oefenwedstrijden - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 13
 oefenwedstrijden 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: oefenwedstrijden
Eindelijk de fotokes staan op de site voor de liefhebers ;)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Jan 2009, 11:42
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: oefenwedstrijden
Gisteren was er duidelijk beterschap vooral vanaf den 2en helft.Zelfs een dode kanariepeit zal gisteren gezien hebben dat het veel beter draaide zonder Frank. Geen verwijt naar die jongen maar ik zie echt niet hoe ge die nog kunt laten staan as ge ziet wat ne couly, vandamme enz presteren (y) .Als er nu nog(op tijd) nen deftige spits bijkomt hebbe we mss nog een waterkansje op de 3e periode. Alleszinds het was maar een oefenmatchke tegen een zwake tegenstander. Er zal altijd iets zijn om op te zagen maar ik zie het weer goekommen :EA: .

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


05 Jan 2009, 12:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: oefenwedstrijden
Onderkroiper schreef:
Eindelijk de fotokes staan op de site voor de liefhebers ;)

Afbeelding


oei oei, zwawi zennen oosem onder dat afdeksken van da kotjen. Flippo zal oeik derekt geweiten emmen hoe loot dat't es.


05 Jan 2009, 17:56
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: oefenwedstrijden
1ste helft konden we zeker 0-5 voorstaan maar de grensrechter vlagde constant onterecht offside, ook al stond hij 10 meter van de fase telkens. maja in ne friendly is da ni zo belangrijk ma toch ni goe voort vertrouwen.

volgens den dezen is t de lijn rechter zijn fout dat ze verloren hebben. :hmm:


05 Jan 2009, 18:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: oefenwedstrijden
Fillou schreef:
Onderkroiper schreef:
Eindelijk de fotokes staan op de site voor de liefhebers ;)

Afbeelding


oei oei, zwawi zennen oosem onder dat afdeksken van da kotjen. Flippo zal oeik derekt geweiten emmen hoe loot dat't es.


:plat:
En de Couli pakte pecies oeik derect nor zoinen nees !

_________________
Proud member " den natten toeig"


05 Jan 2009, 18:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: oefenwedstrijden
Dirk schreef:
:plat:
En de Couli pakte pecies oeik derect nor zoinen nees !


vwala, dé oplossing ver den twiejden helft van't sezoeng: zwawi van tissen de speilers aaven veiren de matsj. Ze starten stik ver stik nen oeip frisser oon de matsj.


05 Jan 2009, 18:17
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: oefenwedstrijden
Fillou schreef:
Dirk schreef:
:plat:
En de Couli pakte pecies oeik derect nor zoinen nees !


vwala, dé oplossing ver den twiejden helft van't sezoeng: zwawi van tissen de speilers aaven veiren de matsj. Ze starten stik ver stik nen oeip frisser oon de matsj.

:plat:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


05 Jan 2009, 18:20
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: oefenwedstrijden
Stef DV schreef:
Iendracht02 schreef:
piewieback schreef:

Amaai we vragen veel he, een doelman die een bal kan pakken. We durven dit jaar nogal he.
Wat hebt ge nu aan een degelijke ploeg met een sluitstuk dat er eigenlijk geen is ?

Indien het bestuur nog iets wil maken van het jaar, dan hebben we een doelman en een spits nodig. Zoniet wordt een het verloren jaar.


Ge hoeft zo cynisch niet te doen ...

Dat het zootje ongeregeld van voor de winterstop meer dan twee versterkingen nodig heeft om een hoofdrol te gaan spelen, was mij wel al langer duidelijk. Dat daar onder andere een goeie keeper en een extra spits bij hoort, was mij ook wel duidelijk.

Wat mij echter stoort, is dat er hier zovelen van uit gaan dat daar financieel allemaal maar ruimte moet zijn. Als ge nu dat soort spelers nog moet aantrekken, die U vanaf speeldag 1 na de winterstop daadwerkelijk versterken (à la Filipovic en De Groote), dan zal dat veel geld kosten (of denkt er hier iemand dat die voor een appel en een ei komen?). Het risico dat ze voor een goedkopere prijs nog maar eens drie halve aantrekken (er zijn er dit jaar al genoeg gepasseerd dit jaar: die Rus wiens naam ik al lang vergeten ben, Bousoufa, Van Mieghem, Kabongo ...) die dan hoe dan ook weer geld kosten, is wel bijzonder groot, want op dat vlak heeft het bestuur zijn diploma voor de winterstop wel al afgelegd.
Versta mij niet verkeerd, ik ben blij met De Groote en Filipovic, zodat de ploeg zeker niet opnieuw in de problemen komt na de winterstop. Maar, de kans dat dit een verloren seizoen wordt, is, gezien het klassement en gezien het feit dat de ploeg dit jaar al 35 keer door elkaar is gegooid en er eigenlijk weinig basis is om van te vertrekken, sowieso echter wel bijzonder groot, of ge nu nog eens drie transfers doet of niet. Er zijn er hier precies nog veel die zich daar nog geen gedacht van gemaakt hebben.
Dat ze maar liever naar volgend jaar toe werken: eerst zien dat ze er nog een paar kwijt geraken waar ze niks meer kunnen mee doen (zoals De Veirman, wiens contract toch afloopt na dit seizoen ...), dan de gepaste versterkingen aantrekken en in de voorbereiding van volgend seizoen een ploeg in elkaar boksen die er staat vanaf speeldag 1. Liever dat dan nu nog een paar halve versterkingen (bv. "goeie" spelers uit het buitenland, die U alleen al door allerlei reglementen stukken van mensen kosten, of spelers die in hogere reeksen geen plaats meer vinden, maar wel nog dergelijke contracten gewoon zijn ...), op het einde van dit seizoen toch met uwe kop tegen de muur lopen en dan tegen het moment dat de transfers voor het volgende seizoen moeten gedaan worden, geen nagel meer hebben om aan uw gat te krabben ...

Als er in Aalst ergens een mecenas opduikt, die werkelijk over de middelen beschikt om ons nu nog twee goeie spitsen én een goeie keeper kan brengen, mag hij altijd komen. Maar anders, neen, dank U, laat dan maar diegenen spelen die er zijn. We zullen dan wel rap zien wie we volgend jaar nog kunnen gebruiken ...


Lieven ligt nog anderhalf seizoen onder contract.


:banana: :banana:


06 Jan 2009, 22:11
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: oefenwedstrijden
Wat niet persé wil zeggen dat hij hier nog zo lang gaat spelen.
Toont aan hoe goed sommigen op de hoogte zijn :hmm:

_________________
Broer van ja


07 Jan 2009, 13:41
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: oefenwedstrijden
Dit bewijst nog maar eens hoe succes kan afhangen van verschillende factoren. Iedereen die met Lieven De Veirman heeft samengespeeld die ik ken is lovend over zijn keeperskwaliteiten en ook toen ik hem bezig zag bij Diegem vond ik hem uitzonderlijk sterk. En nu bij Aalst zou hij die allemaal kwijt zijn? Niet zeveren hé... Misschien ligt het aan de omstandigheden en niet zozeer aan De Veirman zelf...

_________________
Afbeelding


07 Jan 2009, 14:11
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: oefenwedstrijden
Dat hij maar snel de eer aan zichzelf houdt.


07 Jan 2009, 14:17
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Bericht Re: oefenwedstrijden
Geef onze 2 keepers het vertrouwen, hoe moeilijk het ook is misschien maar zoals het er naar uitziet moeten we het met Lieven en Kurt doen tot het einde van het seizoen...

Ik denk dat bij een keeper het mentale een zeer belangrijke rol speelt, en als er constant kritiek op u persoon is dan ga je daar zowiezo ten onder, je mag nog mentaal heel sterk zijn, bij iedereen is de emmer wel eens vol.

Door constant op hun kap te zitten helpen we hun en ook onszelf niet vooruit!

De eerst volgende match en heel het seizoen lang iedereen met man en macht achter de ploeg :EA: :EA: :EA: :EA:

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


07 Jan 2009, 15:05
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3857
Leeftijd: 46
Bericht Re: oefenwedstrijden
Stef DV schreef:
Wat niet persé wil zeggen dat hij hier nog zo lang gaat spelen.
Toont aan hoe goed sommigen op de hoogte zijn :hmm:


't is te hopen :wave:

(gelieve geen pm te sturen want ik lees uwen brol toch nie meer)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


07 Jan 2009, 16:53
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: oefenwedstrijden
IendrachterForLife schreef:
Geef onze 2 keepers het vertrouwen, hoe moeilijk het ook is misschien maar zoals het er naar uitziet moeten we het met Lieven en Kurt doen tot het einde van het seizoen...

Ik denk dat bij een keeper het mentale een zeer belangrijke rol speelt, en als er constant kritiek op u persoon is dan ga je daar zowiezo ten onder, je mag nog mentaal heel sterk zijn, bij iedereen is de emmer wel eens vol.

Door constant op hun kap te zitten helpen we hun en ook onszelf niet vooruit!

De eerst volgende match en heel het seizoen lang iedereen met man en macht achter de ploeg :EA: :EA: :EA: :EA:

Misschien zit daar wel de kern in van het feit dat nogal wat spelers ineens minder presteren als ze op Aalst komen. We zijn echt niet de meest positief ingestelde supporters,om het heel zacht uit te drukken
Op youtube staat een leuk filmpje van Liverpool-supporters na een match op Manchester United.

http://www.youtube.com/watch?v=1Rfihh4x ... re=related

En nog een iets langer filmpje van hetzelfde moment ook al staat er iets heel anders in de titel:

http://www.youtube.com/watch?v=vJa7VL7K ... re=related

Voor wie het interesseert: de supporters waren opgesloten na de match en de eindstand van de match was 3-0... voor Manchester United.
Misschien kunnen we daar nog iets van leren... :EA:


07 Jan 2009, 17:16
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: oefenwedstrijden
witzwet schreef:
Stef DV schreef:
Wat niet persé wil zeggen dat hij hier nog zo lang gaat spelen.
Toont aan hoe goed sommigen op de hoogte zijn :hmm:


't is te hopen :wave:

(gelieve geen pm te sturen want ik lees uwen brol toch nie meer)


:plat:


07 Jan 2009, 17:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst