Diegem - Eendracht aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 17
 Diegem - Eendracht aalst 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
DT schreef:
Smetje schreef:

In HLN staat hetzelfde, enkel Podevijn out. Over Van Dender en Boto wordt niets gezegd.

In HLN staat zelfs al dat zondag met dezelfde ploeg als tegen Gent-Zeehaven gestart word en dat Roel, Couli, Iakovlevski en Lambrecht op de bank zitten. Arnold, Van Damme, Kabongo, Boto, Van Dender, ... zouden dus naast de kern vallen. Dit zal wel niet officiëel zijn denk ik. De trainer zal nog wel wat wachten met zijn selectie/ploeg bekend te maken.

Op de officiële site staat ook dat er veek A-kern spelers vanavond met de reserven zullen spelen. Als iedereen fit is, is onze kern inderdaad ruim. Maar aangezien zelden iedereen fit is, is dat ook nodig.


Net terug van de reservenmatch en gewonnen met 4-1 (doelpunten van Iakovlevski, Arnold, Boto en Van Lijsebethen). Ook geschrokken van het feit dat de kern al in de krant stond vanochtend en nog meer geschrokken dat de reservenwedstrijd inderdaad niet meer uitmaakt... In de basisploeg startten Lambrecht, Van Dender (centraal achterin), Van Damme (recuperator op het middenveld), Boto (op de nummer tien), Kabongo (rechtsmidden), Niels Spotbeen (linksmidden), Nguekam (spits) en Iakovlevski (spits). Groot was mijn verbazing toen Iakovlevski na een heel bleke prestatie (scoorde een intikker die ik ook had gemaakt na een mooie individuele actie van Arnold langs de achterlijn) bij de rust in de kleedkamer mocht blijven omdat hij in de kern zit voor zondag. Zwakke eerste helft van de reserven, met een veel betere tweede helft met daarin een goede Boto (knappe techniek, goeie doorsteekballen en passing) en over de hele match bekeken toch ook een betere Arnold (had de beslissende voet in de eerste drie doelpunten). Ook Van Damme was weer bij de beteren -> waarom die plots niet meer in de kern geraakt is ook mij een raadsel...
Hopelijk laat onzen Dimi zien waarom hij bij de kern zit voor zondag... Op naar de drie punten!


Van Damme zit bij de 16voor morgen alleszins.


15 Nov 2008, 11:41
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Aalst-trainer Marc Dillen kan voor het eerst beroep doen op aanwinst Iakovlevski en selecteerde volgende 16 spelers voor de wedstrijd van morgen in en tegen Diegem : Lambrecht, De Veirman, Seminck, Van Den Brande, Thomas Spotbeen, Van Mieghem, Coulibaly, De Schutter, Dessaer, Aelbrecht, Steurs, Van Damme, Franck, Lord, Iakovlevski en Boussoufa.

Ik vraag me af of hij gaat starten met Roel in de plaats van Thomas of misschien gaat hij de ploeg laten staan die het niet slecht gedaan heeft tegen Gent-Zeehaven zoals ze zeggen "never change a winning team".
Als je het verslag leest van de beloftenwedstrijd met driemaal een assist en een doelpunt was Arnold veruit de beste man op het veld, waarom hij dan niet eens op de bank zit is voor mij een raadsel. :?
Maar ja laat ons hopen dat we zondag terugkeren met de drie punten en we eindelijk eens onze titelrol kunnen waarmaken.
Iendracht veroit :EA: :banana:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Nov 2008, 12:07
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Bartos schreef:
De voorbeschouwing staat online.


Bart met alle respect. En ik ben blij dat je dit alle weken wil doen
Maar veel te lang en veel te veel herhaling


15 Nov 2008, 12:42
Scholier

Lid geworden op: 14 Sep 2008, 12:36
Berichten: 134
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Ja... ik heb de reservenwedstrijd niet bijgewoond...
Maar als 't klopt wat ik hier lees , dan begrijp ik toch ook niet waarom Arnold niet eens een plaats op de bank verdient.
't Is natuurlijk een feit dat nu veel spelers terugkeren uit blessure er wel nog meer van die verrassingen zullen komen. De keuzemogelijkheden van de trainer worden nu eemaal elke week groter.
Benieuwd naar morgen..en toch vooral benieuwd naar wat Iakovlevski (al) kan brengen.
Op naar de drie punten mannen!!!! :EA:


15 Nov 2008, 13:05
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Schandalig dat Arnold zelf niet op de bank zit. Onze beste spits, en de enige die al bewezen heeft dat hij iets kan !


15 Nov 2008, 13:09
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2861
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Né overdroiven mé eir Arnold-bewondering.
Ier kieje van e syndroom opdoen; en tein moeje
dringend bé den docktoor eir loaten behandelen.
op di moment emmen betere en veeral fittere
spelers. En dei meegen starten/of op de bank
zitten. Toch simpel ?


15 Nov 2008, 13:31
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
jowwan schreef:
Né overdroiven mé eir Arnold-bewondering.
Ier kieje van e syndroom opdoen; en tein moeje
dringend bé den docktoor eir loaten behandelen.
op di moment emmen betere en veeral fittere
spelers. En dei meegen starten/of op de bank
zitten. Toch simpel ?


Betere zou ik niet meteen durven zeggen, maar ik heb zeker ook de indruk dat Arnold nog steeds niet helemaal fit is.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


15 Nov 2008, 13:41
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
jowwan schreef:
Né overdroiven mé eir Arnold-bewondering.
Ier kieje van e syndroom opdoen; en tein moeje
dringend bé den docktoor eir loaten behandelen.
op di moment emmen betere en veeral fittere
spelers. En dei meegen starten/of op de bank
zitten. Toch simpel ?


Betere? Hij past gewoon niet in het 1 spits-systeem. Dienen jongen heeft nog geen enkele deftige kans gekregen dit seizoen. Hij liep steeds achter de feiten aan... ik begrijp echt niet waarom ze hem dan niet op de bank zetten voor het laatste kwartier. Blijkbaar past hij niet meer in het plaatje zeker. Ben zeker dat we van hem nog gaan horen, hopelijk bij ons.


15 Nov 2008, 13:52
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Ik vind het toch ook te zot dat Arnold zelfs niet in de wedstrijdkern opgenomen wordt, als het een sportieve beslissing is. We hebben hem idd overt laatst de overwinning zien vieren op 1 been. Volgens mij is hij verre van fit en ik vraag mij af of het wel nog goedkomt (medisch gezien). Als em wel fit is, moet hij altijd bij de 16 zijn. Als ge ziet wie er wel weer bij is ....

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


15 Nov 2008, 14:04
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Verbechio schreef:
Ik vind het toch ook te zot dat Arnold zelfs niet in de wedstrijdkern opgenomen wordt, als het een sportieve beslissing is. We hebben hem idd overt laatst de overwinning zien vieren op 1 been. Volgens mij is hij verre van fit en ik vraag mij af of het wel nog goedkomt (medisch gezien). Als em wel fit is, moet hij altijd bij de 16 zijn. Als ge ziet wie er wel weer bij is ....

Wie er wel bij is zijn de spelers die twee weken terug de beste prestatie van het seizoen hebben neergezet plus Roel (kan je moeilijk naast want die was in alle vorige matchen vaak bij de betere) en die nieuwe... :wadde:


15 Nov 2008, 16:02
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Het is hier anders wel maar redelijk kalm.
Ik weet niet hoe dat bij de rest zit maar ik loop nu al zenuwachtig!
Zo'n weekend zonder voetbal is nergens goed voor (toch voor mij niet), dat het maar snel morgenmiddag is dat ik met een goed pintje de bus kan opstappen richting Diegem.

En ginder ; kotjen open!
COM'ON IENDRACHT :EA:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


15 Nov 2008, 16:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Aalst-trainer Marc Dillen kan voor het eerst beroep doen op aanwinst Iakovlevski. Lord haakt echter geblesseerd af en wordt in de oorspronkelijke selectie vervangen door de herstelde Lorenzo Wouter.

Gaat de miserie dan nooit ophouden? hopelijk valt het allemaal mee wan een Lord in vorm is onmisbaar!

_________________
MCMXIX


15 Nov 2008, 18:30
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Lorenzo Wouter :hmm:


15 Nov 2008, 19:04
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
69 schreef:
Aalst-trainer Marc Dillen kan voor het eerst beroep doen op aanwinst Iakovlevski. Lord haakt echter geblesseerd af en wordt in de oorspronkelijke selectie vervangen door de herstelde Lorenzo Wouter.

Gaat de miserie dan nooit ophouden? hopelijk valt het allemaal mee wan een Lord in vorm is onmisbaar!


Was gisteren tijdens de reservenwedstrijd ook al een onderwerp van discussie... Lord heeft deze week nagenoeg niet getraind. Mijn schrik alszou Wouter in de kern zitten werd meteen bevestigd gisteren. Hij zou normaal met de reserven heroptreden maar aangezien Lord geblesseerd zou zijn, werd met hem geen risico genomen en zou hij meteen bij de kern genomen worden.

Ik begrijp dat er concurrentie is nu met zoveel spelers maar dan moet de strijd toch wel eerlijk gestreden worden... Wat heeft Wouter nu in godsnaam al bewezen??? Ligt bovendien al in de lappenmand sinds Woluwe, ook onzen Dimi sukkelde van de ene blessure in de andere (en heeft bijna niet getraind deze week) en die geraken geselecteerd zonder een match te spelen????

Van Damme zit bij de kern van 16, wat wil zeggen dat er nog 1 moet afvallen... De bank zal Lambrecht, Vandenbrande, Couly en Iakovlievski zijn - stond allemaal al vast voor de reservenmatch van gisteren. Lord geblesseerd, dus Wouter in de ploeg...

Hoe erg ik het zelf ook vind, Arnold zal geen potten meer breken voor ons want hij wordt hier gewoon buiten gekeken... Die wordt mentaal gewoon sinds dag 1 van de voorbereiding gekraakt. En voor de mensen die denken dat hij hinkte bij het vieren tegen Racing Gent en daarom niet fit is -> niet fit zijn is zeker niet de reden dat hij niet geselecteerd wordt want gisteren in de reservenmatch was er van een blessure niks maar dan ook niks te merken... Bewoog goed en als er al gevaar kwam, kwam het via hem. (die "kans" van Iakovlevski in het verslag op de officiële site in de eerste helft was een egoïstische poging vanop 35 meter die zelfs niet tot aan de zestien meter geraakte.)

Die testen waaruit Arnold als fysiek sterkste kwam, liegen ook niet hoor. Hij wordt gewoon als een hond behandeld en dat vind ik persoonlijk niet kunnen... Respect hoort er steeds te zijn en dat is er duidelijk niet... wat er ook achter de schermen mag gespeeld hebben of nog steeds speelt, die gast knalde er in vierde 21 binnen, speelde vorig seizoen op verzoek van alles en iedereen nog de laatste competitiewedstrijden (markant feit was dat hij tegen Zottegem 90 minuten met de reserven moest spelen en ook nog in de echte wedstrijd de tweede helft moest spelen) en de fysiek zeer belastende eindronde met twee matchen op 4 dagen hoewel hij net 7 maanden buiten strijd was... En dan zet je hem bij het huisvuil... Iedereen die deze club sinds vierde klasse volgt, weet dat bij Arnold het koppeke meer nog dan bij andere spelers fris moet zitten... Voelt hij vertrouwen, dan excelleert hij... Nu wordt hij mentaal gekraakt, dus zijn de prestaties navenant. Als er dan van de club uit wordt meegewerkt daaraan, dan stel ik me daar vragen bij...

En nog iets wat me van het hart moet: de mensen die Cedric Boto gisteren bezig hebben gezien die vallen achterover als ze lezen wie er wel en niet werd geselecteerd voor de match op Diegem want die gast verdiende zijn selectie absoluut (en speelde zelfs op een plaats die niet de zijne was). En niet afkomen nu dat het uit voorzorg is hé want Wouter en Iakovlevski hebben minder training en wedstrijdritme in de benen dan Boto en die zijn er morgen wel bij...

Ik ben een supporter van de club Eendracht Aalst, maar bij wat er nu gebeurt frons ik toch de wenkbrauwen... Buiten Kabongo zitten alle "aanwinsten" in de kern, dat zegt volgens mij genoeg... Raar, heel raar... Ik zal hier wel veel mensen tegen krijgen nu doordat ik het bovenstaande heb gezegd, maar het zij zo: ik stel me vragen op basis waarvan de selectie wordt gemaakt...


15 Nov 2008, 19:34
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
DT schreef:
69 schreef:
Aalst-trainer Marc Dillen kan voor het eerst beroep doen op aanwinst Iakovlevski. Lord haakt echter geblesseerd af en wordt in de oorspronkelijke selectie vervangen door de herstelde Lorenzo Wouter.

Gaat de miserie dan nooit ophouden? hopelijk valt het allemaal mee wan een Lord in vorm is onmisbaar!


Was gisteren tijdens de reservenwedstrijd ook al een onderwerp van discussie... Lord heeft deze week nagenoeg niet getraind. Mijn schrik alszou Wouter in de kern zitten werd meteen bevestigd gisteren. Hij zou normaal met de reserven heroptreden maar aangezien Lord geblesseerd zou zijn, werd met hem geen risico genomen en zou hij meteen bij de kern genomen worden.

Ik begrijp dat er concurrentie is nu met zoveel spelers maar dan moet de strijd toch wel eerlijk gestreden worden... Wat heeft Wouter nu in godsnaam al bewezen??? Ligt bovendien al in de lappenmand sinds Woluwe, ook onzen Dimi sukkelde van de ene blessure in de andere (en heeft bijna niet getraind deze week) en die geraken geselecteerd zonder een match te spelen????

Van Damme zit bij de kern van 16, wat wil zeggen dat er nog 1 moet afvallen... De bank zal Lambrecht, Vandenbrande, Couly en Iakovlievski zijn - stond allemaal al vast voor de reservenmatch van gisteren. Lord geblesseerd, dus Wouter in de ploeg...

Hoe erg ik het zelf ook vind, Arnold zal geen potten meer breken voor ons want hij wordt hier gewoon buiten gekeken... Die wordt mentaal gewoon sinds dag 1 van de voorbereiding gekraakt. En voor de mensen die denken dat hij hinkte bij het vieren tegen Racing Gent en daarom niet fit is -> niet fit zijn is zeker niet de reden dat hij niet geselecteerd wordt want gisteren in de reservenmatch was er van een blessure niks maar dan ook niks te merken... Bewoog goed en als er al gevaar kwam, kwam het via hem. (die "kans" van Iakovlevski in het verslag op de officiële site in de eerste helft was een egoïstische poging vanop 35 meter die zelfs niet tot aan de zestien meter geraakte.)

Die testen waaruit Arnold als fysiek sterkste kwam, liegen ook niet hoor. Hij wordt gewoon als een hond behandeld en dat vind ik persoonlijk niet kunnen... Respect hoort er steeds te zijn en dat is er duidelijk niet... wat er ook achter de schermen mag gespeeld hebben of nog steeds speelt, die gast knalde er in vierde 21 binnen, speelde vorig seizoen op verzoek van alles en iedereen nog de laatste competitiewedstrijden (markant feit was dat hij tegen Zottegem 90 minuten met de reserven moest spelen en ook nog in de echte wedstrijd de tweede helft moest spelen) en de fysiek zeer belastende eindronde met twee matchen op 4 dagen hoewel hij net 7 maanden buiten strijd was... En dan zet je hem bij het huisvuil... Iedereen die deze club sinds vierde klasse volgt, weet dat bij Arnold het koppeke meer nog dan bij andere spelers fris moet zitten... Voelt hij vertrouwen, dan excelleert hij... Nu wordt hij mentaal gekraakt, dus zijn de prestaties navenant. Als er dan van de club uit wordt meegewerkt daaraan, dan stel ik me daar vragen bij...

En nog iets wat me van het hart moet: de mensen die Cedric Boto gisteren bezig hebben gezien die vallen achterover als ze lezen wie er wel en niet werd geselecteerd voor de match op Diegem want die gast verdiende zijn selectie absoluut (en speelde zelfs op een plaats die niet de zijne was). En niet afkomen nu dat het uit voorzorg is hé want Wouter en Iakovlevski hebben minder training en wedstrijdritme in de benen dan Boto en die zijn er morgen wel bij...

Ik ben een supporter van de club Eendracht Aalst, maar bij wat er nu gebeurt frons ik toch de wenkbrauwen... Buiten Kabongo zitten alle "aanwinsten" in de kern, dat zegt volgens mij genoeg... Raar, heel raar... Ik zal hier wel veel mensen tegen krijgen nu doordat ik het bovenstaande heb gezegd, maar het zij zo: ik stel me vragen op basis waarvan de selectie wordt gemaakt...


Mij hebt ge alleszins niet tegen,ik kan er ook niet bij hoe sommigen geselecteerd geraken en andere dat volgens mij beter zijn , gewoon niet geselecteerd worden.


15 Nov 2008, 19:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 101 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst