Eendracht Aalst - St.Wetteren - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 309 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 21
 Eendracht Aalst - St.Wetteren 
Auteur Bericht
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Dirk schreef:
Jeroen schreef:
Is dat nu nodig om over De Veirman blijven door te drammen. Hij speelde vandaag een goede wedstrijd en als hij die lijn tot het einde van het seizoen kan doortrekken zitten we goed hé. Hij blijft tot het einde van het seizoen, dus raad ik aan dat sommigen hun daarin gaan stellen en stoppen met te blijven zagen. Zelf na een goede prestatie komt er hier al gemekker op hem.

En ik hoop dat er op het ferm negatief gekleurde bericht van marc2 niet te veel gereageerd wordt. Niemand heeft er baat bij, en het is maar de vraag of het niet meer is dan dwaze cafépraat.


Da vinnek oeik man (y)
Ik vond em vandoag nie slecht bezig, Ik vond zelfs da Franck steirk ingevallen en da wiljt oeik al veel zeggen bé moi hein :plat: Mor kom em eet droi kiéren oan den baal geweest en alle droi nor veeren hein zeg !!!

;)

dirk :love:

_________________
iendracht!


18 Jan 2009, 21:52
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Het was trouwens nodig dat Franck erinkwam. Hij heeft een ondermaatse terugronde achter de rug, maar kan wel de bal in de ploeg houden en rust brengen. Dat was toch wel absoluut nodig, want zelfs tegen 10 man kregen we het toch nog moeilijk. En in plaats van de bal in eigen rangen te houden stampten ze die dan continu naar voor.

Over dat boe-geroep op Claessens: ik denk niet dat dat voor hem was. Die kreeg toch een groot applaus achteraf toen hij de tribune kwam groeten.

Ik vond trouwens het verschil tussen Wetteren en Aalst echt niet zo groot als velen hier zeggen. Ze spelen lelijk voetbal en loeren vooral op de counter, maar tis wel een moeilijk te ontwrichten geheel. Ze staan niks voor niks alleen op de eerste plaats hé (hoe boertig hun trainer en sommige spelers ook zijn :D ).


18 Jan 2009, 21:52
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
ikzelf heb geapplaudisseerd voor degroote EN voor franck
voor degroote voor zijn match en voor franck om hem te motiveren aangezien er al meerderen boe aan het roepen waren ergens links van mij(ik weet niet meteen van wie het kwam)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


18 Jan 2009, 21:59
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Dries schreef:
ikzelf heb geapplaudisseerd voor degroote EN voor franck
voor degroote voor zijn match en voor franck om hem te motiveren aangezien er al meerderen boe aan het roepen waren ergens links van mij(ik weet niet meteen van wie het kwam)


Was inderdaad nergens voor nodig. Over DV ja we moeten met hem verder en ja hij heeft goed gespeeld. Tuurlijk moet er nu geen kritiek op hem komen. De kritiek was dan ook niet naar hem gericht. Ik vind het alleen jammer dat zulke constructies soms nadelig kunnen zijn voor de ploeg. En BVW gij vindt wel meer degoudant als het rechtstreeks of onrechtstreeks over DV gaat :whistle:. Pakt u ne motilium eh als ge nog moet :kots:.

@Stijn: Ge hebt gelijk dat ik beter zou zwijgen als ik er niet volledig vanop de hoogte ben, maar ik had het al meer horen waaien.

Bon, het eerdere bericht was zeker niet negatief gericht naar de spelersgroep toe. Ze hebben vandaag met veel vechtlust gespeeld, de nieuwkomers hebben zich laten opmerken en ik vond de spelers stuk voor stuk verdienstelijk tegen de leider (lijder). Nem, zegt nu nog is dat ik te negatief ben :p .

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


18 Jan 2009, 22:21
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
wat een toffe namiddag... n goeie mentaliteit, en nadat de 1-1 viel zaten we efkes in een dipje, maar na de rust werd de ploeg die het meeste zin had om ECHT te voetballen, beloond met de 3 dikverdiende punten. super toch?

de schutter heeft het goed gedaan op wat ik niet zijn beste positie vond,
steurs idem... hij wasniet altijd gelukkig met zijn acties, maar hield dikwijls twee man aan de praat waardoor er bij wetteren bij tijd de nodige ruimte kwam. zijn niet aflatende vechtlust zorgde ervoor dat ze achteraan bij wetteren niet de kans hadden om weer positie te kiezen.
de groote... intelligente spelverdeler die perfect weet waar hij moet lopen. zalige assist bij het eerste doelpunt, en hele goeie orkestmeester. als die al dit goeds kan bevestigen: toptransfer.
filipovic: met zijn ervaring kan hij echt wel de ploeg constant bijsturen., en zelf af en toe eens een actie maken. idd nog niet op zijn best, maar ge ziet wat die zijn mogelijkheden zijn.
Seminck: super! zoals bijna altijd
dessaer; idem
van dender: goeie eerste helft
couly iets minder secuur en vaak onzuivere passing, maar niet zo slecht als sommigen beweerden in de tribune. deed ook veel nuttig werk als buffer voor de verdediging, bovendien ook niet zijn beste positie, ben nog altijd geen overtuigde fan, maar vond hem wel nuttig vandaag.
Franck: goed ingevallen... ik hoop dat hij dat blijft doen
podevijn: ik zie die graag bezig; heeft een actie in huis, en brengt tegenstander zeer vaak in de problemen. een zegen voor dit elftal dat, door de toch vaak statische speelwijze, weinig tegenstanders wist te ontregelen
Lord: belangrijk omwille van zijn flitsen, ook al zijn deze niet altijd zo'n succes... hij kan afwerken, en is dus heel erg belangrijke pion
vandamme: goeie match, veel gewroet
de veirman: enkele kleine dingetjes niet te na gesproken, niet zoveel op aan te merken.

de ref: dikke sukkelaar, incompetent tot en met; volgende week een eersteklassewedstrijd? arm belgië!

claessens: goeie match, goeie gast, krijgt van onze aanhang het respect dat hij verdient, ten minste, uitgezonderd van een paar gepatenteerde dommerikken die het woord respect niet kennen, laat staan kunnen schrijven.

wetteren; ge kunt er toch zo moeilijk van winnen, die mannen zijn raaaazend gevaarlijk: ge moet niet met uw ogen knipperen of ze staan al met 3 man in uw grote baklijn. jammer dat ze'r daarnaast een weinig sportieve speelwijze op nahouden... met hun zeer lepe, theatrale spel, een aantal smerige overtredingen, en de dommigheid van dieje coach als aanhoudende constante, laat die club toch een weinig sympathieke indruk op mij.


18 Jan 2009, 22:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Titus schreef:
En BVW gij vindt wel meer degoudant als het rechtstreeks of onrechtstreeks over DV gaat :whistle:.


Tgoh... alsof ik daarmee iets in mn zakken zou hebben.....
Anyway, eens slecht, altijd slecht, eens ne naam, altijd ne naam... typisch...

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


18 Jan 2009, 22:43
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Mooie prestatie vandaag.

Wel wrong het wat de eerste helft met Couli op rechts. Door hem de tweede helft centraal te brengen en Podevijn op rechts uit te spelen wonnen we de slag op het middenveld en de wedstrijd.
Door de komst van Flipo is er eindelijk iemand tussen de lijnen die de rest kan op sleeptouw nemen en de maturiteit heeft om zijn medespelers te coachen. Dat zal zeker onze jonkies op termijn een meerwaarde geven.

Verder begrijp ik ook wel het wantrouwen van sommigen i.v.m. met onze doelman. Ik heb de indruk dat hij meer schrik heeft om iets verkeerd te doen dan zijn instinct als keeper te volgen. Dat gaan we er nog moeilijk uitkrijgen volgens mij. En natuurlijk zullen al die extra sportieve berichten (al dan niet verzonnen) er geen goed aan doen.

Nu proberen om eens de punten op verplaatsing te pakken. Hopelijk zijn we dan vertrokken voor een mooie reeks. Vergeet ook niet dat de kampioen ook nog een licencie voor 2e klasse moet krijgen om over te gaan. Dus zo hoog mogelijk eindigen is de bootschap.


18 Jan 2009, 22:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
BVW schreef:
Titus schreef:
En BVW gij vindt wel meer degoudant als het rechtstreeks of onrechtstreeks over DV gaat :whistle:.


Tgoh... alsof ik daarmee iets in mn zakken zou hebben.....
Anyway, eens slecht, altijd slecht, eens ne naam, altijd ne naam... typisch...


Bwa, niet echt. Iedereen mag zijne favoriete speler hebben, gij zijt hier nog niet de fanatieksten op dat gebied. Het was ook fout van mij om hier nu op te reageren en zeker omdat het erop leek dat het kritiek was op DV (voor de match van vandaag). Om het met een woord te zeggen dat hier vandaag al veel is gebruikt: mea culpa :angel:.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


18 Jan 2009, 22:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
filmkes van aalst - wetteren:

http://nl.youtube.com/watch?v=4Nhl79asfH8 penaltie lord

http://nl.youtube.com/watch?v=7lVhzW-XM6w gemiste kans einde wedstrijd

http://nl.youtube.com/watch?v=AMjLRbI454c eindsignaal + een dankwoordje van de speaker aan de arbitrage :D

http://nl.youtube.com/watch?v=qAsIGT22eTQ groeten supporters

_________________
MCMXIX


18 Jan 2009, 23:29
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Jeroen schreef:
Is dat nu nodig om over De Veirman blijven door te drammen. Hij speelde vandaag een goede wedstrijd en als hij die lijn tot het einde van het seizoen kan doortrekken zitten we goed hé. Hij blijft tot het einde van het seizoen, dus raad ik aan dat sommigen hun daarin gaan stellen en stoppen met te blijven zagen. Zelf na een goede prestatie komt er hier al gemekker op hem.

En ik hoop dat er op het ferm negatief gekleurde bericht van marc2 niet te veel gereageerd wordt. Niemand heeft er baat bij, en het is maar de vraag of het niet meer is dan dwaze cafépraat.


Voila, ook voor mij speelde hij vandaag een goeie wedstrijd. Ik begin echt te geloven dat er uit gewoonte op de kap van lieven gezeten wordt! :stom:


19 Jan 2009, 0:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
De fotokes zen beschikboar :banana:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Jan 2009, 0:15
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Klein vraagje: Hoe was Griffin De Vroe bij Wetteren? Ik heb daar nog mee op school gezeten...

_________________
Afbeelding


19 Jan 2009, 0:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Sven KSK Opwijk schreef:
Klein vraagje: Hoe was Griffin De Vroe bij Wetteren? Ik heb daar nog mee op school gezeten...


Griffin de Vroe is een goede keeper he, hij speelde een goede atch vandaag, een zeer belangrijke schakel voor Wetteren

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


19 Jan 2009, 0:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren
Filmpje staat op fotosite (y)

http://twanneken.be/fotoalbum/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=0

_________________
Century game 22 juni 2019


19 Jan 2009, 3:38
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07
Berichten: 409
Leeftijd: 39
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: antoneke@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - St.Wetteren


Mooi!

Al vind ik da van den omroeper toch nie echt gepast. Ok de leiding was slecht, maar om da nog is te benadrukken..

Kunnen wij daar geen boete voor krijgen?

_________________
Iendracht.be Fotosite


19 Jan 2009, 6:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 309 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst