Eendracht Aalst - RCC Peruwelz - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23
 Eendracht Aalst - RCC Peruwelz 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Bram schreef:
Casual1919 schreef:
Het is eigenlijk al geleden van Kuyovic dat wij nog eens een topkeeper onder de lat hadden staan. Bram Verbist kon hier niets en doet het bij Cercle lang niet slecht. De Corte was hier een held, maar zijn beginperiode en laatste weken bij ons waren ook verre van schitterend.
En naar het schijnt speelt Kujo ook niet echt de pannen van het dak bij Lierse. Hij heeft daar ook te maken met het syndroom dat veel keepers voor hebben als ze van een kleine "rechterkolomploeg" naar een ambiteuze titelkandidaat gaan.
Kujo moet op Lierse 1 of 2 ballen vangen op een ganse match (ook meestal counters waar hij in de voeten moet gaan) dat in tegenstelling tot zijn vorige clubs waar hij gemakkelijk 20 ballen moest vangen.

Dat vergt enorme concentratie en zeer veel vertrouwen natuurlijk.
Voor de rest, voor mij mogen ze altijd nieuwe halen, als ze maar beter zijn...
Dessaer en Seminck mogen ook vertrekken als in de plaats Kompany en Vertonghen komen van mij :)


Dan nog :lol:


17 Dec 2008, 18:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Jeroen schreef:
Iendrachter90 schreef:
Tjah,de keeper heeft het hier blijkbaar altijd gedaan,maar de 2-3lievelingskes vanachter gaan ook niet altijd vrijuit é jonges. ;) Dus leert eerst is allemaal objectief zijn ,voor ge iemand komt afbreken en ik ben zeker gene fan van de veirman é .


Als de 2-3 lievelingskes Seminck, De Schutter en Dessaer zijn zullen alvast nog niet te veel fouten hebben gemaakt...

De laatste 3 weken hebben ze nochtans ook hun deel in de tegendoelpunten,
2 van de 3 op FCN mogen ze niet op doel trappen en afgelopen zondag mag die 1ste goal ook in eerste instantie niet zo vrij getrapt worden.
Wat mij opvalt is dat het een paar keer na situaties is waarin iemand anders met de bal geen weg weet en zo een ploegmaat 'Seminck) zwaar in de problemen brengt... gedeelde verantwoordelijkheid dus, wat nogal logisch is bij een ploegsport.

_________________
If you never try, you'll never know


17 Dec 2008, 18:37
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Bartos schreef:
Ik ga me hier nu niet uitlaten of De Veirman moet blijven of niet (de meesten hebben der toch hun mening over) en natuurlijk zag hij der heel slecht uit bij die eerste goal, maar ik vind dat er hier wel zwaar overdreven wordt. Sommigen doen hier alsof hij ons wekelijks punten kost, maar bij mijn weten was dit nog maar de eerste goal die ge hem dit seizoen echt kunt aanwrijven en was het nog maar den eerste keer dat hij ons dit seizoen punten kost. En dat terwijl hij er dit seizoen wel degelijk al verschillende gewonnen heeft voor ons hoor. Dus hoe ge het draait of keert, De Veirman heeft ons dit seizoen al meer punten gewonnen dan verloren. Geen populair statement dezer dagen, ik weet het, maar het is wel zo.
Ik heb trouwens den indruk dat er nen hoop al een gans seizoen hierop zitten te wachten om hem met de grond te kunnen gelijk maken. En degene die vinden dat Lambrecht er nu maar in moet ... komaan, Lieven is en blijft gewoon nen betere keeper dan Lambrecht hoor. Van mij mag hij hier alleszins gerust in de goal blijven staan. En ik zal direct maar zelf zeggen dat die mening helemaal niks met vriendjespolitiek of zo te maken heeft. Gewoon mijn nuchtere kijk op de zaken.


nuchtere en objectieve kijk, veiremans is ienj van aa moaten op facebook, dus nie zeveren hé.

btw, eerste blunder? Match tegen urs du centre, wielsbeke, en zelfs eerste goal op st niklaas moet hij hebben..

maar ieder zijn gedacht, ik zen uk nie objectief.

en ik hoor steeds hetzelfde, veiremans is nen betere keeper dan lambrecht.

ik em al twiej joar gienj match gemankeerd, en ik em dan nog nie gezien dattem beter is, sorry zé


17 Dec 2008, 20:25
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Iendrachter90 schreef:
Tjah,de keeper heeft het hier blijkbaar altijd gedaan,maar de 2-3lievelingskes vanachter gaan ook niet altijd vrijuit é jonges. ;) Dus leert eerst is allemaal objectief zijn ,voor ge iemand komt afbreken en ik ben zeker gene fan van de veirman é .


ja das just, seminck en dessaer en de schutter zen krabbers pur sang :plat: :plat: :plat:


17 Dec 2008, 20:27
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:
Tjah,de keeper heeft het hier blijkbaar altijd gedaan,maar de 2-3lievelingskes vanachter gaan ook niet altijd vrijuit é jonges. ;) Dus leert eerst is allemaal objectief zijn ,voor ge iemand komt afbreken en ik ben zeker gene fan van de veirman é .


ja das just, seminck en dessaer en de schutter zen krabbers pur sang :plat: :plat: :plat:


Als gij dat uit mijn post uithaald isdat heel sterk,echt waar .


17 Dec 2008, 20:36
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Iendrachter90 schreef:
El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:
Tjah,de keeper heeft het hier blijkbaar altijd gedaan,maar de 2-3lievelingskes vanachter gaan ook niet altijd vrijuit é jonges. ;) Dus leert eerst is allemaal objectief zijn ,voor ge iemand komt afbreken en ik ben zeker gene fan van de veirman é .


ja das just, seminck en dessaer en de schutter zen krabbers pur sang :plat: :plat: :plat:


Als gij dat uit mijn post uithaald isdat heel sterk,echt waar .

:drank:


17 Dec 2008, 20:40
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
El Corredor schreef:

ik em al twiej joar gienj match gemankeerd, en ik em dan nog nie gezien dattem beter is, sorry zé

Ik ben echt geen fan van welles-nietes spelletjes van wie in doel moet, maar dit is dan toch ook allesbehalve objectief of correct.
Maar om toch even omgekeerd te illustreren : De match tegen Turnhout vorig seizoen om die derde plaats in de eindronde.
De voorbereiding dit seizoen (eerste tegendoelpunt op Waasland, tegendoelpunt op Opwijk, ...) Dat zijn ook drie voorbeelden even los uit het geheugen.
Elk mag zijn mening hebben over de keeperskwestie, maar voor mij staat het toch als een paal boven water dat Lieven een betere doelman is dan Kurt.
Het is trouwens niet omdat iemand iemand bij je Facebook-vrienden zou staan dat je volgens mij een minder objectieve mening kan hebben dan iemand anders.


17 Dec 2008, 20:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Stijn schreef:
El Corredor schreef:

ik em al twiej joar gienj match gemankeerd, en ik em dan nog nie gezien dattem beter is, sorry zé

Ik ben echt geen fan van welles-nietes spelletjes van wie in doel moet, maar dit is dan toch ook allesbehalve objectief of correct.
Maar om toch even omgekeerd te illustreren : De match tegen Turnhout vorig seizoen om die derde plaats in de eindronde.
De voorbereiding dit seizoen (eerste tegendoelpunt op Waasland, tegendoelpunt op Opwijk, ...) Dat zijn ook drie voorbeelden even los uit het geheugen.
Elk mag zijn mening hebben over de keeperskwestie, maar voor mij staat het toch als een paal boven water dat Lieven een betere doelman is dan Kurt.
Het is trouwens niet omdat iemand iemand bij je Facebook-vrienden zou staan dat je volgens mij een minder objectieve mening kan hebben dan iemand anders.


gans die keeperskwestie het is me wat...

de ene graag lieven, de andere graag kurt.

het lijkt mij wel duidelijk, afgaande op het aantal posts over onze keepers, dat het een hot item is :whistle: :lol:


17 Dec 2008, 20:58
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Spijtig genoeg wel...


17 Dec 2008, 21:00
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
El Corredor schreef:

het lijkt mij wel duidelijk, afgaande op het aantal posts over onze keepers, dat het een hot item is :whistle: :lol:


En terecht. Van Mieghem wordt -terecht- aan het kruis genageld en De Veirman mag er op los blijven klungelen. Het heeft nog lang geduurd eer de irritaties eens volledig zijn losgebarsten.


17 Dec 2008, 21:06
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
jullie doen uiteraard wat jullie willen he, maar mij lijkt het beter om dit onderwerp (lieven) toch een beetje te laten rusten. ieder heeft er zijn mening over... maar op deze manier wordt het echt waar zo uitvergroot dat het overdreven proporties begint te krijgen. hoe ge 't draait of keert: hij zal allicht ook de komende weken onze keeper zijn, en hopelijk in omstandigheden dat em ten minste de kans krijgt om hem te herpakken.

er zijn begrijpabre argumenten pro en begrijpbare argumenten contra... en als diegenen die cynisch bij het eerste balcontact van de veirman heel even op hun tong bijten, dan komt het vertrouwen misschien een beetje terug bij de keeper. en daar worden we als supporter van het "instituut", het "heiligdom" Eendracht Aalst toch ook beter van? niet?

dus ik pleit voor een beetje meer redelijkheid...we zijn allemaal maar mensen he zeg!


17 Dec 2008, 21:10
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Davy schreef:
jullie doen uiteraard wat jullie willen he, maar mij lijkt het beter om dit onderwerp (lieven) toch een beetje te laten rusten. ieder heeft er zijn mening over... maar op deze manier wordt het echt waar zo uitvergroot dat het overdreven proporties begint te krijgen. hoe ge 't draait of keert: hij zal allicht ook de komende weken onze keeper zijn, en hopelijk in omstandigheden dat em ten minste de kans krijgt om hem te herpakken.

er zijn begrijpabre argumenten pro en begrijpbare argumenten contra... en als diegenen die cynisch bij het eerste balcontact van de veirman heel even op hun tong bijten, dan komt het vertrouwen misschien een beetje terug bij de keeper. en daar worden we als supporter van het "instituut", het "heiligdom" Eendracht Aalst toch ook beter van? niet?

dus ik pleit voor een beetje meer redelijkheid...we zijn allemaal maar mensen he zeg!


Ik begrijp uw redenering wel, Davy. Maar waar het hem gewoon op neerkomt is toch dat De Veirman hier al kansen genoeg gekregen heeft om zijn 'kunnen' te tonen? Dat de supporters er totaal niet meer achter staan, vind ik niet meer dan logisch eerlijk gezegd.


17 Dec 2008, 21:14
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Ik stel vooral vast dat er hier heel veel herhaald wordt.


17 Dec 2008, 21:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
s@té schreef:
Davy schreef:
jullie doen uiteraard wat jullie willen he, maar mij lijkt het beter om dit onderwerp (lieven) toch een beetje te laten rusten. ieder heeft er zijn mening over... maar op deze manier wordt het echt waar zo uitvergroot dat het overdreven proporties begint te krijgen. hoe ge 't draait of keert: hij zal allicht ook de komende weken onze keeper zijn, en hopelijk in omstandigheden dat em ten minste de kans krijgt om hem te herpakken.

er zijn begrijpabre argumenten pro en begrijpbare argumenten contra... en als diegenen die cynisch bij het eerste balcontact van de veirman heel even op hun tong bijten, dan komt het vertrouwen misschien een beetje terug bij de keeper. en daar worden we als supporter van het "instituut", het "heiligdom" Eendracht Aalst toch ook beter van? niet?

dus ik pleit voor een beetje meer redelijkheid...we zijn allemaal maar mensen he zeg!


Ik begrijp uw redenering wel, Davy. Maar waar het hem gewoon op neerkomt is toch dat De Veirman hier al kansen genoeg gekregen heeft om zijn 'kunnen' te tonen? Dat de supporters er totaal niet meer achter staan, vind ik niet meer dan logisch eerlijk gezegd.


Hebben Lieven of ik ooit uw lief gepikt ofzo? Wat voor een gefrustreerde appel ben je toch...
Sorry he, de meesten verwoorden kritiek op een deftige manier, maar uw probleem zit toch in een andere fase.

_________________
Broer van ja


18 Dec 2008, 0:23
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Stef DV schreef:
s@té schreef:
Davy schreef:
jullie doen uiteraard wat jullie willen he, maar mij lijkt het beter om dit onderwerp (lieven) toch een beetje te laten rusten. ieder heeft er zijn mening over... maar op deze manier wordt het echt waar zo uitvergroot dat het overdreven proporties begint te krijgen. hoe ge 't draait of keert: hij zal allicht ook de komende weken onze keeper zijn, en hopelijk in omstandigheden dat em ten minste de kans krijgt om hem te herpakken.

er zijn begrijpabre argumenten pro en begrijpbare argumenten contra... en als diegenen die cynisch bij het eerste balcontact van de veirman heel even op hun tong bijten, dan komt het vertrouwen misschien een beetje terug bij de keeper. en daar worden we als supporter van het "instituut", het "heiligdom" Eendracht Aalst toch ook beter van? niet?

dus ik pleit voor een beetje meer redelijkheid...we zijn allemaal maar mensen he zeg!


Ik begrijp uw redenering wel, Davy. Maar waar het hem gewoon op neerkomt is toch dat De Veirman hier al kansen genoeg gekregen heeft om zijn 'kunnen' te tonen? Dat de supporters er totaal niet meer achter staan, vind ik niet meer dan logisch eerlijk gezegd.


Hebben Lieven of ik ooit uw lief gepikt ofzo? Wat voor een gefrustreerde appel ben je toch...
Sorry he, de meesten verwoorden kritiek op een deftige manier, maar uw probleem zit toch in een andere fase.


rustig blijven jongens. Om het met een slogan uit de oude doos te zeggen : hou het tof :EA:

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


18 Dec 2008, 0:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst