oefenwedstrijden - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13
 oefenwedstrijden 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: oefenwedstrijden
Titus schreef:
Dat zijn enkelingen natuurlijk. Ik ben er ook ronduit tegen dat een speler die een fout maakt in een match ronduit wordt verweten bij elk volgend balcontact door sommigen. Of dat er cynisch geklapt wordt.

Ik zeg er ook wel bij dat het een combinatie is van inzet en het niveau aankunnen natuurlijk.


Als ze het verdienen moet het gewoon kunnen, hoeveel supporters hebben er niet geroepen na het zoveelste "balcontact" van Lecompte?
Die man heeft dan wel zelf zijn doodvonnis getekent door zijn middenvinger uit te steken naar ons, maar dat is gewoon Aalst: ZWART/WIT
We maken duidelijk wat ons op het hart ligt, en de wereld zal het geweten hebben!


07 Jan 2009, 19:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: oefenwedstrijden
wat mij opviel is dat filipovic enorm scherp staat, hij is misschien wel de oudste maar de manier waarop em enkele keren de flank afging... jawatte!!! ik had daar toch ewa schrik voor, maar zo te zien kan em toch nog voor serieus wa diepgang zorgen bij aalst


07 Jan 2009, 20:39
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: oefenwedstrijden
BVW schreef:
Als ge alle betreffende commentaar die hier al neergepend werd bij elkaar zet, moogt ge gerust zeggen de meesten ja.

Er is er zelfs enen die kickt op het minste woordje kritiek. Lachwekkend!


Ik heb de veirman nog nooit op EA uitgefloten of dergelijke meer. Het lijkt me logisch dat de frustraties hier worden neergepend. Wanneer enkelen dan nog steeds met oogkleppen oplopen en onze doelman een held blijven vinden, daar moet je serieus voor aan de bollen zitten.

Dat met mij de spot wordt gedreven, heb ik geen enkel probleem mee. Maar mensen die hier al veel langer zitten, ik denk aan witzwet, Casual en dergelijke zijn het geklungel ook meer dan beu, getuige nog de woorden van witzwet dat hij telkens na kritiek de pb's aan zijn adres beu is.

Die vriendjespolitiek hier van sommigen is om te kotsen.


07 Jan 2009, 21:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: oefenwedstrijden
Excuseer? Ik heb idd eens een discussie gehad via PB met witzwet, en dat is normaal verlopen, bij mijn weten zonder veel verwijten. Ge moogt nu veel zeggen van mij maar kom niet met leugens af. Als ik op elke kritiek met een "pb" moet gaan reageren kan ik mijn pc maar beter op mijn rug hangen.

_________________
Broer van ja


07 Jan 2009, 21:03
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: oefenwedstrijden
Stef DV schreef:
Excuseer? Ik heb idd eens een discussie gehad via PB met witzwet, en dat is normaal verlopen, bij mijn weten zonder veel verwijten. Ge moogt nu veel zeggen van mij maar kom niet met leugens af. Als ik op elke kritiek met een "pb" moet gaan reageren kan ik mijn pc maar beter op mijn rug hangen.


Ik haal de quote van witzwet aan, dat hij u pb's beu is, over verwijten wordt niet gesproken. Aan mijn adres daarentegen... :cool:


07 Jan 2009, 21:05
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: oefenwedstrijden
jammer dat dit te pas en vooral te onpas steeds opnieuw wordt opgerakeld.
hoe lang duurt da spelleken nu al?
ieder zijn gedacht he zeg.. tis dacht ik niet de bedoeling dat iedereen tracht om het grote gelijk te halen he jonges.
hoeveel topics moeten er nog besmet worden op dees manier...

ik vind dat eerlijk gezegd wel jammer dat het dan op dit soort polemieken moet uitdraaien


07 Jan 2009, 21:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: oefenwedstrijden
Ik heb u niet verweten man, je bent waarschijnlijk vergeten wat je op mijn bericht geantwoord hebt, over verwijten gesproken. Ik heb me voorgenomen niet meer te reageren op kritiek, ieder zijn mening.

_________________
Broer van ja


07 Jan 2009, 21:18
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: oefenwedstrijden
Stef DV schreef:
Ik heb u niet verweten man, je bent waarschijnlijk vergeten wat je op mijn bericht geantwoord hebt, over verwijten gesproken. Ik heb me voorgenomen niet meer te reageren op kritiek, ieder zijn mening.


Vergeten is menselijk zeker. :crazy:

Soit, ik stop met er op te reageren.


07 Jan 2009, 21:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: oefenwedstrijden
Jeroen schreef:
Iets leren van Liverpool ? Hebt ge die mannen gehoord tijdens Liverpool-Standard ? Buiten hun "you'll never walk alone" is dat daar ook nen doden boel hoor, of het zou een kwartfinale van de CL moeten zijn. Liverpool moet zowat het meest gehypte publiek zijn, maar die brengen een sfeer zoals op den Okapi (sing when you're winning ;-) )

Momentopnames zijn gemakkelijk hé. Dat opgeklopt gedoe over Liverpool, ik krijg der 't schijt af !

Ze kunnen zij op het forum van Liverpool ook de beelden van ons vak op STVV zetten een halfuur na affluiten hé... :p


100% mee eens! Precies of dat is daar alle weken nen hel, tegen Standard speelden ze voor een plaats in de CL en werden ze volledig weggezongen.

Trouwens, wij moeten van niemand iets leren op gebied van supporteren. Toen we er vorig seizoen in Wezet uitgingen in de eindronde kregen onze spelers een staande ovatie, met als hoogtepunt een kippenvelmoment voor Troch en Verheyden.


07 Jan 2009, 22:02
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: oefenwedstrijden
Het was dan ook een staantribune ... :lol:
Maar ik begrijp je punt en ben het er helemaal mee eens.
KV Mechelen is ook zo'n zwaar opgeklopt gedoe trouwens (om maar een voorbeeld te geven).

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


07 Jan 2009, 22:04
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: oefenwedstrijden
Casual1919 schreef:
Het was dan ook een staantribune ... :lol:
Maar ik begrijp je punt en ben het er helemaal mee eens.
KV Mechelen is ook zo'n zwaar opgeklopt gedoe trouwens (om maar een voorbeeld te geven).


Dat denk ik er ook van. Wat onze supporters op STVV presteerden, mogen veel ploegen een puntje aan zuigen, denk ik. Dat was echt compleet AF.

De enige supporters die nog een serieuze trap hoger staan zijn die van Standard, maar dat is denk ik een van de beste van Europa ook.


07 Jan 2009, 22:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: oefenwedstrijden
Die zen dan ook compleet geschift.

En ook daar is "trop" soms wel eens te veel.

_________________
If you never try, you'll never know


07 Jan 2009, 22:12
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: oefenwedstrijden
Bram schreef:
Die zen dan ook compleet geschift.

En ook daar is "trop" soms wel eens te veel.


Das ook wel waar. :D


07 Jan 2009, 22:28
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: oefenwedstrijden
Er zijn nog wel sterke supporterskernen hoor.
Zo vind ik bijvoorbeeld Antwerp en Beerschot bij momenten ook heel straf.

Maar elke supporterskern heeft zo zijn hoogtepunten en zijn dipjes.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


07 Jan 2009, 22:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: oefenwedstrijden
s@té schreef:
Casual1919 schreef:
Het was dan ook een staantribune ... :lol:
Maar ik begrijp je punt en ben het er helemaal mee eens.
KV Mechelen is ook zo'n zwaar opgeklopt gedoe trouwens (om maar een voorbeeld te geven).


Dat denk ik er ook van. Wat onze supporters op STVV presteerden, mogen veel ploegen een puntje aan zuigen, denk ik. Dat was echt compleet AF.

De enige supporters die nog een serieuze trap hoger staan zijn die van Standard, maar dat is denk ik een van de beste van Europa ook.


ben je daar al eens geweest als ze verliezen? Die mannen zweven op het succes van hun ploeg en de pers prijst hen de hemel in. Dat deden ze ook met Racing Genk, waar je zowat de grootste verzameling jeanetten in de Belgische voetbalwereld vindt, of met Malinwa, waarover het nu al veel stiller is.

Zo goed als élke supportersgroep staat of valt met de successen van haar club. Daar ontsnapt niemand aan. Het ís ook een beetje onnozel om als een gek staan te springen in een tribune wanneer op het veld niets gebeurt. Hoewel je er net als het slecht gaat, moet staan om je club te steunen. Maar er is een verschil tussen een uitbundige sfeer en steunen. Want eerlijk gezegd ... bij bijvoorbeeld standard is er vaak geen enkel verband tussen het wedstrijdverloop en de sfeer op de tribunes. Door iemand die met zijn rug naar het veld staat gedirigeerd zingen om te zingen, 't is aan mij niet besteed. Maar met je club meeleven bij hoekschoppen, ze met goeie songs door moeilijke momenten trekken, da's steun van op de stands. Ik heb het dan ook meer voor engelse sfeer, dan voor die zuid-europese capo-toestanden. Maar ja, engelse sfeer ... het is tegenwoordig de mode om alle passie uit de tribunes te halen. Een tegenstander verwijten, een middenvinger tonen naar de scheids bij een achterlijke beslissing of de bezoekers jennen ... blijkbaar redenen genoeg om je het stadion uit de zetten. Tja, het enige wat dan nog mogelijk is, zijn inderdaad lalalalalalala- en hiephiephoera-liedjes.

Nog een klein beetje verder en je bent beland op een basketmatch waar ze om iets van sfeer te krijgen een ganse match domme jingeltjes moeten spelen en je je moet laten wegzingen door veertig walen, supporters van een met ons belastinggeld gesponsorde club die jou als thuissupporter met bv "on est chez nous" in je gezicht komen uitlachen. En niemand die daar ook maar het kleinste beetje op reageert. Niet dat je die mannen een paar kletsen in hun gezicht moet gaan geven, maar als ze overdrijven, mogen ze daar wel op gewezen worden.


08 Jan 2009, 9:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst