MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
witzwet schreef:
Iendrachter90 schreef:
Lievenfan schreef:
Sommige gasten noemen zich dan "supporters" van aalst, schandalig!!! Zouden ze niet beter een goeie vislijn kopen? Btw de schuld in lieven z'n schoenen schuiven is makkelijk hé, em heeft 3 goalen binnen gehad maar de fouten die z'n verdediging maakt da zien jullie wel door de vingers. Die spelers voor hem mogen ne slechte match spelen, als ze bv een goal maken worden ze op handen gedragen, zielig, en lieven...die aan een vrij sterk seizoen bezig is krijgt iedereen op z'n kap, da verdient em nie.


Goede keeper é man ,zo'n sterk seizoen zeg .



Hij moest vandaag twee ballen pakken...Niet dus! Lievenfan zal wel Lievenfamilie zijn! Sterk seizoen. De slechtste ooit! En zeggen dat Mergan daarvoor buiten moest! VLIEGENVANGER


Iemand uitfluiten na een slechte match doen er helaas veel. Maar nu kan je hier toch moeilijk gaan beweren dat Lieven ons al veel punten heeft gepakt. Vandaag was de eerste goal volgens mij (alweer) eentje die hij op zijn buik mag schrijven.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


14 Dec 2008, 20:52
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Wat ik dan wel niet begrijp is dat sommigen die gast zitten uit te schelden, precies of hij er zelf plezier in heeft dat hij geflatert heeft vandaag...

Spijtig, maar typisch Eendracht Aalst zeker ...


15 Dec 2008, 0:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Tja, dat komt ervan als de trainer en/of het bestuur niet op tijd ingrijpt. Beschermt die jongen tegen zichzelf en haal hem van het plein.

En neen, dat is niet typisch Eendracht Aalst. Typisch Eendracht Aalst is dat het allemaal zo laaang moet duuuren...


15 Dec 2008, 9:22
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Het is niet alleen De Veirman he die hier op de korrel genomen wordt.
Ik vind zelfs dat hij nog serieus gespaard wordt als je kijkt hoe anderen met de grond gelijk gemaakt worden...


15 Dec 2008, 12:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Jeroen schreef:
Wat ik dan wel niet begrijp is dat sommigen die gast zitten uit te schelden, precies of hij er zelf plezier in heeft dat hij geflatert heeft vandaag...

Spijtig, maar typisch Eendracht Aalst zeker ...


Ik ben blij dat ge het even aanhaalt. Lieven heeft gisteren alweer vanaf minuut 1 het ene verwijt na het andere gehoord, vanaf minuut 1!!! Hoe kun je in godsnaam ontspannen spelen op die manier?
Sommigen kunnen er duidelijk niet meer mee om dat hij in doel staat maar dit brengt echt niets op. Jullie halen zijn vertrouwen onderuit op die manier. Als hij fouten maakt, is hij zich daarvan bewust en dan zal hij de nacht nadien niet slapen, geloof me.
Wat hier wordt neergeschreven maakt me niet meer uit, maar spaar hem een klein beetje op het plein. Als je de hele wedstrijd wordt uitgescholden door je eigen supporters, dan ben je "verlamd" en heb je geen greintje vertrouwen meer. Als speler moet je je over bepaalde zaken gewoon kunnen overzetten maar ook dat heeft zijn grenzen. Voor de rest lees ik of post ik hier niet, ieder zijn mening, maar dit wou ik even kwijt.

Voor de rest toch even zeggen dat ik het een aangename goede partij vond, Aalst verdiende niet minder dan 3 punten. . . Uitschieter voor mij was Marijn.

Btw, "lievenfan" is geen familie , weet zelfs niet wie dat is.

_________________
Broer van ja


15 Dec 2008, 13:45
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Ik ben het er mee eens dat je een speler niet moet uitschelden maar ik ben ervan overtuigd dat dit komt door frustratie van onze keeper te zien spelen.

Voetbal is business, geen plaats voor sentiment. Zie naar Anderlecht: Bulykin werd ingehaald als stand-in/vervanger van Frutos en voldoet niet => Na enkele maanden wordt die bij het huisvuil gezet en mag/moet weg. Menselijk? Neen. Realiteit? Ja.

Onze keeper heeft nu reeds anderhalf seizoen het vertrouwen gehad op Aalst en voldoet simpelweg niet! Zoals ik al zei: ik vind het niet eerlijk tov een Lambrecht -ook al is dat ook geen topkeeper- dat die jongen zowiezo op de bank zit, gelijk wat en onze 1e keeper mag maar blijven blunderen.

Ik heb niets tegen de persoon De Veirman maar als keeper voldoet die gewoon niet. Je mag nog zo een toffe peer zijn buiten het veld, het is OP het veld dat het moet gebeuren en daar lukt het nu al anderhalf jaar niet. En toffe peren moeten ook betaald worden!

We moeten niet zitten janken dat we zijn vertrouwen ondermijnen etc.. Hij heeft vorig jaar een seizoen ondermaats mogen spelen en ALTIJD zeker geweest van zijn plaats. Dit jaar hetzelfde scenario -ook al was het iets beter-, het is simpelweg niet goed genoeg voor een keeper van Eendracht Aalst. Bij Aalst moet je punten PAKKEN en niet verliezen voor je team, hoe hard dat ook mag klinken.


15 Dec 2008, 13:53
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
s@té schreef:
Ik ben het er mee eens dat je een speler niet moet uitschelden maar ik ben ervan overtuigd dat dit komt door frustratie van onze keeper te zien spelen.

Voetbal is business, geen plaats voor sentiment. Zie naar Anderlecht: Bulykin werd ingehaald als stand-in/vervanger van Frutos en voldoet niet => Na enkele maanden wordt die bij het huisvuil gezet en mag/moet weg. Menselijk? Neen. Realiteit? Ja.

Onze keeper heeft nu reeds anderhalf seizoen het vertrouwen gehad op Aalst en voldoet simpelweg niet! Zoals ik al zei: ik vind het niet eerlijk tov een Lambrecht -ook al is dat ook geen topkeeper- dat die jongen zowiezo op de bank zit, gelijk wat en onze 1e keeper mag maar blijven blunderen.

Ik heb niets tegen de persoon De Veirman maar als keeper voldoet die gewoon niet. Je mag nog zo een toffe peer zijn buiten het veld, het is OP het veld dat het moet gebeuren en daar lukt het nu al anderhalf jaar niet. En toffe peren moeten ook betaald worden!

We moeten niet zitten janken dat we zijn vertrouwen ondermijnen etc.. Hij heeft vorig jaar een seizoen ondermaats mogen spelen en ALTIJD zeker geweest van zijn plaats. Dit jaar hetzelfde scenario -ook al was het iets beter-, het is simpelweg niet goed genoeg voor een keeper van Eendracht Aalst. Bij Aalst moet je punten PAKKEN en niet verliezen voor je team, hoe hard dat ook mag klinken.


Helemaal mee eens !

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


15 Dec 2008, 14:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
s@té schreef:
Ik ben het er mee eens dat je een speler niet moet uitschelden maar ik ben ervan overtuigd dat dit komt door frustratie van onze keeper te zien spelen.

Voetbal is business, geen plaats voor sentiment. Zie naar Anderlecht: Bulykin werd ingehaald als stand-in/vervanger van Frutos en voldoet niet => Na enkele maanden wordt die bij het huisvuil gezet en mag/moet weg. Menselijk? Neen. Realiteit? Ja.

Onze keeper heeft nu reeds anderhalf seizoen het vertrouwen gehad op Aalst en voldoet simpelweg niet! Zoals ik al zei: ik vind het niet eerlijk tov een Lambrecht -ook al is dat ook geen topkeeper- dat die jongen zowiezo op de bank zit, gelijk wat en onze 1e keeper mag maar blijven blunderen.

Ik heb niets tegen de persoon De Veirman maar als keeper voldoet die gewoon niet. Je mag nog zo een toffe peer zijn buiten het veld, het is OP het veld dat het moet gebeuren en daar lukt het nu al anderhalf jaar niet. En toffe peren moeten ook betaald worden!

We moeten niet zitten janken dat we zijn vertrouwen ondermijnen etc.. Hij heeft vorig jaar een seizoen ondermaats mogen spelen en ALTIJD zeker geweest van zijn plaats. Dit jaar hetzelfde scenario -ook al was het iets beter-, het is simpelweg niet goed genoeg voor een keeper van Eendracht Aalst. Bij Aalst moet je punten PAKKEN en niet verliezen voor je team, hoe hard dat ook mag klinken.
De vraag is natuurlijk of ge une 2de keeper moet opstellen in het 1ste elftal als hij bij de reserven week na week mogelijk nog grotere blunders begaat ?

Zelfde met Arnold, ik heb ook lang het gedacht gehad dat hij in de 1ste ploeg moest staan, maar als hij bij de rerserven nog slechter speelt dan de spits die je in uw eerste elftal lopen hebt, moet je die dan in de plaats zetten ?

Ieder zijn mening daarover, maar ik vind ik denk dat de technische staf wat dat betreft de situatie goed inschat.

_________________
If you never try, you'll never know


15 Dec 2008, 18:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Bram schreef:
De vraag is natuurlijk of ge une 2de keeper moet opstellen in het 1ste elftal als hij bij de reserven week na week mogelijk nog grotere blunders begaat ?

Zelfde met Arnold, ik heb ook lang het gedacht gehad dat hij in de 1ste ploeg moest staan, maar als hij bij de rerserven nog slechter speelt dan de spits die je in uw eerste elftal lopen hebt, moet je die dan in de plaats zetten ?

Ieder zijn mening daarover, maar ik vind ik denk dat de technische staf wat dat betreft de situatie goed inschat.


Akkoord, maar denk je nu zelf niet dat dat ook met motivatie te maken heeft? Moest ik in de plaats van Lambrecht zijn en wetende dat ik toch geen kans krijg, wat de Veirman ook blijft uitsteken, ik zou ook niet meer gemotiveerd rondlopen.

Volgens mij is Lambrecht zeker niet slechter dan de Veirman, die ons toch al genoeg punten heeft gekost naar mijn mening. Tijd om die jongen ook eens een kans te geven, alleen al voor het geduld dat hij heeft gehad om het geklungel van De Veirman te blijven aanzien zonder zelf is zijn kans te krijgen.

Sorry maar er wordt veel te veel gepamperd als het over De Veirman gaat. Die gast heeft wat mij betreft ons genoeg punten gekost hoor, vorig seizoen en nu dit seizoen weer.

Bij Arnold spelen toch wel andere zaken zeker? Dat die gast er met zijn klak naar smijt, kan ik zeer goed begrijpen.


Laatst gewijzigd door Gilles op 15 Dec 2008, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Dec 2008, 18:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Dat is ook een mening, mij kan het eerlijk gezegd niet sshelen... zolang we maar eens punten beginnen pakken en de inzet van vorige zondag terug wekelijks te zien krijgen.

_________________
If you never try, you'll never know


15 Dec 2008, 18:44
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
om terug te komen tot de orde van deze topic^^
1.Ken Van Damme 5 ptn(vechtlust en ni normaal smijte naar elken bal, en met ni normaal bedoel ik ni normaal voor ons tees seizoen e^^)
2.Niels Spotbeen 4 ptn(schone goal en grijpt goed zijn kans)
3.eindelijk wil ik nog eens aan ongeveer iedereen van de ploeg punten geven maar spijtig genoeg gaat dit niet. Bij deze geef ik 1 punt ter aanmoediging van de doorstroming van de eigen jeugd aan Carl Grysolle(gretig ingevallen en heeft dat voor een eerste keer niet slecht gedaan)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


15 Dec 2008, 19:00
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Dries schreef:
om terug te komen tot de orde van deze topic^^
1.Ken Van Damme 5 ptn(vechtlust en ni normaal smijte naar elken bal, en met ni normaal bedoel ik ni normaal voor ons tees seizoen e^^)
2.Niels Spotbeen 4 ptn(schone goal en grijpt goed zijn kans)
3.eindelijk wil ik nog eens aan ongeveer iedereen van de ploeg punten geven maar spijtig genoeg gaat dit niet. Bij deze geef ik 1 punt ter aanmoediging van de doorstroming van de eigen jeugd aan Carl Grysolle(gretig ingevallen en heeft dat voor een eerste keer niet slecht gedaan)


Hebben die laatste 2dan meegespeeld tegen wielsbeke?Dat moet ik dan toch gemist hebben :D


15 Dec 2008, 19:08
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Dries schreef:
om terug te komen tot de orde van deze topic^^
1.Ken Van Damme 5 ptn(vechtlust en ni normaal smijte naar elken bal, en met ni normaal bedoel ik ni normaal voor ons tees seizoen e^^)
2.Niels Spotbeen 4 ptn(schone goal en grijpt goed zijn kans)
3.eindelijk wil ik nog eens aan ongeveer iedereen van de ploeg punten geven maar spijtig genoeg gaat dit niet. Bij deze geef ik 1 punt ter aanmoediging van de doorstroming van de eigen jeugd aan Carl Grysolle(gretig ingevallen en heeft dat voor een eerste keer niet slecht gedaan)


ik denk da ge in de verkeerden topic zit.

_________________
iendracht!


15 Dec 2008, 19:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Dries schreef:
om terug te komen tot de orde van deze topic^^
1.Ken Van Damme 5 ptn(vechtlust en ni normaal smijte naar elken bal, en met ni normaal bedoel ik ni normaal voor ons tees seizoen e^^)
2.Niels Spotbeen 4 ptn(schone goal en grijpt goed zijn kans)
3.eindelijk wil ik nog eens aan ongeveer iedereen van de ploeg punten geven maar spijtig genoeg gaat dit niet. Bij deze geef ik 1 punt ter aanmoediging van de doorstroming van de eigen jeugd aan Carl Grysolle(gretig ingevallen en heeft dat voor een eerste keer niet slecht gedaan)


ik peis da ge u een weekskse gemist hebt :whistle:

_________________
MCMXIX


15 Dec 2008, 19:09
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: MVDM: Eendracht Aalst - Wielsbeke
juist juist ik ga dus bij deze mijn bericht is kopiëren naar de juisten topic^^

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


15 Dec 2008, 21:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst