Eendracht Aalst - Gent Zeehaven - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9
 Eendracht Aalst - Gent Zeehaven 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Goede match, goede sfeer (do it again verveelde wel :kiss: ).
Volgens mij moesten we 2 penalties hebben, eentje was wel heel duidelijk.

De mannen die schreeuwden om Arnold mogen volgende keer thuis blijven, Boussoufa heeft dat heel goed gedaan.


02 Nov 2008, 18:22
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Pai schreef:
Goede match, goede sfeer (do it again verveelde wel :kiss: ).
Volgens mij moesten we 2 penalties hebben, eentje was wel heel duidelijk.

De mannen die schreeuwden om Arnold mogen volgende keer thuis blijven, Boussoufa heeft dat heel goed gedaan.


Dan gaan er over 2weken niet meer veel komen kijken,alst 0-0is é moet arnold er al lang opstaan zelle .


02 Nov 2008, 18:24
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Even verduidelijken; er waren er die Boussoufa eraf wilden omdat ze hem slecht vonden spelen. Een aanvaller erbij mag altijd bij 0-0.


02 Nov 2008, 18:29
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Ik wil met het positieve beginnen.
Een goede match met heel veel balbezit, maar net iets te weinig gewicht vooraan.
Racing Gent was op de counter in de eerste helft minstens even gevaarlijk dan wij, maar een zeer goede Lieven houdt ons recht. Toch terecht dat we de punten thuishouden. De match wordt niet toevallig opengebroken met een afvallende bal, en ook niet toevallig beslist met een doorbraak die voor één keer netjes afgerond wordt (het moest er toch ééns van komen...)
Lord zeer goed bij momenten, maar op andere momenten toch wat nonchalant.
Ik vond Boussoufa goed en begrijp dus niet wat die jongen misdaan heeft. Hij zakte wel wat weg naar het einde. Ik denk dat de mensen die op Arnold roepen eigenlijk dromen van en roepen om een speler die helaas (voor hem in de eerste plaats én voor ons) op dit ogenblik niet bestaat. Arnold is maar een schim van de topschutter van vierde. En dan heb ik het niet over zijn voorbeeldige inzet in die paar minuten dat hij meespeelde, maar bij het dansje na de match stond hij alweer te hinken. Spijtig, maar het is wel zo, en ik denk dat de trainer gelijk heeft met Arnold niet in de ploeg te zetten, en ik weet voor het overige niet wat er allemaal meespeelt en ga daar dus ook geen uitspraken over doen.

Vooral spijtig omdat deze ploeg een scorende spits mist, want met die erbij staan we terecht waar we staan en misschien nog zelfs hoger... Voor de rest kan ik het hele rijtje afgaan, maar ik ga dat niet doen. Toch een bijzondere vermelding voor Dessaer die met veel présence terugkeerde en dan nog scoorde ook...

Maar vooral (op even dat gescheld op Boussoufa na) een prachtig publiek dat moeite deed om achter de ploeg te gaan staan en daardoor de ploeg naar een wellicht wat hoger niveau heeft getild. En dat er dan af en toe wat "vervelende stukjes veel te veel herhaling" tussen zitten, dat neem ik er wel bij...


02 Nov 2008, 18:57
Miniem

Lid geworden op: 05 Dec 2006, 23:27
Berichten: 56
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Merci Denis,
merci Denis
merciiiiiii....


02 Nov 2008, 19:06
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Inderdaad, merci Dennis...

En, niet te vergeten, we staan op 5 punten van de eerste plaats en 12 punten voor de derde laatste...


02 Nov 2008, 19:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Eindelijk nog eens met een goed gevoel naar huis gekeerd !
Man van de match is voor mij zonder twijfel Dessaer, verdedigend picobello, infiltrerend zoals het moet met een puike goal erbovenop. Klasse Dennis !!
Speciale vermelding ook voor Steurs, knappe match.
Zelfs Franck vond ik iets beter, maar ik zou wel eens graag weten in welke positie hij aangetrokken is, als het als spelverdeler is waarom staat hij 3/4 van de match op de flank ? Zijn passes waren wel al beter dan voorgaande matchen, heeft zelfs een paar mooie diepe passes gegeven. En net nu vervangen ze hem.
Maar het belangrijkste voor mij is dat de "Leader has returned" , Dessaer coachte perfect en schrok er niet voor terug om eens goed te roepen.
Of je nu Boussoufa vooraan zet of Arnold, veel verschil gaat het niet geven volgens mij. Qua balvastheid kan hij Arnold een handje geven.
Aelbrecht heeft zich ook gegooid maar een half uur voor tijd waren zijn batteriekes plat.

_________________
Proud member " den natten toeig"


02 Nov 2008, 19:44
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Pai schreef:
De mannen die schreeuwden om Arnold mogen volgende keer thuis blijven, Boussoufa heeft dat heel goed gedaan.


Voilà dat vind ik ook. Bij de kansen die hij zelf afdwong ging hij meteen voor doel en daar wordt hij dan op afgerekend?? I've got news for most of the fans: de Arnold die momenteel bij ons speelt, raakt in al die gevallen zelfs nog niet bij de bal!! Boussoufa werkt zich bovendien te pletter en loopt overal, probeert de actie te maken. Voor zijn tweede basisplaats vind ik dat enorm... Vele supporters moeten eens de ogen durven openen en toegeven dat Arnold gewoon niet meer de Arnold van voorheen is... Ook ik zou het anders willen zien, maar de realiteit is wat ze is. Heb je de controles van Boussoufa bij momenten gezien zowel op de voet als op de borst: meteen dood lag die bal... Bij Arnold springt die drie meter weg... Als hij bovendien niet (ten onrechte) wordt afgevlagd voor buitenspel in de eerste helft en als hij niet van de sokken wordt gelopen in de tweede helft (zuiver rood!!), is hij wel telkens alleen op weg naar een doelpunt... En als je bij de supporters dan wil pleiten voor Boussoufa, ho maar... Ik snap niet wat de mensen nog willen zien - wake up: dit is voetbal in derde klasse in België, een Kaka of een Adriano lopen er niet rond hoor... Het is aan Arnold om op training te bewijzen dat hij beter is dan wie er nu in de aanval loopt hé...


02 Nov 2008, 19:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Ik heb toch een heel aantal keren gezien dat Boussouffa de bal vel te ver van de voet had ze. Geen slechte atch, ma e moet nu ook ni gaan overdrijven.

Ik heb ook meegeroepen met Arnoldinho omdat ik die kerel wa vertrouwen wil geven. Een Arnold met vertrouwen is een meerwaarde voor elke derdeklasser.


02 Nov 2008, 19:47
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Pai schreef:
Goede match, goede sfeer (do it again verveelde wel :kiss: ).
Volgens mij moesten we 2 penalties hebben, eentje was wel heel duidelijk.

De mannen die schreeuwden om Arnold mogen volgende keer thuis blijven, Boussoufa heeft dat heel goed gedaan.


vond ik ook, het viel me vooral op hoe de mensen die de laatste weken franck stonden uit te fluiten dat nu bij boussoufa deden... :kots:
sommige mensen hebben dat blijkbaar nodig om elke match (zolang we geen 4-0 voor staan)
spelers uit te maken. zielig, ik kan er niet meer over zeggen, echt zielig... :crazy:

_________________
iendracht!


02 Nov 2008, 20:14
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
DT schreef:
Pai schreef:
De mannen die schreeuwden om Arnold mogen volgende keer thuis blijven, Boussoufa heeft dat heel goed gedaan.


Voilà dat vind ik ook. Bij de kansen die hij zelf afdwong ging hij meteen voor doel en daar wordt hij dan op afgerekend?? I've got news for most of the fans: de Arnold die momenteel bij ons speelt, raakt in al die gevallen zelfs nog niet bij de bal!! Boussoufa werkt zich bovendien te pletter en loopt overal, probeert de actie te maken. Voor zijn tweede basisplaats vind ik dat enorm... Vele supporters moeten eens de ogen durven openen en toegeven dat Arnold gewoon niet meer de Arnold van voorheen is... Ook ik zou het anders willen zien, maar de realiteit is wat ze is. Heb je de controles van Boussoufa bij momenten gezien zowel op de voet als op de borst: meteen dood lag die bal... Bij Arnold springt die drie meter weg... Als hij bovendien niet (ten onrechte) wordt afgevlagd voor buitenspel in de eerste helft en als hij niet van de sokken wordt gelopen in de tweede helft (zuiver rood!!), is hij wel telkens alleen op weg naar een doelpunt... En als je bij de supporters dan wil pleiten voor Boussoufa, ho maar... Ik snap niet wat de mensen nog willen zien - wake up: dit is voetbal in derde klasse in België, een Kaka of een Adriano lopen er niet rond hoor... Het is aan Arnold om op training te bewijzen dat hij beter is dan wie er nu in de aanval loopt hé...


Het spijt mij mij voor wie het benijd maar boussouffa was de misnt goeien op het plein
80% van alle ballen dat hij in de voet kreeg was hij kwijt
Maar we hebben van mieghem 10 matchen respijt gegeven dus waarom boossouf ni?

ikke


02 Nov 2008, 20:16
Junior

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 9:55
Berichten: 209
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Conclusie na vandaag: We kunnen nog steeds voetballen.

Prima wedstrijd, steunend op een ijzersterke verdediging.
Naast Seminck ontgoochelde dit seizoen nog niemand (zowel Couli, Van Mieghem, De Schutter en Spotbeen), maar enkel Dessaer vormt ook een echte meerwaarde.

Op het middenveld liep het deze keer al een stuk beter. Van Mieghem lijkt er door te komen en Franck wordt beter en beter.

Voorin lijkt Boussoufa een aanwinst. Niet de superspits, maar voor zijn tweede speelkans dit seizoen deed hij het uitstekend. Lord blijft het wat moeilijk hebben, want hij had de wedstrijd sneller moeten beslissen (eerste helft na persoonlijke actie, tweede helft na een prachtactie van Steurs)


02 Nov 2008, 20:16
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Ze gaan blijkbaar volgend weekend naar Madrid om naar Real te gaan kijken, mooi initiatief om de groepsgeest nog wat te versterken. :EA:


02 Nov 2008, 20:21
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
En wie zegt dat wij niet vlot scoren?
We hebben deze speeldag thuis eens zo veel goals gemaakt dan alle andere thuisploegen in onze reeks samen!!!


02 Nov 2008, 20:41
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3852
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Telbar schreef:
Conclusie na vandaag: We kunnen nog steeds voetballen.

Prima wedstrijd, steunend op een ijzersterke verdediging.
Naast Seminck ontgoochelde dit seizoen nog niemand (zowel Couli, Van Mieghem, De Schutter en Spotbeen), maar enkel Dessaer vormt ook een echte meerwaarde.

Op het middenveld liep het deze keer al een stuk beter. Van Mieghem lijkt er door te komen en Franck wordt beter en beter.

Voorin lijkt Boussoufa een aanwinst. Niet de superspits, maar voor zijn tweede speelkans dit seizoen deed hij het uitstekend. Lord blijft het wat moeilijk hebben, want hij had de wedstrijd sneller moeten beslissen (eerste helft na persoonlijke actie, tweede helft na een prachtactie van Steurs)


Ja jongens, ik denk dat er echt iet scheelt met mij. Die zat toch helemaal niet in de match?? Ik snap er niks meer van. Toen hij werd vervangen kreeg hij amper applaus, terwijl Aelbrecht net geen staande ovatie kreeg. Als je roept om Arnold moet ge al thuisblijven...jongens toch. Ge voelde toch dat er nieuwe impuls in de ploeg mocht? Wa zalt volgende week zijn?? Wat ge hier allemaal leest. Da die gasten moesten thuisblijven die volgens sommigen 'iets' zeggen da nie in hun kraam past...ge staat daar nog met 100 man. De 'forum-moraalridders'...al die heilige boontjes...

(en nu gaan we krijgen: liever met 100 dan veel volk en fluiten/zagen/roepen...). Respect voor ieders mening.

@ pai en rollo29: Stel voor dat ge volgende keer op de man afstapt en zegt wat hij wel en nie mag zeggen. Ben benieuwd...Ik heb ook meegeroepen, ja, ma ik wacht eens op zo'n moraalriddertje die me terechtwijst.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


02 Nov 2008, 20:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst