Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage - Pagina 25 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 425 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 29
 Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Vrede op aarde aan allen van goede wil :angel:

Dus nie ...Van Mieghem, Franck, enz.... :p

:plat:

_________________
Proud member " den natten toeig"


22 Dec 2008, 19:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Dirk schreef:
Vrede op aarde aan allen van goede wil :angel:

Dus nie ...Van Mieghem, Franck, enz.... :p

:plat:


ge lokt het uit hé, ge wordt graag uitgescholden door Rollo29 vrees ik ........... :lol:


22 Dec 2008, 19:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
CeltiC1919 schreef:
Dirk schreef:
Vrede op aarde aan allen van goede wil :angel:

Dus nie ...Van Mieghem, Franck, enz.... :p

:plat:


ge lokt het uit hé, ge wordt graag uitgescholden door Rollo29 vrees ik ........... :lol:


Ah ja tes just ik was a vergeten ;) mor goi gebroikt zoe gién schoein woerden hein.

_________________
Proud member " den natten toeig"


22 Dec 2008, 19:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Titus schreef:
hansken schreef:
Gaskonijn schreef:
hansken schreef:
de ridder zou tijdes de rust de kleedkamer zen binnegegaan...

kweni da het was om te zegge da ze moesten winnen, of voor één of andere wissel door te voeren :hmm:



Ja want de ridder wilt dat den eendracht verliest en hij heeft er nu alle plezier in dat het slecht gaat en dat zijn aankopen zijn mislukt... :hmm:


zeg ik dat? kwil gewoon maar zegge da als ge nen trainer aanpakt, ge diejen trainer moet laten doen en ni zelf u gaan moeien, waarom neemt ge dan nen trainer?

ik heb NIX tegen de ridder, ma nen coach moet carte blanche krijge, as de ridder de opstelling e.d. beslist vowa zit dillen daar dan nog op da banksken?


Om te slachtofferen als het echt niet meer verder kan. En gaskonijn er wordt niet gezegd dat De Ridder er plezier in heeft, maar er is altijd wel een of andere reden voor hem om een floptransfer te laten spelen. Hoeveel punten heeft onze doelman ons al gekost en hoeveel moet hij er ons nog kosten? Waarom Arnold buitenpesten al ge echt niets beters rondlopen hebt? Waarom moet Franck persé spelen?

Van mij mag De Ridder gerust trainer zijn ze, maar dan moet hij hem op de bank zetten en zelf de verantwoordelijkheid dragen. Net zoals hij nu de verantwoordelijkheid draagt voor archislechte transfers dit seizoen.


Jongens toch, ZELFS de omroeper heeft laten weten dat het omwille van blessures was die vervangingen, nu is het Franck "moet spelen". We hebben dit jaar een paar spelers die niet renderen, maar dit bestuur zorgde er ook voor dat Seminck hier nog steeds speelt, Dessaer, De Schutter, Van Dender, Coulibaly, Steurs, Lord, Roel, ...


22 Dec 2008, 19:49
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Wa voor blessure heeft Coulibaly dan?

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


22 Dec 2008, 20:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
de langen schreef:
Wa voor blessure heeft Coulibaly dan?



Pubalgie van de rechterneusvleugel.

_________________
Proud member " den natten toeig"


22 Dec 2008, 20:49
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Dirk schreef:
de langen schreef:
Wa voor blessure heeft Coulibaly dan?



Pubalgie van de rechterneusvleugel.


:plat:


22 Dec 2008, 20:54
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
De eerste helft knap voetbal met overwicht in midden. Dan moet de trainer noodgedwongen coulibally vervangen en lord. Couli weg en het middenveld wordt ook weggeblazen. Ik denk dat het laatste greintje krediet van franck nu weg is ??
En ja, lieven had weeral zijn positionele fout, inderdaad, maargoed, zoals gezegd ZAL hij niet vervangen worden, al maakt hij der wekelijks. Om het objectief te houden zoals altijd, die tweede bal pakt hij wel goed maar blijkbaar heeft hij pech dat deze juist achter de lijn is. Echter, die tweede goal was dan een dekkingsfout van jewelste, die spits kon daar zijn krant lezen.
Wat betreft geert, tis een sympathieke kerel, alle respect want hij heeft er voor groot stuk voor gezorgd dat eendracht nog op de kaart staat.
Maar inderdaad, dit seizoen is hij ongelukkig met zijn kopen. Dat kan tegenvallen. Maar het feit dat sommige spelers ondanks BLIJVENDE FOUTENLAST mogen blijven staan en krediet krijgen doet mij besluiten dat de ambities om over te gaan gewoon luchkastelen bouwen zijn. Opstellingsgewijs was er dus geen enkele ambitie om de promotie af te dwingen. En dat vind ik dus flauw om dit zolang verkondigd te hebben.
En ja, ik ben zo goed als zeker dat geert veel in de pap te brokken heeft qua opstelling. Waarschijnlijk niet taktisch maar wel qua pionnen op het veld.


22 Dec 2008, 21:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
AlostanA schreef:
Titus schreef:
hansken schreef:
Gaskonijn schreef:
hansken schreef:
de ridder zou tijdes de rust de kleedkamer zen binnegegaan...

kweni da het was om te zegge da ze moesten winnen, of voor één of andere wissel door te voeren :hmm:



Ja want de ridder wilt dat den eendracht verliest en hij heeft er nu alle plezier in dat het slecht gaat en dat zijn aankopen zijn mislukt... :hmm:


zeg ik dat? kwil gewoon maar zegge da als ge nen trainer aanpakt, ge diejen trainer moet laten doen en ni zelf u gaan moeien, waarom neemt ge dan nen trainer?

ik heb NIX tegen de ridder, ma nen coach moet carte blanche krijge, as de ridder de opstelling e.d. beslist vowa zit dillen daar dan nog op da banksken?


Om te slachtofferen als het echt niet meer verder kan. En gaskonijn er wordt niet gezegd dat De Ridder er plezier in heeft, maar er is altijd wel een of andere reden voor hem om een floptransfer te laten spelen. Hoeveel punten heeft onze doelman ons al gekost en hoeveel moet hij er ons nog kosten? Waarom Arnold buitenpesten al ge echt niets beters rondlopen hebt? Waarom moet Franck persé spelen?

Van mij mag De Ridder gerust trainer zijn ze, maar dan moet hij hem op de bank zetten en zelf de verantwoordelijkheid dragen. Net zoals hij nu de verantwoordelijkheid draagt voor archislechte transfers dit seizoen.


Jongens toch, ZELFS de omroeper heeft laten weten dat het omwille van blessures was die vervangingen, nu is het Franck "moet spelen". We hebben dit jaar een paar spelers die niet renderen, maar dit bestuur zorgde er ook voor dat Seminck hier nog steeds speelt, Dessaer, De Schutter, Van Dender, Coulibaly, Steurs, Lord, Roel, ...


Heb ik dan gezegd dat ik het enkel over deze ene match heb? Ik wil best geloven dat Coulibaly licht geblesseerd was, al heb ik daar weinig van gezien en was er voor de match ook niets mis met hem. Verder vind ik het wel wat raar dat onze stadionomroeper zo goed ingelicht is en besluit om dit eventjes te vermelden. Al ga ik het misschien nu te ver zoeken. Ik heb het echter nog niet meegemaakt dat een stadionomroeper dit vermeldt.

Ik heb nog steeds veel respect voor ons bestuur en voor de manier waarop ze onze club gered hebben. Ik vind het echter steeds gevaarlijk als slecht een iemand verantwoordelijk is voor de aankopen en dan nog blijkbaar zijn zegje mag doen in de ploegopstelling. Dit leidt ongetwijfeld tot belangenvermenging, een veel gebruikt woord dezerdagen, en een minder objectieve kijk op de dingen. Een transfer kan altijd tegen vallen, maar dit seizoen is er op Steurs na geen enkele transfer die een voldoende krijgt. Dus terug naar de succesformule van de voorbije 2 seizoenen en mischien toch ook eens nadenken om op transfergebied je te laten bijstaan door iemand met kennis van zaken en vooral een voetbalachtergrond.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


22 Dec 2008, 21:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Inderdaad eigenaardig dat de stadionomroeper deze blessures vermeld maar wel broodnodig. Dillen zal dit natuurlijk gevraagd hebben goed wetende dat hij anders nogal wat naar zijn kop ging krijgen de tweede helft. Ik ben zeer tevreden dat Couli terug in de ploeg staat maar het is wel verontrustend dat hij nu al twee keer na mekaar geblesseerd eraf moet. Verder wil ik nog kwijt dat ik er echt niet bij kan dat Arnold zelfs niet op de bank zat dit weekend. Zelfs al wil De Ridder hem kwijt dan zou het toch niet slecht zijn hem nog eens in de vitrine te zetten. Wie wil er nu een spits die zelfs bij een middenmotor in derde niet in de kern zit?


22 Dec 2008, 21:37
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
marc2 schreef:
De eerste helft knap voetbal met overwicht in midden. Dan moet de trainer noodgedwongen coulibally vervangen en lord. Couli weg en het middenveld wordt ook weggeblazen. Ik denk dat het laatste greintje krediet van franck nu weg is ??
En ja, lieven had weeral zijn positionele fout, inderdaad, maargoed, zoals gezegd ZAL hij niet vervangen worden, al maakt hij der wekelijks. Om het objectief te houden zoals altijd, die tweede bal pakt hij wel goed maar blijkbaar heeft hij pech dat deze juist achter de lijn is. Echter, die tweede goal was dan een dekkingsfout van jewelste, die spits kon daar zijn krant lezen.
Wat betreft geert, tis een sympathieke kerel, alle respect want hij heeft er voor groot stuk voor gezorgd dat eendracht nog op de kaart staat.
Maar inderdaad, dit seizoen is hij ongelukkig met zijn kopen. Dat kan tegenvallen. Maar het feit dat sommige spelers ondanks BLIJVENDE FOUTENLAST mogen blijven staan en krediet krijgen doet mij besluiten dat de ambities om over te gaan gewoon luchkastelen bouwen zijn. Opstellingsgewijs was er dus geen enkele ambitie om de promotie af te dwingen. En dat vind ik dus flauw om dit zolang verkondigd te hebben.
En ja, ik ben zo goed als zeker dat geert veel in de pap te brokken heeft qua opstelling. Waarschijnlijk niet taktisch maar wel qua pionnen op het veld.


We kennen uw gedacht ondertussen wel al...


22 Dec 2008, 22:03

Lid geworden op: 22 Dec 2008, 22:25
Berichten: 4
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Jan schreef:
marc2 schreef:
De eerste helft knap voetbal met overwicht in midden. Dan moet de trainer noodgedwongen coulibally vervangen en lord. Couli weg en het middenveld wordt ook weggeblazen. Ik denk dat het laatste greintje krediet van franck nu weg is ??
En ja, lieven had weeral zijn positionele fout, inderdaad, maargoed, zoals gezegd ZAL hij niet vervangen worden, al maakt hij der wekelijks. Om het objectief te houden zoals altijd, die tweede bal pakt hij wel goed maar blijkbaar heeft hij pech dat deze juist achter de lijn is. Echter, die tweede goal was dan een dekkingsfout van jewelste, die spits kon daar zijn krant lezen.
Wat betreft geert, tis een sympathieke kerel, alle respect want hij heeft er voor groot stuk voor gezorgd dat eendracht nog op de kaart staat.
Maar inderdaad, dit seizoen is hij ongelukkig met zijn kopen. Dat kan tegenvallen. Maar het feit dat sommige spelers ondanks BLIJVENDE FOUTENLAST mogen blijven staan en krediet krijgen doet mij besluiten dat de ambities om over te gaan gewoon luchkastelen bouwen zijn. Opstellingsgewijs was er dus geen enkele ambitie om de promotie af te dwingen. En dat vind ik dus flauw om dit zolang verkondigd te hebben.
En ja, ik ben zo goed als zeker dat geert veel in de pap te brokken heeft qua opstelling. Waarschijnlijk niet taktisch maar wel qua pionnen op het veld.


We kennen uw gedacht ondertussen wel al...


Ik kan hem daar toch wel in volgen hoor, ik moet eerst en vooral wel zeggen dat ik nooit in de tribunes te vinden ben, kben eerder een salonsupporter dus maar ik zie wel elk weekend een samenvatting van de wedstrijd en ik vind toch dat die 1ste goal op rekening van de doelman komt hoor. Mooi doelpunt ok maar serieuze anticipatiefout van de doelman, niet de 1ste trouwens, vorig seizoen dierf ie ook wel eens blunderen en ook in de eindronde was hij geen betrouwbaar sluitstuk, ik weet niet hoe het zit met de andere doelmannen bij Aalst maar ik denk niet dat men er slecht aan zou doen om iemand anders eens de kans te geven...

Hopelijk speelt Eendracht nog een sterke terugronde want ze staan imo toch onder hun waarde gerangschikt.

Groeten


22 Dec 2008, 22:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Huuhuuh, " salonsupporter" ??? :wow: :wow: nog nooit van gehoord? Wat wil dat zeggen ? Daar versta ik niks van.


22 Dec 2008, 22:56

Lid geworden op: 22 Dec 2008, 22:25
Berichten: 4
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
marc2 schreef:
Huuhuuh, " salonsupporter" ??? :wow: :wow: nog nooit van gehoord? Wat wil dat zeggen ? Daar versta ik niks van.


Iemand die voor de ploeg supportert maar nooit in de tribunes te vinden is.

Ik zijn van Hamme, VW Hamme ken je wss wel: 2de klasser ondertussen. Reigel heeft daar nog gespeeld, kwam van bij jullie, net als Kestens, Verheyen die daar nu nog speelt trouwes. Vroeger toen Aalst nog in 1ste speelde kon ik wel geregeld gaan kijken, bedrijf waar mijn vader werkte kreeg vaak vrijkaarten toen en dan mocht ik geregeld eens mee, daarom volg ik de resultaten van Aalst wel nog wat op.


22 Dec 2008, 23:03
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Boussu Dour Borinage
Je bedoelt waarschijnlijk verheyden maar zal een "zetfout" geweest zijn waarschijnlijk.Nja, das ook goed, nen hammenaar op ons forum hier. Wel, ge moogt verheyDen dan gerust weersturen naar aalst ,hoor !!! We zullen jullie franck geven maar dat zal bij jullie niet pakken vrees ik, :haha:


22 Dec 2008, 23:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 425 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 29


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst