Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage - Pagina 27 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 425 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29
 Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage 
Auteur Bericht

Lid geworden op: 25 Mei 2008, 13:55
Berichten: 3
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Hallo,

Aangezien ik zelf in vierde provinciale speel, kan ik slechts zelden naar de club van mijn hart komen kijken. Tegen Boussu Dour Borinage was het nog eens van dattem.

Wat me vooral opviel, was dat we het ipv het overweldigende voetbal van weleer we het vooral van een vechtersmentaliteit moeten hebben nu. Het technisch onderlegde voetbal maakt plaats voor een soort werkvoetbal, voor een groot stuk te verklaren door de afwezigheid van Ewen en Troch. Ik denk dat we niet genoeg beseffen wat hun vertrek voor de ploeg heeft betekend.

Verder hoop ik van harte dat we ons centraal duo achterin nog enkele jaartjes kunnen houden. Seminck is volgens mij op basis van zijn fysieke kwaliteiten iemand die gemakkelijk een reeksje hoger meekan en Dessaer dankzij zijn fantastische positiespel en kopbalsterkte blijf ik de meest regelmatige vinden. Zij mogen tot de beste centrale duo's in derde worden gerekend.

Een derde en laatste vaststelling is dat vroeger het gevaar van nagenoeg overal kwam bij den Iendracht (Podevijn, Ewen, Troch, Arnold, Lord...) en nu enkel nog van Lord, een jongen die op basis van wat ik zag half geblesseerd op het plein liep. Dat is nog de meest pijnlijke vaststelling van allemaal.

Positief is het feit dat de jeugd zich doorzet. De spotbeentjes waren niet altijd even gelukkig in hun acties, maar verdienen alle krediet. Steurs valt me reuze mee en over Van Damme zijn we het wel allemaal eens. Reken daarbij Seminck en de nog geblesseerde Podevijn en de toekomst is verzekerd bij den Eendracht. Jammer dat Franck vooralsnog de scepter van Troch niet kon overnemen, maar op basis van wat ik zag had hij het mes tussen de tanden en ging hij zijn verantwoordelijkheid niet uit de weg zondag. Laten we er verdorie volgende match nog eens 100% achterstaan, achter AL onze jongens. Komen er versterkingen, zoveel te beter, zoniet hoop ik op een supporterslegioen back to glory, daarna zal de ploeg wel volgen. Met zo'n inzet is negativisme uit den boze!

Groetjes,

Bram


23 Dec 2008, 15:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Sven KSK Opwijk schreef:
pattaboem schreef:
Deef schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Ik heb de beelden gezien en ik vond toch niet dat je die goal op naam van De Veirman kunt schrijven. Die bal maakt een afgrijselijke richtingsverandering voor een doelman. Misschien verwachten jullie iets te veel :wadde: ?

Ik vind da ook.
Toen ik het doelpunt zag, vond ik die niet echt onhoudbaar, maar ben van gedacht veranderd als ik het op den TV zag. We moeten nu ook niet elke tegengoal evalueren of het al dan niet de keeper zijn fout is he.

Van een doelman moet niet verwacht worden dat hij elke onmogelijke bal pakt.
Maar heel vaak zie je een wedstrijd (veelal onze tegenstanders) waarbij een keeper de match wint of de nul op het bord houdt door sterk keeperswerk.
Dat zien we al een tijdje niet meer in het Pierre Cornelisstadion...
Wanneer hebben we nog eens een match gezien, waarbij de keeper onze ploeg recht houdt? Een titelkandidaat heeft zo'n keeper nodig!


Tegen Aalst speelt elke keeper nu eenmaal goed. Dat zijn de matchen om je te tonen. Dat zie je toch overal? Ik ben supporter van Anderlecht en als ik Copa zie saves doen tegen ons en over tlaatst echt slecht zie keepen zegt dat toch genoeg? Dat is motivatie...[/quote]

Dit is ook de taak van de trainer om de spelers op te peppen tegen een ploeg als Eendracht Aalst . Ik schreef het reeds eerder dat tegen onze ploeg de tegenspelers zich extra inspannen alsof ze tegen Anderlecht spelen ! Dus heel belangrijke taak van trainer de tegenploeg niet te onder te onderschatten . Hopelijk is 2009 meer succesvol dan het kwakkeljaar 2008 ! Een verloren jaar zou ik zeggen . :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Dec 2008, 15:55
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Onderkroiper schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
pattaboem schreef:
Van een doelman moet niet verwacht worden dat hij elke onmogelijke bal pakt.
Maar heel vaak zie je een wedstrijd (veelal onze tegenstanders) waarbij een keeper de match wint of de nul op het bord houdt door sterk keeperswerk.
Dat zien we al een tijdje niet meer in het Pierre Cornelisstadion...
Wanneer hebben we nog eens een match gezien, waarbij de keeper onze ploeg recht houdt? Een titelkandidaat heeft zo'n keeper nodig!


Tegen Aalst speelt elke keeper nu eenmaal goed. Dat zijn de matchen om je te tonen. Dat zie je toch overal? Ik ben supporter van Anderlecht en als ik Copa zie saves doen tegen ons en over tlaatst echt slecht zie keepen zegt dat toch genoeg? Dat is motivatie...[/quote]

Dit is ook de taak van de trainer om de spelers op te peppen tegen een ploeg als Eendracht Aalst . Ik schreef het reeds eerder dat tegen onze ploeg de tegenspelers zich extra inspannen alsof ze tegen Anderlecht spelen ! Dus heel belangrijke taak van trainer de tegenploeg niet te onder te onderschatten . Hopelijk is 2009 meer succesvol dan het kwakkeljaar 2008 ! Een verloren jaar zou ik zeggen . :whistle:


Jullie zijn dan ook de grootste naam in derde klasse. Het is makkelijk om tegen jullie te spelen. Geloof mij, ik heb het gemerkt. Alles wat bij jullie kan gehaald worden is een surplus. Ik heb ons nog nooit zo gemotiveerd geweten als twee jaar geleden toen we tegen jullie moesten spelen. De heenmatch waren we dan nog is extreem gespannen, maar in de terugmatch hadden we zeker niets te verliezen...
_________________
Afbeelding


23 Dec 2008, 15:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Onderkroiper schreef:

Dit is ook de taak van de trainer om de spelers op te peppen tegen een ploeg als Eendracht Aalst .

Nu moogt ge Dillen van mij al veel verwijten, maar dit is nu toch wel kort door de bocht ze Onderkroiper.
Anderzijds, het ware een begin moest hij tenminste 1 capaciteit van een voetbaltrainer hebben, ik heb er nog bij hem ontdekt. Dillen lijkt mij eerder een informaticus, het toepassen van de trial and error-methode met als resultaat tot hiertoe vooral veel errors.

_________________
If you never try, you'll never know


23 Dec 2008, 17:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Bram schreef:
Onderkroiper schreef:

Dit is ook de taak van de trainer om de spelers op te peppen tegen een ploeg als Eendracht Aalst .

Nu moogt ge Dillen van mij al veel verwijten, maar dit is nu toch wel kort door de bocht ze Onderkroiper.
Anderzijds, het ware een begin moest hij tenminste 1 capaciteit van een voetbaltrainer hebben, ik heb er nog bij hem ontdekt. Dillen lijkt mij eerder een informaticus, het toepassen van de trial and error-methode met als resultaat tot hiertoe vooral veel errors.


Bram ik heb het niet over onze trainer maar over de bezoekende trainers !!!!

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Dec 2008, 18:25
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Casual1919 schreef:
Ik heb nu reeds 2matchen op rij speciaal gelet op de doelman bij de tegenstander.
Beide gaven mij toch een sterkere indruk dan Lieven. Nochtans was die van Peruwelz (Vlaeminck) enkele seizoenen geleden nog bij ons aan het werk en dat ging toen ook niet altijd even vlot.



Ik vond die van Boussu nochtans aan de zeer zwakke kant. Het doelpunt is op zijn rekening, en zijn uittrappen en uitwerpen was soms ook huilen met de pet op.
Verschillende keren, vooral in de eerste helft, gooide hij uit recht in onze voeten, of trapte hij uit en vloog de bal direct buiten.

De Vlaeminck van Peruwelz hield veel tegen, tegen ons, maar toch vond ik hem vooral een zeer chaotische keeper. De manier waarop hij de ballen tegenhield, het zou mij verbazen dat hem dat alle weken lukt.


23 Dec 2008, 18:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Stijn schreef:
Casual1919 schreef:
Ik heb nu reeds 2matchen op rij speciaal gelet op de doelman bij de tegenstander.
Beide gaven mij toch een sterkere indruk dan Lieven. Nochtans was die van Peruwelz (Vlaeminck) enkele seizoenen geleden nog bij ons aan het werk en dat ging toen ook niet altijd even vlot.



Ik vond die van Boussu nochtans aan de zeer zwakke kant. Het doelpunt is op zijn rekening, en zijn uittrappen en uitwerpen was soms ook huilen met de pet op.
Verschillende keren, vooral in de eerste helft, gooide hij uit recht in onze voeten, of trapte hij uit en vloog de bal direct buiten.

De Vlaeminck van Peruwelz hield veel tegen, tegen ons, maar toch vond ik hem vooral een zeer chaotische keeper. De manier waarop hij de ballen tegenhield, het zou mij verbazen dat hem dat alle weken lukt.


Maar praktisch elke hoge bal in de kleine carré had hij wel klemvast.
Zo kan je blijven doorgaan...
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen zeker.
Aan het eerste doelpunt kan Lieven mss niet veel doen maar hij stond toch niet goed gepositioneerd, anders had diene " Borinees" van die afstand niet naar de goal gedaan.

_________________
Proud member " den natten toeig"


23 Dec 2008, 18:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Ik snap ergens redenering niet waarom ploegen boven zichzelf zouden uitgroeien als ze tegen ons moeten spelen?
De vraag stellen is ze beantwoorden. Wel, het antwoord luidt om de eenvoudige reden dat aalst als "naam" nog klinkt maar doodeenvoudig nietmeer qua prestaties.
Geen enkele ploeg komt nietmeer met schrik naar aalst,hé. Het betonvoetbal is al een tijdje verdwenen uit het pierre cornelisstadion en ge kunt het hen toch niet kwalijk pakken,hé, ......
Ik denk dat we als supporter meer dan ooit tot de ontnuchterende vaststelling moeten komen dat we zowel uit of zelfs thuis nauwelijks nog ontzag afdwingen.
Het enige voordeel is dat jeugd in slechte tijden opstaan, althans ....... als ze hun kans krijgen....... Zo is een vandamme ( al sinds de voorbereiding) steengoed aan het spelen,de spotbeentjes zijn nog wat wisselvallig maar zijn zeker uit het goede hout gesneden,steurs is de enige hele goeie aankoop,de schutter maakte dit seizoen een enorme progressie en is basis geworden,.....
De nuchtere conclusie is echter dat we volgens het klassement zes punten boven degradatie staan. De dromen over een titel zijn allang opgeborgen.
Mijn enige benieuwdheid is nu hoelang het aantal "zwakke(re) elementen "gaat moeten blijven spelen -niet (meer) spelen of getransfereerd worden....... Of gaat de clubleiding in zijn koppigheid blijven geloven en het nog verder drijven !!!!!
Benieuwd hoe de ploeg der na nieuwjaar gaat uitzien, benieuwd ook of de clubleiding de heenronde eens zowel qua ploeg als qua individuele spelersprestaties gaat evalueren.
En benieuwd welke kleur het bestuur na nieuwjaar toont.


23 Dec 2008, 19:36
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
marc2 schreef:
Ik snap ergens redenering niet waarom ploegen boven zichzelf zouden uitgroeien als ze tegen ons moeten spelen?
De vraag stellen is ze beantwoorden. Wel, het antwoord luidt om de eenvoudige reden dat aalst als "naam" nog klinkt maar doodeenvoudig nietmeer qua prestaties.
Geen enkele ploeg komt nietmeer met schrik naar aalst,hé. Het betonvoetbal is al een tijdje verdwenen uit het pierre cornelisstadion en ge kunt het hen toch niet kwalijk pakken,hé, ......


Ge slaat de bal volledig mis. De ploegen die hier komen, spelen altijd voor 30 man en ne paardekop, en dan komen ze ineens in een voetbalstadion de naam stadion waardig, zit er daar 3000 man ipv 30, en gij denkt dat de tegenstander daar niet van boven zichzelf uitstijgt? Het is misschien niet meer zo enorm als in vierde klasse. De tegenpartijen weten nu wel enigszins aan wat ze zich gaan mogen verwachten, maar ik ben er 200% zeker van dat die hier wel boven zichzelf uitstijgen.


23 Dec 2008, 19:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Onderkroiper schreef:

Bram ik heb het niet over onze trainer maar over de bezoekende trainers !!!!

Ik denk niet dat een bezoekende trainer veel moet oppeppen.
Voor de rest mea culpa :D

_________________
If you never try, you'll never know


23 Dec 2008, 20:25
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Op dat gebied heb je zeker een punt. Misschien motiveert dat wel voor zoveel volk spelen, inderdaad.
Maar waar de bezoekende trainers met een egelstelling vertrokken vanwege het ontzag dat eendracht op de mat toonde komen ze nu allemaal vrank en vrij hun kans gaan.


23 Dec 2008, 20:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Bram schreef:
Onderkroiper schreef:

Bram ik heb het niet over onze trainer maar over de bezoekende trainers !!!!

Ik denk niet dat een bezoekende trainer veel moet oppeppen.
Voor de rest mea culpa :D


:worship:

Het artikel verschenen in HLN met Stefaan Van Dender staat op de fotosite " Krantenartikels "

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Dec 2008, 20:28
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Dirk schreef:
Stijn schreef:
Casual1919 schreef:
Ik heb nu reeds 2matchen op rij speciaal gelet op de doelman bij de tegenstander.
Beide gaven mij toch een sterkere indruk dan Lieven. Nochtans was die van Peruwelz (Vlaeminck) enkele seizoenen geleden nog bij ons aan het werk en dat ging toen ook niet altijd even vlot.



Ik vond die van Boussu nochtans aan de zeer zwakke kant. Het doelpunt is op zijn rekening, en zijn uittrappen en uitwerpen was soms ook huilen met de pet op.
Verschillende keren, vooral in de eerste helft, gooide hij uit recht in onze voeten, of trapte hij uit en vloog de bal direct buiten.

De Vlaeminck van Peruwelz hield veel tegen, tegen ons, maar toch vond ik hem vooral een zeer chaotische keeper. De manier waarop hij de ballen tegenhield, het zou mij verbazen dat hem dat alle weken lukt.


Maar praktisch elke hoge bal in de kleine carré had hij wel klemvast.
Zo kan je blijven doorgaan...
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen zeker.
Aan het eerste doelpunt kan Lieven mss niet veel doen maar hij stond toch niet goed gepositioneerd, anders had diene " Borinees" van die afstand niet naar de goal gedaan.


Een waarheid als een koe

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


23 Dec 2008, 21:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
cowalas schreef:
Hallo,

Aangezien ik zelf in vierde provinciale speel, kan ik slechts zelden naar de club van mijn hart komen kijken. Tegen Boussu Dour Borinage was het nog eens van dattem.

Wat me vooral opviel, was dat we het ipv het overweldigende voetbal van weleer we het vooral van een vechtersmentaliteit moeten hebben nu. Het technisch onderlegde voetbal maakt plaats voor een soort werkvoetbal, voor een groot stuk te verklaren door de afwezigheid van Ewen en Troch. Ik denk dat we niet genoeg beseffen wat hun vertrek voor de ploeg heeft betekend.

Verder hoop ik van harte dat we ons centraal duo achterin nog enkele jaartjes kunnen houden. Seminck is volgens mij op basis van zijn fysieke kwaliteiten iemand die gemakkelijk een reeksje hoger meekan en Dessaer dankzij zijn fantastische positiespel en kopbalsterkte blijf ik de meest regelmatige vinden. Zij mogen tot de beste centrale duo's in derde worden gerekend.

Een derde en laatste vaststelling is dat vroeger het gevaar van nagenoeg overal kwam bij den Iendracht (Podevijn, Ewen, Troch, Arnold, Lord...) en nu enkel nog van Lord, een jongen die op basis van wat ik zag half geblesseerd op het plein liep. Dat is nog de meest pijnlijke vaststelling van allemaal.

Positief is het feit dat de jeugd zich doorzet. De spotbeentjes waren niet altijd even gelukkig in hun acties, maar verdienen alle krediet. Steurs valt me reuze mee en over Van Damme zijn we het wel allemaal eens. Reken daarbij Seminck en de nog geblesseerde Podevijn en de toekomst is verzekerd bij den Eendracht. Jammer dat Franck vooralsnog de scepter van Troch niet kon overnemen, maar op basis van wat ik zag had hij het mes tussen de tanden en ging hij zijn verantwoordelijkheid niet uit de weg zondag. Laten we er verdorie volgende match nog eens 100% achterstaan, achter AL onze jongens. Komen er versterkingen, zoveel te beter, zoniet hoop ik op een supporterslegioen back to glory, daarna zal de ploeg wel volgen. Met zo'n inzet is negativisme uit den boze!
Groetjes,

Bram



euhm, ik vond de sfeer best wel goed en positief zenne de zondag :whistle:

_________________
www.spionkoplede.com


23 Dec 2008, 22:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Mariner schreef:
cowalas schreef:
Hallo,

Aangezien ik zelf in vierde provinciale speel, kan ik slechts zelden naar de club van mijn hart komen kijken. Tegen Boussu Dour Borinage was het nog eens van dattem.

Wat me vooral opviel, was dat we het ipv het overweldigende voetbal van weleer we het vooral van een vechtersmentaliteit moeten hebben nu. Het technisch onderlegde voetbal maakt plaats voor een soort werkvoetbal, voor een groot stuk te verklaren door de afwezigheid van Ewen en Troch. Ik denk dat we niet genoeg beseffen wat hun vertrek voor de ploeg heeft betekend.

Verder hoop ik van harte dat we ons centraal duo achterin nog enkele jaartjes kunnen houden. Seminck is volgens mij op basis van zijn fysieke kwaliteiten iemand die gemakkelijk een reeksje hoger meekan en Dessaer dankzij zijn fantastische positiespel en kopbalsterkte blijf ik de meest regelmatige vinden. Zij mogen tot de beste centrale duo's in derde worden gerekend.

Een derde en laatste vaststelling is dat vroeger het gevaar van nagenoeg overal kwam bij den Iendracht (Podevijn, Ewen, Troch, Arnold, Lord...) en nu enkel nog van Lord, een jongen die op basis van wat ik zag half geblesseerd op het plein liep. Dat is nog de meest pijnlijke vaststelling van allemaal.

Positief is het feit dat de jeugd zich doorzet. De spotbeentjes waren niet altijd even gelukkig in hun acties, maar verdienen alle krediet. Steurs valt me reuze mee en over Van Damme zijn we het wel allemaal eens. Reken daarbij Seminck en de nog geblesseerde Podevijn en de toekomst is verzekerd bij den Eendracht. Jammer dat Franck vooralsnog de scepter van Troch niet kon overnemen, maar op basis van wat ik zag had hij het mes tussen de tanden en ging hij zijn verantwoordelijkheid niet uit de weg zondag. Laten we er verdorie volgende match nog eens 100% achterstaan, achter AL onze jongens. Komen er versterkingen, zoveel te beter, zoniet hoop ik op een supporterslegioen back to glory, daarna zal de ploeg wel volgen. Met zo'n inzet is negativisme uit den boze!
Groetjes,

Bram



euhm, ik vond de sfeer best wel goed en positief zenne de zondag :whistle:


Vanuit de zittribune heb ik een mooi overzicht op de staantribune en echt zondag (y) de supporters zijn hun ploeg blijven steunen na de 1-2 achterstand . De sfeer zat er goed in en de sfeer was mijn inziens heel goed !

_________________
Century game 22 juni 2019


23 Dec 2008, 22:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 425 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst