bij de eerste laat hij zich vallen en de tweede knalt hij huizenhoog over) en dit alles in 1 match. Maar euh, wat heeft Arnold dit jaar al laten zien? Eens een goede invalbeurt en 1 doelpunt op Waregem toen het kalf allang verdronken was... Voor de rest - geen duelkracht meer en hopeloos zwakke rollertjes... Bij de bijna kansen die Boussoufa zelf afdwingt en weliswaar verprutst, moet je u ook durven afvragen of Arnold überhaupt die bal had gehaald in eerste instantie... Je mag Boussoufa afkraken zoveel je wil, maar als er, zeker in de eerste helft aanvallende dreiging was, was hij erbij betrokken en dit bij zijn tweede basisplaats... Maar als je alles persé zwart wil zien, ja... Gewoon 1 ding: als je een vergelijking maakt tussen Boussoufa en Arnold, moet men zich baseren op de huidige vorm - niet op wat een persoon twee seizoenen heeft gepresteerd!


02 Nov 2008, 21:16
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
'n onderwoizer schreef:
Al heel snel werd duidelijk wat voor een spelbepalende figuur Dennis Desaer is. Als je zo lang geblesseerd uit bent geweest en je slaagt er meteen in om -naar mijn mening- beste man op het veld te zijn...Chapeau!!!
Verder:
-een heel goede De Veirman vandaag!
- Een Steurs wiens inzet mateloos is en die daardoor steeds weer zichzelf overtreft. Ook Aelbrecht geeft steeds het beste van zichzelf.
- Een naar gewoonte goede Seminck en Spotbeen.
-Een Van Mieghem die eindelijk eens op zijn plaats mag spelen en dat me dunkt heel goed deed.
- Sorry... maar een vrij zwakke Bousouffa, al durf ik niet beweren dat Arnold op dit moment beter is.
- een Lord die sublieme acties afwisselt met dommigheden.(Maar net daarom speelt hij in derde klasse zeker??!)
Een Franck aan wie ik kop noch staart kan krijgen. Vind hem toch ook van week tot week beter presteren.


Boussoufa vinde zwak spelen en spotbeen goed ,zeide gij komen kijken?Spotbeen was vandaag een van de slechtere en de prestatie's van andere wedstrijden tellen in dit topic niet mee é.


02 Nov 2008, 21:16
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3851
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Ik geef je 100% gelijk DT, je hebt daar zeker een punt. Ma best dat ge er hem afhaalt als het nie wil vlotten. Het gaat nie om afkraken hé als ge op nen andere speler roept. Toen hij werd vervangen waren er HEEL VEEL die hem niet eens een applaus gunden! Dat vind ik erover en da is afkraken!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


02 Nov 2008, 21:19
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
We hebben vandaag voor de eerste keer voetbal gezien, en dat is het belangrijkste, als het goed is, mag het ook gezegd worden. Bousouffa was 2de helft veel minder en had sneller mogen vervangen worden. Spotbeen was ook iets minder maar zal wss volgende week het moeten afleggen tegen vdb. Allez ik zie het weer een beetje meer zitten, nu maar bevestigen in volgende match!


02 Nov 2008, 21:30
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Deze match bewees hoe belangrijk Dessaer voor ons is. Niet alleen op voetballend vlak, maar ook (zeker even belangrijk!) zijn leiderskwaliteiten hebben we gemist.

Je wint vandaag oververdiend tegen een superzwakke tegenstander die zelfs niet eens probeerde om aan te vallen.

Vooraan blijft het wat zoeken. Het systeem waarin Lord-Boussoufa-Aelbrecht constant switchen zie ik niet graag. Waarom niet Lord op links laten? Het is duidelijk dat hij, eenmaal weg van de flank, er niet veel meer van bakt.

We hebben drie centrale middenvelders, maar toch valt er constant een enorm gat waarin niemand staat om de afvallende ballen op te vangen.

Dat zijn toch allemaal zaken waar de trainer verantwoordelijk voor is.
Laat Lord op links. Posteer Franck net achter de spits, waar Troch vorig jaar liep. Want daar loopt nu niemand en dat zorgt ervoor dat elke afvallende bal voor de tegenstander is.
Wel chapeau voor Franck dat hij zoveel ballen opeist.

Euforie na vandaag, maar er is toch nog heel wat werk aan de winkel.

De grootste pluim gaat vandaag naar de spionkop! Prachtig fisjtjen!!! :banana:

_________________
es da ier e fistjen...


02 Nov 2008, 21:34
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
voetballend de beste match tot nu toe. Een mooie terechtwijzing op al degenen die de vorige weken liepen te verkondigen dat x en y niet kunnen voetballen............. :hmm:

misschien wel nog te weinig kansen gecreërd en afgewerkt naargelang het veldoverwicht.....


02 Nov 2008, 21:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
suppo schreef:
We hebben vandaag voor de eerste keer voetbal gezien, en dat is het belangrijkste, als het goed is, mag het ook gezegd worden. Bousouffa was 2de helft veel minder en had sneller mogen vervangen worden. Spotbeen was ook iets minder maar zal wss volgende week het moeten afleggen tegen vdb. Allez ik zie het weer een beetje meer zitten, nu maar bevestigen in volgende match!


Correcte analyse. :EA: :EA:
Speciale vermelding voor Dennis die een schitterende match speelde en duidelijk een meerwaarde is voor deze ploeg. :EA: :EA:


02 Nov 2008, 21:37
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Citeer:
Verwijder mijn account hier maar, ik behoor liever tot de echte " echte " supporters.

Echte supporters zijn mensen die "supporteren".
Dat komt van het Engels: to support = steunen!


02 Nov 2008, 21:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst