Diegem - Eendracht aalst - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 Diegem - Eendracht aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Dirk schreef:
Ik heb me tot hiertoe serieus kunnen inhouden maar dit moet me toch even van het hart.
Supporters die al jaren komen zien maar die een andere mening hebben worden idd met de grond gelijk gemaakt, anderen die sporadisch eens komen kijken denken dat ze de wijsheid in pacht hebben.
Ik versta heel goed dat je een eigen mening hebt Salvador maar kom aub niet de schoolmeester uithangen telkens er kritiek komt. Je kan een match niet analyseren van in Heusden afgaande op de verslagen en op de posts op het forum.
Je haalt hier dat voorbeeld aan van de kakkers, heb je een paar weken geleden niet gehoord dat diezelfde kakkers hun ploeg ook terecht wezen op de mindere gang van zaken ?
Je hebt mensen die het forum lezen en dan gaan posten om toch maar in de smaak te vallen van het merendeel van de gebruikers, sorry ik heb liever mijn eigen mening.


Wie wordt hier dan met de grond gelijk gemaakt? Der is nog een groot verschil tussen met de grond gelijk gemaakt worden of gewoon iemand die een andere mening heeft dan de jouwe hé. Sommige mensen vinden blijkbaar dat elke counter op hun kritiek compleet ongehoord is. Wel, ik zou zeggen dat we misschien anders eens proberen respect te hebben zowel voor (gefundeerde) kritiek als positieve noten. Ik kan me vinden zowel in heel wat kritiek die hier gegeven wordt (zoals die van DT) als in mensen die er het positieve (en dat is er toch ook nog altijd) willen in zien. Voor sommigen kan het precies alleen maar wit of zwart zijn en iedereen die er anders over denkt, moet maar zwijgen of kan niet tegen kritiek of zo.


19 Nov 2008, 9:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
marc2 schreef:
Ploeg voor mij:
de veirman
dessaer
seminck steurs

l
aelbrecht de schutter lord
franck van mieghem

van den brande iakowieski


Een geweldige rare ploeg toch (vooral het systeem dan). In deze opstelling speelde dus met 4 aanvallende middenvelders en slechts 3 verdedigers. En als ik het goed begrijp staat Dessaer op laatste man (zoals in provenciale) en Seminck met Steurs op de man. Er is totaal geen evenwicht in de ploeg waardoor we vanachter zwaar in de problemen gaan komen.


19 Nov 2008, 13:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
roeckie schreef:
marc2 schreef:
Ploeg voor mij:
de veirman
dessaer
seminck steurs

l
aelbrecht de schutter lord
franck van mieghem

van den brande iakowieski


Een geweldige rare ploeg toch (vooral het systeem dan). In deze opstelling speelde dus met 4 aanvallende middenvelders en slechts 3 verdedigers. En als ik het goed begrijp staat Dessaer op laatste man (zoals in provenciale) en Seminck met Steurs op de man. Er is totaal geen evenwicht in de ploeg waardoor we vanachter zwaar in de problemen gaan komen.


Just, en de problemen in het veldspel zullen blijven vrees ik want Franck en Van Mieghem zullen telkens beiden naar de bal toe komen, Tim zal telkens naar binnen knijpen en dan heb je weer dat gebrossel van 3 man op een zakdoek. Bovendien is het met deze opstelling nog gevaarlijker om dat gat te laten aangezien je maar met drie verdedigers speelt (geen echte backs) waardoor je op uw rechterkant meteen twee man vrijlaat...

Herschikken is nodig, maar wie slachtoffer je voor wie - in mijn favoriete basisopstelling (mocht iedereen fit zijn) zou noch Tim, noch Marijn, noch Roel opduiken terwijl die telkens bij de beteren zijn inzake inzet, vechtlust en kantelmomenten (voorzet Marijn op Diegem, 2 doelpunten van Roel dit jaar, assist naar Arnold op Waregem) in de laatste matchen...

Mijn basisopstelling zou er immers als volgt uitzien:

Doel: De Veirman
Verdediging: De Schutter - Seminck - Dessaer - Van Dender
Middenveld: Podevijn - Couly - Franck - Lord
Aanval: Boto achter of naast Arnold

Gezien de huidige vorm van bepaalde spelers en de blessure van twee van mijn basisspelers, de complementariteit, etc. zou ik dus eerder voor volgende opstelling gaan nu:

Doel: De Veirman
Verdediging: Thomas Spotbeen - Seminck - Dessaer - De Schutter
Middenveld: Van Damme - Couly - Franck - Lord
Aanval: Boussoufa achter of naast Boto

Bank: Lambrecht, Vandenbrande, Aelbrecht en Arnold

De rechterflank blijft zonder Jens altijd een probleem omdat we niet echt een alternatief hebben. We hebben niemand die zowel de aanvallende kaart kan kiezen maar ook kan terugzakken daar, die een man voorbij kan of die een goeie pass heeft daar. Roel zou het kunnen als hij zijn passing dit seizoen weer naar een hoger niveau zou kunnen tillen (zijn passing in de voorbereiding op vorig seizoen was echter fenomenaal - lange ballen, etc. - dit jaar door zijn kwaaltjes veronderstel ik veel minder). Een Niels Spotbeen kan dat op termijn aanvallend zeker en vast (sterkere techniek nog dan Jens) maar dan speel je wel heel aanvallend. Daarom Van Damme die rechts kan blijven als hij die opdracht krijgt, goede passing heeft en centraal kan komen helpen om te breken als het nodig moest zijn - bovendien is hij een toonbeeld van inzet.

De backs zijn misschien verrassend, maar vind Thomas Spotbeen constanter als verdediger dan Roel (soms uitstekend, soms grote dekkingsfouten) en pakt ook, speelt ook, minder kaarten. De Schutter staat voor mij altijd in de ploeg maar in een zuivere 4-4-2 zie ik hem liever als back dan op het middenveld omdat je dan weer alle druk legt inzake vooruitvoetballen bij de tweede centrale middenvelder. Steurs is een toonbeeld van inzet en karakter, maar puur kwalitatief schat ik hem minder in dan een De Schutter of een Van Dender.

Waarom Franck? Wel in een 4-4-2 mag Franck lopen en inspelen waar hij nu meestal loopt omdat hij wel de defensieve organisatie mee helpt beveiligen en eigenlijk centraal nooit uit positie loopt. Kan bovendien een balletje bijhouden (zal er zelf geen vier dribbelen, maar je pakt hem tussen twee man de bal niet of weinig af) en kan het spel als geen ander verleggen (crossballen). Met twee man voor zich, draagt hij niet de druk dat hij absoluut de beslissende pass moet geven of dat hij continue in de vijandelijke zestien moet zijn - dan kan hij, net zoals Ewen vroeger, zijn momenten kiezen om mee op te rukken of om met een geniale bal de verdediging open te rijten. Als het toch fout moest lopen, heb ik er geen probleem mee in dit systeem dat hij zich ver laat terugzakken om een balletje op te halen bij de verdediging. Getuigt van klasse dat hij altijd zijn verantwoordelijkheid durft nemen, iets wat ik niet terugzie bij Van Mieghem...

Couly is op dit moment het grootste vraagteken - was meer dan degelijk centraal in de verdediging en na zijn speeldag schorsing zomaar uit de ploeg zonder aanwijsbare reden - als invaller ongelooflijk belabberd spelend vandaar het vraagteken - intrinsiek de ideale man naast Franck centraal omdat hij recupererend ongelooflijk goed is, vaak heel ver mee terugverdedigd maar ook hoog durft te gaan storen. Bovendien een meer dan aardige techniek en dito passing waardoor hij met Franck onderling kan afstemmen wanneer hij dan wel de andere aanvallend mag gaan denken.

Een fitte Boto moet altijd in de ploeg - zelfs al zie je hem een hele wedstrijd niet - als er een bal goed komt in de zestien staat hij er en hangt de bal veelal tegen de touwen - maakte een zeer goede indruk in de reservenwedstrijd (iets wat vorig jaar wel eens anders was), lijkt er echt zin in te hebben en ligt goed in de groep bij een Boussoufa, Lord, Arnold, etc.

Boussoufa toont veel potentie en mij lijkt hij met zijn snelheid, passing en techniek een ideale verbinding tussen het middenveld en Boto - kan er ook naast spelen als de match het vraagt, maar de sleutel bij hem is: ZET HEM CENTRAAL - kwam op Diegem een keer centraal voor doel en was gevaarlijk - de laatste twintig minuten speelde hij als rechtermiddenvelder en dat hebben we al gezien - daar toont hij inzet, maar heeft hij niet die goede voorzet in de benen en als hij tegen de middenlijn moet vertrekken, verliest hij zijn explosiviteit die hij nodig heeft aan de zestien. Je hebt mensen die alleen echt gevaarlijk worden als ze de goal recht voor zich moeten zien (zoals ook een Boto) en Boussoufa is zo'n speler me dunkt. Speelde bij Bornem vorig seizoen telkens als pure centrale spits in een 4-4-2 en scoorde toch ook een achttal keer dacht ik op 15 matchen.

Bank: Lambrecht, Vandenbrande, Steurs en Arnold (kunnen ook als invaller de match nog doen kantelen...)

En ja, ik zie Aelbrecht en Van Mieghem over het hoofd, maar ik denk gewoon aan de mogelijkheden die er zijn...


19 Nov 2008, 15:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Bartos schreef:
Dirk schreef:
Ik heb me tot hiertoe serieus kunnen inhouden maar dit moet me toch even van het hart.
Supporters die al jaren komen zien maar die een andere mening hebben worden idd met de grond gelijk gemaakt, anderen die sporadisch eens komen kijken denken dat ze de wijsheid in pacht hebben.
Ik versta heel goed dat je een eigen mening hebt Salvador maar kom aub niet de schoolmeester uithangen telkens er kritiek komt. Je kan een match niet analyseren van in Heusden afgaande op de verslagen en op de posts op het forum.
Je haalt hier dat voorbeeld aan van de kakkers, heb je een paar weken geleden niet gehoord dat diezelfde kakkers hun ploeg ook terecht wezen op de mindere gang van zaken ?
Je hebt mensen die het forum lezen en dan gaan posten om toch maar in de smaak te vallen van het merendeel van de gebruikers, sorry ik heb liever mijn eigen mening.


Wie wordt hier dan met de grond gelijk gemaakt? Der is nog een groot verschil tussen met de grond gelijk gemaakt worden of gewoon iemand die een andere mening heeft dan de jouwe hé. Sommige mensen vinden blijkbaar dat elke counter op hun kritiek compleet ongehoord is. Wel, ik zou zeggen dat we misschien anders eens proberen respect te hebben zowel voor (gefundeerde) kritiek als positieve noten. Ik kan me vinden zowel in heel wat kritiek die hier gegeven wordt (zoals die van DT) als in mensen die er het positieve (en dat is er toch ook nog altijd) willen in zien. Voor sommigen kan het precies alleen maar wit of zwart zijn en iedereen die er anders over denkt, moet maar zwijgen of kan niet tegen kritiek of zo.



Ik kan gerust tegen kritiek zenne Bart, en elke counter op kritiek kan ik ook verdragen maar niet als er klootzak ofzo bijstaat. En nogmaals ik verkondig hier niet mijn mening tot de grote waarheid hé. Ik zeg gewoon mijn gedacht en moest iedereen dezelfde mening hebben het leven zou saai zijn.

_________________
Proud member " den natten toeig"


19 Nov 2008, 17:55
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Dirk schreef:
Ik kan gerust tegen kritiek zenne Bart, en elke counter op kritiek kan ik ook verdragen maar niet als er klootzak ofzo bijstaat. En nogmaals ik verkondig hier niet mijn mening tot de grote waarheid hé. Ik zeg gewoon mijn gedacht en moest iedereen dezelfde mening hebben het leven zou saai zijn.


Daar ben ik het wel met u eens, het moet wel beschaafd blijven en met respect voor iedereen. Als dat woord er bijstond, heb ik er overgekeken.


19 Nov 2008, 17:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Bartos schreef:
Dirk schreef:
Ik kan gerust tegen kritiek zenne Bart, en elke counter op kritiek kan ik ook verdragen maar niet als er klootzak ofzo bijstaat. En nogmaals ik verkondig hier niet mijn mening tot de grote waarheid hé. Ik zeg gewoon mijn gedacht en moest iedereen dezelfde mening hebben het leven zou saai zijn.


Daar ben ik het wel met u eens, het moet wel beschaafd blijven en met respect voor iedereen. Als dat woord er bijstond, heb ik er overgekeken.


Tja, soms kan één woord een wereld van verschil maken.

_________________
Proud member " den natten toeig"


19 Nov 2008, 18:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Dirk schreef:

Tja, soms kan één woord een wereld van verschil maken.
Niet iedereen is al zover gevorderd hé ;)
Voorts ziet iedereen wel waar het probleem ligt... het oplossen is dan een andere zaak.
Grijp je nu drastisch in (door bv. de namen aan de kant te laten) of wacht je nog af en bekijk je eventueel met de winterstop ?

Voor mij mag het ergens iets tussen de 2 zijn, maar ook ik hoop dat ze met nieuwjaar een paar buizen durven uitdelen op het rapport.
Voor de rest vind ik sommige spelers echt irritant slecht spelen, maar ja... met daarover te neuten op het forum ga ik die niet kunnen aan zetten tot betere prestaties vrees ik.

_________________
If you never try, you'll never know


19 Nov 2008, 20:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Bram schreef:
Dirk schreef:

Tja, soms kan één woord een wereld van verschil maken.
Niet iedereen is al zover gevorderd hé ;)
Voorts ziet iedereen wel waar het probleem ligt... het oplossen is dan een andere zaak.
Grijp je nu drastisch in (door bv. de namen aan de kant te laten) of wacht je nog af en bekijk je eventueel met de winterstop ?

Voor mij mag het ergens iets tussen de 2 zijn, maar ook ik hoop dat ze met nieuwjaar een paar buizen durven uitdelen op het rapport.
Voor de rest vind ik sommige spelers echt irritant slecht spelen, maar ja... met daarover te neuten op het forum ga ik die niet kunnen aan zetten tot betere prestaties vrees ik.


Ik heb ook nooit beweerd dat ik een gevorderde ben. :hmm:
Wat jij drastisch noemt vind ik maar normaal, niet presteren -> uit de ploeg, naam of geen naam. Voor de rest mss eens de posts van DT lezen ;)

_________________
Proud member " den natten toeig"


19 Nov 2008, 20:23
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Mja, buizen uitdelen...
Ge moet er nog altijd vanaf geraken ook natuurlijk.


19 Nov 2008, 20:24
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
als je leest dat de veirman tegen diegem het beste eendracht aan het werk zag... Tja, dan zakt mijn broek af.

evenwel geen kritiek op de prestatiecurve van de veirman, want daar zit het veel beter dan vorig jaar...

het smsje die ik na het onslag van limpens kreeg van een ex-speler luidde als volgt: marc dillen ullen trainer? Amai da wordt betonvoetbal op den iendracht...

de speler in kwestie krijgt overschot van gelijk.

jongens lief, franck dienen is perfect om rugby mee te spelen, altijd breed of achteruit.

van mieghem, waarom moet die gast in de ploeg???? Het gevoerde transferbeleid is een ramp, en je kan je vragen stellen wie de ploeg opstelt...

dillen is een popje die van hogerhand bestuurd wordt. Ze hebben gewoon nen degradatie/betontrainer gezocht die 4-5-1 wou spelen, en ze hebben hem nog gevonden ook.

jongens als seminck, de schutter, dessaer zijn klasbakken! Niet toevallig drie spelers uit het verdedigende compartiment!

arnold, iakovdinges, kabongo, boesjoefa, boto, en wie zet ge vooraan! Van Den Brande, jongens das gewoon de grap van t jaar. En tis nog triestiger om vast te stellen dat uwen back rechts meer inzicht, strijdlust heeft, dan die vijf prutsers te samen :plat:

jongens, als van damme en spotbeen MOETEN altijd spelen. En verwijder pseudo-vedetten als kabongo (wat een aanwinst --> na één helft met reserven, goe bezig bestuur!!), boesjoefa, wouter...

ps: beste marc, het beste dat ik van dit eendracht al gezien heb, was de eerste helft op wetteren baai the wéé


19 Nov 2008, 21:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Lieven heeft nooit beweerd dat Aalst zijn beste voetbal speelde tegen Diegem...

_________________
Broer van ja


19 Nov 2008, 21:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
El Corredor schreef:
als je leest dat de veirman tegen diegem het beste eendracht aan het werk zag... Tja, dan zakt mijn broek af.

evenwel geen kritiek op de prestatiecurve van de veirman, want daar zit het veel beter dan vorig jaar...

het smsje die ik na het onslag van limpens kreeg van een ex-speler luidde als volgt: marc dillen ullen trainer? Amai da wordt betonvoetbal op den iendracht...

de speler in kwestie krijgt overschot van gelijk.

jongens lief, franck dienen is perfect om rugby mee te spelen, altijd breed of achteruit.

van mieghem, waarom moet die gast in de ploeg???? Het gevoerde transferbeleid is een ramp, en je kan je vragen stellen wie de ploeg opstelt...

dillen is een popje die van hogerhand bestuurd wordt. Ze hebben gewoon nen degradatie/betontrainer gezocht die 4-5-1 wou spelen, en ze hebben hem nog gevonden ook.

jongens als seminck, de schutter, dessaer zijn klasbakken! Niet toevallig drie spelers uit het verdedigende compartiment!

arnold, iakovdinges, kabongo, boesjoefa, boto, en wie zet ge vooraan! Van Den Brande, jongens das gewoon de grap van t jaar. En tis nog triestiger om vast te stellen dat uwen back rechts meer inzicht, strijdlust heeft, dan die vijf prutsers te samen :plat:

jongens, als van damme en spotbeen MOETEN altijd spelen. En verwijder pseudo-vedetten als kabongo (wat een aanwinst --> na één helft met reserven, goe bezig bestuur!!), boesjoefa, wouter...

ps: beste marc, het beste dat ik van dit eendracht al gezien heb, was de eerste helft op wetteren baai the wéé


Ik vind toch niet dat we al veel betonvoetbal gezien hebben. Bij een achterstand of zelfs gelijke stand, wordt het laatste half uur altijd voluit voor de aanval gekozen. In die mate zelfs dat de organisatie verdwijnt.

Ik ben wel akkoord met u dat de transfers dit seizoen mislukt zijn. Maar Bousouffa vind ik geen flop. Hij brengt veel meer dan ik er van verwacht had.


19 Nov 2008, 23:17
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
El Corredor schreef:

En verwijder pseudo-vedetten als kabongo (wat een aanwinst --> na één helft met reserven, goe bezig bestuur!!), boesjoefa, wouter...

ps: beste marc, het beste dat ik van dit eendracht al gezien heb, was de eerste helft op wetteren baai the wéé


Veel waarheid in uw post, alleen een kanttekening bij Kabongo en Boussoufa -> ik weet niet of het moeilijke jongens zijn en of ze zich als sterren gedragen, maar ik denk niet dat je hen echt als de grote flops moet aanzien van het transferbeleid. Het zijn twee jonge gasten, die ofwel enkel reservenmatchen hebben gespeeld (Kabongo) of in lagere reeksen hebben vertoefd (Boussoufa) - dat zij een aanpassingsperiode nodig hebben, lijkt me wel duidelijk.

Als je daarnaast "gedropt" wordt in een ploeg die al sinds de voorbereiding van geen meter draait en ze geen deftige bruikbare bal krijgen van toch op papier gereputeerde middenvelders, dan vind ik het onterecht dat zij vooral met de vinger worden gewezen.

Bovendien: hoeveel matchen hebben ze beide al op hun eigenlijke positie mogen spelen? Als ze al op die positie starten, staan ze na een kwartier voor de rest van de wedstrijd op een totaal ongewone plaats. Kabongo speelde een fantastische helft met de reserven als diepste man MAAR wel met een Limpens meteen achter zich (de enige die ik dit seizoen op den Iendracht al op de positie van Troch heb zien lopen) - Kabongo is iemand die je op snelheid (dus met de ruimte voor zich) moet piloteren, met ballen over de grond - zoals ze dat bij de reserven duidelijk na tien minuten door hadden en dan kan hij voor gevaar zorgen...

Maar wat doet Dillen? Hij gebruikt hem als pure targetspits met de rug naar de goal en de eerste man achter zich staat tegen de middellijn (was het geval tegen URS du Centre en Woluwe-Zaventem waar hij als "aanvaller" in de ploeg stond). Dan kan die gast gewoon geen potten breken. Als hij daarna nog aan de bak kwam was het als rechtermiddenvelder - ligt het dan aan hem dat hij niet kan overtuigen?

Ik zeg het al heel lang - het probleem zit hem op het middenveld - zolang je daar geen keuzes maakt, je blijft spelen met allemaal dezelfde types en je daar hopeloos verkeerd blijft staan hé, zal het nooit lopen... En als je als trainer de kwaliteiten van je groep niet ten volle kunt inschatten (onder Dillen is => Lord centrale aanvaller geweest, Van Mieghem centrale verdediger, Lord rechtermiddenvelder, Kabongo rechtermiddenvelder en linkermiddenvelder, etc.) dan gaat het echt niet beteren en dan mag je, voor Aalsterse normen, nog zoveel "top"spitsen kopen als je wil, meer dreiging ga je niet creëren...

Voetbal is eenvoudig - dan moet je het als trainer niet te moeilijk maken ook (gelukkig zijn de "getimede" positiewissels tijdens de match eruit want op den duur wist niemand nog waar te lopen)...


20 Nov 2008, 8:23
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
DT schreef:
Kabongo is iemand die je op snelheid (dus met de ruimte voor zich) moet piloteren, met ballen over de grond - zoals ze dat bij de reserven duidelijk na tien minuten door hadden en dan kan hij voor gevaar zorgen...


Ge moet dan wel maken dat er genen enkele verdediger van den tegenstander meer in de weg staat ook :D . Kabongo heeft misschien wel snelheid, maar als ge gewoon met de kop in de grond begint te lopen tot ge den bal kwijt zijt, hebt ge ook niet veel aan uw snelheid hé.


20 Nov 2008, 9:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Diegem - Eendracht aalst
Bartos schreef:
DT schreef:
Kabongo is iemand die je op snelheid (dus met de ruimte voor zich) moet piloteren, met ballen over de grond - zoals ze dat bij de reserven duidelijk na tien minuten door hadden en dan kan hij voor gevaar zorgen...


Ge moet dan wel maken dat er genen enkele verdediger van den tegenstander meer in de weg staat ook :D . Kabongo heeft misschien wel snelheid, maar als ge gewoon met de kop in de grond begint te lopen tot ge den bal kwijt zijt, hebt ge ook niet veel aan uw snelheid hé.


Klopt, maar dat gebeurde telkens op de flank... en heb het al aangehaald - in de huidige ploeg is het bal afgeven aan de andere en die moet dan maar zien dat hij er iets mee doet... Een Lord krijgt ook dikwijls het verwijt tijdens de match dat hij te veel man dribbelt op zijn flank, maar krijgt hij van iemand hulp, biedt er zich iemand aan, maakt er zich iemand aanspeelbaar? Nope...Als iemand met de kwaliteiten van Lord soms al geen oplossingen ziet, tja dan mag Kabongo van mij toch ook op een klein beetje krediet rekenen...

Ik zie "Benji" natuurlijk niet bezig op training en in de reservenmatch vorige week liep hij ook weer te sterven rechts op het middenveld, maar was wel uitstekend die ene helft waar hij zijn contract kon versieren... De goals die hij daar maakte , zelfs met verdedigers rond hem, waren klasse en waren alle drie van een ander allooi. Was dat dan een eenmalige uitschieter? Misschien wel... Het zou alvast niet de eerste zijn die hier gekocht werd op basis van 1 goede prestatie, remember Shabi -> een dijk van een match met Boom tegen ons - awel, ik heb hem nooit meer zo goed zien spelen erna...

Maar als je de grote namen vaak de mist ziet ingaan, dan wil ik nog voorbehoud maken voor de mannen die progressie kunnen maken... Een jonge gast laten debuteren, is altijd een risico en doe je normaliter het best als het loopt (zie maar hoe een Podevijn, een Nicolas De Langhe, een De Schutter in het eerste elftal zijn ingepast - op momenten dat het goed ging en dan draaien ze meteen soepel mee in het geheel)...

Als enige spits in een 4-5-1 gedropt worden, zonder automatismen en met een ploeg die tot dan toe amper 1 goeie helft achter de rug had was al ni makkelijk, dan vind ik dat je van iemand van 21 (waarin ik een echte zwervende spits zie) niet kan verwachten, dat hij het eens gaat doen. Twee matchen later verzeilt hij naar de rechterkant om dan helemaal uit de ploeg te vallen... en als derde of vierde stand-in voor de rechterflank gebruikt te worden... Dan kan je er op sakkeren zoveel je wil, maar ik denk niet dat hij er zelf voor kiest om op rechts te gaan spelen.


20 Nov 2008, 10:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst