oefenwedstrijden - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13
 oefenwedstrijden 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: oefenwedstrijden
Jeroen schreef:
De_steve schreef:
Boto is een voetballer die men match per match moet bekijken, de ene match kan hij het goed doen en de andere dan weer barslecht.

We hebben een goede spits nodig, enkel boto is niet genoeg. Een spits die belangrijke goals kan maken. Een type Sonck. Iemand die heel de match onzichtbaar is en dan plots de bal tegen het net schot.


Euh sorry, maar ik denk eerder dat we een targetman nodig hebben die continu in het spel betrokken is hoor. Boto mag dan uwen "Sonck" spelen.


Ieder zijn mening he ;)

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


04 Jan 2009, 23:40
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: oefenwedstrijden
De_steve schreef:
Een spits die belangrijke goals kan maken. Een type Sonck. Iemand die heel de match onzichtbaar is en dan plots de bal tegen het net schot.


Achter zo'n type spits zoekt heel België, zelfs in eerste en ze vinden hem ook niet... Waarom ze nooit het duo Arnold - Boto samen een kans hebben gegeven of zelfs nog maar hebben getest, zal altijd een onopgelost mysterie blijven bij mij...

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat we dit seizoen veel te weinig uit onze STARTkern hebben gehaald, dan dat er echt wel inzat... En dat zou nochtans uw basis moeten zijn... dan zouden we nu niet moeten melken over wie we zouden moeten aantrekken, welk type we nodig hebben... Als we "ons arsenaal aan spitsen" van in de heenronde eens bekijken hebben we:

Boto: aartsgevaarlijk binnen de zestien
Arnold: targetman - body en kracht genoeg
Boussoufa: techniek - passing en creativiteit
Kabongo: snelheid

Iako en Wouter komen niet in aanmerking, want wil het hebben over voetballers en dat zijn die geen van beide.

Als je puur op die kwaliteiten bekijkt, kan je toch wel enkele duos opstellen uit die 4 die meer konden tonen dan wat we tot nu toe hebben gezien. Een Arnold met Kabongo, een Boussoufa rond Arnold, een Boto naast Boussoufa, Arnold met Boto (achter of naast elkaar)... Maar neen, liever blijven kloten met 5 middenvelders en een spits alleen aan zijn lot overlaten om er na de match kunnen op te kakken dat hij geen drie goals heeft gemaakt...

Of Lord en zelfs Steurs diep in punt uitspelen... Dat zijn toch allemaal blunders zekers... Zo ga je nooit kunnen boeren als Westerlo zenne...


04 Jan 2009, 23:42
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: oefenwedstrijden
DT schreef:
De_steve schreef:
Een spits die belangrijke goals kan maken. Een type Sonck. Iemand die heel de match onzichtbaar is en dan plots de bal tegen het net schot.


Achter zo'n type spits zoekt heel België, zelfs in eerste en ze vinden hem ook niet... Waarom ze nooit het duo Arnold - Boto samen een kans hebben gegeven of zelfs nog maar hebben getest, zal altijd een onopgelost mysterie blijven bij mij...

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat we dit seizoen veel te weinig uit onze STARTkern hebben gehaald, dan dat er echt wel inzat... En dat zou nochtans uw basis moeten zijn... dan zouden we nu niet moeten melken over wie we zouden moeten aantrekken, welk type we nodig hebben... Als we "ons arsenaal aan spitsen" van in de heenronde eens bekijken hebben we:

Boto: aartsgevaarlijk binnen de zestien
Arnold: targetman - body en kracht genoeg
Boussoufa: techniek - passing en creativiteit
Kabongo: snelheid

Iako en Wouter komen niet in aanmerking, want wil het hebben over voetballers en dat zijn die geen van beide.

Als je puur op die kwaliteiten bekijkt, kan je toch wel enkele duos opstellen uit die 4 die meer konden tonen dan wat we tot nu toe hebben gezien. Een Arnold met Kabongo, een Boussoufa rond Arnold, een Boto naast Boussoufa, Arnold met Boto (achter of naast elkaar)... Maar neen, liever blijven kloten met 5 middenvelders en een spits alleen aan zijn lot overlaten om er na de match kunnen op te kakken dat hij geen drie goals heeft gemaakt...
Of Lord en zelfs Steurs diep in punt uitspelen... Dat zijn toch allemaal blunders zekers... Zo ga je nooit kunnen boeren als Westerlo zenne...


daar kan ik ni anders dan je 200% gelijk geven. kabongo naast arnold... khad het heel graag eens willen zien


04 Jan 2009, 23:45
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5516
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: oefenwedstrijden
Ik denk dat ik de tactiek van Dillen doorheb: hij wil de tegenstander in verwarring brengen door iedereen overal te laten lopen: soms staat Degrootte rechts, dan centraal en dan weer rechts, Franck heeft ook rechts en centraal gestaan, Steurs zelfs links, rechts en centraal, ... Daar zit dus echt geen duidelijk systeem in.

Verder dezelfde conclusies dan ik hier al lees:

Veel beter zonder Franck dan met Franck
Filipovic was heel sterk en mondig. Bijsturen, motiveren, ... Hij kan de leider zijn die we misten. Als de kopjes naar beneden gaan, kan hij bijsturen...
Aan degenen die hier al een gans seizoen zitten roepen dat Lambrecht in de goal moet: Hij heeft vandaag nog maar eens getoond wat hij ook al tegen Turnhout, Waasland, ... getoond heeft, namelijk dat hij nog veel slechter is dan De Veirman. De Veirman heeft hier al fouten gemaakt, maar als je met dit keepersduo doorgaat, is Lieven onze absolute nr. 1. Als er ooit een betere doelman bijkomt, hoop ik trouwens dat Lieven blijft als reserve.
We hebben absoluut nog 1 en liefst 2 spitsen nodig. Als er maar 1 spits komt, zou ik Bousouffa nog houden en een kans geven.

Ik hoop ook dat Dender Van Hoyweghen aantrekt. Dan gaan ze zich zeker redden :lol:


04 Jan 2009, 23:49
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: oefenwedstrijden
Smetje schreef:
Ik denk dat ik de tactiek van Dillen doorheb: hij wil de tegenstander in verwarring brengen door iedereen overal te laten lopen: soms staat Degrootte rechts, dan centraal en dan weer rechts, Franck heeft ook rechts en centraal gestaan, Steurs zelfs links, rechts en centraal, ... Daar zit dus echt geen duidelijk systeem in.

Verder dezelfde conclusies dan ik hier al lees:

Veel beter zonder Franck dan met Franck
Filipovic was heel sterk en mondig. Bijsturen, motiveren, ... Hij kan de leider zijn die we misten. Als de kopjes naar beneden gaan, kan hij bijsturen...
Aan degenen die hier al een gans seizoen zitten roepen dat Lambrecht in de goal moet: Hij heeft vandaag nog maar eens getoond wat hij ook al tegen Turnhout, Waasland, ... getoond heeft, namelijk dat hij nog veel slechter is dan De Veirman. De Veirman heeft hier al fouten gemaakt, maar als je met dit keepersduo doorgaat, is Lieven onze absolute nr. 1. Als er ooit een betere doelman bijkomt, hoop ik trouwens dat Lieven blijft als reserve.
We hebben absoluut nog 1 en liefst 2 spitsen nodig. Als er maar 1 spits komt, zou ik Bousouffa nog houden en een kans geven.

Ik hoop ook dat Dender Van Hoyweghen aantrekt. Dan gaan ze zich zeker redden :lol:


Ja Van Hoyweghen, wa was dat seg? Zo slecht :lol:


04 Jan 2009, 23:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: oefenwedstrijden
Jan schreef:
Smetje schreef:
Ik denk dat ik de tactiek van Dillen doorheb: hij wil de tegenstander in verwarring brengen door iedereen overal te laten lopen: soms staat Degrootte rechts, dan centraal en dan weer rechts, Franck heeft ook rechts en centraal gestaan, Steurs zelfs links, rechts en centraal, ... Daar zit dus echt geen duidelijk systeem in.

Verder dezelfde conclusies dan ik hier al lees:

Veel beter zonder Franck dan met Franck
Filipovic was heel sterk en mondig. Bijsturen, motiveren, ... Hij kan de leider zijn die we misten. Als de kopjes naar beneden gaan, kan hij bijsturen...
Aan degenen die hier al een gans seizoen zitten roepen dat Lambrecht in de goal moet: Hij heeft vandaag nog maar eens getoond wat hij ook al tegen Turnhout, Waasland, ... getoond heeft, namelijk dat hij nog veel slechter is dan De Veirman. De Veirman heeft hier al fouten gemaakt, maar als je met dit keepersduo doorgaat, is Lieven onze absolute nr. 1. Als er ooit een betere doelman bijkomt, hoop ik trouwens dat Lieven blijft als reserve.
We hebben absoluut nog 1 en liefst 2 spitsen nodig. Als er maar 1 spits komt, zou ik Bousouffa nog houden en een kans geven.

Ik hoop ook dat Dender Van Hoyweghen aantrekt. Dan gaan ze zich zeker redden :lol:


Ja Van Hoyweghen, wa was dat seg? Zo slecht :lol:

Ja,waarom gaan zij bij dender ook iemand testen die al twee jaar bij roeselare niet meer aan spelen toekomt??

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


04 Jan 2009, 23:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1683
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: oefenwedstrijden
zij testen hem tenminste, wij zouden hem direct een 2 jarig contract geven (de laatste mmanden n gedachte) :stom:


05 Jan 2009, 0:01
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: oefenwedstrijden
Davy schreef:

Boto: aartsgevaarlijk binnen de zestien
Arnold: targetman - body en kracht genoeg
Boussoufa: techniek - passing en creativiteit
Kabongo: snelheid

Iako en Wouter komen niet in aanmerking, want wil het hebben over voetballers en dat zijn die geen van beide.

Als je puur op die kwaliteiten bekijkt, kan je toch wel enkele duos opstellen uit die 4 die meer konden tonen dan wat we tot nu toe hebben gezien. Een Arnold met Kabongo, een Boussoufa rond Arnold, een Boto naast Boussoufa, Arnold met Boto (achter of naast elkaar)... Maar neen, liever blijven kloten met 5 middenvelders en een spits alleen aan zijn lot overlaten om er na de match kunnen op te kakken dat hij geen drie goals heeft gemaakt...
Of Lord en zelfs Steurs diep in punt uitspelen... Dat zijn toch allemaal blunders zekers... Zo ga je nooit kunnen boeren als Westerlo zenne...


daar kan ik ni anders dan je 200% gelijk geven. kabongo naast arnold... khad het heel graag eens willen zien[/quote]

Ge had alle mogelijke types spitsen in uw kern (Wouter en Iako waren al overbodig want zo'n types had je al) en onze trainer is er altijd in geslaagd om telkens de verkeerde spits op te stellen op het moment zelf - pas op ge moet het maar doen hé, Paul Put zou er in het Ye-tijdperk jaloers op geweest zijn :D .

En nu moet je op uw blote knietjes hopen dat er iemand uw spitsen gratis overneemt om van het contract af te geraken. Als je een vast duo had gesmeed en de youngsters (Bouss en Kabongo) bij tijd en stond had ingebracht om een match te laten kantelen of wanneer de omstandigheden dat vroegen, kon je ze rustig laten rijpen of zelfs voor een schone prijs verkopen. Maar nu lukte er nul komma nul in de ploeg en werden ze het slachtoffer... Zij moesten het tij doen keren maar een spits blijft afhankelijk van de aanvoer en buiten Lord, heeft er niemand onze spitsen in de heenronde een deftige bal voorgeschoteld, niemand.

Was bij Arnold trouwens ook. Het moment dat Mézine finaal zijn kat stuurde, had het bestuur haar positie tov Arnold moeten omdraaien en hem het volledig vertrouwen geschonken hebben (ja ook al wilde je er toen al vanaf). Dan hadden wij misschien iets meer voetbal gezien en kon het bestuur hem nu ook nog aan Hoek verkocht hebben om van zijn contract af te raken... En hadden ze kosten op Wouter en Iako kunnen besparen... Je mag onze spitsenkwestie langs alle kanten bekijken, maar daar zijn er een pak fouten begaan zenne.

En ik vrees eerlijk gezegd hetzelfde voor alle mogelijke spitsen die nog gaan komen als we dit systeem blijven spelen en er niemand in de rug van de spits gaat opereren...

In derde als diepe spits een oorlog kunnen uitvechten met twee centrale verdedigers die enkel en alleen aan verdedigen moeten denken, ondertussen ook terugzakken naar het middenveld en liefst langs de neus weg in de box ook nog eens op de goede plaats staan EN als het helemaal vast zit, ook zelf graag nog een actie opzetten, drie man op een hoop spelen en dan de bal in het mandje leggen... Met de bezetting op ons middenveld (wie er ook staat) wens ik elke diepe spits bij ons veel geluk...

En zolang dat de trainer/bestuur dat niet inziet...

Als we volgend seizoen dit fantastisch systeem blijven spelen - dat ze dan die diepe spitsen van Boussu of Peruwelz maar aantrekken... Dat zijn oorlogmakers/beesten die zelf ook een pot kunnen maken...


05 Jan 2009, 0:08
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: oefenwedstrijden
Smetje schreef:
Ik denk dat ik de tactiek van Dillen doorheb: hij wil de tegenstander in verwarring brengen door iedereen overal te laten lopen: soms staat Degrootte rechts, dan centraal en dan weer rechts, Franck heeft ook rechts en centraal gestaan, Steurs zelfs links, rechts en centraal, ... Daar zit dus echt geen duidelijk systeem in.



Jawel, de verrassingstactiek - alleen verrast hij daardoor zijn eigen ploeg en verzwakt hij die daardoor zelf... omdat het systeem al 2,5 jaar hetzelfde is. Als ik op de site lees dat Lord een kans creert door een actie op rechts, vraag ik me weer af wat hij daar weer liep te doen... Weer de gekende switchen zeker? Dat hij dan ook eens De Veirman in de debatten betrekt... Is de grootste van de ploeg toch hé, de tweede helft zo eens aanvatten met De Veirman diep in de spits, dat zou pas een verrassingseffect zijn...


05 Jan 2009, 0:13
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: oefenwedstrijden
the_red_ant69 schreef:
zij testen hem tenminste, wij zouden hem direct een 2 jarig contract geven (de laatste mmanden n gedachte) :stom:


Hela hela, wij hebben Wouter ook getest en konden hem ni anders dan contracteren na zijn sublieme wedstrijd tegen KV Oostende :whistle:


05 Jan 2009, 0:14
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: oefenwedstrijden
Dit jaar is er duidelijk nog niets veranderd aan de manier van comentaar leveren op dit forum.

Als ik de balans opmaak van wat ik vandaag heb gelezen heeft het negatieve weer de bovenhand. En dit is volgens mij geen correcte weergave van wat er leeft bij alle supporters. Die mensen die al meer dan 40 jaar naar EA komen hebben al het één en het ander meegemaakt, waaronder jaren derde klasse. Die klagen ook, dat is waar. Maar die zien niet alles zo zwart. En weet je waarom?

Omdat die mensen nog geduld hebben en weten dat je niet kan bouwen en oogsten ter zelfdertijd. Uit je fouten en die van een ander moet je leren. En ik heb de indruk dat ons bestuur nu aan het leren is uit hun fouten.

Het is belangrijk als supporters om je bestuur af en toe wat te sparen. We hebben ze op hun fouten gewezen en ze hebben er (hoe je het ook draait of keert) al naar geluisterd.
Nu moeten we opletten dat die mensen niet een afkeer van ons krijgen. Ik zou niet graag hebben dat onze huidige bestuursploeg vertrekt omdat ze toch "nooit iets goed kunnen doen in het oog van de supporters". Daarvoor hebben ze al teveel goede dingen gedaan.

:EA:


05 Jan 2009, 1:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: oefenwedstrijden
Prodialoog schreef:
Dit jaar is er duidelijk nog niets veranderd aan de manier van comentaar leveren op dit forum.

Als ik de balans opmaak van wat ik vandaag heb gelezen heeft het negatieve weer de bovenhand. En dit is volgens mij geen correcte weergave van wat er leeft bij alle supporters. Die mensen die al meer dan 40 jaar naar EA komen hebben al het één en het ander meegemaakt, waaronder jaren derde klasse. Die klagen ook, dat is waar. Maar die zien niet alles zo zwart. En weet je waarom?

Omdat die mensen nog geduld hebben en weten dat je niet kan bouwen en oogsten ter zelfdertijd. Uit je fouten en die van een ander moet je leren. En ik heb de indruk dat ons bestuur nu aan het leren is uit hun fouten.

Het is belangrijk als supporters om je bestuur af en toe wat te sparen. We hebben ze op hun fouten gewezen en ze hebben er (hoe je het ook draait of keert) al naar geluisterd.
Nu moeten we opletten dat die mensen niet een afkeer van ons krijgen. Ik zou niet graag hebben dat onze huidige bestuursploeg vertrekt omdat ze toch "nooit iets goed kunnen doen in het oog van de supporters". Daarvoor hebben ze al teveel goede dingen gedaan.

:EA:


Voilà kort en bondig zo zie ik het ook (y) :EA:

Den Onderkroiper kreeg deze avond bezoek, de fotokes zullen voor morgen zijn :stom:

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Jan 2009, 1:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: oefenwedstrijden
Prodialoog schreef:

Het is belangrijk als supporters om je bestuur af en toe wat te sparen. We hebben ze op hun fouten gewezen en ze hebben er (hoe je het ook draait of keert) al naar geluisterd.
:EA:

Als ze naar de supporters luisteren waarom start Franck dan vandaag opnieuw in de basis ten nadele van Coulibaly?
Positief is wel dat ze bezig zijn om hun nieuwe centrumspits binnen te halen.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


05 Jan 2009, 1:36
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: oefenwedstrijden
Prodialoog schreef:
Dit jaar is er duidelijk nog niets veranderd aan de manier van comentaar leveren op dit forum.

Als ik de balans opmaak van wat ik vandaag heb gelezen heeft het negatieve weer de bovenhand. En dit is volgens mij geen correcte weergave van wat er leeft bij alle supporters. Die mensen die al meer dan 40 jaar naar EA komen hebben al het één en het ander meegemaakt, waaronder jaren derde klasse. Die klagen ook, dat is waar. Maar die zien niet alles zo zwart. En weet je waarom?

Omdat die mensen nog geduld hebben en weten dat je niet kan bouwen en oogsten ter zelfdertijd. Uit je fouten en die van een ander moet je leren. En ik heb de indruk dat ons bestuur nu aan het leren is uit hun fouten.

Het is belangrijk als supporters om je bestuur af en toe wat te sparen. We hebben ze op hun fouten gewezen en ze hebben er (hoe je het ook draait of keert) al naar geluisterd.
Nu moeten we opletten dat die mensen niet een afkeer van ons krijgen. Ik zou niet graag hebben dat onze huidige bestuursploeg vertrekt omdat ze toch "nooit iets goed kunnen doen in het oog van de supporters". Daarvoor hebben ze al teveel goede dingen gedaan.

:EA:


AMEN! :worship:

_________________
es da ier e fistjen...


05 Jan 2009, 1:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: oefenwedstrijden
Iendracht02 schreef:
piewieback schreef:

Amaai we vragen veel he, een doelman die een bal kan pakken. We durven dit jaar nogal he.
Wat hebt ge nu aan een degelijke ploeg met een sluitstuk dat er eigenlijk geen is ?

Indien het bestuur nog iets wil maken van het jaar, dan hebben we een doelman en een spits nodig. Zoniet wordt een het verloren jaar.


Ge hoeft zo cynisch niet te doen ...

Dat het zootje ongeregeld van voor de winterstop meer dan twee versterkingen nodig heeft om een hoofdrol te gaan spelen, was mij wel al langer duidelijk. Dat daar onder andere een goeie keeper en een extra spits bij hoort, was mij ook wel duidelijk.

Wat mij echter stoort, is dat er hier zovelen van uit gaan dat daar financieel allemaal maar ruimte moet zijn. Als ge nu dat soort spelers nog moet aantrekken, die U vanaf speeldag 1 na de winterstop daadwerkelijk versterken (à la Filipovic en De Groote), dan zal dat veel geld kosten (of denkt er hier iemand dat die voor een appel en een ei komen?). Het risico dat ze voor een goedkopere prijs nog maar eens drie halve aantrekken (er zijn er dit jaar al genoeg gepasseerd dit jaar: die Rus wiens naam ik al lang vergeten ben, Bousoufa, Van Mieghem, Kabongo ...) die dan hoe dan ook weer geld kosten, is wel bijzonder groot, want op dat vlak heeft het bestuur zijn diploma voor de winterstop wel al afgelegd.
Versta mij niet verkeerd, ik ben blij met De Groote en Filipovic, zodat de ploeg zeker niet opnieuw in de problemen komt na de winterstop. Maar, de kans dat dit een verloren seizoen wordt, is, gezien het klassement en gezien het feit dat de ploeg dit jaar al 35 keer door elkaar is gegooid en er eigenlijk weinig basis is om van te vertrekken, sowieso echter wel bijzonder groot, of ge nu nog eens drie transfers doet of niet. Er zijn er hier precies nog veel die zich daar nog geen gedacht van gemaakt hebben.
Dat ze maar liever naar volgend jaar toe werken: eerst zien dat ze er nog een paar kwijt geraken waar ze niks meer kunnen mee doen (zoals De Veirman, wiens contract toch afloopt na dit seizoen ...), dan de gepaste versterkingen aantrekken en in de voorbereiding van volgend seizoen een ploeg in elkaar boksen die er staat vanaf speeldag 1. Liever dat dan nu nog een paar halve versterkingen (bv. "goeie" spelers uit het buitenland, die U alleen al door allerlei reglementen stukken van mensen kosten, of spelers die in hogere reeksen geen plaats meer vinden, maar wel nog dergelijke contracten gewoon zijn ...), op het einde van dit seizoen toch met uwe kop tegen de muur lopen en dan tegen het moment dat de transfers voor het volgende seizoen moeten gedaan worden, geen nagel meer hebben om aan uw gat te krabben ...

Als er in Aalst ergens een mecenas opduikt, die werkelijk over de middelen beschikt om ons nu nog twee goeie spitsen én een goeie keeper kan brengen, mag hij altijd komen. Maar anders, neen, dank U, laat dan maar diegenen spelen die er zijn. We zullen dan wel rap zien wie we volgend jaar nog kunnen gebruiken ...


Lieven ligt nog anderhalf seizoen onder contract.

_________________
Broer van ja


05 Jan 2009, 8:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst