MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Stef DV schreef:
Jeroen schreef:
Wat ik dan wel niet begrijp is dat sommigen die gast zitten uit te schelden, precies of hij er zelf plezier in heeft dat hij geflatert heeft vandaag...

Spijtig, maar typisch Eendracht Aalst zeker ...


Ik ben blij dat ge het even aanhaalt. Lieven heeft gisteren alweer vanaf minuut 1 het ene verwijt na het andere gehoord, vanaf minuut 1!!! Hoe kun je in godsnaam ontspannen spelen op die manier?
Sommigen kunnen er duidelijk niet meer mee om dat hij in doel staat maar dit brengt echt niets op. Jullie halen zijn vertrouwen onderuit op die manier. Als hij fouten maakt, is hij zich daarvan bewust en dan zal hij de nacht nadien niet slapen, geloof me.
Wat hier wordt neergeschreven maakt me niet meer uit, maar spaar hem een klein beetje op het plein. Als je de hele wedstrijd wordt uitgescholden door je eigen supporters, dan ben je "verlamd" en heb je geen greintje vertrouwen meer. Als speler moet je je over bepaalde zaken gewoon kunnen overzetten maar ook dat heeft zijn grenzen. Voor de rest lees ik of post ik hier niet, ieder zijn mening, maar dit wou ik even kwijt.

Voor de rest toch even zeggen dat ik het een aangename goede partij vond, Aalst verdiende niet minder dan 3 punten. . . Uitschieter voor mij was Marijn.

Btw, "lievenfan" is geen familie , weet zelfs niet wie dat is.


tees is nog de beste van allemaal. het zal begot de supporters hun fout nog zijn da lieven den enen toer na den andere uitsteekt.

as ge ziet wa dattem vorig jaar en dit jaar allemaal uitsteekt, en ge blijft in de goal staan van den trainer(s). Goh ja, hoeveel vertrouwen hebt ge nog nodig zeg...

mannen als sulmon, vdabbeele, de vlamynck, de moor, hadden minder sjans zelleeuh.

(waarmee dannek nie wil zeggen dannek da allemaal topkeepers vond...)


17 Dec 2008, 20:02
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Dat vind ik nu toch ook. Lieven zou vanaf minuut1 afgebroken zijn, sorry, maar dat is helemaal niet waar. De meeste waren trouwens zeer tevreden met de komst van Lieven die op dat moment 'de nummer 1 van derde klasse' was. Hij heeft eerlijk zijn kans gekregen. Als je dat zegt over Baert, die 'monument' De Corte kwam vervangen en meteen is uitgefloten, dan geef ik je wel gelijk.

Anderzijds heb je wel gelijk dat we hier mogen zeggen dat Lieven in de fout ging zondag. Jij zegt van niet, ik denk eerlijk gezegd van wel. Maar daarover kunnen alleen de spelers oordelen die de fase van dichtbij hebben meegemaakt. Je hebt zeker wel gelijk als je zegt dat we Lieven niet mogen uitfluiten zondag.

Hij heeft het vorig weekend mogen horen, al dan niet terecht, maar zolang hij bij ons in doel staat moeten we hem niet telkens met de grond gelijkmaken.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


17 Dec 2008, 20:10
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Casual1919 schreef:
Dat vind ik nu toch ook. Lieven zou vanaf minuut1 afgebroken zijn, sorry, maar dat is helemaal niet waar. De meeste waren trouwens zeer tevreden met de komst van Lieven die op dat moment 'de nummer 1 van derde klasse' was. Hij heeft eerlijk zijn kans gekregen. Als je dat zegt over Baert, die 'monument' De Corte kwam vervangen en meteen is uitgefloten, dan geef ik je wel gelijk.

Anderzijds heb je wel gelijk dat we hier mogen zeggen dat Lieven in de fout ging zondag. Jij zegt van niet, ik denk eerlijk gezegd van wel. Maar daarover kunnen alleen de spelers oordelen die de fase van dichtbij hebben meegemaakt. Je hebt zeker wel gelijk als je zegt dat we Lieven niet mogen uitfluiten zondag.

Hij heeft het vorig weekend mogen horen, al dan niet terecht, maar zolang hij bij ons in doel staat moeten we hem niet telkens met de grond gelijkmaken.


ik zen genen de veirman fan, maar verwijten of nog ergere dingen, sorry das erover.

en wat baert betreft... Eerste match in tijd op dessel, tijdens de opwarming al een deel van de supporters yvan in de goal olé olé. Sorry maar je kan moeilijk zeggen dat veiremans geen eerlijke kans gehad heeft hé.


17 Dec 2008, 20:30
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
El Corredor schreef:
Casual1919 schreef:
Dat vind ik nu toch ook. Lieven zou vanaf minuut1 afgebroken zijn, sorry, maar dat is helemaal niet waar. De meeste waren trouwens zeer tevreden met de komst van Lieven die op dat moment 'de nummer 1 van derde klasse' was. Hij heeft eerlijk zijn kans gekregen. Als je dat zegt over Baert, die 'monument' De Corte kwam vervangen en meteen is uitgefloten, dan geef ik je wel gelijk.

Anderzijds heb je wel gelijk dat we hier mogen zeggen dat Lieven in de fout ging zondag. Jij zegt van niet, ik denk eerlijk gezegd van wel. Maar daarover kunnen alleen de spelers oordelen die de fase van dichtbij hebben meegemaakt. Je hebt zeker wel gelijk als je zegt dat we Lieven niet mogen uitfluiten zondag.

Hij heeft het vorig weekend mogen horen, al dan niet terecht, maar zolang hij bij ons in doel staat moeten we hem niet telkens met de grond gelijkmaken.


ik zen genen de veirman fan, maar verwijten of nog ergere dingen, sorry das erover.

en wat baert betreft... Eerste match in tijd op dessel, tijdens de opwarming al een deel van de supporters yvan in de goal olé olé. Sorry maar je kan moeilijk zeggen dat veiremans geen eerlijke kans gehad heeft hé.

lees het begin van casual 1919 zijn post en je begrijpt het waarschijnlijk wel dat je eigenlijk gewoon zegt wat hij in het begin van zijn post zegt...
hij zegt er gewoon bij dat niet alles op lieven moet gestoken worden en neen ik ga geen uitspraken doen over lieven nu

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


17 Dec 2008, 20:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst