Eendracht Aalst - Wielsbeke - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 28
 Eendracht Aalst - Wielsbeke 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1683
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Ik denk dat Van Mieghem vorig seizoen in April nog zou durven beweren hebben dat Geel zich ging redden en de 3e periodetitel winnen :stom:


05 Dec 2008, 12:47
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
9 punten achter, nog geen enkele match voetbal het niveau waardig, en die mannen durven nog over de titel spreken... :drank:


05 Dec 2008, 12:53
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
the_red_ant69 schreef:
Ik denk dat Van Mieghem vorig seizoen in April nog zou durven beweren hebben dat Geel zich ging redden en de 3e periodetitel winnen :stom:


Ik peis dat em toen al een maand of twee gestopt was omdat hij niet meer werd betaald... Ik begin me nu stillekes aan af te vragen of dat "stoppen" geen andere oorzaak had als ik die nu op dat veld zie staan...

Maar je ziet dus dat we niet direct op beterschap moeten rekenen hé - Franck denkt dat we goed bezig zijn, Van Mieghem ook en de trainer ook... Laat dat nu net de drie zijn die ik graag ff op non-actief zou willen zetten... En allemaal verwijzen ze naar denkbeeldige kansen die de nek worden omgewrongen -> m.a.w. alle spitsen worden als onvoldoende bestempeld en ge hebt er verdorie nog speciaal 4 bijgekocht... Tussen de lijnen kan je dus lezen dat ook Iako ni veel meer op een basisplaats zal moeten rekenen... Waarschijnlijk hebben mannen zoals Van Mieghem schrik van een Lord die wel op niveau is en zullen ze heel snel partij tegen hem gaan kiezen... Volgens mij zitten er echt rotte appels bij nu... En uiteraard gaan de middenvelders ni zeggen dat het middenveld de grootste ramp is, want dan zouden ze in hun eigen voet schieten... Een Verheyden en een Troch die zegden vorig seizoen zaken zoals, we weten ook dat we beter kunnen, dat het niet goed is... en dat is het grote verschil: bij de mannen nu is alles ok, alleen de spitsen laten het afweten...

Ik ga zondag niet naar de opwarming kijken want anders ga ik stadionverbod aan mijn been hebben denk ik... Vraag naar informatie: heeft er ooit in België al iemand stadionverbod gekregen voor het uitmaken van de trainer van de eigen ploeg?


05 Dec 2008, 13:29
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
DT schreef:
the_red_ant69 schreef:
Ik denk dat Van Mieghem vorig seizoen in April nog zou durven beweren hebben dat Geel zich ging redden en de 3e periodetitel winnen :stom:


Ik peis dat em toen al een maand of twee gestopt was omdat hij niet meer werd betaald... Ik begin me nu stillekes aan af te vragen of dat "stoppen" geen andere oorzaak had als ik die nu op dat veld zie staan...

Maar je ziet dus dat we niet direct op beterschap moeten rekenen hé - Franck denkt dat we goed bezig zijn, Van Mieghem ook en de trainer ook... Laat dat nu net de drie zijn die ik graag ff op non-actief zou willen zetten... En allemaal verwijzen ze naar denkbeeldige kansen die de nek worden omgewrongen -> m.a.w. alle spitsen worden als onvoldoende bestempeld en ge hebt er verdorie nog speciaal 4 bijgekocht... Tussen de lijnen kan je dus lezen dat ook Iako ni veel meer op een basisplaats zal moeten rekenen... Waarschijnlijk hebben mannen zoals Van Mieghem schrik van een Lord die wel op niveau is en zullen ze heel snel partij tegen hem gaan kiezen... Volgens mij zitten er echt rotte appels bij nu... En uiteraard gaan de middenvelders ni zeggen dat het middenveld de grootste ramp is, want dan zouden ze in hun eigen voet schieten... Een Verheyden en een Troch die zegden vorig seizoen zaken zoals, we weten ook dat we beter kunnen, dat het niet goed is... en dat is het grote verschil: bij de mannen nu is alles ok, alleen de spitsen laten het afweten...

Ik ga zondag niet naar de opwarming kijken want anders ga ik stadionverbod aan mijn been hebben denk ik... Vraag naar informatie: heeft er ooit in België al iemand stadionverbod gekregen voor het uitmaken van de trainer van de eigen ploeg?

En toen was het spel toch een stuk beter als nu ...

_________________
Iendracht till i die!!


05 Dec 2008, 13:38
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
We moeten nu ook niet gaan overdrijven. Ik denk dat de meesten onder jullie Van Mieghem en Franck waat overschat hebben. We verwachten duidelijk té veel.
Van Mieghem was voor mij één van de beteren tegen Boussu, net zoals in de wedstrijd tegen Gent-Zeehaven.

Ik erger me soms aan de zware kritiek voor Franck en Van Mieghem.

Persoonlijk kan ik van geen enkele speler zeggen dat hij er niet voor gaat, dat hij zich niet inzet voor Eendracht Aalst.

Iedeen doet zijn best en blijkt dat dit niet genoeg is, dan is er maar één iemand die de kritiek verdient, en dat is de technische staf en het bestuur.

Ik zou een oproep willen doen om te stoppen met veelvuldig keihard uit te halen naar sommigen van onze spelers.

Als we straks zes op zes halen en de tegenstander laat punten liggen, dan keren sommigen zich nogal snel tegen hun eerder geposte "eigen gedacht" ...


05 Dec 2008, 14:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Als ge "u een ganse match wegsteken" met inzet spelen vindt, dan heeft Van Mieghem inderdaad heel veel inzet :hmm:


05 Dec 2008, 14:40
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
elfahem schreef:
Een mens zou denken dat de kolderbrigade weer op pad is:

Dillen zegt in HLN dat hij er nog een scorende spits bij wil.

Van Mieghem zegt in HNB dat de titel nog niet verloren is.

't Is Sinterklaas maar nu niet overdrijven ook hé.

http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... tCode=9300

Ik moet vannacht van 18u tot 6u gaan werke, ik zag het eigenlijk niet zitten vandaag.
Maar ik heb de oplossing gevonden ik print tees artikel af hang het voor mijne neus en ik kan heel de nacht lachen :plat:

ps ik sta er iedere week en hoop op beterschap (tocht naar de titel.... :D )

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


05 Dec 2008, 16:43
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Dani schreef:
We moeten nu ook niet gaan overdrijven. Ik denk dat de meesten onder jullie Van Mieghem en Franck waat overschat hebben. We verwachten duidelijk té veel.
Van Mieghem was voor mij één van de beteren tegen Boussu, net zoals in de wedstrijd tegen Gent-Zeehaven.

Ik erger me soms aan de zware kritiek voor Franck en Van Mieghem.

Persoonlijk kan ik van geen enkele speler zeggen dat hij er niet voor gaat, dat hij zich niet inzet voor Eendracht Aalst.

Iedeen doet zijn best en blijkt dat dit niet genoeg is, dan is er maar één iemand die de kritiek verdient, en dat is de technische staf en het bestuur.

Ik zou een oproep willen doen om te stoppen met veelvuldig keihard uit te halen naar sommigen van onze spelers.

Als we straks zes op zes halen en de tegenstander laat punten liggen, dan keren sommigen zich nogal snel tegen hun eerder geposte "eigen gedacht" ...


:wow:

_________________
es da ier e fistjen...


05 Dec 2008, 17:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Dani schreef:
We moeten nu ook niet gaan overdrijven. Ik denk dat de meesten onder jullie Van Mieghem en Franck waat overschat hebben. We verwachten duidelijk té veel.
Van Mieghem was voor mij één van de beteren tegen Boussu, net zoals in de wedstrijd tegen Gent-Zeehaven.

Ik erger me soms aan de zware kritiek voor Franck en Van Mieghem.

Persoonlijk kan ik van geen enkele speler zeggen dat hij er niet voor gaat, dat hij zich niet inzet voor Eendracht Aalst.

Iedeen doet zijn best en blijkt dat dit niet genoeg is, dan is er maar één iemand die de kritiek verdient, en dat is de technische staf en het bestuur.

Ik zou een oproep willen doen om te stoppen met veelvuldig keihard uit te halen naar sommigen van onze spelers.

Als we straks zes op zes halen en de tegenstander laat punten liggen, dan keren sommigen zich nogal snel tegen hun eerder geposte "eigen gedacht" ...


Ge ziet het zelle dat den tijd aangebroken is voor de oskarnominaties :plat:

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


05 Dec 2008, 17:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Bartos schreef:
"We mogen niet mopperen over het voetballende vermogen in de ploeg. Als je op Sint-Niklaas één goaltje puurt uit zes kansen, weet je waar het schoentje wringt." :wow:


Inderdaad, de 4-5-1 is de boosdoener. Wa nen onnozelaar. Zou dienen da nu echt gezegd hebben?


05 Dec 2008, 18:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Reservenwedstrijd deze avond Wielsbeke - Eendracht Aalst afgelast :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Dec 2008, 18:58
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Onderkroiper schreef:
Reservenwedstrijd deze avond Wielsbeke - Eendracht Aalst afgelast :whistle:


Waar haalt ge dat?Want volgens de KBVB worden alle reservewedstrijden toch gespeeld .


05 Dec 2008, 19:05
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Onderkroiper schreef:
Reservenwedstrijd deze avond Wielsbeke - Eendracht Aalst afgelast :whistle:


Waarom?

_________________
es da ier e fistjen...


05 Dec 2008, 19:12
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Boris schreef:
Onderkroiper schreef:
Reservenwedstrijd deze avond Wielsbeke - Eendracht Aalst afgelast :whistle:


Waarom?


Het plein van Wielsbeke staat zo een beetje onder water.


05 Dec 2008, 19:16
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
jongens toch, ik begin da spuigzat te worden altijd dienen uitleg in de gazetten van franck, van mieghem en diene "wonderdokter" Dillen...

allemaal spreken ze nog over de titel. nen trainer die op verplaatsing al content is met nen draw...

pff... twee weken geleden een intervieuw met diene rus in de gazet: weer van... ik wil met aalst naar tweede...

da de heren voetballers eerst eens beginnen met in derde deftig te voetballen en da ze dan over den titel klappen...

vind het merkwaardig dat er hier nooit een scheef woord valt over wie die mensen allemaal een contract heeft gegeven...

Titel? laat me niet lachen, die tweede tegengoal gezien zondag. Van mieghem die kinderlijk zijnen bal verliest... en diene zegt nog da hij goe voetbalt?

Alainken en francksken zeggen wel dat het in tweede gemakkelijker voetballen zou zijn voor hen.

Allez, er nu nog geraken hé mannen!


05 Dec 2008, 20:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 28


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 128 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst