Diegem - Eendracht aalst - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 17
 Diegem - Eendracht aalst 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Ik ook ga voor een groot gedeelte akkoord met wat DT schrijft en vooral naar de spelers die van hoger komen die eigenlijk de ploeg zouden moeten dragen.
Als je ziet hoe een Van Damme,Roel een inzet en fighting spirit toonde in zijn matchen en dan vergelijk je deze met spelers die van hogerop komen!!!!!
Kevin en Alain indien jullie dit forum lezen,op den iendracht is het steeds zo geweest,als je van hogerop komt en je geeft geen 150% op een match dan krijg je bakken kritiek over je.Maar als je speelt en uw inzet toont zoals pakweg Tim zondag dan krijg je het respect van de supporters terug.Indien het spelniveau door bepaalde redenen niet wil verbeteren gooi er dan tenminste jullie kop voor en vecht om elk duel te winnen,dat zien de supporters graag.
Verder op naar de volgende match voor de drie punten. :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


18 Nov 2008, 10:01
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
nieven ajoin schreef:
Klein vraagje tussendoor: heeft iemand het laatste nieuws van regio dender in huis?

Dit komt uit het nieuwsblad:

Lieven De Veirman redt één punt tegen ex-ploeg
'Transfer naar Aalst was juiste keuze'

In de slotfase stelde Lieven De Veirman met een knappe redding een punt veilig tegen zijn gewezen ploeg, maar toch was de doelman niet onverdeeld gelukkig. De Ajuinen lieten immers een wenkende kans liggen om dichterbij te schuiven.



Eendracht kon dit seizoen al rekenen op enkele lichte strafschoppen, maar zondag volgde de keerzijde van de medaille?

Lieven De Veirman: 'In mijn ogen was er absoluut geen sprake van een handspel. Seminck beroerde de bal met de borst. Hij maakte daarbij wel een beweging, maar de scheidsrechter stond in de rug van de fase en kon onmogelijk goed beoordelen. Uiteraard bepaalt die fase de rest van de wedstrijd. We kunnen moeilijk tevreden zijn met het geoogste punt, want we wilden de lijn van Gent-Zeehaven doortrekken en waren belust op een nieuwe zege. Ik geef toe dat het ons voor rust aan diepgang ontbrak waardoor ons balbezit weinig opleverde. Na rust brachten we meer agressiviteit en duelkracht op en kampeerden we op de Diegemse helft. We hadden het moeilijk op het dicht bevolkte middenveld en niet toevallig viel de treffer op een stilstaande fase.'

In de slotfase kopte Pieter Jacobs Diegem ei zo na naar winst, maar dit seizoen blijf jij punten pakken?

'Jacobs kopte naar de hoek, maar ik reageerde tijdig. Voor de rest had ik een eerder rustige namiddag. Bij de strafschop koos ik wel de goede hoek, maar hij trapte perfect en dan ben je als doelman kansloos. Winnen en verliezen doe je samen en ik klop me dan ook niet op de borst na een goede wedstrijd. Spelen op Diegem was uiteraard wel iets speciaals, want met ruim de helft van die jongens speelde ik nog samen. Vorig jaar was het wel nog een ander gevoel, want toen betrad ik voor het eerst de bezoekende kleedkamers.'

Je transfer van Diegem naar Aalst word je niet meer kwalijk genomen?

'Bij Diegem werden er destijds vraagtekens achter gezet omdat ik me sportief nauwelijks zou verbeteren, maar ik maakte de juiste keuze. Als je de infrastructuur, de reële ambitie, de supporters en de beleving analyseert, merk je meteen een wereld van verschil tussen beide clubs. Aalst heeft alles om in tweede klasse te voetballen en we moeten dan ook zo snel mogelijk naar de liga. Helaas speel je in derde klasse niet zomer met de vingers in de neusgaten kampioen, want je ziet hoe vele ploegen op karakter en inzet een gebrek aan technisch vernuft compenseren. Zeker op kleinere velden hebben we het daar moeilijk mee. Positief is dat iedereen terug is waardoor alle posities nu dubbel bezet zijn. Op termijn moet dat vruchten afwerpen.'




Wim Redant

Druk dit artikel af
Verstuur dit artikel naar een kennis

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


18 Nov 2008, 10:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
De Walter heeft hem ook weer eens bewezen, nu gaat hij al beginnen passen afschrijven als ge dit :fuck: doet. Manman, ik ga al 21 jaar naar de voetbal, tees is er zwaar over. Ik heb mijn idee over hooliganisme en dat dat moet worden aangepakt, maar als ze zo verder gaan zijn ze bezig met gans den boel naar de kloten te krijgen. De dag is gekomen dat ge ook al niet meer fantatiek moogt supporteren maar moet als een standbeeld blijven staan op de tribune. :wadde:

_________________
www.spionkoplede.com


18 Nov 2008, 11:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Iendrachter90 schreef:
SERRE schreef:
Onderkroiper schreef:
Hugo schreef:
Als ik dit lees voel ik mij hier niet meer op mijn plaats, blijkbaar heb ik mij vergist in de werking en het doel van dit forum.
Onderkroiper op mij mag je blijven rekenen wat betreft het archief van onzen iendracht, ik zie je wel op een of andere wedstrijd of ik stuur je een mailtje.
Bon geef mij nu maar de donkerrode kaart please?
Bye bye :wave:


Ik stond juist op punt om nog een uurtje op te blijven en mijn laatste uurtje van mijn 50ste levensjaar te benutten om de foto's die je mij bezorgde te posten . Als ik naar de eigenschappen zie van deze scans, heb je meerdere uren in dit titanenwerk gestoken .
RESPECT heb ik daarvoor . :worship:
Maar "Ouwe ronkers" als wij laten ons toch niet doen door het jeugdig geweld op dit forum . :nieje: Het ene oor in en het andere oor uit . :D
Geef "Iendrachter90" lik op stuk door een gepaste kwinkslag op zijn commentaar . :lol:
Als het aan sommigen lag zaten we eerstdaags zonder Zwawi ook . :whistle:
Misschien zelfs zondag zonder Onderkroiper ? :wadde:
Alles hangt ervanaf of mijn oogoperatie geslaagd is in UZ Gent .

Dus Hugo, geeft er een lap op man en zoals Kamiel het zegt " Doen we voesj "

Ik hoop je zekers nog terug te zien :kiss:

Laat de commentaren maar komen :EA:


Hier moet je alles door een roze bril zien of je wordt met de grond gelijk gemaakt. Als je hier iet of wat kritiek geeft ben je een ouwe zaag of ne muggezifter..
Misschien moeten we eens gaan nadenken om een forum voor puberkes te maken en ééntje voor gevorderden... :whistle:


Als ik alles door een roze bril zie moet je dringend mijn posts is lezen denk ik.


Besteken, ik heb dat niet op u persoonlijk maar op de grote hoop die hier op dat forum zit.

_________________
Afbeelding


18 Nov 2008, 13:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Stijn schreef:
2. En als je zelf te veel kind bent om je eigen naam te zeggen dan moet je ook iemand anders niet bij naam noemen.


Waarom moet Champagne zijn naam meedelen? Een forum dient toch om onder een nick te posten? Of zegt hij teveel dingen die niet mogen geweten zijn?


18 Nov 2008, 13:53
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Hoe deed Knipping het bij Diegem?

_________________
Afbeelding


18 Nov 2008, 15:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Sven KSK Opwijk schreef:
Hoe deed Knipping het bij Diegem?


Ik heb er eigenlijk geeneens echt op gelet. Hij had op zijne flank wel niet echt nen tegenstander. Want Spotbeen schoof als back rechts niet diep door en nen echte rechtermiddenvelder hadden we niet echt. Ik denk dat op papier Aelbrecht de rechtermiddenvelder was, maar die liep heel veel centraal.


18 Nov 2008, 16:10
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Hoe deed Knipping het bij Diegem?


Ik heb er eigenlijk geeneens echt op gelet. Hij had op zijne flank wel niet echt nen tegenstander. Want Spotbeen schoof als back rechts niet diep door en nen echte rechtermiddenvelder hadden we niet echt. Ik denk dat op papier Aelbrecht de rechtermiddenvelder was, maar die liep heel veel centraal.


Ik heb er ook niet echt op gelet, maar heeft pas na de invalbeurt van Vandenbrande wat werk gekregen toen hij soms tegenover Roel of tegen Boussoufa kwam te staan.

In de eerste helft, speelden we net als tegen Gent-Zeehaven met vijf op het middenveld en lieten we, zoals een tijdje het geval was in vierde, een gat op het middenveld (in vierde was het op links nu duidelijk op rechts). Op zich dus niet zo raar: alleen... spelen we nu in een soort ruit op het middenveld aangevuld met een linkermiddenvelder die heel hoog dient te spelen - dat staat echt bizar. In die ruit speelt Tim in de punt naar voor, Van Mieghem links centraal, Franck rechts centraal (die dus in principe wat meer naar de rechterkant zou moeten uitvallen) en De Schutter in de punt naar achter. Lord (zondag jammer genoeg Wouter) moet dan normaal puur tegen de linkerlijn plakken... Opschrijven hoe we op het middenveld staan, toont al meteen aan dat dit niet goed kan lopen omdat het zo eigenaardig staat...

Reken daarbij dat Franck een puur centrale man is, Van Mieghem ook, Aelbrecht ook en je loopt binnen de kortste keren met drie man op 1 lijn achter elkaar binnen een ruimte van 10 meter. Als Lord dan meedoet en te lang op een bal moet wachten, gaat die ook nog eens centraal lopen, waardoor de enige spits uit noodzaak naar rechts dient te gaan (kijk maar naar Boussoufa bij de match tegen Gent Zeehaven toen het nog 0-0 stond). Bijgevolg loopt iedereen door elkaar, voor elkaars voeten en kan je gewoon niks anders dan laterale passes of passen achteruit geven. Logisch want je loopt met al je middenvelders op een kluitje en daar waar de ruimte ligt, zie je geen kat. Bovendien biedt die niet-ingevulde ruimte enorme mogelijkheden voor de tegenstander (die wel "normaal" staan) en spelen ze meestal met twee passen onze hele ploeg uit...

Vandaar de simpele methode en de keuze die zich (al lang opdringt): als je dan toch absoluut met een 4-5-1 wil spelen -> van het duo Van Mieghem - Franck mag en kan er maar 1 spelen centraal op het middenveld, met daarnaast (niet erachter) De Schutter (Couly zou dat ook kunnen, maar De Schutter kan je niet uit de ploeg laten) als pure verdedigende middenvelder - Aelbrecht VOOR deze twee centrale middenvelders in het gat waar Troch altijd liep (die ruimte puur tussen het centrale middenveld en de spits werd in dit seizoen nog nooit ingevuld en we zijn november) en op de buitenkanten twee zuivere flankmiddenvelders (Lord op links dat is zeker - op rechts is dat nog puzzelen tot Podevijn terug is). Vandaar dat ik blijf hameren op een Niels Spotbeen, moet nog veel leren, maar is wel de enige (misschien Roel / Van Damme ook nog om te depanneren) die het veld breed kan houden en die niet om de twee minuten naar binnen knijpt.

Mochten ze Tim niet competent genoeg achten voor die diepste ruimte tussen middenveld en aanval op te vullen, wel stap dan af van je systeem en speel met twee echte spitsen naast elkaar (Boussoufa - Boto) OF zet Boussoufa / Kabongo als zwervende spits puur achter een killer (Boto) of een targetspits die tegen de zestien moet blijven plakken (Arnold of Dimi)... Zelfs Boto achter Arnold zou kunnen...

Maar neen, deze simpele systemen zouden wel eens kunnen werken, dus waarom veranderen als we met een gelukje ook matchen kunnen winnen waarin het van geen meter loopt en waarmee je, bij een achterstand je hele ploeg door elkaar moet husselen...

Nogal wiedes dat Dillen dan op Diegem na 75 minuten niks anders meer kon roepen dan "organisatie" - uw diepe aanvaller van de eerste helft (Bous) eindigde heel hoog rechts op het middenveld, Roel stond naast Dimi centraal in de aanval - Steurs stond hoog links. Van Mieghem bleef (letterlijk en figuurlijk) op de middencirkel staan - Franck stond linksback - De Schutter rechtsback - Dessaer en Seminck stonden gelukkig wel nog centraal in de verdediging en Couly die zwom tussen het centrale verdedigingsduo en Van Mieghem... Waar ligt dan, nog maar eens het probleem denk je...

Mannekes, mannekes... misschien kan de technische staff voor kerst een Playstation vragen - zo kunnen ze oefenen op veldbezettingen in FIFA of Championship Manager...


18 Nov 2008, 17:43
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
DT schreef:
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Hoe deed Knipping het bij Diegem?


Ik heb er eigenlijk geeneens echt op gelet. Hij had op zijne flank wel niet echt nen tegenstander. Want Spotbeen schoof als back rechts niet diep door en nen echte rechtermiddenvelder hadden we niet echt. Ik denk dat op papier Aelbrecht de rechtermiddenvelder was, maar die liep heel veel centraal.


Ik heb er ook niet echt op gelet, maar heeft pas na de invalbeurt van Vandenbrande wat werk gekregen toen hij soms tegenover Roel of tegen Boussoufa kwam te staan.

In de eerste helft, speelden we net als tegen Gent-Zeehaven met vijf op het middenveld en lieten we, zoals een tijdje het geval was in vierde, een gat op het middenveld (in vierde was het op links nu duidelijk op rechts). Op zich dus niet zo raar: alleen... spelen we nu in een soort ruit op het middenveld aangevuld met een linkermiddenvelder die heel hoog dient te spelen - dat staat echt bizar. In die ruit speelt Tim in de punt naar voor, Van Mieghem links centraal, Franck rechts centraal (die dus in principe wat meer naar de rechterkant zou moeten uitvallen) en De Schutter in de punt naar achter. Lord (zondag jammer genoeg Wouter) moet dan normaal puur tegen de linkerlijn plakken... Opschrijven hoe we op het middenveld staan, toont al meteen aan dat dit niet goed kan lopen omdat het zo eigenaardig staat...

Reken daarbij dat Franck een puur centrale man is, Van Mieghem ook, Aelbrecht ook en je loopt binnen de kortste keren met drie man op 1 lijn achter elkaar binnen een ruimte van 10 meter. Als Lord dan meedoet en te lang op een bal moet wachten, gaat die ook nog eens centraal lopen, waardoor de enige spits uit noodzaak naar rechts dient te gaan (kijk maar naar Boussoufa bij de match tegen Gent Zeehaven toen het nog 0-0 stond). Bijgevolg loopt iedereen door elkaar, voor elkaars voeten en kan je gewoon niks anders dan laterale passes of passen achteruit geven. Logisch want je loopt met al je middenvelders op een kluitje en daar waar de ruimte ligt, zie je geen kat. Bovendien biedt die niet-ingevulde ruimte enorme mogelijkheden voor de tegenstander (die wel "normaal" staan) en spelen ze meestal met twee passen onze hele ploeg uit...

Vandaar de simpele methode en de keuze die zich (al lang opdringt): als je dan toch absoluut met een 4-5-1 wil spelen -> van het duo Van Mieghem - Franck mag en kan er maar 1 spelen centraal op het middenveld, met daarnaast (niet erachter) De Schutter (Couly zou dat ook kunnen, maar De Schutter kan je niet uit de ploeg laten) als pure verdedigende middenvelder - Aelbrecht VOOR deze twee centrale middenvelders in het gat waar Troch altijd liep (die ruimte puur tussen het centrale middenveld en de spits werd in dit seizoen nog nooit ingevuld en we zijn november) en op de buitenkanten twee zuivere flankmiddenvelders (Lord op links dat is zeker - op rechts is dat nog puzzelen tot Podevijn terug is). Vandaar dat ik blijf hameren op een Niels Spotbeen, moet nog veel leren, maar is wel de enige (misschien Roel / Van Damme ook nog om te depanneren) die het veld breed kan houden en die niet om de twee minuten naar binnen knijpt.

Mochten ze Tim niet competent genoeg achten voor die diepste ruimte tussen middenveld en aanval op te vullen, wel stap dan af van je systeem en speel met twee echte spitsen naast elkaar (Boussoufa - Boto) OF zet Boussoufa / Kabongo als zwervende spits puur achter een killer (Boto) of een targetspits die tegen de zestien moet blijven plakken (Arnold of Dimi)... Zelfs Boto achter Arnold zou kunnen...

Maar neen, deze simpele systemen zouden wel eens kunnen werken, dus waarom veranderen als we met een gelukje ook matchen kunnen winnen waarin het van geen meter loopt en waarmee je, bij een achterstand je hele ploeg door elkaar moet husselen...

Nogal wiedes dat Dillen dan op Diegem na 75 minuten niks anders meer kon roepen dan "organisatie" - uw diepe aanvaller van de eerste helft (Bous) eindigde heel hoog rechts op het middenveld, Roel stond naast Dimi centraal in de aanval - Steurs stond hoog links. Van Mieghem bleef (letterlijk en figuurlijk) op de middencirkel staan - Franck stond linksback - De Schutter rechtsback - Dessaer en Seminck stonden gelukkig wel nog centraal in de verdediging en Couly die zwom tussen het centrale verdedigingsduo en Van Mieghem... Waar ligt dan, nog maar eens het probleem denk je...

Mannekes, mannekes... misschien kan de technische staff voor kerst een Playstation vragen - zo kunnen ze oefenen op veldbezettingen in FIFA of Championship Manager...

pak mss football manager 2009(is hier al nen topic over)
kunnen ze met de spelers die ze nu hebben oefenen :D

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


18 Nov 2008, 18:18
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Dries schreef:

pak mss football manager 2009(is hier al nen topic over)
kunnen ze met de spelers die ze nu hebben oefenen :D


Of hij kan beter De Schutter of Lord meteen de echte ploeg laten opstellen ook hé, die proberen mekaar daar toch de loef mee af te steken hé, was het ni (stond in de interviews met Niels en Lionel) :lol:


18 Nov 2008, 18:26
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
DT schreef:
1 reactie: heeft luid aanmoedigen deze ploeg al aangezet tot heldendaden tot nu toe? Neen - dan moet er anderzijds ook niet gezaagd worden dat de kritiek sommige spelers verlamd... Als ze daar ni tegen kunnen, moesten ze maar niet gekomen zijn naar Aalst want ons publiek staat daar al decennia lang voor bekend -> hondstrouw maar ook erg kritisch.

Volgens mij heeft luid aanmoedigen deze ploeg 2 weken terug toch in elk geval tot zijn beste match van het seizoen aangezet, al waren dat inderdaad nog geen heldendaden...
Misschien allemaal samen nog luider aanmoedigen en er volgen toch nog heldendaden? ;)

Er zijn mensen die graag kijken naar wat slecht is, dat is hun goed recht.
Zij geloven dat door mensen op hun fouten te wijzen en kritiek te geven, ze wel zullen beteren.
Zelf denk ik dat je daardoor alleen maar krampachtiger wordt omdat je bang wordt om dezelfde fouten te maken en net daardoor ga je volgens mij nog slechter presteren...

Ik kijk liever naar wat goed is, en geef daar veel aandacht aan, dan gaan mensen in zichzelf geloven en zullen ze nog beter worden.

Dat is een geloof, en voor anderen is dat naief en door en roze bril kijken. OK voor mij...

Kijk, elk zijn mening, ik wil mijn mening graag op dit forum kwijt en ik respecteer dat anderen denken dat ze op een andere manier (door kritiek, wijzen op wat mis loopt,...) meer bijdragen tot een beter Eendracht Aalst, ook al geloof ik persoonlijk dat niet...

Ik vraag me alleen nog af in welke groep ik nu thuishoor: bij de "pubers" of bij de "gevorderen".
Ik heb één puber in huis en een ander die er net uit is, en ik kan u garanderen dat pubers op alles kritiek hebben. Dus hoor ik wellicht bij de gevorderden... :lol:

En nog een rode lap op dit forum:
Zaterdag de Kakkers bezig gehoord na hun desastreuze thuismatch?
Dat zijn pas support-ers... :wow:


18 Nov 2008, 18:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
salvador schreef:
DT schreef:
1 reactie: heeft luid aanmoedigen deze ploeg al aangezet tot heldendaden tot nu toe? Neen - dan moet er anderzijds ook niet gezaagd worden dat de kritiek sommige spelers verlamd... Als ze daar ni tegen kunnen, moesten ze maar niet gekomen zijn naar Aalst want ons publiek staat daar al decennia lang voor bekend -> hondstrouw maar ook erg kritisch.

Volgens mij heeft luid aanmoedigen deze ploeg 2 weken terug toch in elk geval tot zijn beste match van het seizoen aangezet, al waren dat inderdaad nog geen heldendaden...
Misschien allemaal samen nog luider aanmoedigen en er volgen toch nog heldendaden? ;)

Er zijn mensen die graag kijken naar wat slecht is, dat is hun goed recht.
Zij geloven dat door mensen op hun fouten te wijzen en kritiek te geven, ze wel zullen beteren.
Zelf denk ik dat je daardoor alleen maar krampachtiger wordt omdat je bang wordt om dezelfde fouten te maken en net daardoor ga je volgens mij nog slechter presteren...

Ik kijk liever naar wat goed is, en geef daar veel aandacht aan, dan gaan mensen in zichzelf geloven en zullen ze nog beter worden.

Dat is een geloof, en voor anderen is dat naief en door en roze bril kijken. OK voor mij...

Kijk, elk zijn mening, ik wil mijn mening graag op dit forum kwijt en ik respecteer dat anderen denken dat ze op een andere manier (door kritiek, wijzen op wat mis loopt,...) meer bijdragen tot een beter Eendracht Aalst, ook al geloof ik persoonlijk dat niet...

Ik vraag me alleen nog af in welke groep ik nu thuishoor: bij de "pubers" of bij de "gevorderen".
Ik heb één puber in huis en een ander die er net uit is, en ik kan u garanderen dat pubers op alles kritiek hebben. Dus hoor ik wellicht bij de gevorderden... :lol:

En nog een rode lap op dit forum:
Zaterdag de Kakkers bezig gehoord na hun desastreuze thuismatch?
Dat zijn pas support-ers... :wow:


Ik heb me tot hiertoe serieus kunnen inhouden maar dit moet me toch even van het hart.
Supporters die al jaren komen zien maar die een andere mening hebben worden idd met de grond gelijk gemaakt, anderen die sporadisch eens komen kijken denken dat ze de wijsheid in pacht hebben.
Ik versta heel goed dat je een eigen mening hebt Salvador maar kom aub niet de schoolmeester uithangen telkens er kritiek komt. Je kan een match niet analyseren van in Heusden afgaande op de verslagen en op de posts op het forum.
Je haalt hier dat voorbeeld aan van de kakkers, heb je een paar weken geleden niet gehoord dat diezelfde kakkers hun ploeg ook terecht wezen op de mindere gang van zaken ?
Je hebt mensen die het forum lezen en dan gaan posten om toch maar in de smaak te vallen van het merendeel van de gebruikers, sorry ik heb liever mijn eigen mening.

_________________
Proud member " den natten toeig"


18 Nov 2008, 19:05
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Prachtige posts van DT !

Hij slaat hier meermaals de nagel op de kop. Er kunnen er heel veel iets uit leren.
Zowel spelers, bestuur, technische staf als medesupporters.
Solliciteren op den eendracht man (y)

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


18 Nov 2008, 19:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
BVW schreef:
Prachtige posts van DT !

Hij slaat hier meermaals de nagel op de kop. Er kunnen er heel veel iets uit leren.
Zowel spelers, bestuur, technische staf als medesupporters.
Solliciteren op den eendracht man (y)


Inderdaad, volledig mee eens! :worship:

_________________
Afbeelding


18 Nov 2008, 20:01
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Enkele kanttekeningen bij de match van zondag......
Wouter zou voor zo weinig mogelijk verschuivingen in de ploeg gebracht zijn..... Vandaag lees ik tevens in krant dat er vooraf afgesproken was dat hij maar 1 helft zou spelen...
Op het eerste feit counter ik met de gedachte dat er op de bank iemand als vandenbrande zit die eigenlijk overal kan spelen ....... zelfs in de spits waar ik hem graag eens zou zien vertrekken..... maar al zeker ook op plaats waar wouter voor 1 helft mocht spelen.....
Op feit twee counter ik door te stellen waar de motivatie bij een speler ligt als hij van op voorhand al weet dat hij 1 helft mag spelen......Voor mij heeft wouter zelfs geen kwartier spelgelegenheid omdat hij simpelweg letterlijk en figuurlijk te licht weegt maar...... qua motivatie naar een speler kan die quote van dillen ook als bizar verantwoord worden....
Wat franck betreft: franck moet inderdaad meer terrein bestrijken maar waarom wordt dit dan langs de kant niet bijgestuurd ??
Ik blijf nog steeds de keuze voor franck en van mieghem verdedigen maar er moet dringend in taakverdeling bijgestuurd worden.
Ploeg voor mij:
de veirman
dessaer
seminck steurs

l
aelbrecht de schutter lord
franck van mieghem

van den brande iakowieski


18 Nov 2008, 20:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst