FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 229 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16
 FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
tympanum2 schreef:
Inderdaad!
Denk dat er weinig ploegen zijn in nationale die zo een schertsfiguur als trainer rondlopen hebben! :fuck:


Kreeg zopas de melding dat trainer Dillen maandag ziek was met 39° koorts.
Als hij dat al vroeger had ziedaar de reden van de opstelling ploeg ? :wadde:


Heeft hij al 3 maanden koorts ofzo ? :(


05 Dec 2008, 14:19
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
rollo29 schreef:
Bartos schreef:
Trouwens, ik hoor hier dat we twee backs nodig hebben die regelmatig de achterlijn halen. Dat klopt misschien wel, maar eerlijk gezegd heb ik op anderhalf seizoen in derde klasse nog maar enen back gezien die regelmatig de achterlijn haalt en das Van Dender. En die speelt tot nader order, toch als hij niet geblesseerd is, nog altijd voor ons. Als die fit is en Roel is ook fit (das toch ook nen back die enorm sterk is in de opbouw) hebt ge toch wel twee backs waar menige andere derdeklasser jaloers op is hoor. Idem op ons centraal verdedigersduo.

Ook op verdedigende middenvelder denk ik dat ge goed zit, tenminste als ge de goeie spelers laat spelen natuurlijk. Ge hebt er met De Schutter nen hele goeie lopen en er is ook nog Coulibaly. Bovendien geloof ik op die positie ook in Ken Van Damme en kan volgens mij zelfs Thomas Spotbeen (die toch geen echte back rechts is) er uit de voeten. Ook op links zitten we goed met Lord. Ook in doel zitten we goed, Lieven is aan een sterk seizoen bezig en ik versta eigenlijk niet goed waarom sommigen vinden dat we nen andere keeper nodig hebben, aangezien we binnen deze ploeg toch wel andere prioriteiten hebben hé die we nu moeten aanpakken. Maar voor de rest ... mja, op rechts zitten we momenteel met een probleem, das duidelijk. Je kan daar naar versterking zoeken, maar als Jens fit is en direct zijn niveau haalt, kan versterking natuurlijk overbodig zijn. Dan hebt ge direct uw goeie rechtsmidden. Centraal op het middenveld moet er iemand bij natuurlijk. Eigenlijk moet er zowel een type-Verheyden, iemand die zowel defensief als offensief van belang is en gemakkelijk een goalke maakt, bij als nen aanvallende middenvelder / hangende spits die tussen de linies kan spelen en gemakkelijk scoort. En als ge dan Arnold niet meer moet hebben, moet er zeker nog ne spits bij ook, want den enige van de spitsen waar ge eventueel iets mee kunt doen in de toekomst is Boussoufa en das zelfs op het randje.

Voor de rest mag er bij de winterstop gerust ne kuis gehouden worden. Wouter zeker weg, ook Kabongo mag weg en als ge ne goeie spits kunt strikken, mag zelfs Iakovlevski weg. Als die niet te duur is, kunt ge hem anders misschien nog als back-up houden. Ook Van Mieghem mag van mij weg, maar ik vrees dat ge die ten eerste niet gaat kwijt geraken en ten tweede speelt die altijd, dus vraag ik me überhaupt af of er dan niemand is die zich vragen stelt bij diens prestaties. Voorts is er Arnold, ik zou gewoon het liefst hebben dat ze hem vanaf volgende match weer in de ploeg zetten, maar ik vrees dat zijn dagen hier geteld zijn en dan zijt ge natuurlijk beter dat ge hem na nieuwjaar probeert kwijt te geraken om zo een pak budget vrij te maken.



En Kevin Franck op rechts?
Als ik me niet vergis speelde die bij kvsk ook op die plek.
dan kan je Van Damme centraal zetten.


Franck op rechts ? Voor zijn dribbels ? Voor zijn diepgang ? Voor zijn ongelofelijk loopvermogen ? :nieje:

Ik denk dat je met Franck alleen centraal op't middenveld iets kan aanvangen. Het weinige gevaar komt van de flank(en)... Dan moet je daar geen "spelverdeler" zetten.


05 Dec 2008, 14:20
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Ik acht nu toch de tijd rijp om es eventjes op een rijtje te zeggen wat EA eigenlijk tekort komt om voor de titel te gaan:

* betrouwbaar sluitstuk (lees keeper)
* een linksback en een rechtsback: types die de lijn es kunnen halen (type Landuyt-Van Cleemput-Claessens-...)
* een aanvallende centrale middenvelder (type Troch)
* een verdedigende middenvelder : (die hebben we, Couli, maar hij mag nie meedoen)
* een rechterflankspeler: type Lord-Glorieux (hebben we ook: Podevijn, ma is gekwetst)
* een aanvallersduo complementair aan elkaar: bv. type Arnold/Iako + een vinnige, snelle spits

Dan kunnen we klappen!


da kan geen probleem zijn om da te vinden :lol:

toen dillen werd aangesteld een paar maanden geleden heb ik mijn bedenkingen gesteld...

dillen is niet meer dan een poppetje die van bovenaf bestuurd word en die 4-5-1 moet spelen. maar daar verkopen ze die 4-5-1 graag als een 4-3-3 :plat: :plat:

dillen die lord dan nog te kakken zet!! man man man, veel goesting om na de opwarming zondag de marc mijn gedacht ne keer te zeggen...

en de marc wil nog ne scorende spits :plat:

ik peis da de marc zijn eindejaarsconférence al aan het oefenen is...


05 Dec 2008, 20:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Omdat dat hier zo stillekes is geworden, heb ik voor de liefhebbers de foto's
geplaatst van de eerste speelhelft . Deze kreeg ik doorgestuurd van EA-TV (Pascal) om de supporters een overzicht te geven van deze wedstrijd . :worship:
Ik wacht op beelden van de tweede helft .

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


06 Dec 2008, 0:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 229 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst