FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 229 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 16
 FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Mja, we zitten duidelijk in een negatieve spiraal, zowel op als naast het veld...
En of Lord nu traint of nie kan mij eigenlijk nie schelen. Het is de prestatie op zondag die telt en dan stel ik vast dat Lio den enige is die voor kansen of doelgevaar kan zorgen. Dan op diene gast openlijk kritiek gaan geven, kan niet vind ik want zo werk je als trainer zelf mee aan die negatieve spiraal.
Nu ja, neem Lord uit de ploeg weg en Dillen zal niet meer moeten overwegen om Iako te wisselen omdat hij de "vele" kansen mist. Hij zal er namelijk geen meer krijgen.
En waar het dit keer misgelopen is bij de transfers he. Awel, volgens mij hebben ze hunne kop laten zot maken door managers ofzo. De vorige seizoenen werden de betere elementen uit derde en zelfs vierde aangetrokken. Nu komen ze op de proppen met Wouter. Mij gade nie wijsmaken da ze diene zelf gevonden hebben. Ne nee, die is hier binnengeraakt via nen uitgekookte manager!


03 Dec 2008, 7:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
de langen schreef:
Onder Limpens waren Arnold en lord nog gemotiveerd.Nu ineens precies geen van beiden meer.


Mja, bij de reserven zal Arnold der alleszins niet gemotiveerder op worden. En dat het Lord begint tegen te steken, kan ik goed geloven als ge ziet hoe ze de kansen die hij panklaar legt dikwijls verprutsen zeg. Of als ge ziet dat ge het maar beter allemaal zelf doet omdat uw ploegmaats anders toch den bal kwijt zijn.


03 Dec 2008, 9:10
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
de langen schreef:
Onder Limpens waren Arnold en lord nog gemotiveerd.Nu ineens precies geen van beiden meer.


Mja, bij de reserven zal Arnold der alleszins niet gemotiveerder op worden. En dat het Lord begint tegen te steken, kan ik goed geloven als ge ziet hoe ze de kansen die hij panklaar legt dikwijls verprutsen zeg. Of als ge ziet dat ge het maar beter allemaal zelf doet omdat uw ploegmaats anders toch den bal kwijt zijn.


Klopt helemaal. Ik hoor van mensen die naar de reserven gaan dat Arnold daar dikwijls de slechsten is. Maar als ge toch weet dat ge geen kans krijgt en dat den trainer zelfs ni komt zien naar de reserven, waarom dan nog moeite doen. Arnold moet terug kansen en vertrouwen krijgen. Zijn niveau zal snel weer stijgen.


03 Dec 2008, 10:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Bartos schreef:
de langen schreef:
Onder Limpens waren Arnold en lord nog gemotiveerd.Nu ineens precies geen van beiden meer.


Mja, bij de reserven zal Arnold der alleszins niet gemotiveerder op worden. En dat het Lord begint tegen te steken, kan ik goed geloven als ge ziet hoe ze de kansen die hij panklaar legt dikwijls verprutsen zeg. Of als ge ziet dat ge het maar beter allemaal zelf doet omdat uw ploegmaats anders toch den bal kwijt zijn.


Klopt helemaal. Ik hoor van mensen die naar de reserven gaan dat Arnold daar dikwijls de slechsten is. Maar als ge toch weet dat ge geen kans krijgt en dat den trainer zelfs ni komt zien naar de reserven, waarom dan nog moeite doen. Arnold moet terug kansen en vertrouwen krijgen. Zijn niveau zal snel weer stijgen.


Als Arnold niet bereid is om te knokken voor zijn plaatsken bolt hij het beter af.


03 Dec 2008, 11:02
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
elfahem schreef:
Smetje schreef:
Bartos schreef:
de langen schreef:
Onder Limpens waren Arnold en lord nog gemotiveerd.Nu ineens precies geen van beiden meer.


Mja, bij de reserven zal Arnold der alleszins niet gemotiveerder op worden. En dat het Lord begint tegen te steken, kan ik goed geloven als ge ziet hoe ze de kansen die hij panklaar legt dikwijls verprutsen zeg. Of als ge ziet dat ge het maar beter allemaal zelf doet omdat uw ploegmaats anders toch den bal kwijt zijn.


Klopt helemaal. Ik hoor van mensen die naar de reserven gaan dat Arnold daar dikwijls de slechsten is. Maar als ge toch weet dat ge geen kans krijgt en dat den trainer zelfs ni komt zien naar de reserven, waarom dan nog moeite doen. Arnold moet terug kansen en vertrouwen krijgen. Zijn niveau zal snel weer stijgen.


Als Arnold niet bereid is om te knokken voor zijn plaatsken bolt hij het beter af.


Hij mag nog knokken zoveel hij wil, hij krijgt toch geen kans. Twee weken geleden was hij den besten bij de reserven, maar uiteindelijk zaten Iako en Wouter in de kern voor Diegem.


03 Dec 2008, 11:20
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
verdikke zeg, nen arnold niet in uw selectie zetten, maar dan wel ne wouter of ne iakovlevski ... as ge daar eens goe over nadenkt is dat toch wel om al uw haar uit te trekken he.

zelfs nen arnold met één been is nog beter... maar ja!


03 Dec 2008, 13:43
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
elfahem schreef:
Als Arnold niet bereid is om te knokken voor zijn plaatsken bolt hij het beter af.


Als ze u van dag 1 bij het huisvuil zetten, met u gaan leuren als ware je een stuk vlees en dan toch weer op u rekenen en een match later dan toch weer ni, dan zou ik toch ook ni meer met mijn kl**en laten rammelen zenne... Als je u dan bewijst op training en in de reservenmatchen en de trainer doet alsof hij u niet ziet staan, waar knok je dan nog voor... Ik vind het wel knap van hem dat hij nog blijft komen - al was het gewoon om ze allemaal ne kloot af te draaien dat ze hem geen contractbreuk kunnen aanwrijven, hij doet het toch maar... En al die verhalen dat er rondgebazuind werden dat hij niet fit is, etc. hebben zijn imago ook ni goe gedaan hé -> wel raar dat hij de fitsten van de hoop was hé na de testen in de voorbereiding...

Of je er nu een fan van bent of niet hé Elfahem, in het rijtje diepe spitsen dat we hier na De Voeght hebben zien passeren, steekt hij er nog altijd bovenuit... Ne Lecompte werd hier ook binnengehaald als het talent, waauw zenne... Arnold krijgt hetzelfde op zijn doos als Demba indertijd... Met kleine blessures blijven spelen en uw clubtopscoorder worden, u dan laten opereren, onder druk gezet worden om zo snel mogelijk te spelen...dat doen en dan buitengekeken worden omdat het niet direct loopt zoals het moet...

Wat ik hoop hé (want spelen zal hij bij ons toch ni meer), is dat we er, net zoals Beerens indertijd en Claessens begin dit seizoen, eens zullen tegenover staan als tegenstander en dat hij twee potten maakt tegen ons... Dan zal de merendeel weer zeggen - oei, waarom lukte dat bij ons ni? - simpel: net zoals op elk werk hebben de mensen vertrouwen nodig - als je dat ni krijgt, gaat het een pak minder - als je daarbovenop nog intern tegenwerking krijgt ook, dan moet je ook ni versteld staan dat er niks meer lukt...

Ik hoop van harte dat de Arnold-haters onder de Eendracht-supporters blij zijn met onze nieuwen tracteur Iakovlevski...want die is echt wel van een ander kaliber zenne!!


03 Dec 2008, 15:13
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Ik denk niet dat hier iemand het bestuur de schuld geeft van de malaise, wel dat zij nu moeten ingrijpen.
Als Arnold dan toch zo nen duren vogel is, laat hem dan spelen, nu kost hij ons zogezegd veel geld en hebben we er niks aan.
Het kan inderdaad niet zijn dat Arnold eind vorig seizoen 2 à 3 hele goede wedstrijden speelt in de eindronde en nu opeens niet meer zou mee kunnen. Daar is veel meer aan de hand en ik vrees dat hij zo één van die spelers zal zijn die hier zogezegd overbodig zijn maar bij een andere ploeg opeens weer scoren aan de lopende band... Hoe kan een speler nu vertrouwen op doen als je na max. twee wedstrijden alweer op de bank zit of zelf uit de kern valt.
Een goede trainer is meer dan alleen een trainer: hij moet kunnen motiveren, een halve psycholoog zijn, maar moet vooral zijn volledige spelersgroep scherp en gemotiveerd krijgen en houden. Ik vrees dat we nu een trainer hebben die met een vaste kleine kern van spelers in zijn hoofd zit en voor de rest maar wat uitprobeert om uit te proberen.
En valt het mee, dan is dat meer door geluk, dan door kunde...

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


03 Dec 2008, 16:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Artikel in Het Laatste Nieuws 02 12 2008

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


03 Dec 2008, 16:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
ik peis dat we onzen trainer volgende keer mee naar 't zothuis van Lé mogen nemen, 7 kansen :plat: :crazy: :crazy:

_________________
www.spionkoplede.com


03 Dec 2008, 17:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Peis datjen teveel naar Mathijssen van Brugge geluisterd heeft, die zag ook dingen die niemand anders zag...


03 Dec 2008, 17:32
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 16 Nov 2008, 21:16
Berichten: 13
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
jeebee schreef:
BVW schreef:
Voor mijn part worden alle posts van DT uitgeprint en in de kleedkamer opgehangen! Ge gaat ze daar ogen zien trekken :wow: Niets dan de harde confronterende waarheid! Zowel naar spelers als trainerstaf toe!

Die mentaliteit op EA tegenwoordig is gewoon om ziek van te worden :kots:

Laat de sterren hun premie afstaan bij een wanprestatie aan de beloften zodat deze ook eens iets verdienen ? want deze gasten zetten zich nog in maar spelen elke week voor ene coca en nen sandwisch ! Indien er niet naar de walen dient gespeeld te worden kunnen ze nog zelfs met eigen vervoer naar de uitwedstrijden gaan + in het begin van het seizoen dient men nog lidgeld te betalen om te mogen voetballen ! ( het bestuur wou hier niet vanaf ? )


zeker speler van de beloften?

totaal verkeerd jongen , wel iemand die de jeugd al meer dan 10jaar volgt en ik kan u zeggen er loopt op zandberg genoeg talent rondt ! dat ze daar komen vissen om de malaise te stoppen die ze gehanteerd hebben met hun paniekaankopen van derderangsvoetballers die maandelijks langs de kassa passeren , waar denkt ge misschien dat een Van Damme , Jens Podevijn , De Schutter , Seminck en nog anderen het geleerd hebben in hun jeugd wanneer we in eerste klasse aktief waren en alle ploegen in de eerste 5 stonden tussen Anderlecht , Club Brugge en Standard , ik wil hiermee zeggen dat ze moeten opletten ons bestuur met geld langs deuren en ramen buiten te gooien en liever hun euro's te houden voor de toekomst waar Belgie al zo lang naar vraagt : speel met eigen jeugd ! of we kunnen weer met zen allen voor het stadhuis gaan staan om een injectie te krijgen van t' stad zoals in den tijd van eerste klasse ?
En ja broer van .... ik ben in mijn leven 2x gefrustreerd geweest de dag van de vereffening en den dag van EA-Wezet .
Voila mijn mening over het huidige bestuur en hune pippo van nen trainer .


03 Dec 2008, 19:02
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
Ik acht nu toch de tijd rijp om es eventjes op een rijtje te zeggen wat EA eigenlijk tekort komt om voor de titel te gaan:

* betrouwbaar sluitstuk (lees keeper)
* een linksback en een rechtsback: types die de lijn es kunnen halen (type Landuyt-Van Cleemput-Claessens-...)
* een aanvallende centrale middenvelder (type Troch)
* een verdedigende middenvelder : (die hebben we, Couli, maar hij mag nie meedoen)
* een rechterflankspeler: type Lord-Glorieux (hebben we ook: Podevijn, ma is gekwetst)
* een aanvallersduo complementair aan elkaar: bv. type Arnold/Iako + een vinnige, snelle spits

Dan kunnen we klappen!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


03 Dec 2008, 19:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
De uitspraken van den trainer in dat artikel zijn gewoon pijnlijk.
7 open kansen, efkes de Lord te kakken zetten, 'dan heb je goed gespeeld',...

Het voordeel van de twijfel dat ik hem in het begin gaf, begint stilaan op te geraken. Allez ja, stilaan... :hmm:


03 Dec 2008, 19:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: FCN Sint Niklaas - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
Ik acht nu toch de tijd rijp om es eventjes op een rijtje te zeggen wat EA eigenlijk tekort komt om voor de titel te gaan:

* betrouwbaar sluitstuk (lees keeper)
* een linksback en een rechtsback: types die de lijn es kunnen halen (type Landuyt-Van Cleemput-Claessens-...)
* een aanvallende centrale middenvelder (type Troch)
* een verdedigende middenvelder : (die hebben we, Couli, maar hij mag nie meedoen)
* een rechterflankspeler: type Lord-Glorieux (hebben we ook: Podevijn, ma is gekwetst)
* een aanvallersduo complementair aan elkaar: bv. type Arnold/Iako + een vinnige, snelle spits

Dan kunnen we klappen!


EN! Nen trainer die deze spelers, mochten we ze hebben, op de juiste plaats kan zetten :-)


03 Dec 2008, 19:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 229 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst