Eendracht Aalst - St.Wetteren | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 309 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 21
 Eendracht Aalst - St.Wetteren 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Eendracht Aalst - St.Wetteren
Allé, mits ze tegen dinsdag een 4-tal graden geven denk ik dat we ons opnieuw mogen opmaken voor de eerste wedstrijd van een ploeg na de grote kuis. Direct tegen de leider, dat kan tellen. Winnen is vertrouwen opdoen.

We vergeten niet de heenmatch waar Wetteren dankzij de rode kaart van Couli en 2 off-side goals eendracht kon vernederen. Alvast mijn gok voor de opstelling van de ploeg: (ik kom er niet aan uit!)

De Veirman
De Schutter-Seminck-Dessaer-Filippovic/Van Dender
N.Spotbeen-Couli-Steurs-Lord/Filippovic
-------------Degroote---------------------
-------------Boto/Lord

Bank: Van Steenberge-Van Damme-Van Dender-Podevijn

Tiens, Franck niet bij de 16, da zal gene waar zen zeker? :wadde:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Jan 2009, 21:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Ik zou deze ploeg gebruiken

K: De Veirman
V: Van Dender, Seminck, Dessaer, De Schutter
M: Flipo, Degroote, Couli, Podevijn
S: Lord en Boto

Bank: Van Steenberghe, T. Spotbeen, Van Damme, Steurs en N. Spotbeen

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


11 Jan 2009, 22:01
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Direct tegen Wetteren. Hopelijk een deftige prestatie met de versterkingen erbij. Het zou logisch zijn moest Franck op de bank starten maar het zal niet waar zijn denk ik. Aan een mogelijke ploegopstelling ga ik mij niet wagen. Een nieuw jaar, een nieuwe start? :EA:


11 Jan 2009, 22:03
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Net als Jan heb ik helemaal geen idee welke de opstelling zou kunnen zijn.
Maar ik hoop ook op een ommekeer in 2009 (90 jaar stamnummer 90), hopelijk begint die ommekeer reeds nu zondag.

Want kan immers beter zijn voor het vertrouwen dan een overwinning tegen de leider in het klassement.

Ik geloof erin ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


11 Jan 2009, 22:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Van Damme moet altijd spelen vind ik.


11 Jan 2009, 22:54
Scholier

Lid geworden op: 25 Okt 2006, 16:54
Berichten: 126
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Casual1919 schreef:
Maar ik hoop ook op een ommekeer in 2009 (90 jaar stamnummer 90), hopelijk begint die ommekeer reeds nu zondag.


>Feitelijk mag da ni falen e. Azo e magisch jaar ;)

Kvin ook wel dat van damme altijd zou moeten starten. Ma de couly is de lesten tijd ook ni slecht bezig. Mja positieve selectieproblemen zouk zo zeggen. Nu hopen dat de marc de juiste keuzes mokt :wadde:


12 Jan 2009, 0:24
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Doel : Van Steenberghe
Verdediging : De Schutter, Seminck, Dessaer, Van Dender
Midden : De Groote, Coulibaly, Van Damme, Flipo
Aanval : Lord, Steurs
Bank : De Veirman, Boto, Tomas Spotbeen, Podevijn.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


12 Jan 2009, 1:08
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30
Berichten: 70
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Doel : de veirman
Verdediging : T. Spotbeen/De Schutter, Seminck, Dessaer, Van Dender
Midden : De Groote, Coulibaly, De Schutter/Van Damme, Flippo
Aanval : Lord, Boto

Bank : Van Steenberghe, Steurs, Van Damme/T. Spotbeen, Podevijn.

franck niet eens op de bank, yeah right, das een mooie droom :hmm:
waarschijnlijk valt er iemand die wel inzet en wel rendement haalt af... :stom:

afgaande op de trainer zijn keuzes de voorbijgaande matchen en de positieve selectieproblemen die nu ontstaan zijn denk ik wel dat deze ploeg kort in de buurt zal komen, ookal ben ik meer een voorstander van lord op de linksflank en een type arnold in onze spits met iemand daarrond zwervend zoals de types boto/kabongo/boussoufa.
maar aangezien we het type arnold verkocht hebben, waarom is mij een raadsel zullen we het momenteel moeten doen met lord en boto in de spits, allesinds beter den onze russische kannisjotski :lol:

kabongo en ons neefje van kregen amper een kans, had kabongo een kans gegeven in de diepe spits, en ik denk dat sommigen onder jullie die niet van hem moeste weten, anders zouden gesproken hebben over hem.
het neefje van liet zoals er al anderen op dit forum gezegd hebben een redelijke indruk na, vergeet niet dat hij speelde in een ploeg die niet draaide, veel te vlug afgeschreven, net als kabongo en zou een meerwaarde kunnen zijn indien men hem kansen gaf/geeft

boto gezien zijn speelminuten en zijn aantal doelpunten(niet van dit seizoen), zou de meest logische keuze zijn, is misschien iets te blessuregevoelig, maar indien fit zeker een meerwaarde in mijn ogen.
en ver de rest natuurlijk :EA:


12 Jan 2009, 2:30
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Ik zou het alleszinds niet begrijpen mocht Franck aan de aftrap staan. Maar ik vrees ervoor...


12 Jan 2009, 10:42
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Ik hoor hier meermaals mensen zeggen dat Kabongo en Boussoufa geen kansen hebben gekregen. Alé mensen, overdrijven jullie niet een beetje ?
Kabongo stuurde meermaals zijn kat naar de training, dat is al een reden op zich om hem gewoon van de hand te doen, als de trainersstaf dit door de vingers ziet, waar zijn we dan mee bezig ???
Boussoufa zou ik ook wat meer krediet hebben gegeven maar je weet toch niet hoe die traint, hoe zijn ingesteldheid is ? Vergeet niet dat we hogeropwillen en dan ben je echt niets met zo'n sjarels.


12 Jan 2009, 11:58
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Dani schreef:
Ik hoor hier meermaals mensen zeggen dat Kabongo en Boussoufa geen kansen hebben gekregen. Alé mensen, overdrijven jullie niet een beetje ?
Kabongo stuurde meermaals zijn kat naar de training, dat is al een reden op zich om hem gewoon van de hand te doen, als de trainersstaf dit door de vingers ziet, waar zijn we dan mee bezig ???
Boussoufa zou ik ook wat meer krediet hebben gegeven maar je weet toch niet hoe die traint, hoe zijn ingesteldheid is ? Vergeet niet dat we hogeropwillen en dan ben je echt niets met zo'n sjarels.


Dat vind ik ook. Ik peis dat er zijn die van sommige spelers iets te rap content waren omdat ze vergeleken worden met jongens als Wouter en Iakovlevski, die hier een klasse of vijf te hoog spelen. Bij een club als Eendracht Aalst mogen we toch meer verwachten van onze spelers zeker. Het enige wat die Kabongo laten zien heeft, is dat derde klasse echt veel te hoog gegrepen is voor hem. En Boussoufa kan misschien wel met nen bal overweg, maar is toch gewoon ook niet goed genoeg voor een basisplaats te mogen ambiëren bij een ambitieuze derdeklasser. Bovendien hoorde ge niet bijster veel goeds over diens karakter vertellen ook. Als ge die gasten kwijt kunt geraken, moet ge ze met ne grote strik errond gaan afzetten.


12 Jan 2009, 12:24
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
de langen schreef:
Doel : Van Steenberghe
Verdediging : De Schutter, Seminck, Dessaer, Van Dender
Midden : De Groote, Coulibaly, Van Damme, Flipo
Aanval : Lord, Steurs
Bank : De Veirman, Boto, Tomas Spotbeen, Podevijn.


Van mij mag dit de ploeg zijn voor zondag maar "Franck"sken zal toch op één of ander manier bij de 15 zijn zelle, reken maar!

_________________
Afbeelding


12 Jan 2009, 12:33
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Ik zou zondag met deze ploeg spelen:

--------------------------De Veirman------------------------------

------De Schutter-----Seminck-----Dessaer----------Van Dender----

-----Podevijn---------De Groote----Coulibaly---------Filipovic------

---------------------Boto----------Lord------------------------

Bank: Van Steenberghe, Van Damme, Steurs, Franck.

Enkele bedenkingen hierbij nog:

Met Lord haalt ge dan inderdaad uwen enige gevaarlijke speler uit de heenronde van zijn beste plaats weg, maar ge zit nu eenmaal momenteel met een overtal aan linkerflankspelers en een gebrek aan spitsen. Dus in afwachting van ne nieuwe spits zou ik dit alleszins al overwegen. Het moet maar voor de ploeg hé, nood breekt wet. Bovendien heeft Lord er wel al goeie matchen gespeeld, o.a. vorig seizoen tegen Turnhout waar hij in den tweede helft als diepe spits onhoudbaar was. Volgens mij is dit momenteel voor de ploeg de beste oplossing.

Ge hebt nu met Filipovic ne linkerflankspeler met ne goeie voorzet, maar wel genen ene spits die kan koppen.

Met Steurs en Van Damme gaan de absolute revelaties van de heenronde dan inderdaad naar de bank. Maar ge moet nu eenmaal de beste ploeg opstellen en op dit moment zijn er jongens met meer kwaliteiten op hun posities. Ze zullen wel nog genoeg kansen krijgen dit seizoen.

Podevijn inderdaad al aan de aftrap, als ge een half uur voor het einde kunt invallen, kunt ge voor mij starten ook. We moeten er maar vertrouwen in hebben dat er met Podevijn geen onverantwoorde risico's genomen worden.


12 Jan 2009, 12:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Ik vind dat ge van damme nie zomaar naar de bank kunt zetten voor nen nieuwen, die nog veel te bewijzen heeft terwijl Van Damme goed bezig was

_________________
www.spionkoplede.com


12 Jan 2009, 12:46
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Ik kan mij wel vinden in uw opstelling en zou content zijn als we iets gelijkaardig op het plein te zien krijgen. Alleen vrees ik ervoor met Dillen dat het 1) zo'n opstelling gaat zijn en 2) iedereen effectief loopt waar hij moet lopen (want sinds Dillen maakt dat precies niet al te veel meer uit).

Als Van Damme en Steurs op de bank vliegen heb je in ieder geval eindelijk is een bank die als ze invallen de ploeg nog kunnen versterken.


12 Jan 2009, 12:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 309 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst