Eendracht Aalst - Gent Zeehaven - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Eendracht Aalst - Gent Zeehaven 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Boris schreef:
Deze match bewees hoe belangrijk Dessaer voor ons is. Niet alleen op voetballend vlak, maar ook (zeker even belangrijk!) zijn leiderskwaliteiten hebben we gemist.

Je wint vandaag oververdiend tegen een superzwakke tegenstander die zelfs niet eens probeerde om aan te vallen.

Vooraan blijft het wat zoeken. Het systeem waarin Lord-Boussoufa-Aelbrecht constant switchen zie ik niet graag. Waarom niet Lord op links laten? Het is duidelijk dat hij, eenmaal weg van de flank, er niet veel meer van bakt.

We hebben drie centrale middenvelders, maar toch valt er constant een enorm gat waarin niemand staat om de afvallende ballen op te vangen.

Dat zijn toch allemaal zaken waar de trainer verantwoordelijk voor is.
Laat Lord op links. Posteer Franck net achter de spits, waar Troch vorig jaar liep. Want daar loopt nu niemand en dat zorgt ervoor dat elke afvallende bal voor de tegenstander is.
Wel chapeau voor Franck dat hij zoveel ballen opeist.

Euforie na vandaag, maar er is toch nog heel wat werk aan de winkel.

De grootste pluim gaat vandaag naar de spionkop! Prachtig fisjtjen!!! :banana:


Toch nog een vd weinigen die er over spreekt, de spionkop was zalig vandaag en dat heeft de ploeg ne serieuzen boost gegeven. Ik heb gesupporterd voor boussoufa vandaag én ik heb voor den arnoldinho gezongen, dàt is wat supporters doen ziede. Merci aan iedereen die niet heeft gekankerd vandaag maar de ziel uit zijn lijf heeft gezongen, want dàt is wat ons vandaag mee de 3 punten heeft opgeleverd. zalig gewoon :EA:
De mentaliteit op plein was dik in orde, voor elke bal vechten en er blijven voor gaan. merci iendracht!

oilsjt kampioen!

_________________
www.spionkoplede.com


Laatst gewijzigd door Mariner op 02 Nov 2008, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.



02 Nov 2008, 23:46
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Davy schreef:
supercontent dat we a) gewonnen hebben, b) dat het blijkbaar met beter voetbal was?!
great!

ik kon er niet bijzijn vandaag...maar was heel erg blij met de feedback vanop het forum. tegen al mijn verwachtingen in, zijn we helemaal nog niet aan het eind van het seizoen vandaag, zo blijkt... eindelijk een goeie prestatie van Van Mieghem, dat werd tijd zo'k zo zeggen... en zie, wanneer iedereen op niveau komt dan lukt het wel. blijft natuurlijk wel dat we nog net iets te veel kansen onbenut laten? bleek althans uit wedstrijdverslag?

toch ook ongelofelijk hoe spelers als een de schutter en seminck zo constant goe blijven presteren... we krijgen toch niet echt veel doelpunten tegen, en da's ook hun verdienste, als je ziet hoe schoon die soms heel wat rommel opkuisen vanachter...

stel dat dieje rus nog ewa meevalt (maw vlot scoort) en dat podevijn nog nekeer zou terugkeren... dat zou nog wel eens vuurwerk kunnen geven. maar goe, match per match. op diegem wordt het allicht weer een ander paar mouwen. trouwens niet meteen een ploeg die ons goed ligt dacht ik

anyway... vandaag was het een dag om allicht goe gezind het stadion te verlaten, mij een raadsel waarom er dan plots weer zo'n flauwe en totaal irrelevante discussie op na te houden over wat een goeie supporter dan wel moet zijn, hoe hij er moet uitzien, en of em schoon kan zingen (bij manier van spreken).
tof dat :mijn ploeg de drie punten thuishield, super dat we ondanks een heel magere eerste periode toch maar liefst 18 punten hebben. er zijn zaken die nog verre van goed zijn, allicht... maar 't is ni verkeerd om af en toe gewoon nekeer content te zijn.

vind da je hier eigenlijk wel de nagel op de kop slaat...

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


02 Nov 2008, 23:46
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Vandaag heb ik een leuke wedstrijd gezien.

Zowel onze 12e man als de ploeg deden het goed. Nog een paar wedstrijden op hetzelfde niveau en het gezaag op het forum en in het stadion zal wel verdwijnen.

Langs deze weg wil ik ook mijn mening over Van Mieghem herzien. Hij bewees vandaag een meerwaarde te zijn als hij op de juiste positie wordt uitgespeeld. Volhouden zou ik zeggen.

Dessaer is inderdaad iemand die een ploeg kan sturen. Voor Franck was dit naar mijn mening een ontluchting. Ik had toch de indruk dat hij, al dan niet door het terugkeren van Dessaer, minder krampachtig speelde.

Verder blijft Steurs voor mij een goede aanwinst voor ons team. Sterk in duel, er steeds voor gaan en een aardige traptechniek. Van Dender zal het niet makkelijk krijgen om zich weer in de ploeg te spelen.

Wat mij ook opvalt is dat er sinds de trainerswissel maar weinig gebleseerden zijn bijgekomen. Maar dat zal wel toeval zijn zeker.


02 Nov 2008, 23:57
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
sfeer vandaag was super
goede match gezien,op naar de bevestiging!


03 Nov 2008, 0:09
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Wel, ik ben ook nog is komen zien.

De verdediging staat toch wel sterk als Dessaer erbij is. Dessaer - Seminck is een duo voor tweede klasse, daar mag je zeker van zijn. De infiltraties van Dessaer gekoppeld aan zijn onvoorzettelijkheid zijn echt wel dodelijk. Spotbeen kan nog veel groeien maar laat toch mooie dingen zien en Steurs is misschien de minste voetballer maar heeft veel inzet (zie zijn rush op links bij de kans van Lord).

Het middenveld dan. Waarom Coulibaly op de bank? Zo een goede voetballer terwijl Van Mieghem toch meer een werker is. Met De Schutter en Coulibaly heb je een mooie bufferzone voor de verdediging die ook nog eens kunnen voetballen. Franck is een rare speler. Hele goede voetballer maar waar zit die dreiging? Die diepgang? Altijd opzij of achteruit, nooit snel spelen wanneer het moet. Aelbrecht is ook niet meer de speler van in vierde klasse en ik vond het toen eigenlijk al niet de beste speler in jullie ploeg.

Dan vooraan. Boussoufa en Lord zijn alletwee goede voetballers. Maar terwijl Lord altijd gevaarlijk is kan Boussoufa toch niet echt wegen op een verdediging. Maar toch een speler om in het oog te houden.
Arnold zou voor mijn part altijd in de ploeg staan. Een constante gesel voor een verdediging, sterk, goede kaatser...

Ik zou, natuurlijk zonder blessures, deze ploeg opstellen.
--------------------------------De Veirman--------------------------
---Vanden Brande----Seminck----Dessaer--------Steurs--
-----------------------De Schutter-------Coulibaly----------------
---Podevijn---------------------------------------------------Lord---
----------------------Boussoufa--------Nguekam-----------------

Op deze moment zou ik dan Spotbeen achteraan en Roel op Podevijn zijn plaats zetten.

Natuurlijk ga ik af op de kwaliteiten die ik al kende van spelers en ook ga ik af op de match van vandaag. Ik ben natuurlijk geen supporter van Aalst, dus mijn mening is niet zo belangrijk :-D

_________________
Afbeelding


03 Nov 2008, 0:11
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Sven KSK Opwijk schreef:
Wel, ik ben ook nog is komen zien.

De verdediging staat toch wel sterk als Dessaer erbij is. Dessaer - Seminck is een duo voor tweede klasse, daar mag je zeker van zijn. De infiltraties van Dessaer gekoppeld aan zijn onvoorzettelijkheid zijn echt wel dodelijk. Spotbeen kan nog veel groeien maar laat toch mooie dingen zien en Steurs is misschien de minste voetballer maar heeft veel inzet (zie zijn rush op links bij de kans van Lord).

Het middenveld dan. Waarom Coulibaly op de bank? Zo een goede voetballer terwijl Van Mieghem toch meer een werker is. Met De Schutter en Coulibaly heb je een mooie bufferzone voor de verdediging die ook nog eens kunnen voetballen. Franck is een rare speler. Hele goede voetballer maar waar zit die dreiging? Die diepgang? Altijd opzij of achteruit, nooit snel spelen wanneer het moet. Aelbrecht is ook niet meer de speler van in vierde klasse en ik vond het toen eigenlijk al niet de beste speler in jullie ploeg.

Dan vooraan. Boussoufa en Lord zijn alletwee goede voetballers. Maar terwijl Lord altijd gevaarlijk is kan Boussoufa toch niet echt wegen op een verdediging. Maar toch een speler om in het oog te houden.
Arnold zou voor mijn part altijd in de ploeg staan. Een constante gesel voor een verdediging, sterk, goede kaatser...

Ik zou, natuurlijk zonder blessures, deze ploeg opstellen.
--------------------------------De Veirman--------------------------
---Vanden Brande----Seminck----Dessaer--------Steurs--
-----------------------De Schutter-------Coulibaly----------------
---Podevijn---------------------------------------------------Lord---
----------------------Boussoufa--------Nguekam-----------------

Op deze moment zou ik dan Spotbeen achteraan en Roel op Podevijn zijn plaats zetten.

Natuurlijk ga ik af op de kwaliteiten die ik al kende van spelers en ook ga ik af op de match van vandaag. Ik ben natuurlijk geen supporter van Aalst, dus mijn mening is niet zo belangrijk :-D

Ik ben 100 procent akkoord met uw opstelling !


03 Nov 2008, 0:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Ik zal mijn best doen om morgen de foto's op de site te zetten .
De vaakbiestjes bijten :lol:
Hier toch een mooi moment na de wedstrijd (y)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


03 Nov 2008, 1:51
Knaap

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 13:06
Berichten: 74
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Zonder meer, het was goed gisteren. Iedereen deed zijn best, juist dat de ene beter kan voetballen als de andere, ma soit, ik zeg altijd "hadden het wereldspelers geweest, ze hadden hier niet gesjot".

Over het Arnold gezang... voor mij zitten alleen fitte spelers op de bank. Arnold op de bank --> fit. En een fitte Arnold kan altijd iets meer brengen.

En anders is het maar aan de club om goed te communiceren dat Arnold gekwetst is. Geef hem dan de nodige rust en bouw terug op bij de reserven. Dit gaat nu over Arnold, maar dit moet bij elke speler zo zijn!

En voor onze moraalridders hier... zelfs de supporters van KV Mechelen (volgens mij nog altijd de beste in het land) hebben hun ploeg uitgefloten. Schandalig!! :p


03 Nov 2008, 10:24
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Aangenaam verast vandaag, eindelijk konden we van in het begin onze wil opleggen. Wat Dessaer doet na zo'n lange afwezigheid is wel zeer sterk. Ook nog een pluim voor Van Mieghem vandaag. Boussoufa kan wel iets maar zijn afspelen van de bal was toch vaak ongelukkig, we moeten hem toch nog wat tijd en krediet geven vind ik. Franck was vaak aanspeelbaar maar kaatste dan ook meermaals terug achteruit of weeral eens een laterale en risicoloze pas waarmee hij vaak het spel afremt. Ik zou zeggen "durf toch eens meer,Kevin" op deze manier vind ik dat Cuolibaly wel iets meer kan brengen. In ieder geval een hoopgevende prestatie als team waarmee we toch knap vijfde staan. Laat ons daar maar meedraaien het heeft geen zin nu al op kop te staan als na nieuwjaar de motor dan echt aanslaat en met een afwerker erbii (onze rus) zie ik het zelfs nog zitten voor de titel.


03 Nov 2008, 11:54
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
t Was vorige week in de tweede helft al beter, en nu waarschijnlijk omdat ik nie kon komen kijken :x , spelen ze verdorie een goeie match. Maar ja, ik 'jon' het jullie wel. :D Beter zo dan te verliezen, misschien moet ik wat meer weg blijven :hmm:

En nu we winnen met beter voetbal, worden de discussies er blijkbaar nog heviger op, misschien moeten we terug beginnen te verliezen, dan kwamen jullie beter overeen :p

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


03 Nov 2008, 12:49
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Jeroen schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Wel, ik ben ook nog is komen zien.

De verdediging staat toch wel sterk als Dessaer erbij is. Dessaer - Seminck is een duo voor tweede klasse, daar mag je zeker van zijn. De infiltraties van Dessaer gekoppeld aan zijn onvoorzettelijkheid zijn echt wel dodelijk. Spotbeen kan nog veel groeien maar laat toch mooie dingen zien en Steurs is misschien de minste voetballer maar heeft veel inzet (zie zijn rush op links bij de kans van Lord).

Het middenveld dan. Waarom Coulibaly op de bank? Zo een goede voetballer terwijl Van Mieghem toch meer een werker is. Met De Schutter en Coulibaly heb je een mooie bufferzone voor de verdediging die ook nog eens kunnen voetballen. Franck is een rare speler. Hele goede voetballer maar waar zit die dreiging? Die diepgang? Altijd opzij of achteruit, nooit snel spelen wanneer het moet. Aelbrecht is ook niet meer de speler van in vierde klasse en ik vond het toen eigenlijk al niet de beste speler in jullie ploeg.

Dan vooraan. Boussoufa en Lord zijn alletwee goede voetballers. Maar terwijl Lord altijd gevaarlijk is kan Boussoufa toch niet echt wegen op een verdediging. Maar toch een speler om in het oog te houden.
Arnold zou voor mijn part altijd in de ploeg staan. Een constante gesel voor een verdediging, sterk, goede kaatser...

Ik zou, natuurlijk zonder blessures, deze ploeg opstellen.
--------------------------------De Veirman--------------------------
---Vanden Brande----Seminck----Dessaer--------Steurs--
-----------------------De Schutter-------Coulibaly----------------
---Podevijn---------------------------------------------------Lord---
----------------------Boussoufa--------Nguekam-----------------

Op deze moment zou ik dan Spotbeen achteraan en Roel op Podevijn zijn plaats zetten.

Natuurlijk ga ik af op de kwaliteiten die ik al kende van spelers en ook ga ik af op de match van vandaag. Ik ben natuurlijk geen supporter van Aalst, dus mijn mening is niet zo belangrijk :-D

Ik ben 100 procent akkoord met uw opstelling !


Is echt puur hoe ik het zelf zou doen. Dillen stelt veel aanvallende spelers op, maar ze vallen niet aan, snap je? Omdat er geen systeem in zit kan je geen degelijke aanval opzetten. Die goal van Lord was mooi afgewerkt maar was ook een bal van een Gent speler op het hoofd van Coulibaly, dus ook geen mooie aanval. Met zo een spelerspotentieel is dat toch onmogelijk?

_________________
Afbeelding


03 Nov 2008, 13:57
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:44
Berichten: 624
Leeftijd: 9
Locatie: Aalst
Website: http://www.redbox.be/superajoin
WLM: jonasmichiels007@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
kheb gisteren de beste match van het seizoen gezien.
Dessaer ja kben blij dat hij terug is....
Maar wat me vooral gisteren opviel is hoe de sfeer terug herleefde in het stadion.
Gistre den 12de man chapeau... Op naar de volgende fistjes :d
:EA:

_________________
Afbeelding
Afbeelding


03 Nov 2008, 17:14
Scholier

Lid geworden op: 21 Jan 2007, 16:47
Berichten: 153
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Dankzij Dessaer achteraan was het een serieuze opluchting in ons middenveld. Van Mieghem was samen met Dennis de beste mannen op het veld. Duidelijk dat Van Mieghem een sterke persoon nodig heeft achter hem, hij kon eens vooruit voetballen ipv achter hem te moeten kijken. Verdediging en in tmidden geen probleem, nu nog een sterke targetman vooraan en ik zie het zitten voor het vervolg van de competitie. Binnen 2 weken moet onze nieuwe aanwinst toch wel speelgerechtig zijn, kben eens benieuwd.


03 Nov 2008, 17:39
Miniem

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 15:59
Berichten: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
just gelijk de meeste ier, ben ik me e goe gevoel naar huis gegaan, da was al een tijdje geleden. De sfeer was weer goe, het voetbal was beter, de goals vielen wa vroeger.
Kortom gewoon goe.

Toch oolk nog even de megafoonman feliciteren, bracht veel sfeer,ik zou zeggen,
TEUDEREUTEDEIDEREU DO IT AGAIN !!!


03 Nov 2008, 18:52
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Gent Zeehaven
Het is gisteren nog eens bewezen dat we leidersfiguren mankeerden om de ploeg op sleeptouw te nemen, zoals Dennis gisteren en verleden jaar Ewen en Thomas.
Het zal ook voor Michaël gemakkelijker spelen zijn met een klasbak als Denis naast hem, heb je gezien welke prachtige lange ballen beide spelers kunnen geven, daar moeten snelle mannen als Lord en co in de toekomst meer gebruik kunnen van maken.
Enfin het was een goede wedstrijd van gans het elftal met de fantastische ondersteuning van de twaalfde man. :worship:
Proficiat aan gans de iendrachtfamilie. :EA: :banana:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


03 Nov 2008, 20:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 126 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst