Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 425 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 29
 Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
artikel nieuwsblad: http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... tCode=9300


22 Nov 2008, 14:57
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Helaas Helaas ...

OPC heeft besloten zijn sfeeractie die voorzien was voor morgen minstens 2speeldagen uit te stellen. Door het slechte weer (teveel wind en regen/sneeuw) is een actie zoals deze niet uit te voeren. Alle materiaal ligt veilig en droog opgeborgen dus jullie hebben ze zeker nog te goed.

Jammer voor iedereen die er een week lang aan gewerkt heeft na zijn/haar werkuren, maar alles is niet verloren. Volgende keer beter !

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


22 Nov 2008, 15:01
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Welk is de reden waarom dessaer twijfelachtig is ? Dat zou een ramp zijn ..... indien hij niet aan aftrap komt.In ieder geval, de match van morgen noem ik al cruciaal.7 punten achter op eerste is al niet min en ingeval van nederlaag bousu verder zien uitlopen is een serieus kruis op de titelplannen. Op eindronde reken ik zelfs niet want dat is een loterij en het niveau is zo hoog dat eindronde in drie vierden van de gevallen gewoon gelijkstaat met een verlengd verblijf in derde.


22 Nov 2008, 16:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
marc2 schreef:
Welk is de reden waarom dessaer twijfelachtig is ? Dat zou een ramp zijn ..... indien hij niet aan aftrap komt.In ieder geval, de match van morgen noem ik al cruciaal.7 punten achter op eerste is al niet min en ingeval van nederlaag bousu verder zien uitlopen is een serieus kruis op de titelplannen. Op eindronde reken ik zelfs niet want dat is een loterij en het niveau is zo hoog dat eindronde in drie vierden van de gevallen gewoon gelijkstaat met een verlengd verblijf in derde.


Pijnscheut in de rug bij het trappen naar goal en is moeten stoppen met trainen...
zal afwachten zijn tot morgen

_________________
Broer van ja


22 Nov 2008, 16:54
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Hopelijk raken Lord en Dessaer fit voor morgen want das toch een serieuse aderlating as ge die mist en tzal zo al nie makkelijk zijn tegen de ploeg in vorm.
De reserven ook weer verloren. Wouter speelde er blijkbaar 1 helft maar van Arnold geen spoor :?


22 Nov 2008, 19:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
zwawi schreef:
Hopelijk raken Lord en Dessaer fit voor morgen want das toch een serieuse aderlating as ge die mist en tzal zo al nie makkelijk zijn tegen de ploeg in vorm.
De reserven ook weer verloren. Wouter speelde er blijkbaar 1 helft maar van Arnold geen spoor :?


En Van dender?


22 Nov 2008, 19:38
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2569
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
witteken schreef:
zwawi schreef:
Hopelijk raken Lord en Dessaer fit voor morgen want das toch een serieuse aderlating as ge die mist en tzal zo al nie makkelijk zijn tegen de ploeg in vorm.
De reserven ook weer verloren. Wouter speelde er blijkbaar 1 helft maar van Arnold geen spoor :?


En Van dender?


Inderdaad, Van Dender. Daar had ik nie aan gedacht. Zo gaan ze ook geen wedstrijdritme opdoen zelle. Iemand meer info?


22 Nov 2008, 19:48
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
zwawi schreef:
Hopelijk raken Lord en Dessaer fit voor morgen want das toch een serieuse aderlating as ge die mist en tzal zo al nie makkelijk zijn tegen de ploeg in vorm.
De reserven ook weer verloren. Wouter speelde er blijkbaar 1 helft maar van Arnold geen spoor :?


Hopelijk heeft Arnold geen selectie geweigerd voor de reserven...


22 Nov 2008, 19:57
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Prodialoog schreef:
Positief is dat Wouter niet kan opgesteld worden.
Bij afwezighied van Lord zou ik Steurs naar voor schuiven met in zijn rug De Schutter.
De afwezigheid van Dessaer (laat ons hopen van niet) kan je opvangen met Coulibaly.

Op papier zouden deze wissels onze ploeg niet mogen verzwakken maar voetbal wordt op gras gespeeld....

en dan nog Tim Aelbrecht in het Nieuwsblad vandaag:

"In onze vorige thuispartij was het echt genieten met een twaalfde man die er volledig achter stond. We wonnen eindelijk eens met meer dan één goaltje verschil en ook ons spel oogde goed. Over de fans mogen we trouwens niet klagen, want dit seizoen bleven ze ook in mindere wedstrijden als een blok achter de ploeg staan.' "

Respect voor Tim die ondanks de zware tackles hier op het forum overeind blijft en zelfs nog lof over heeft voor ons. (y)


Als ploeg geen verzwakking als Steurs in de plaats van Lord speelt??? Steurs trekt goed zijn plan op de linksachter en is een toonbeeld van inzet, maar de keren dat hij op linksmidden moest spelen, overtuigde hij allerminst. Als Lord niet meedoet, ben je serieus verzwakt, punt.

En Couly zou dan eventueel wel Dennis verdedigend kunnen opvangen, je verliest meteen je leider en aanvuurder EN je belangrijkste doelpuntenmaker... Ik mag er niet aan denken dat Dessaer er niet zou bij zijn.

Anderzijds, met deze eventuele blessures en het uitvallen van Roel (ook qua weerbaarheid van de ploeg een aderlating dat hij er niet bij is - brengt het vuur erin) zou Dillen nu wel eens kunnen tonen wat voor een vakman hij is... Er werden drie spitsen geselecteerd met Boussoufa, Boto en Iakovlievski... hopelijk valt er geen van hen af als zestiende man.

Zou ideaal zijn morgen om eens met een 4-4-2 te spelen en voor eens de knoop Franck / Van Mieghem door te moeten hakken - bij afwezigheid van Dessaer en Lord, zou hij het aandurven om het middenveld Steurs - Franck - Aelbrecht - Van Damme op te stellen, met Boussoufa en Boto ervoor????

Nope, dat zou te veel voetbal opleveren... het zal onze ouwe getrouwe 4-5-1 worden met onzen Bous als diepste spits (we speelden zo immers het beste kwartier van dit seizoen hé dixit Dillen)... Tenzij hij Boussoufa slachtoffert, er opnieuw een fantastische rechtermidden van maakt en onzen Dimi in de spits posteert... dan kunnen alle namen weer lekker samen in de ploeg, mekaar in de weg lopen...

En Tim zal heus wel weten - geeft het in dat interview trouwens ook toe - dat hij niet goed was in de voorbereiding en in het begin van de competitie. De vraag van de reporter was trouwens nog een grovere tackle dan wat hier al werd geschreven op dit forum. En als hij speelt zoals tegen Diegem en Oudenaarde, zal hij, ook door de criticasters zoals ik, een pluim krijgen. Als het goed is, zeggen we het ook! Voorlopig vind ik zelfs dat als hij als diepste middenvelder speelt, we het het minst slecht doen...

Op naar morgen - en wees gerust, die mannen van Boussu zijn goed - bekijk ook hun laatste vijf uitslagen maar eens, daar kunnen wij alleen van dromen... Waren vorig jaar ook tweemaal te sterk. Die inhaalmatch daar op een woensdagavond was trouwens het begin van het einde vorig seizoen en hier bij ons kwamen ze op de laatste speeldag twee keer achter maar wonnen ze wel, dus zeker niet onderschatten. Hebben daar enkele goeie Franse spelers binnengehaald die al een paar keer hebben gescoord dus... gegeven de tegenstander en gegeven ons speelpeil, wordt het absoluut geen makkie...


22 Nov 2008, 20:33
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Met die spelers die twijfelachtig zijn, zouden ze beter de match afgelasten met het slechte weer da ze voorspellen ;)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


22 Nov 2008, 21:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5740
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
op de officiele website spreken ze van een verlengstuk BRIJEN,wat is dat? :D


22 Nov 2008, 21:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
marc2 schreef:
Welk is de reden waarom dessaer twijfelachtig is ? Dat zou een ramp zijn ..... indien hij niet aan aftrap komt.In ieder geval, de match van morgen noem ik al cruciaal.7 punten achter op eerste is al niet min en ingeval van nederlaag bousu verder zien uitlopen is een serieus kruis op de titelplannen. Op eindronde reken ik zelfs niet want dat is een loterij en het niveau is zo hoog dat eindronde in drie vierden van de gevallen gewoon gelijkstaat met een verlengd verblijf in derde.



hmmm... ik zou eerder zeggen dat het niveau van alle ploegen heel laag is, zodat iedereen van iedereen kan winnen ;)
en dat de 2de-klasser het dan gemakkelijker heeft wegens het lage niveau in derde tegenwoordig

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


22 Nov 2008, 22:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Winnen is een must vandaag, zo blijven we lekker meedraaien rond die vijfde a zesde plaats. Volgens Dillen dus met onze Rus en Boussouffa in de spits en Boto op de bank.
Opvallend toch dat hij Arnold zelfs niet eens meer vernoemd. Ik vrees dat die bij onze trainer op niet veel meer zal moeten rekenen. Hopelijk speelt het terrein niet te veel in ons nadeel. Als ge gisteren Bergen-Club zag :crazy: Niet direct de ideale omstandigheden voor mannen als Boussouffa en Lord, de Roel daarentegen zou dit wat beter afgaan maar die is dan weer gekwetst.


23 Nov 2008, 10:46
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
chunga schreef:
Winnen is een must vandaag, zo blijven we lekker meedraaien rond die vijfde a zesde plaats. Volgens Dillen dus met onze Rus en Boussouffa in de spits en Boto op de bank.
Opvallend toch dat hij Arnold zelfs niet eens meer vernoemd. Ik vrees dat die bij onze trainer op niet veel meer zal moeten rekenen. Hopelijk speelt het terrein niet te veel in ons nadeel. Als ge gisteren Bergen-Club zag :crazy: Niet direct de ideale omstandigheden voor mannen als Boussouffa en Lord, de Roel daarentegen zou dit wat beter afgaan maar die is dan weer gekwetst.


Winnen is zeker en vast en must.
De achterstand op de koplopers is aanzienlijk maar zeker te overbruggen. Dat zeggen we ook bijna elke week, maar er moeten wel stilaan resultaten komen om dat zou te houden.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


23 Nov 2008, 13:05
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 16 Nov 2008, 21:16
Berichten: 13
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
zwawi schreef:
Hopelijk raken Lord en Dessaer fit voor morgen want das toch een serieuse aderlating as ge die mist en tzal zo al nie makkelijk zijn tegen de ploeg in vorm.
De reserven ook weer verloren. Wouter speelde er blijkbaar 1 helft maar van Arnold geen spoor :?
Volgens een bron had Arnold geen goesting je zou voor minder , ook Van Dender had moeten aantreden maar heeft blijkbaar ook afgemeld ? indien dit zo is dan is het een zaak voor de trainer ? zijn toch mannen met een contract ?


23 Nov 2008, 13:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 425 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 29


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst