oefenwedstrijden - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 13
 oefenwedstrijden 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: oefenwedstrijden
Smetje schreef:
Is diene Wittesaele geen type Steve De Ridder of is deze een stuk minder goed?

is niet exact het type steve de ridder voor zover ik weet, leek me de keren da ik hem al zien spelen heb vrij groot en stevig dus ik denk eerder nen targetman

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


04 Jan 2009, 14:47
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: oefenwedstrijden
4-2doelpunten van de groote,lord,podevijn en niels spotbeen.De basiself: de veirman,thomas spotbeen,seminck ,dessaer,van dender,steurs,franck,lord,boto,van damme en de groote


04 Jan 2009, 18:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: oefenwedstrijden
Alé vooruit is altijd goed voor't vertrouwen. Was denderfusie met een degelijke
ploeg of waren 't de reserven?


04 Jan 2009, 18:17
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: oefenwedstrijden
Dender ontzettend zwak met een halve basisploeg. Eendracht onder impuls van een sterke Lord, Podevijn en Filipovic verdiend gewonnen.
Doelmannen blijven een ramp.


04 Jan 2009, 18:29
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: oefenwedstrijden
weinig conclusies die je aan een winterse oefenmatch kunt vastknopen...

misschien deze twee dan...

dat de ploeg zonder franck beter draait en meer diepgang heeft, en dat onze kiepers alletwee mogen beschikken...

voor de rest hoop ik nog op twee spitsen, liefst die een goal kunnen maken en ne keeper, liefst ienen die ballen pakt, en liefst in iene kierj :whistle:


04 Jan 2009, 18:37
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: oefenwedstrijden
El Corredor schreef:
weinig conclusies die je aan een winterse oefenmatch kunt vastknopen...

misschien deze twee dan...

dat de ploeg zonder franck beter draait en meer diepgang heeft, en dat onze kiepers alletwee mogen beschikken...

voor de rest hoop ik nog op twee spitsen, liefst die een goal kunnen maken en ne keeper, liefst ienen die ballen pakt, en liefst in iene kierj :whistle:


Ge vraagt gij ook niet veel ... Ge hebt ongetwijfeld ook al in gedachten wie die spelers gaat betalen. Ze halen twee spelers van een eersteklasser, die zeker niet alleen omwille van "groete Iendrachtliefde" komen en het is niet omdat het overgrote deel van wat ze in het tussenseizoen deze zomer hebben aangetrokken geen chic waard is, dat ge die ook niet moet betalen, zolang hun contract loopt of zolang ge er niet vanaf geraakt, hé.


04 Jan 2009, 18:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: oefenwedstrijden
Verdiende overwinning, vooral op basis van de tweede helft.
Filipovic is en heeft overduidelijk een goede invloed op het team. Constant coaching op het veld (y) Ook Degroote liet goeie indruk, al denk ik dat deze nog wat kan groeien naarmate hij hier wat langer vertoefd.
Steurs met opnieuw veel inzet en strijdlust, chapeau ;)
Jens met een schitterende comeback, strafschop forceren en later zijn doelpuntje meepikken. Niels die mooie dingen liet zien en eveneens een mooi doelpunt scoorde, met het hoofd na hoekschop van Couly, die altijd in de ploeg moet staan!

Met vertrouwen naar Tivoli :EA:

_________________
Afbeelding


04 Jan 2009, 19:01
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: oefenwedstrijden
El Corredor schreef:
weinig conclusies die je aan een winterse oefenmatch kunt vastknopen...

misschien deze twee dan...

dat de ploeg zonder franck beter draait en meer diepgang heeft, en dat onze kiepers alletwee mogen beschikken...

voor de rest hoop ik nog op twee spitsen, liefst die een goal kunnen maken en ne keeper, liefst ienen die ballen pakt, en liefst in iene kierj :whistle:


Volledig correct,als franck eraf is speelt iedereen veel beter.


04 Jan 2009, 19:02
Duivelke

Lid geworden op: 06 Mei 2007, 17:31
Berichten: 32
Bericht Re: oefenwedstrijden
Iendracht02 schreef:
El Corredor schreef:
weinig conclusies die je aan een winterse oefenmatch kunt vastknopen...

misschien deze twee dan...

dat de ploeg zonder franck beter draait en meer diepgang heeft, en dat onze kiepers alletwee mogen beschikken...

voor de rest hoop ik nog op twee spitsen, liefst die een goal kunnen maken en ne keeper, liefst ienen die ballen pakt, en liefst in iene kierj :whistle:


Ge vraagt gij ook niet veel ... Ge hebt ongetwijfeld ook al in gedachten wie die spelers gaat betalen. Ze halen twee spelers van een eersteklasser, die zeker niet alleen omwille van "groete Iendrachtliefde" komen en het is niet omdat het overgrote deel van wat ze in het tussenseizoen deze zomer hebben aangetrokken geen chic waard is, dat ge die ook niet moet betalen, zolang hun contract loopt of zolang ge er niet vanaf geraakt, hé.


Amaai we vragen veel he, een doelman die een bal kan pakken. We durven dit jaar nogal he.
Wat hebt ge nu aan een degelijke ploeg met een sluitstuk dat er eigenlijk geen is ?

Indien het bestuur nog iets wil maken van het jaar, dan hebben we een doelman en een spits nodig. Zoniet wordt een het verloren jaar.


04 Jan 2009, 19:03
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: oefenwedstrijden
Een gelijkopgaande eerste helft met kansen voor beide ploegen. Franck was iets beter als gewoonlijk (maar nog verre van wat het moet zijn), maar die doet de ploeg precies slechter spelen. De tweede helft was hij eraf en we speelden veel beter. Enkele heel schone combinaties gezien die hoop geven voor de toekomst. Filipovic die zeer sterk speelde. De Groote was minder aanwezig maar die maakt een prachtig eerste doelpunt.

Ik vond het trouwens geslaagd om Steurs centraler te laten spelen en Van Dender / Filipovic op de linkerflank. Dat is echt een fantastische flank. Podevijn is ook goed ingevallen, als die fit blijft is dat al een transfer op zichzelf.

De pijnpunten zijn de rechtsback: Spotbeen komt (voorlopig) te kort, en de keeper. Wat De Veirman en Lambrecht vandaag weer uitsteken... :crazy: Die zijn gewoon alle twee vééél te slecht voor een club als Eendracht Aalst.

Wilt ge van uw seizoen iets maken moet ge inderdaad een goede keeper en spits hebben of ge kunt het volledig vergeten. We hebben één spits (want ik vind Lord een flankspeler) en die heeft m.i. veel minder bewezen dan Arnold. Ik heb Boto vandaag geen actie zien maken, of een kans zien hebben hoor..

Ik hoop echt dat ze Franck en Van Mieghem aan één of andere zot kunnen verpatsen want beiden komen duidelijk te kort, en met wat zij hier opstrijken denk ik dat wel wel enkele vervangers kunnen aantrekken.
Dus, naar volgend seizoen toe:
2 spitsen
rechtsback
keeper
aanvallende middenvelder zoals Troch

Dat ze dat deze winterstop niet meer gaan kunnen bijeenkopen weet ik ook wel, maar dit zijn echt de zwakke plekken van de ploeg ...


04 Jan 2009, 19:12
Scholier

Lid geworden op: 15 Jul 2007, 20:03
Berichten: 115
Bericht Re: oefenwedstrijden
En onzen FC? Zwak zeker? En speelden ze een beetje met de basisploeg of heb je daar geen zicht op?


04 Jan 2009, 19:17
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: oefenwedstrijden
Van Hoyweghen op de rechtsback, dat was anders goed voor de lachspieren :D

Dender met een halve basisploeg, zonder Deflandre, De Petter en De Storme.. en enkele testers in de plek. Irribarren vond ik nog de beste bij Dender.


04 Jan 2009, 19:20
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: oefenwedstrijden
sjneer_fcd schreef:
En onzen FC? Zwak zeker? En speelden ze een beetje met de basisploeg of heb je daar geen zicht op?

ik heb het nagekeken en 6 van de 11 waren basisspelers en 3 testers en 2 reserven...
aganovic, van hoyweghen en een of anderen ben-ahmed ofzo waren de testers
kvond ze wel ni echt goe allemaal

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


04 Jan 2009, 19:21
Scholier

Lid geworden op: 15 Jul 2007, 20:03
Berichten: 115
Bericht Re: oefenwedstrijden
Alé, da zal ik dan maar als een excuus inroepen zeker. Altijd spijtig verlieze van de rivalen, maar kdenk nu niet dat er nog iemand wakker van lag dit jaar zeker? Tbegint wa te veel vant goede te worden, die jaarlijkse derby.


04 Jan 2009, 19:34
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: oefenwedstrijden
Da's een oefenmatch gelijk een ander, al is't altijd plezanter een speler uit te schijten van Dender dan pakweg Deinze :D


04 Jan 2009, 19:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 194 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst