Diegem - Eendracht aalst - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 Diegem - Eendracht aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
marc2 schreef:
Enkele kanttekeningen bij de match van zondag......
Wouter zou voor zo weinig mogelijk verschuivingen in de ploeg gebracht zijn..... Vandaag lees ik tevens in krant dat er vooraf afgesproken was dat hij maar 1 helft zou spelen...
Op het eerste feit counter ik met de gedachte dat er op de bank iemand als vandenbrande zit die eigenlijk overal kan spelen ....... zelfs in de spits waar ik hem graag eens zou zien vertrekken..... maar al zeker ook op plaats waar wouter voor 1 helft mocht spelen.....
Op feit twee counter ik door te stellen waar de motivatie bij een speler ligt als hij van op voorhand al weet dat hij 1 helft mag spelen......Voor mij heeft wouter zelfs geen kwartier spelgelegenheid omdat hij simpelweg letterlijk en figuurlijk te licht weegt maar...... qua motivatie naar een speler kan die quote van dillen ook als bizar verantwoord worden....
Wat franck betreft: franck moet inderdaad meer terrein bestrijken maar waarom wordt dit dan langs de kant niet bijgestuurd ??
Ik blijf nog steeds de keuze voor franck en van mieghem verdedigen maar er moet dringend in taakverdeling bijgestuurd worden.
Ploeg voor mij:
de veirman
dessaer
seminck steurs

l
aelbrecht de schutter lord
franck van mieghem

van den brande iakowieski



iakowieski amaai weeral nen nieven :lol:

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Nov 2008, 20:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
ik kan na redeloik veel soerten whiskey mor iakowieski ? :wadde:

_________________
Proud member " den natten toeig"


18 Nov 2008, 20:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
DT schreef:
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Hoe deed Knipping het bij Diegem?



In de eerste helft, speelden we net als tegen Gent-Zeehaven met vijf op het middenveld en lieten we, zoals een tijdje het geval was in vierde, een gat op het middenveld (in vierde was het op links nu duidelijk op rechts). Op zich dus niet zo raar: alleen... spelen we nu in een soort ruit op het middenveld aangevuld met een linkermiddenvelder die heel hoog dient te spelen - dat staat echt bizar. In die ruit speelt Tim in de punt naar voor, Van Mieghem links centraal, Franck rechts centraal (die dus in principe wat meer naar de rechterkant zou moeten uitvallen) en De Schutter in de punt naar achter. Lord (zondag jammer genoeg Wouter) moet dan normaal puur tegen de linkerlijn plakken... Opschrijven hoe we op het middenveld staan, toont al meteen aan dat dit niet goed kan lopen omdat het zo eigenaardig staat...

Reken daarbij dat Franck een puur centrale man is, Van Mieghem ook, Aelbrecht ook en je loopt binnen de kortste keren met drie man op 1 lijn achter elkaar binnen een ruimte van 10 meter. Als Lord dan meedoet en te lang op een bal moet wachten, gaat die ook nog eens centraal lopen, waardoor de enige spits uit noodzaak naar rechts dient te gaan (kijk maar naar Boussoufa bij de match tegen Gent Zeehaven toen het nog 0-0 stond). Bijgevolg loopt iedereen door elkaar, voor elkaars voeten en kan je gewoon niks anders dan laterale passes of passen achteruit geven. Logisch want je loopt met al je middenvelders op een kluitje en daar waar de ruimte ligt, zie je geen kat. Bovendien biedt die niet-ingevulde ruimte enorme mogelijkheden voor de tegenstander (die wel "normaal" staan) en spelen ze meestal met twee passen onze hele ploeg uit...

Vandaar de simpele methode en de keuze die zich (al lang opdringt): als je dan toch absoluut met een 4-5-1 wil spelen -> van het duo Van Mieghem - Franck mag en kan er maar 1 spelen centraal op het middenveld, met daarnaast (niet erachter) De Schutter (Couly zou dat ook kunnen, maar De Schutter kan je niet uit de ploeg laten) als pure verdedigende middenvelder - Aelbrecht VOOR deze twee centrale middenvelders in het gat waar Troch altijd liep (die ruimte puur tussen het centrale middenveld en de spits werd in dit seizoen nog nooit ingevuld en we zijn november) en op de buitenkanten twee zuivere flankmiddenvelders (Lord op links dat is zeker - op rechts is dat nog puzzelen tot Podevijn terug is). Vandaar dat ik blijf hameren op een Niels Spotbeen, moet nog veel leren, maar is wel de enige (misschien Roel / Van Damme ook nog om te depanneren) die het veld br
Maar neen, deze simpele systemen zouden wel eens kunnen werken, dus waarom veranderen als we met een gelukje ook matchen kunnen winnen waarin het van geen meter loopt en waarmee je, bij een achterstand je hele ploeg door elkaar moet husselen...

Mannekes, mannekes... misschien kan de technische staff voor kerst een Playstation vragen - zo kunnen ze oefenen op veldbezettingen in FIFA of Championship Manager...



DIT is er mot op!!! dit is kritiek waar ik mij kan in vinden............................


18 Nov 2008, 21:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1261
Locatie: Aalst
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Ik sluit me ook aan bij de analyses van DT.

Petje af man dat je de moed hebt om hier zo'n epistels te schrijven die correct zijn maar totaal ingaan tegen wat de roze brillen de rest voorschrijven.

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


18 Nov 2008, 21:28
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Sorry van de spellingsfout maar had vooral reactie of mooie discussie verwacht (in constructieve zin dan ) over de opstelling.....
Voor een goed begrip gaat het over iakovlevski...... nu met een glas water geschreven :lol:


18 Nov 2008, 21:41
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Ace schreef:
Stijn schreef:
2. En als je zelf te veel kind bent om je eigen naam te zeggen dan moet je ook iemand anders niet bij naam noemen.


Waarom moet Champagne zijn naam meedelen? Een forum dient toch om onder een nick te posten? Of zegt hij teveel dingen die niet mogen geweten zijn?


Hij moet zijn naam niet meedelen voor mij. Mijn mening is wel dat als je zelf je naam niet geeft, je ook niet iemand anders bij naam moet noemen. Niets meer.
Op de essentie van zijn posting reageer ik niet omdat ik het mij vooral een laffe uitroep van frustratie lijkt, en zulke zaken voor mij geen discussie waard zijn.


18 Nov 2008, 22:00
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
:EA:


18 Nov 2008, 22:13
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Bomber schreef:
Stijn schreef:
Ace schreef:
Stijn schreef:
2. En als je zelf te veel kind bent om je eigen naam te zeggen dan moet je ook iemand anders niet bij naam noemen.


Waarom moet Champagne zijn naam meedelen? Een forum dient toch om onder een nick te posten? Of zegt hij teveel dingen die niet mogen geweten zijn?


Hij moet zijn naam niet meedelen voor mij. Mijn mening is wel dat als je zelf je naam niet geeft, je ook niet iemand anders bij naam moet noemen. Niets meer.
Op de essentie van zijn posting reageer ik niet omdat ik het mij vooral een laffe uitroep van frustratie lijkt, en zulke zaken voor mij geen discussie waard zijn.

Nieven ajoin eet zeker oek rap zennen naam aangepast? ;)


Peis da diejen da wel vooral gedaan heeft voor zijn imago.

(????)


18 Nov 2008, 22:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Bomber schreef:
Stijn schreef:
Ace schreef:
Stijn schreef:
2. En als je zelf te veel kind bent om je eigen naam te zeggen dan moet je ook iemand anders niet bij naam noemen.


Waarom moet Champagne zijn naam meedelen? Een forum dient toch om onder een nick te posten? Of zegt hij teveel dingen die niet mogen geweten zijn?


Hij moet zijn naam niet meedelen voor mij. Mijn mening is wel dat als je zelf je naam niet geeft, je ook niet iemand anders bij naam moet noemen. Niets meer.
Op de essentie van zijn posting reageer ik niet omdat ik het mij vooral een laffe uitroep van frustratie lijkt, en zulke zaken voor mij geen discussie waard zijn.

Nieven ajoin eet zeker oek rap zennen naam aangepast? ;)


Ik ken ondertussen al meerdere supporters enkel en alleen met hun nickname .
Dat lijkt me voldoende . (y)
Je kan bevoorbeeld een nicknaam maken met je eigen naam ,
en als je ergens anders op een Pc werkt ( Bij de buren of op het werk ) een andere onbekende nickname maken .
Onder je eigen naam ben je braaf en geef je de mening die de meesten hier graag horen en met de andere zeg je daadwerkelijk je gedacht op dit forum .

Zo kun je nog lang doorgaan zekers :wadde:

:EA: Iendracht Veroit :EA:

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Nov 2008, 22:41
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Onderkroiper schreef:
Bomber schreef:
Stijn schreef:
Ace schreef:
Stijn schreef:
2. En als je zelf te veel kind bent om je eigen naam te zeggen dan moet je ook iemand anders niet bij naam noemen.


Waarom moet Champagne zijn naam meedelen? Een forum dient toch om onder een nick te posten? Of zegt hij teveel dingen die niet mogen geweten zijn?


Hij moet zijn naam niet meedelen voor mij. Mijn mening is wel dat als je zelf je naam niet geeft, je ook niet iemand anders bij naam moet noemen. Niets meer.
Op de essentie van zijn posting reageer ik niet omdat ik het mij vooral een laffe uitroep van frustratie lijkt, en zulke zaken voor mij geen discussie waard zijn.

Nieven ajoin eet zeker oek rap zennen naam aangepast? ;)


Ik ken ondertussen al meerdere supporters enkel en alleen met hun nickname .
Dat lijkt me voldoende . (y)
Je kan bevoorbeeld een nicknaam maken met je eigen naam ,
en als je ergens anders op een Pc werkt ( Bij de buren of op het werk ) een andere onbekende nickname maken .
Onder je eigen naam ben je braaf en geef je de mening die de meesten hier graag horen en met de andere zeg je daadwerkelijk je gedacht op dit forum .

Zo kun je nog lang doorgaan zekers :wadde:

:EA: Iendracht Veroit :EA:


doet me spontaan aan iemand denken. dat gaat idd al ver.
wie zijn mening kwijt wil moet zijn ego eens aan de kant kunnen schuiven. daar is niets mis mee. je hebt er voor en je hebt er tegen; daar draait het om in een discussie
een bevlogen, goegeargumenteerde mening die lijnrecht tegen mijn mening staat, kan ik zeer sterk apprecieren, maar ja, ik heb dan ook niet de ambitie om perse een soort van "kenners" imago in stand te houden. mocht het spelletje zo te doorgronden zijn, dan was den bingoal al lang failliet geweest


18 Nov 2008, 22:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Ik heb hier nog niet gereageerd met betrekking op de wedstrijd in Diegem.
Awel, ik vond ons vrij goe combineren MAAR het levert zelden of nooit gevaar op omdat er inderdaad niks van diepgang is. Voor de rust 2 kansen voor Aelbrecht zeker en da wast. Zijn schot werd afgeblokt in corner en de andere kans kopte hij ongelukkig naast. Daartegenover staat dat ook Diegem geen kansen kreeg. Ze stonden wel 1-0 voor ma die penalty kunde moeilijk een kans noemen he.
Na de rust namen we stilaan meer en meer risico's en vooral na de inbreng van Roel. Diegem werd teruggedrukt maar echte kansen leverde dit ook nu weer niet op. Gelukkig stond Denis eens op de juiste plaats om een goeie voorzet van Steurs binnen te koppen. Ook na die gelijkmaker bleven we die risico's nemen denk ik en mijn woorden tegen mijn schoonbroer waren nog niet koud of Lieven pakt een punt voor ons met een schitterende redding. Ter verduidelijking: ik zei dat we nog gingen verliezen als we blind bleven aanvallen en de organisatie nie zouden herstellen. Gelukkig kreeg ik geen gelijk en konden we toch nog da puntje vasthouden. Logische uitslag denk ik en er content mee zijn zeker want een nederlaag was dichterbij dan een overwinning volgens mij...
De spelers beoordelen ga ik niet doen, ik hoop dat het bestuur dit grondig doet en daarbij enkel rekening houdt met de huidige sportieve prestaties. Dus niet met zaken uit het verleden of met extrasportieve dingen. Ze hebben al bewezen dat ze een heel goede ploeg kunnen samenstellen, nu is dit niet gelukt en zijn ze overgegaan tot nutteloze paniekaankopen. Kan gebeuren en dus geen verwijt naar hen toe, ik hoop enkel dat ze er hun lessenuit trekken. Ze hebben altijd gezegd: kwaliteit boven kwantiteit. Wel, nu is er kwantiteit maar de kwaliteit lijkt mij wa zoek. Zoeken dus naar een evenwicht tussen de twee!


18 Nov 2008, 22:52
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
zwawi schreef:
Ik heb hier nog niet gereageerd met betrekking op de wedstrijd in Diegem.
Awel, ik vond ons vrij goe combineren MAAR het levert zelden of nooit gevaar op omdat er inderdaad niks van diepgang is. Voor de rust 2 kansen voor Aelbrecht zeker en da wast. Zijn schot werd afgeblokt in corner en de andere kans kopte hij ongelukkig naast. Daartegenover staat dat ook Diegem geen kansen kreeg. Ze stonden wel 1-0 voor ma die penalty kunde moeilijk een kans noemen he.
Na de rust namen we stilaan meer en meer risico's en vooral na de inbreng van Roel. Diegem werd teruggedrukt maar echte kansen leverde dit ook nu weer niet op. Gelukkig stond Denis eens op de juiste plaats om een goeie voorzet van Steurs binnen te koppen. Ook na die gelijkmaker bleven we die risico's nemen denk ik en mijn woorden tegen mijn schoonbroer waren nog niet koud of Lieven pakt een punt voor ons met een schitterende redding. Ter verduidelijking: ik zei dat we nog gingen verliezen als we blind bleven aanvallen en de organisatie nie zouden herstellen. Gelukkig kreeg ik geen gelijk en konden we toch nog da puntje vasthouden. Logische uitslag denk ik en er content mee zijn zeker want een nederlaag was dichterbij dan een overwinning volgens mij...
De spelers beoordelen ga ik niet doen, ik hoop dat het bestuur dit grondig doet en daarbij enkel rekening houdt met de huidige sportieve prestaties. Dus niet met zaken uit het verleden of met extrasportieve dingen. Ze hebben al bewezen dat ze een heel goede ploeg kunnen samenstellen, nu is dit niet gelukt en zijn ze overgegaan tot nutteloze paniekaankopen. Kan gebeuren en dus geen verwijt naar hen toe, ik hoop enkel dat ze er hun lessenuit trekken. Ze hebben altijd gezegd: kwaliteit boven kwantiteit. Wel, nu is er kwantiteit maar de kwaliteit lijkt mij wa zoek. Zoeken dus naar een evenwicht tussen de twee!



Dat is ook mijn mening.
Zeer nuchtere post van Zwawi. Dan toch een zwawi die nuchter kan wezen :D

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


18 Nov 2008, 22:57
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
marc2 schreef:
Enkele kanttekeningen bij de match van zondag......
Wouter zou voor zo weinig mogelijk verschuivingen in de ploeg gebracht zijn..... Vandaag lees ik tevens in krant dat er vooraf afgesproken was dat hij maar 1 helft zou spelen...
Op het eerste feit counter ik met de gedachte dat er op de bank iemand als vandenbrande zit die eigenlijk overal kan spelen ....... zelfs in de spits waar ik hem graag eens zou zien vertrekken..... maar al zeker ook op plaats waar wouter voor 1 helft mocht spelen.....
Op feit twee counter ik door te stellen waar de motivatie bij een speler ligt als hij van op voorhand al weet dat hij 1 helft mag spelen......Voor mij heeft wouter zelfs geen kwartier spelgelegenheid omdat hij simpelweg letterlijk en figuurlijk te licht weegt maar...... qua motivatie naar een speler kan die quote van dillen ook als bizar verantwoord worden....
Wat franck betreft: franck moet inderdaad meer terrein bestrijken maar waarom wordt dit dan langs de kant niet bijgestuurd ??
Ik blijf nog steeds de keuze voor franck en van mieghem verdedigen maar er moet dringend in taakverdeling bijgestuurd worden.
Ploeg voor mij:
de veirman
dessaer
seminck steurs

l
aelbrecht de schutter lord
franck van mieghem

van den brande iakowieski

edit:opmerking was ier blijkbaar al gemaakt ;)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


18 Nov 2008, 23:00
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
wat mij vooral opvalt is :

- Dat een mindere prestatie van EA dit seizoen meer succes heeft op het forum dan een goede.

- Vorig jaar sloten we de eerste periode af als winnaar met 19 punten. 5 keer gewonnen
4 keer gelijk en 1 verlies wedstrijd. Ronse stond toen op 17 punten met 4 gewonnen wedstrijden en 5 draws en 1 verlies wedstrijd.

- Dat de spelersgroep een drive nodig heeft. Een bak bier voor de spelers na een gewonnen match kan meer bijdragen tot de groepsfeer dan 1 wedstrijd van Real Madrid bijwonen op een heel seizoen. Dit laatste lijkt mij meer zand in de ogen van de supporters strooien.

Heren, wij zijn een feestploeg. Zorg dan toch voor spelers en een trainer die af en toe een feestje inlassen (zowel op het veld als na de wedstrijd). Stop met dat academisch gedoe en speel het spel met bezieling. Voetbal is geen computerspelletje.
Onze beste spelers uit het verleden bleken stuk voor stuk de grootste fuifbeesten te zijn.... :banana:


19 Nov 2008, 0:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
anathema76 schreef:
Ik sluit me ook aan bij de analyses van DT.

Petje af man dat je de moed hebt om hier zo'n epistels te schrijven die correct zijn maar totaal ingaan tegen wat de roze brillen de rest voorschrijven.


Wie heeft er dan iets voorgeschreven dat het tegenovergestelde is van wat DT schrijft :wadde: ?
Iedereen lijkt het hier toch eens te zijn alleszins met wat DT schrijft, ook ik kan me er volledig in vinden.


19 Nov 2008, 9:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst