Eendracht Aalst - RCC Peruwelz - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 23
 Eendracht Aalst - RCC Peruwelz 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
marc2 schreef:
Hoe krijgt hij eerste goal binnen op waasland ??? juist ja.....


Ik ben zot dat ik er op reageer, maar dit is toch wel duidelijk significant waarom ge beter de doemp wat inhoudt : op Waasland stond Kurt Lambrecht in de goal.
Ik ben zelf niet het type die snel iemand met de vinger wijst bij een doelpunt, maar als je het dan toch wil hebben over de eerste goal op Waasland, het doet me wel deugd dat ge u blijkbaar nog herinnert dat de eerste goal toen inderdaad schuld van de keeper was.


Laatst gewijzigd door Stijn op 15 Dec 2008, 23:36, 2 keer totaal gewijzigd.



15 Dec 2008, 23:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
luque schreef:
GMGer schreef:
proficiat aan onze veldspelers, gisteren de beste match van het seizoen gezien.
Volgende week de 10 veldspelers van de 2e helft terug in de basis.
Ni da ik iet tegen thomas (spotbeen) heb, ma van dender kan ons iets meer brengen denk ik.

Voor de rest even een optelsommetje:
laatste 3 matchen; 8 tegen doelpunten : gisteren 1 op rekening van de heer de veirman,
vorige week mag je er 2.5 op zijn rekening zetten naar mijn mening, en op st-niklaas ook 2;
dat zijn 5.5 doelpunten (en dan ben ik nog redelijk geweest vind ik zelf) op 3 weken.
Bijgevolg :wave: Mr De Veirman.

Btw nog iemand het gebaar gezien van hem naar de sups?


Ik heb een paar seizoenen geleden krek dezelfde rekensom weten maken over ene Bram Verbist, inclusief ' deskundige' aanbevelingen waar hij zijn broek kon gaan verslijten. Ik meen mij te herinneren dat het woord cafévoetbal toen ook al viel.
Twee jaar later is het van :wow:

Kijk, Lieven zit op zijn plaats in derde klasse. Echt waar. Probleem lijkt mij dat hij -wellicht onbewust- de druk van de (te?) hoge verwachtingen niet aankan. Daar lijdt zijn niveau onder en hierin ligt zijn allergrootste beperking, veel meer dan op kwalitatief vlak. Laat ons echter stoppen om hem met alle zonden Israël te overladen. Die kerel lijkt mij écht wel zijn best te doen, waarom zou je anders 's zondags komen voetballen als je op zaterdag trouwt? Om al van 't gezaag van uw vrouw af te zijn? Lijkt mij een beetje vroeg hé!

Na nieuwjaar een vernieuwde kern, de ploeg weer op de rails, derde periode winnen en een dijk van een eindronde inclusief goal van Arnoldinho in de allerlaatste minuut van de beslissende wedstrijd.... en alles is vergeten :banana:
Of iets in dien aard...

_________________
Broer van ja


15 Dec 2008, 23:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Stijn schreef:
marc2 schreef:
Hoe krijgt hij eerste goal binnen op waasland ??? juist ja.....


Ik ben zot dat ik er op reageer, maar dit is toch wel duidelijk significant waarom ge beter de doemp wat inhoudt : op Waasland stond Kurt Lambrecht in de goal.
Het doet me anderzijds wel deugd dat ge u blijkbaar nog herinnert dat de eerste goal toen de schuld van de keeper was.


Keizer Kamiel zou zeggen " t'es der bosj op ! :lol: :D

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Dec 2008, 23:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4808
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Stijn schreef:
marc2 schreef:
Hoe krijgt hij eerste goal binnen op waasland ??? juist ja.....


Ik ben zot dat ik er op reageer, maar dit is toch wel duidelijk significant waarom ge beter de doemp wat inhoudt : op Waasland stond Kurt Lambrecht in de goal.
Ik ben zelf niet het type die snel iemand met de vinger wijst bij een doelpunt, maar als je het dan toch wil hebben over de eerste goal op Waasland, het doet me wel deugd dat ge u blijkbaar nog herinnert dat de eerste goal toen inderdaad schuld van de keeper was.


Stijn, ik denk dat Marc met Waasland FCN bedoelt...waar ik de verdeding in de fout zag gaan eerder dan De Veirman maar soit...

Ik denk inderdaad ook dat het bij De Veirman een beetje te veel is van zich te veel te willen bewijzen... Als er dan een kleinigheidje misgaat (bijv tegen Wielsbeke na 10 minuten over de bal duiken - dan sluipt er paniek in voor de rest van de wedstrijd), dan slaat het daarna meestal tegen... Het uitkomen is onoordeelkundig - en of er nu een fout begaan wordt op niet bij dat eerste tegendoelpunt - een keeper die daar komt, moet de bal hebben en daar moet je met présence heersen. Kijk, dat een Sulmon of een Verbist daar met hun geringe lengte in de problemen komen, dat is te begrijpen...maar met de lengte van Lieven moet hij gewoon meer kunnen doen op die ballen - een over mijn lijk mentaliteit in de kleine back moet hij hebben. Ik vind dat Lieven gewoon net iets te weinig présence uitstraalt tussen de palen en als er dan een slechte uittrap volgt, is het helemaal om zeep... Zijn zaken waar er kan worden aan geschaafd, maar ja, we zijn qua naam het Anderlecht van derde A hé, dus veel fouten kan je u ni permitteren. Ik ga akkoord met Stijn als hij aanhaald dat Kurt evenmin een goed seizoen draait bij de reserven, heeft een pak rare goals binnengekregen hoor. Alleen vind ik wel dat Lambrecht iets uitstraalt in zijn goal... En ja, ook tegen Turnhout vorig seizoen was het niet goed van Kurt, maar in die maand dat hij Lieven diende te vervangen, deed hij dat niet slecht...

Ik vond gisteren het allerleukste om zien, de spelvreugde. Een tik van vijftien minuten na die domme 1-1 maar...wel terug rechtgekrabbeld en de match naar het einde van de eerste helft weer in handen genomen. Dan twintig minuten echt knap powerplay met een sublieme tandem Van Damme en Couly. Die laatste speelde mijn insziens zijn beste match ooit voor ons. Was aanvallend goed, nam nagenoeg alle stilliggende ballen met succes, zag het spel (die snelle vrije trap naar de inlopen Dessaer bijvoorbeeld), was keihard in de duels en deed met nagenoeg elke bal iets goeds. Van Damme ook van een heel hoog niveau en het vertrouwen dat Niels Spotbeen uitstraalde - TOP!! die balcontrole en techniek, het uitdagen met dat zoolwerk... Ik was eigenlijk wat teleurgesteld dat iedereen die bleven hameren dat "al die gasten veel tekortkomen voor in derde" er gisteren niet waren, want deze prestatie zat er echt aan te komen. Alleen jammer dat het pas kan na een collectieve actie van de supporters en niet door het tactisch inzicht van onze coach, want dit scenario had gerust al een vijftal matchen geleden mogen doorgevoerd worden. Ik snap nog altijd niet dat een Couly voor het eerst sinds Oudenaarde thuis aan een match mocht beginnen... Soit, ik ben blij dat iedereen die er gisteren op stond, zijn kans heeft gegrepen...

En wat iedereen ook vorig seizoen al liep te zaniken op Boto -> is veel geblesseerd en je ziet hem dikwijls niet op het veld, maar die ene bal die in een match goed komt in de zestien, je mag er donder op zeggen dat hij er bij is en de bal minstens tussen de palen knalt - dat deed hij ook tegen FCN thuis vorig jaar bijvoorbeeld... Gisteren werd hij met name in de tweede helft op zijn kwaliteiten uitgespeeld en voor de mensen die twijfelden aan zijn techniek...die hebben wel lik op stuk gekregen - zijn Zidane-beweging lukte een paar keer aardig hoor...

Negatief puntje - als je ziet naar wie Boto en een deel van de spelers liepen na de 2-1 (naar Arnold dus), weet je gewoon dat die laatste nog door een pak spelers wordt gesteund - is ook het gevoel dat ik heb als ik naar de reserven ga zien, gewoon omdat Arnold die jonge gasten ook oppept en ze zonder een dikkenek begroet... Ik blijf erbij - ook al wilde je hem van dag 1 weg, je had hem moeten verzorgen en hem laten spelen - dan had je geen geval Mézine gehad, geen nutteloze aankopen moeten doen met mannen die het (al is hij dan nog heel zwak) niveau van Arnold niet aankunnen en dan had je er nog iets voor gekregen deze winter... Ze hebben een managementfout begaan door een van hun grootste investeringen zelf af te breken naar de buitenwereld toe en bekijk toch nog even zijn statistieken dit seizoen - ik denk drie matchen mogen starten en 2 korte invalbeurten - daarin 1 doelpunt, 1 penalty afgedwongen en een ommekeer geforceerd tegen URS du Centre... Dat is qua rendement nog altijd meer dan wat een Iako, een Boussoufa en een Wouter bij elkaar al hebben bewezen...

Ook nog een vermelding voor Grysolle die met even veel lef inviel als degenen die aan de wedstrijd starten...

En wat de 2-2 betrof - Peruwelz was zeker niet teneergeslagen hoor zoals ik hier en daar lees en ze gingen nog wel hun kansje krijgen - na 75 minuten alles maar dan ook alles te hebben gegeven, waren bij ons gewoon de krachten op... Een Couly, een Spotbeen, een Van Damme hebben op competitieniveau dit seizoen immers nooit zo lang op het veld gestaan...

Ik was alvast een trotse supporter gisteren en ik hoop dat de match bij veel mensen de ogen heeft geopend, niet in het minst bij degenen die gisteren van een dagje rust mochten genieten...


16 Dec 2008, 0:32
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
We zouden beter onthouden dat we gisteren den beste match van het seizoen gezien hebben.Volgende zondag dezelfde ploeg met dezelfde inzet en mentaliteit en Boussu maakt geen kans om te winnen.
:EA:

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


16 Dec 2008, 1:04
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1776
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Ik herinner me nog een keeper die bij ons niks waard was maar nadien in het buitenland furore heeft gemaakt: Nico Vaesen.

Een reden te meer dat als beide partijen (LDV en EA) er niet beter van worden ze best uit elkaar kunnen gaan. Het kan in hun beider belang zijn.


16 Dec 2008, 9:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Ik blijf mijn persoonlijk standpunt herhalen: Je kunt spelers niet verwijten dat ze niet beter kunnen. Lieven is momenteel niet de keeper die een ploeg met titelambities nodig heeft. Ik ben er van overtuigd dat Lieven zijn best doet, binnen zijn eigen mogelijkheden. Hoe je dat ook moge omschrijven. Ik kan me niet voorstellen dat een speler zijn beste kant niet zou laten zien als hij beter zou kunnen, terwijl 3000 supporters jou als speler en je ploeg aanmoedigen.
Het is verkeerd om spelers met beperkte mogelijkheden uit te jouwen. Dit is niet hun schuld, maar wel : de trainer als hij betere mogelijkheden heeft binnen de reserven, ofwel het bestuur die haar conclussies moeten trekken en een beter transfertbeleid moet voeren.

Dus stop dat gejouw naar spelers met beperkte mogelijkheden.
Wij hebben nu eenmaal promotieambities en niet de ambitie om een gelukkige supporter te zijn van een club die feest viert voor het behoud in derde klasse.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


16 Dec 2008, 9:45
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
marc2 schreef:
Slechter kan gewoonweg niet, en als kurt de kans niet krijgt kan hij .... niet slecht spelen. In ieder geval ben ik der rotsvast van overtuigd dat kurt het niet slechter gaat doen omdat veel slechter gewoon nietmeer bestaat.
In ieder geval vind ik het grote klasse -naast het veld dan -dat kurt onder die "bizarre omstandigheden"- van nooit zijn kans krijgen- heel rustig blijft !!!!!!
Het feit alleen al dat heel veel jeugdspelers de kans WEL krijgen en hij NOOIT , alleen dit al is indicator dat het een zaakje is dat "stinkt" ,maargoed, weet iedereen het niet, ze zien het dan toch op het veld.....
In ieder geval zal kurt niet blijven toekijken hoe zijn nummer 1 keer op keer de mist ingaat, welke simpele sterverling zou dit wel doen ? In dat geval kunnen ze een ander jeugdprodukt kopen om achter mijnheer de veirman te laten zitten en te laten verkommeren !!!!
By the way, ik was gisteren zo razend dat ik hier niets heb neergepend, dat zou niet realistisch geweest zijn .......
De titel compleet verloren door een eerste goal, een gigantische flater wanneer ge die in het cafévoetbal maakt je bij de rust moogt gaan douchen.....


Van enigszins normaal gedrag is anders ook nog nooit iemand gestorven hoor. Ge kunt uw mening over ne speler hebben en ge kunt liever den ene dan den andere in de ploeg zien (bij u trouwens toch ook niet bepaald ingegeven door objectieve redenen), maar wat gij der hier allemaal bijsleurt, en vooral de manier waarop, is gewoon te belachelijk voor woorden.
Ik heb ook spelers die ik liever niet in de ploeg zie (en waarvan ik content was dat er zondag ook effectief niet bij waren) en ik ga me zeker niet inhouden om dat te zeggen of om te zeggen dat ik vind dat ze tekort komen (en ik vind zeker en vast dat iedereen dit moet kunnen zeggen), maar we moeten hier wel niet persoonlijk worden en spelers gewoon gaan op de man af gaan verwijten hé. Der zijn der hier precies enkele die een serieus gebrek aan opvoeding hebben.


16 Dec 2008, 9:56
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Het pijnlijke voor de Veirman zijn de spottende opmerkingen wanneer hij een eenvoudige bal gewoon oppikt: dan zijn er altijd wel een paar die sarcastisch applaudiseren. Dat is hun goed recht, maar voor een keeper zonder vertrouwen is dat moordend.

In zijn tijd bij Aalst hebben we De Veirman ook al fantastische reddingen zien doen, maar aan zijn uitkomen en plukken van ballen moet serieus gewerkt worden. Maar moest hij dat ook goed kunnen, dan speelde hij in eerste of tweede klasse. Misschien houden ze hem beter enkele matchen aan de kant, om even te kalmeren en alle opties te bekijken. Ik vind hem nog altijd een goede doelman, maar hij kan niet om met de druk.

En als ik volgende week Arnold niet op het veld zie, ga ik in Dillen zijn brievenbus kakken.


16 Dec 2008, 10:00

Lid geworden op: 16 Dec 2008, 9:50
Berichten: 1
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Stijn schreef:
marc2 schreef:
Slechter kan gewoonweg niet, en als kurt de kans niet krijgt kan hij .... niet slecht spelen. In ieder geval ben ik der rotsvast van overtuigd dat kurt het niet slechter gaat doen omdat veel slechter gewoon nietmeer bestaat.
In ieder geval vind ik het grote klasse -naast het veld dan -dat kurt onder die "bizarre omstandigheden"- van nooit zijn kans krijgen- heel rustig blijft !!!!!!

Kurt krijgt wekelijks een kans bij de reserven, en kreeg ook vorig jaar in de match tegen Turnhout zijn kans. Ik ga er vanuit dat je die matchen niet gezien hebt, of je zou zo niet spreken. Dat niet iedereen tevreden is met Lieven, is elk zijn mening. Iedereen die alles echter wat volgt beseft heel goed dat het met Kurt niets beter zal zijn.

En nog een nuancering die heel velen hier uit het oog verliezen.
We hebben na de blunder ook wel degelijk nog 2-1 voorgestaan.
Er wordt hier wel veel over die blunder gesproken, en het was er inderdaad één, en inderdaad als hij dat niet doet heb je een andere match, MAAR, je staat op een bepaald moment, op een kwartier van het einde wel 2-1 voor, tegen een ploeg waar niets meer in zat, die kapot zaten, die hun topschutter al hadden moeten vervangen, ... Om het allemaal toch even te nuanceren. Lieven heeft er de twee twee niet zelf ingesmeten.
(voor alle duidelijkheid en voor degene die niet zo goed kunnen lezen : ik ben volledig akkoord dat het een blunder is die niet had mogen gebeuren, maar in tegenstelling tot sommigen ben ik wel in staat van daar op een normale manier over te discussiëren)


Ik zou niet zo ver gaan om matchen bij de reserven een "kans" te noemen. Op het patattenveld dat men de 'zandberg' noemt speel je gewoon op goed geluk. Daar mag je eender welke keeper in de goal, en eender welke speler op het veld zetten, iedereen steekt daar rare stoten uit.
Kurt heeft een kans gekregen toen Lieven zijn hand gebroken had, en heeft die ook volop gegrepen.

Ik snap wel niet echt vanwaar die plotse opstand tegen de Veirman. Ik vind niet dat hij nu slechter speelt dan anders...


16 Dec 2008, 10:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Ik weet nog vorig jaar dat ik naar de training in Denderhoutem was gaan zien. Na de match was iedereen al gaan douchen, terwijl de Veirman alleen nog een half uur keihard aan het doortrainen was. Nee, aan mentaliteit ontbreekt het hem echt niet, da's ne vechter. Maar het vertrouwen is (al lang) compleet zoek. Hij heeft te veel geflaterd en daar kan je niet blijven naast kijken. De Veirman is niet ongenaakbaar en Kurt verdient zijn kans

_________________
www.spionkoplede.com


16 Dec 2008, 10:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1776
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
pattaboem schreef:
Ik blijf mijn persoonlijk standpunt herhalen: Je kunt spelers niet verwijten dat ze niet beter kunnen. Lieven is momenteel niet de keeper die een ploeg met titelambities nodig heeft. Ik ben er van overtuigd dat Lieven zijn best doet, binnen zijn eigen mogelijkheden. Hoe je dat ook moge omschrijven. Ik kan me niet voorstellen dat een speler zijn beste kant niet zou laten zien als hij beter zou kunnen, terwijl 3000 supporters jou als speler en je ploeg aanmoedigen.
Het is verkeerd om spelers met beperkte mogelijkheden uit te jouwen. Dit is niet hun schuld, maar wel : de trainer als hij betere mogelijkheden heeft binnen de reserven, ofwel het bestuur die haar conclussies moeten trekken en een beter transfertbeleid moet voeren.

Dus stop dat gejouw naar spelers met beperkte mogelijkheden.
Wij hebben nu eenmaal promotieambities en niet de ambitie om een gelukkige supporter te zijn van een club die feest viert voor het behoud in derde klasse.



Spijtig genoeg (!) is nogmaals gebleken dat dit de enige manier is om het bestuur tot actie aan te zetten...


16 Dec 2008, 11:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Stijn schreef:
marc2 schreef:
Slechter kan gewoonweg niet, en als kurt de kans niet krijgt kan hij .... niet slecht spelen. In ieder geval ben ik der rotsvast van overtuigd dat kurt het niet slechter gaat doen omdat veel slechter gewoon nietmeer bestaat.
In ieder geval vind ik het grote klasse -naast het veld dan -dat kurt onder die "bizarre omstandigheden"- van nooit zijn kans krijgen- heel rustig blijft !!!!!!

Kurt krijgt wekelijks een kans bij de reserven, en kreeg ook vorig jaar in de match tegen Turnhout zijn kans. Ik ga er vanuit dat je die matchen niet gezien hebt, of je zou zo niet spreken. Dat niet iedereen tevreden is met Lieven, is elk zijn mening. Iedereen die alles echter wat volgt beseft heel goed dat het met Kurt niets beter zal zijn.

En nog een nuancering die heel velen hier uit het oog verliezen.
We hebben na de blunder ook wel degelijk nog 2-1 voorgestaan.
Er wordt hier wel veel over die blunder gesproken, en het was er inderdaad één, en inderdaad als hij dat niet doet heb je een andere match, MAAR, je staat op een bepaald moment, op een kwartier van het einde wel 2-1 voor, tegen een ploeg waar niets meer in zat, die kapot zaten, die hun topschutter al hadden moeten vervangen, ... Om het allemaal toch even te nuanceren. Lieven heeft er de twee twee niet zelf ingesmeten.
(voor alle duidelijkheid en voor degene die niet zo goed kunnen lezen : ik ben volledig akkoord dat het een blunder is die niet had mogen gebeuren, maar in tegenstelling tot sommigen ben ik wel in staat van daar op een normale manier over te discussiëren)
Bij die eerste scheelde het toch niet veel :(


16 Dec 2008, 11:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
Eindelijk zagen we nog eens een ploeg zondag die er wou voor gaan. De prestaties van Van Damme en Steurs waren een voorbeeld voor onze 'vedetten' die er ditmaal niet bij waren. Maar ook belangrijk was toch de inbreng van Coulibaly. Hij leverde veel stoorwerk maar als hij in de opbouw betrokken raakte ging het ook VOORUIT dit keer. Dat is bij Franck nu net het probleem, die remt het spel constant af met laterale en passes achteruit. Couli moet daarom steeds in dit elftal staan. Dan de keeperskwestie, hoewel ik ook al bezig ben met mijn kerstaankopen vind ik het toch nog wat vroeg om ze al uit te delen, Lieven blijkbaar niet. Voor mij is de maat nu vol maar een nieuwe doelman zou ik toch pas volgend jaar aantrekken tenzij zich echt een buitenkans voordoet tijdens de winterstop. Ik hoor hier ook niet veel goeds over Lambrecht maar die jongen is momenteel duidelijk gedemotiveerd. Schenk nu voor beiden klare taal, maak Lieven duidelijk dat hij nu of op het einde van het seizoen mag vertrekken en garandeer Lambrecht nu een basisplaats voor de rest van het seizoen waarin hij zich kan bewijzen en niet met de daver op het lijf moet spelen om bij een eerste uitschuiver weer op de bank te belanden. Dat is een echte kans krijgen. Lukt het, zoveel te beter voor iedereen en anders weet het bestuur wat het moet doen in het tussenseizoen.


16 Dec 2008, 12:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Eendracht Aalst - RCC Peruwelz
chunga schreef:
Eindelijk zagen we nog eens een ploeg zondag die er wou voor gaan. De prestaties van Van Damme en Steurs waren een voorbeeld voor onze 'vedetten' die er ditmaal niet bij waren. Maar ook belangrijk was toch de inbreng van Coulibaly. Hij leverde veel stoorwerk maar als hij in de opbouw betrokken raakte ging het ook VOORUIT dit keer. Dat is bij Franck nu net het probleem, die remt het spel constant af met laterale en passes achteruit. Couli moet daarom steeds in dit elftal staan. Dan de keeperskwestie, hoewel ik ook al bezig ben met mijn kerstaankopen vind ik het toch nog wat vroeg om ze al uit te delen, Lieven blijkbaar niet. Voor mij is de maat nu vol maar een nieuwe doelman zou ik toch pas volgend jaar aantrekken tenzij zich echt een buitenkans voordoet tijdens de winterstop. Ik hoor hier ook niet veel goeds over Lambrecht maar die jongen is momenteel duidelijk gedemotiveerd. Schenk nu voor beiden klare taal, maak Lieven duidelijk dat hij nu of op het einde van het seizoen mag vertrekken en garandeer Lambrecht nu een basisplaats voor de rest van het seizoen waarin hij zich kan bewijzen en niet met de daver op het lijf moet spelen om bij een eerste uitschuiver weer op de bank te belanden. Dat is een echte kans krijgen. Lukt het, zoveel te beter voor iedereen en anders weet het bestuur wat het moet doen in het tussenseizoen.

Ik vind dat we nu niet te hard moeten gaan kappen op onze keeper(ja inderdaad blunder),maar vooral moeten content zijn dat er weer een ploeg op het veld staat.Dus ofwel doet ge niks en hoopt ge dat lieven samen met de ploeg groeit ofwel inderdaad de drastische manier van onzen chunga ;) .

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


16 Dec 2008, 13:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst