Eendracht Aalst - St.Wetteren - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 309 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21
 Eendracht Aalst - St.Wetteren 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Bwa, moet kunnen vind ik. Als ik ergens iets ga doen en het trekt op geen kloten zullen ze mij daar ook wel over aanspreken. De omroeper bleef trouwens al bij al nog beleefd, zo'n spelleiding kan je ook veel minder positief aankaarten.

Leuk filmpje trouwens maar als je dat bekijkt vind ik 1zaak toch wel jammer. Enkele minuten voor de wedstrijd is de tribune nog bijna half leeg. Ok, de bezoekersaantallen zijn ietsje minder dit seizoen en ok, iedereen schoof op naar boven (door de regen) en daardoor leek er nog minder volk te zijn. Maar vroeger stonden de mensen al van veel vroeger in de tribune. Eigenlijk zou dat moeten terugkeren ... het zou de spelers volgens mij ook meer een boost geven tijdens de opwarming.

Sfeer tijdens de match was wel weer goed.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


19 Jan 2009, 9:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Goede mentaliteit en schitterende overwinning tegen een Wetteren zoals we ze kennen (scherp counterend, staan die zo 1ste?). Goede match van Degroote en Filipo, het niveauverschil van die mannen is duidelijk zichtbaar (eentijdvoetbal) en vertaalt zich op het veld. Als we met zo'n mentaliteit blijven spelen, zit er misschien nog iets in.

Er werd wel degelijk op Claessens gefloten want na de strafschop kwam hij in balbezit en kreeg hij een fluitconcert over zich heen. Ook werd er zelfs iets naar zijn hoofd gegooid en dit heeft hij nadien in zijn kous weggestopt (knap, anders terug een boete voor de club).

De omroeper moet zijn commentaar voor zich houden, de laatste keer dat hij iets over de leiding zei zat er een Joegoslaaf achter de scheids met alle gevolgen vandien.

Voor de rest, Breda junior die volgende week eerste klasse moet fluiten... amai

edit: Kristof Kestens was een aandachtige toeschouwer. Onze club betekent toch nog veel voor zijn ex-spelers...


Laatst gewijzigd door Ace op 19 Jan 2009, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.



19 Jan 2009, 10:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Het wordt nu toch echt wel tijd dat ze die trainer van Wetteren eens een goeie schop onder zijn kl... geven. "Beïnvloedbare" matchen in
Aalst ... Jongens toch, hij is dat theaterstukske van die arbiter van de eerste match van het seizoen duidelijk al vergeten. Ik hoop dat dat boerke rap op zijn plaats staat in 't klassement ...


19 Jan 2009, 10:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
mijn stem is helemaal naar de klote, amai :)

twas leuk gistere, goei match gezien, goeie sfeer (y) we zijn weer op de goeie weg...

BACK TO GLORY! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


19 Jan 2009, 11:09
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Wat zei onze omroeper?


19 Jan 2009, 11:26
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Dani schreef:
Wat zei onze omroeper?


Ale voor de 5e keer: 'Bedankt voor de prima leiding'


19 Jan 2009, 11:30
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Dat is toch vriendelijk ?
Niet iedereen heeft het vermogen om "sarcastische moppen" te begrijpen.

Bon, van de wedstrijd zelf : de eerste helft vond ik ons niet echt goed opgesteld staan, vooral op rechts.
We startten wervelend met een knappe goal van Lord. Ook ik dacht dat de assist van Steurs kwam, die toch wel een goede wedstrijd heeft gespeeld, ook al had hij het moeilijk (zette Lord in de tweede helft ook alleen voor doel).
Voor de rest vond ik de 1-1 een terechte stand bij de rust. Ook al kreeg Wetteren nauwelijks kansen, ik vond niet dat ze het onaardig deden. Aan de manier van spelen voelde je zo dat deze ploeg zuiver op vertrouwen speelt ...

De tweede helft walsten we bij momenten over de bezoekers, met ons goudklompje Podevijn in een hoofdrol. Amai, die gast gaat ons nog een pak punten opleveren.
En toch dreigde het mis te lopen toen Ewout Denys (en niet Wyckaert) alleen op De Veirman mocht afgaan. Ik denk dat De Langhe nog tegen die arme jongen tekeer aan het gaan is (wat een ploeeggeest).
De Langhe vond ik zoals bij ons indertijd, zeer bleek acterend.

Een geluk dat de scheids voor de tweede keer een ingebeelde strafschopfout op Dessaer zag en dat we zo opnieuw via Lord op voorsprong konden komen.
Het is me dan ook zeer de vraag wat er juist in 's mans ogen zat toen Podevijn wat later omver werd gelopen in de zestien en hij nauwelijks op enkele meters afstand van het gebeuren stond. Duidelijker kan een fout toch niet zijn?

Kortom, een verdiende overwinning en een prachtprestatie.


19 Jan 2009, 12:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
De eerste helft met couli op rechts was niet de beste beslissing, tomeloze inzet maar ge voelt dat hij in problemen komt op die positie. Ik vond ons voorts een heel goeie match spelen, met een prachtige mentaliteit. Ook vanuit de tribunes was het dik in orde, we kunnen nog ver komen op dees manier :EA:

_________________
www.spionkoplede.com


19 Jan 2009, 12:43
Miniem

Lid geworden op: 29 Aug 2005, 10:29
Berichten: 58
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Nu een reekske neerzetten en het wordt weer spannend in derde A... Want geef nu toe, het is toch een ongelooflijke klotereeks derde A.
Wat gaat een Wetteren in 2de aanvangen, buiten jullie is er in feite niemand die in 2de iets te zoeken heeft.
In de B reeks is de concurrentie wat dat betreft wat groter, maar sportief gezien is het dan ook weer een stuk boeiender.


19 Jan 2009, 13:30
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
s@té schreef:
Dani schreef:
Wat zei onze omroeper?


Ale voor de 5e keer: 'Bedankt voor de prima leiding'


mmm, de Walter zal hier wel een vette kluif aan hebben. Benieuwd of deze sarcastische opmerking niet als provocerend zal worden beschouwd.Binnen kort sv voor de speaker. We zullen al op zoek gaan naar een andere die het goe kan uitleggen...Bartos?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


19 Jan 2009, 14:03
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Ons veld ligt er toch ook goed bij, als je het vergelijkt met sommige velden in eerste klasse...

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


19 Jan 2009, 14:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
RCM_1904 schreef:
Nu een reekske neerzetten en het wordt weer spannend in derde A... Want geef nu toe, het is toch een ongelooflijke klotereeks derde A.
Wat gaat een Wetteren in 2de aanvangen, buiten jullie is er in feite niemand die in 2de iets te zoeken heeft.
In de B reeks is de concurrentie wat dat betreft wat groter, maar sportief gezien is het dan ook weer een stuk boeiender.


daar heb je gelijk in. Wat staat eigenlijk allemaal voor Aalst? Boussu Dour, Wetteren, Zaventem, URS Centre... ik zie er toch weinig die over willen of over kunnen, eerlijk gezegd. Het zou nog kunnen vreemd lopen tegen 't einde van het jaar.

In de andere reeks is het Mechelen tegen Turnhout en die *********** van Visé, als ik me niet vergis. Als Lierse niet stijgt, zal Turnhout al niet naar tweede gaan. En Visé ... die gunnen wij uiteraard absoluut niets.


19 Jan 2009, 15:12
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30
Berichten: 70
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Ace schreef:
edit: Kristof Kestens was een aandachtige toeschouwer. Onze club betekent toch nog veel voor zijn ex-spelers...


alsook gespot in de staantribune arne dugardeyn en bartje mathijs :EA:


19 Jan 2009, 15:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Lord19 schreef:
Ace schreef:
edit: Kristof Kestens was een aandachtige toeschouwer. Onze club betekent toch nog veel voor zijn ex-spelers...


alsook gespot in de staantribune arne dugardeyn en bartje mathijs :EA:


just, Arne D. heb ik ook gezien

_________________
www.spionkoplede.com


19 Jan 2009, 15:19
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30
Berichten: 70
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Mariner schreef:
Lord19 schreef:
Ace schreef:
edit: Kristof Kestens was een aandachtige toeschouwer. Onze club betekent toch nog veel voor zijn ex-spelers...


alsook gespot in de staantribune arne dugardeyn en bartje mathijs :EA:


just, Arne D. heb ik ook gezien


en bartje ni? hij stond ernaast :p


19 Jan 2009, 15:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 309 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst