FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 229 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 16
 FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Dani schreef:

Ik begrijp niet dat we op verplaatsing een karrevracht doelpunten tegenkrijgen terwijl we thuis amper iets weggeven.


Op verplaatsing komt nu nog hoop en al 400 man mee, de "echten" die er altijd zijn geweest waarvan er hoop en al tien eens fluiten of awoert roepen na de match...

Op Aalst zelf zitten er nog tussen de twee en de drieduizend, waarvan er al 500 na twee slechte passen beginnen roepen - verschil: ze zijn gewoon een pak gemotiveerder thuis, niet omwille van de aanhang denk ik, maar uit vrees voor de aanhang... Kom eens vijf minuten na de aftrap het stadion binnen zie thuis, en het zal wel indruk maken op onze "sterren"...

Enig nadeel: als supporter kan je wel gekloot zijn, want het zouden wel eens de enige goeie minuten van de ploeg kunnen geweest zijn in die match - je weet immers nooit...

Recept voor een namiddagje EA - eerste kwartier komen kijken, dan zeventig minuten + rust de kantine in naar het veldrijden zien, in de warmte een potje pakken en dan de laatste vijf minuten weer buitenkomen omdat ze het plots "in hun steir" hebben gekregen...


02 Dec 2008, 17:02
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Voor mijn part worden alle posts van DT uitgeprint en in de kleedkamer opgehangen! Ge gaat ze daar ogen zien trekken :wow: Niets dan de harde confronterende waarheid! Zowel naar spelers als trainerstaf toe!

Die mentaliteit op EA tegenwoordig is gewoon om ziek van te worden :kots:

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


02 Dec 2008, 18:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
DT schreef:

Goh ja, als ge die afvallende bal die Seminck op doel trapt een kans noemt, die pisbal vanop dertig meter van Iako (ge moogt opportunistisch zijn, maar ge moet ni overdrijven ook), die mislukte corner van Franck die zou binnen kunnen gewaaid zijn, het schot van tegen de zijlijn van Dessaer vijf minuten voor tijd en de bijna kans voor Lord die zijn controle mist, allemaal meerekend... ja dan kom je met de twee enige echt uitgespeelde kansen misschien aan zeven...


Geef dezelfde kansen aan FCN en er hangen er twee tegen de netten...
Lord ging trouwens ook nog eens door en schoot een huis over, een moeilijkere kans aan de overkant ging er zonder problemen in... dat is het grote verschil ! :cry:


02 Dec 2008, 18:42
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Gijzegem Vaneigest schreef:
DT schreef:

Goh ja, als ge die afvallende bal die Seminck op doel trapt een kans noemt, die pisbal vanop dertig meter van Iako (ge moogt opportunistisch zijn, maar ge moet ni overdrijven ook), die mislukte corner van Franck die zou binnen kunnen gewaaid zijn, het schot van tegen de zijlijn van Dessaer vijf minuten voor tijd en de bijna kans voor Lord die zijn controle mist, allemaal meerekend... ja dan kom je met de twee enige echt uitgespeelde kansen misschien aan zeven...


Geef dezelfde kansen aan FCN en er hangen er twee tegen de netten...
Lord ging trouwens ook nog eens door en schoot een huis over, een moeilijkere kans aan de overkant ging er zonder problemen in... dat is het grote verschil ! :cry:


Klopt! En weet je wat uit dat schot bleek - enorm veel frustratie van onze Lio!!! Geeft in elke match minimum 1 panklare assist - als je dan al maar twee echte kansen op een match uitspeelt, moeten die erin... Hij doet veel goed in die gevallen, maar krijgt veel zelf naar zijn kop als we thuis spelen (egoïst, etc.) en als je coach je dan ook nog eens gaat viseren in de pers, zou ik ook wel zoiets hebben van: blaas hier eens allemaal mijne zak op...

of het nu allemaal opbrengt of niet hé, als hij een actie opzet, kan me geen fluit schelen... Ik ga spontaan op de toppen van mijn tenen staan als hij aan een actie begint... Tegen Gent-Zeehaven toen hij daar gans die verdediging op een hoopje speelde - het kon me eigenlijk geen reet schelen dat hij niet kon besluiten... Want voor zo'n gast kom ik naar het voetbal... Als we die (pas op nog een paar anderen ook hoor) door onkunde van anderen kwijtspelen, dan mogen ze volgend jaar alvast een abonnement minder reserveren...


02 Dec 2008, 19:51
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Ik heb het ook al gehoord tijdens thuismatchen, gasten die Lord zitten uit te schijten omdat een dribbel niet lukt, of omdat hij een manneke te veel probeerde te dribbelen.

Ze kunnen niet allemaal elke pass naar achter geven hé ...


02 Dec 2008, 20:23
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 16 Nov 2008, 21:16
Berichten: 13
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
BVW schreef:
Voor mijn part worden alle posts van DT uitgeprint en in de kleedkamer opgehangen! Ge gaat ze daar ogen zien trekken :wow: Niets dan de harde confronterende waarheid! Zowel naar spelers als trainerstaf toe!

Die mentaliteit op EA tegenwoordig is gewoon om ziek van te worden :kots:

Laat de sterren hun premie afstaan bij een wanprestatie aan de beloften zodat deze ook eens iets verdienen ? want deze gasten zetten zich nog in maar spelen elke week voor ene coca en nen sandwisch ! Indien er niet naar de walen dient gespeeld te worden kunnen ze nog zelfs met eigen vervoer naar de uitwedstrijden gaan + in het begin van het seizoen dient men nog lidgeld te betalen om te mogen voetballen ! ( het bestuur wou hier niet vanaf ? ) dus ik denk dat ervan versterkingen na nieuwjaar niet veel van in huis zal komen en men inderdaad van alle dure vogels vanaf wil ? Het draait momenteel om geldgewin awel da ze dan de sterren wat minder dure contracten geven , eerst presteren en dan loon naar werken !


02 Dec 2008, 20:49
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
jeebee schreef:
BVW schreef:
Voor mijn part worden alle posts van DT uitgeprint en in de kleedkamer opgehangen! Ge gaat ze daar ogen zien trekken :wow: Niets dan de harde confronterende waarheid! Zowel naar spelers als trainerstaf toe!

Die mentaliteit op EA tegenwoordig is gewoon om ziek van te worden :kots:

Laat de sterren hun premie afstaan bij een wanprestatie aan de beloften zodat deze ook eens iets verdienen ? want deze gasten zetten zich nog in maar spelen elke week voor ene coca en nen sandwisch ! Indien er niet naar de walen dient gespeeld te worden kunnen ze nog zelfs met eigen vervoer naar de uitwedstrijden gaan + in het begin van het seizoen dient men nog lidgeld te betalen om te mogen voetballen ! ( het bestuur wou hier niet vanaf ? )


zeker speler van de beloften?


02 Dec 2008, 21:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
jeebee schreef:
BVW schreef:
Voor mijn part worden alle posts van DT uitgeprint en in de kleedkamer opgehangen! Ge gaat ze daar ogen zien trekken :wow: Niets dan de harde confronterende waarheid! Zowel naar spelers als trainerstaf toe!

Die mentaliteit op EA tegenwoordig is gewoon om ziek van te worden :kots:

Laat de sterren hun premie afstaan bij een wanprestatie aan de beloften zodat deze ook eens iets verdienen ? want deze gasten zetten zich nog in maar spelen elke week voor ene coca en nen sandwisch ! Indien er niet naar de walen dient gespeeld te worden kunnen ze nog zelfs met eigen vervoer naar de uitwedstrijden gaan + in het begin van het seizoen dient men nog lidgeld te betalen om te mogen voetballen ! ( het bestuur wou hier niet vanaf ? )


zeker speler van de beloften?


licht gefrustreerd precies

_________________
Broer van ja


02 Dec 2008, 21:20
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
DT schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:
DT schreef:

Goh ja, als ge die afvallende bal die Seminck op doel trapt een kans noemt, die pisbal vanop dertig meter van Iako (ge moogt opportunistisch zijn, maar ge moet ni overdrijven ook), die mislukte corner van Franck die zou binnen kunnen gewaaid zijn, het schot van tegen de zijlijn van Dessaer vijf minuten voor tijd en de bijna kans voor Lord die zijn controle mist, allemaal meerekend... ja dan kom je met de twee enige echt uitgespeelde kansen misschien aan zeven...


Geef dezelfde kansen aan FCN en er hangen er twee tegen de netten...
Lord ging trouwens ook nog eens door en schoot een huis over, een moeilijkere kans aan de overkant ging er zonder problemen in... dat is het grote verschil ! :cry:


Klopt! En weet je wat uit dat schot bleek - enorm veel frustratie van onze Lio!!! Geeft in elke match minimum 1 panklare assist - als je dan al maar twee echte kansen op een match uitspeelt, moeten die erin... Hij doet veel goed in die gevallen, maar krijgt veel zelf naar zijn kop als we thuis spelen (egoïst, etc.) en als je coach je dan ook nog eens gaat viseren in de pers, zou ik ook wel zoiets hebben van: blaas hier eens allemaal mijne zak op...

of het nu allemaal opbrengt of niet hé, als hij een actie opzet, kan me geen fluit schelen... Ik ga spontaan op de toppen van mijn tenen staan als hij aan een actie begint... Tegen Gent-Zeehaven toen hij daar gans die verdediging op een hoopje speelde - het kon me eigenlijk geen reet schelen dat hij niet kon besluiten... Want voor zo'n gast kom ik naar het voetbal... Als we die (pas op nog een paar anderen ook hoor) door onkunde van anderen kwijtspelen, dan mogen ze volgend jaar alvast een abonnement minder reserveren...



ik ook, helaas hebben we maar weinig spelers met voetbaltalent waar ge u kunt aan opwarmen. ik hoop dat het lukt om onze goeie spelers te houden. Voor gasten als ne Seminck, De Schutter, Lord, Aelbrecht, Steurs, podevijn, Dessaer, en Lord kom ik naar den iendracht zien, omdat ze er of alles voor doen, of omdat ze schoon dingen kunnen op de mat toveren. sorry voor al de rest; maar die zijn te beperkt gebleken. (of kzou enen per ongelijk vergeten zijn)

even over wat hierboven werd gezegd over arnold. ik weet het fijne er niet van van wat er gaande is, maar er gebeuren zaken die ik hoegenaamd niet snap, of waar ik op zijn minst wat verduidelijking over mag komen. wat moeten we daar als supporter nu van denken dat iemand die over een jaar nog onze aanvalsleider was, nu gewoon wordt weggepest. ok hij was niet in vorm... maar na zijn staat van verdienste verdient dieje jongen toch ewa meer respect. als dieje ooit weer fit raakt, ondertussen bij een van ons concurrenten zit, kunnen we ons weeral afvragen waarom het danginder wel weer lukt.

anyway... tzal ni te lang nemeer duren met onzen trainer... als em zo voortdoet (elk voordeel ep z'n nadeel). ik geef toe, ik had er ook goeie hoop op na zijn eerste match als trainer... maar wat hij erna liet zien met zijn opstellingskes om te lachen, dat snapt geen mens.


02 Dec 2008, 21:45
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Stef DV schreef:
Stijn schreef:
jeebee schreef:
BVW schreef:
Voor mijn part worden alle posts van DT uitgeprint en in de kleedkamer opgehangen! Ge gaat ze daar ogen zien trekken :wow: Niets dan de harde confronterende waarheid! Zowel naar spelers als trainerstaf toe!

Die mentaliteit op EA tegenwoordig is gewoon om ziek van te worden :kots:

Laat de sterren hun premie afstaan bij een wanprestatie aan de beloften zodat deze ook eens iets verdienen ? want deze gasten zetten zich nog in maar spelen elke week voor ene coca en nen sandwisch ! Indien er niet naar de walen dient gespeeld te worden kunnen ze nog zelfs met eigen vervoer naar de uitwedstrijden gaan + in het begin van het seizoen dient men nog lidgeld te betalen om te mogen voetballen ! ( het bestuur wou hier niet vanaf ? )


zeker speler van de beloften?


licht gefrustreerd precies


amai het is hier weer de moeite...wa nen zever allemaal zeg.
nu ist weer de fout van het bestuur, ja jongens. :crazy:
wa je hier allemaal leest grenst aan het onwaarschijnlijke.
het domste eerst..

_________________
iendracht!


02 Dec 2008, 22:23
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
BVW schreef:
Voor mijn part worden alle posts van DT uitgeprint en in de kleedkamer opgehangen! Ge gaat ze daar ogen zien trekken :wow: Niets dan de harde confronterende waarheid! Zowel naar spelers als trainerstaf toe!

Die mentaliteit op EA tegenwoordig is gewoon om ziek van te worden :kots:


ge kunt ze misschien zelf op uw kamer hangen dan kunt ge der u nog ne keer op aftrekken ook. :crazy:
als de spelers die epistels allemaal moeten lezen zijn ze te laat aan de aftrap. :p

_________________
iendracht!


02 Dec 2008, 22:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
rollo29 schreef:
BVW schreef:
Voor mijn part worden alle posts van DT uitgeprint en in de kleedkamer opgehangen! Ge gaat ze daar ogen zien trekken :wow: Niets dan de harde confronterende waarheid! Zowel naar spelers als trainerstaf toe!

Die mentaliteit op EA tegenwoordig is gewoon om ziek van te worden :kots:


ge kunt ze misschien zelf op uw kamer hangen dan kunt ge der u nog ne keer op aftrekken ook. :crazy:
als de spelers die epistels allemaal moeten lezen zijn ze te laat aan de aftrap. :p


Nee Rollo, ge hebt absoluut gelijk jong... Het loopt super en het gaat allemaal in stijgende lijn... Dillen wordt de nieuwe Van Gaal en er zitten wekelijks scouts van Chelsea, Barcelona, Manchester United in de tribune... Ze twijfelen nog voor de transferperiode in januari tussen Witsel van Standard of Van Mieghem die al het hele seizoen op topniveau staat te spelen...

Ik leg nergens de schuld bij het bestuur, maar uiteindelijk zijn zij het wel die de verantwoordelijkheid dragen...

Trouwens: als er gespeeld wordt zoals het merendeel van de wedstrijden dit seizoen mag de helft van de spelers gerust in de kleedkamer de epistels lezen zenne... Laat degenen die er voor willen spelen, dan op het veld komen... Ik verkondig mijn mening, sommigen gaan daarmee akkoord, anderen zoals jij niet... Maar vergeet niet dat we wel hetzelfde doel voor ogen hebben hé... Als jij dat normaal vindt dat we in een ontieglijk zwakke reeks zo blijven aanmodderen, door een eerste provincialer uitgeschakeld werden in de beker, van vierdeklassers op ons oren kregen in de voorbereiding en nu bijna 4 maand verder, voetbaltechnisch nul komma nul vorderingen hebben gemaakt, dan denk ik dat er hier iemand anders aan iets heeft liggen trekken en het resultaat ervan niet meer uit zijn ogen krijgt...


03 Dec 2008, 0:12
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Ik heb de indruk dat sommige spelers en de trainer met vuur aan het spelen zijn.
Zij kennen blijkbaar het recente verleden van onze club niet voldoende.

Door hun uitspraken in de pers en hun slechte prestaties zorgen ze er voor dat alle supporters weer stilaan front aan het vormen zijn. Hoe langer ze te keer gaan hoe hechter het front zal worden.

Daarom zou ik willen vragen aan diegenen die er hun hoofd niet willen voor leggen of enkel hun centjes komen oprapen om hun verantwoordelijkheid op te nemen. Wij als supporters komen al jaren naar het stadion en staan of zitten er om te supporteren voor onze ploeg.

Zorg dan ten minsten dat er te supporteren valt!

:EA: :EA:


03 Dec 2008, 0:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Onder Limpens waren Arnold en lord nog gemotiveerd.Nu ineens precies geen van beiden meer.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


03 Dec 2008, 0:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
rollo29 schreef:
BVW schreef:
Voor mijn part worden alle posts van DT uitgeprint en in de kleedkamer opgehangen! Ge gaat ze daar ogen zien trekken :wow: Niets dan de harde confronterende waarheid! Zowel naar spelers als trainerstaf toe!

Die mentaliteit op EA tegenwoordig is gewoon om ziek van te worden :kots:


ge kunt ze misschien zelf op uw kamer hangen dan kunt ge der u nog ne keer op aftrekken ook. :crazy:
als de spelers die epistels allemaal moeten lezen zijn ze te laat aan de aftrap. :p



Wake up of beter grow up, meer heb ik daar nie over te zeggen. Zielig gewoon.

_________________
*** Iendracht Forever ***

*** Com'on you Spurs ***


03 Dec 2008, 7:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 229 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst