Eendracht Aalst - RCC Peruwelz - Pagina 23 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23
 Eendracht Aalst - RCC Peruwelz 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
voor zij die het geheugen eens willen opfrissen:

Balans van vorige zondag:

-Je hebt 10 spelers die voor elke meter klei (we zitten toch kort tegen de Dender dus veronderstel ik dat het kleigrond is) hebben gevochten.
-Je krijgt als ploeg mentaal een tick door een mistasten van de doelman maar dat is niet te merken aan het spelbeeld.
-Je vecht terug en komt op 2-1
-Je hebt een goede sfeer met supporters die er blijven in geloven
-Je krijgt een gelijkmaker binnen die een sterke geur van buitenspel heeft.

En dan zijn we hier nog niet voldaan en zeuren we pagina's lang over 1 speler.

We moeten ons herpakken en weer als supporters onze mening schrijven i.p.v. als gefrustreerde analyst of relschoppende columnist.


18 Dec 2008, 0:33
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
IendrachterForLife schreef:
Stef DV schreef:
s@té schreef:
Davy schreef:
jullie doen uiteraard wat jullie willen he, maar mij lijkt het beter om dit onderwerp (lieven) toch een beetje te laten rusten. ieder heeft er zijn mening over... maar op deze manier wordt het echt waar zo uitvergroot dat het overdreven proporties begint te krijgen. hoe ge 't draait of keert: hij zal allicht ook de komende weken onze keeper zijn, en hopelijk in omstandigheden dat em ten minste de kans krijgt om hem te herpakken.

er zijn begrijpabre argumenten pro en begrijpbare argumenten contra... en als diegenen die cynisch bij het eerste balcontact van de veirman heel even op hun tong bijten, dan komt het vertrouwen misschien een beetje terug bij de keeper. en daar worden we als supporter van het "instituut", het "heiligdom" Eendracht Aalst toch ook beter van? niet?

dus ik pleit voor een beetje meer redelijkheid...we zijn allemaal maar mensen he zeg!


Ik begrijp uw redenering wel, Davy. Maar waar het hem gewoon op neerkomt is toch dat De Veirman hier al kansen genoeg gekregen heeft om zijn 'kunnen' te tonen? Dat de supporters er totaal niet meer achter staan, vind ik niet meer dan logisch eerlijk gezegd.


Hebben Lieven of ik ooit uw lief gepikt ofzo? Wat voor een gefrustreerde appel ben je toch...
Sorry he, de meesten verwoorden kritiek op een deftige manier, maar uw probleem zit toch in een andere fase.


rustig blijven jongens. Om het met een slogan uit de oude doos te zeggen : hou het tof :EA:


Ik ben heel rustig. Er is maar 1 anderhalf uur in een week dat ik zenuwachtig ben en dat is de zondagnamiddag ;)

_________________
Broer van ja


18 Dec 2008, 0:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Ge zou voor minder, me zo ne keeper.

(die zocht ge gewoon zelf he maat :kiss: )

Voor alle duidelijkheid, ik meen da ni he, twas gewoon een easy mopke :)


18 Dec 2008, 0:41
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Stef DV schreef:
Hebben Lieven of ik ooit uw lief gepikt ofzo? Wat voor een gefrustreerde appel ben je toch...
Sorry he, de meesten verwoorden kritiek op een deftige manier, maar uw probleem zit toch in een andere fase.


Ik ga het beschaafd houden. Lees mijn posts maar na, ik benadruk mijn respect voor de mens Lieven De Veirman, maar de keeper kan me niet bekoren.

Ik ben het gewoon beu dat onze keeper niet voldoet. Als zelf een gerespecteerd supporter als Casual zegt dat de keeper hem niet kan overtuigen, bij een bepaalde post volledig akkoord gaat met wat ik zeg, zijn er blijkbaar nog supporters die mijn mening delen.

Bij gelijk welke andere club zat De Veirman al lang op de bank, behalve hier. :hmm:

En eum, zeg wat je wilt, ik sta al 16 jaar op Eendracht Aalst, gij volgt enkel uw broer. Ik kan er ook niet aan doen dat hij niet goed speelt e, 'gefrustreerde appel'.


18 Dec 2008, 0:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
s@té schreef:
Stef DV schreef:
Hebben Lieven of ik ooit uw lief gepikt ofzo? Wat voor een gefrustreerde appel ben je toch...
Sorry he, de meesten verwoorden kritiek op een deftige manier, maar uw probleem zit toch in een andere fase.


Ik ga het beschaafd houden. Lees mijn posts maar na, ik benadruk mijn respect voor de mens Lieven De Veirman, maar de keeper kan me niet bekoren.

Ik ben het gewoon beu dat onze keeper niet voldoet. Als zelf een gerespecteerd supporter als Casual zegt dat de keeper hem niet kan overtuigen, bij een bepaalde post volledig akkoord gaat met wat ik zeg, zijn er blijkbaar nog supporters die mijn mening delen.

Bij gelijk welke andere club zat De Veirman al lang op de bank, behalve hier. :hmm:

En eum, zeg wat je wilt, ik sta al 16 jaar op Eendracht Aalst, gij volgt enkel uw broer. Ik kan er ook niet aan doen dat hij niet goed speelt e, 'gefrustreerde appel'.


Je kan zo bezig blijven he. Ik vind dat hij goed speelt (op uitzondering van 1 - 2 matchen, kheb het over dit seizoen), anderen vinden dat niet. Je mag gelijk wie in de goal staan hebben, zonder scorend vermogen kom je er niet.
En spelers uitmaken of belachelijk maken helpt je zeker geen punt verder, integendeel.

_________________
Broer van ja


18 Dec 2008, 8:49
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
El Corredor schreef:
nuchtere en objectieve kijk, veiremans is ienj van aa moaten op facebook, dus nie zeveren hé.


Ge hebt uw huiswerk precies wel goed gedaan hé :lol: . Soit, alsof dat iets wil zeggen, dat zal me echt niet tegenhouden om hier objectief te blijven hoor. En bovendien heb ik zelfs maten op facebook die ik nog nooit in mijn leven gezien heb :D .


18 Dec 2008, 9:18
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Bartos schreef:
El Corredor schreef:
nuchtere en objectieve kijk, veiremans is ienj van aa moaten op facebook, dus nie zeveren hé.


Ge hebt uw huiswerk precies wel goed gedaan hé :lol: . Soit, alsof dat iets wil zeggen, dat zal me echt niet tegenhouden om hier objectief te blijven hoor. En bovendien heb ik zelfs maten op facebook die ik nog nooit in mijn leven gezien heb :D .


Leg dat nekeer uit ! ;)


18 Dec 2008, 9:22
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Jeroen schreef:
Bartos schreef:
El Corredor schreef:
nuchtere en objectieve kijk, veiremans is ienj van aa moaten op facebook, dus nie zeveren hé.


Ge hebt uw huiswerk precies wel goed gedaan hé :lol: . Soit, alsof dat iets wil zeggen, dat zal me echt niet tegenhouden om hier objectief te blijven hoor. En bovendien heb ik zelfs maten op facebook die ik nog nooit in mijn leven gezien heb :D .


Leg dat nekeer uit ! ;)


Gewoon mensen die mij toevoegen, maar ik niet ken, niks meer achter te zoeken hoor :D . Ik wil maar zeggen dat zoiets nu niet bepaald wil zeggen dat ge niet meer objectief kunt zijn.


18 Dec 2008, 9:24
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Stef DV schreef:
IendrachterForLife schreef:
Stef DV schreef:
s@té schreef:
Davy schreef:
jullie doen uiteraard wat jullie willen he, maar mij lijkt het beter om dit onderwerp (lieven) toch een beetje te laten rusten. ieder heeft er zijn mening over... maar op deze manier wordt het echt waar zo uitvergroot dat het overdreven proporties begint te krijgen. hoe ge 't draait of keert: hij zal allicht ook de komende weken onze keeper zijn, en hopelijk in omstandigheden dat em ten minste de kans krijgt om hem te herpakken.

er zijn begrijpabre argumenten pro en begrijpbare argumenten contra... en als diegenen die cynisch bij het eerste balcontact van de veirman heel even op hun tong bijten, dan komt het vertrouwen misschien een beetje terug bij de keeper. en daar worden we als supporter van het "instituut", het "heiligdom" Eendracht Aalst toch ook beter van? niet?

dus ik pleit voor een beetje meer redelijkheid...we zijn allemaal maar mensen he zeg!


Ik begrijp uw redenering wel, Davy. Maar waar het hem gewoon op neerkomt is toch dat De Veirman hier al kansen genoeg gekregen heeft om zijn 'kunnen' te tonen? Dat de supporters er totaal niet meer achter staan, vind ik niet meer dan logisch eerlijk gezegd.


Hebben Lieven of ik ooit uw lief gepikt ofzo? Wat voor een gefrustreerde appel ben je toch...
Sorry he, de meesten verwoorden kritiek op een deftige manier, maar uw probleem zit toch in een andere fase.


rustig blijven jongens. Om het met een slogan uit de oude doos te zeggen : hou het tof :EA:


Ik ben heel rustig. Er is maar 1 anderhalf uur in een week dat ik zenuwachtig ben en dat is de zondagnamiddag ;)

Reageer gewoon anders als ge wilt.
Zijt nekeer de slimsten :-)


18 Dec 2008, 13:20
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Ik voel mij nie altijd op mijn gemak met Lieven in de goal en ik hou af en toe wel mijnen adem eens in als hij in actie moet komen. Maar ik ben nu al zeker dat ik dat ook bij Lambrecht zou moeten doen. Het is dus zeker niet zo da Lambrecht mij een zekerdere indruk geeft hoor.
Conclusie (en die is persoonlijk): er moet ne nieuwe keeper bij (nu of toch volgend seizoen) en 1 van de 2 moet vertrekken.


18 Dec 2008, 23:25
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Kunnen we dat item nu echt niet laten rusten, zoals hier door Davy al werd gezegd? We focussen ons maar beter op zondag!


19 Dec 2008, 0:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst