MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren
misschien moesten ze lord maar verkopen.hij maakt maar 2 doelpunten en is een constant gevaar voor de tegenstrever.dat is toch niet genoeg zeker? :?


19 Jan 2009, 18:17
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren
Lord 4ptn
Podevyn 4ptn
Seminck 2ptn


19 Jan 2009, 18:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren
Dessaer 5
Degroote 3
Filipovic 2

_________________
Afbeelding


19 Jan 2009, 18:28
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren
Wouter De Grootte : 5 punten ( wat een klasbak !!! technisch super, het spel simpel, klasrijk en vooral ook snel veranderen !! de samenvatting van heel zijn match illustreerde zich in een perfecte voorzet naar lord)

filipovic: 3 punten (nog zo een klasbak, techniek te koop, verbaal aanwezig, het spel ook simpel en zuiver verleggen,op ouderdom nog voldoende snelheid , net als de grootte nog veel te goed voor derde klasse)

dessaer 2 punten: ( de zoveelste supermatch: zo zuiver en klasrijk verdedigen en opbouwen, aanvallende impulsen ,superpositiespel, ik ben nog altijd naar zijn zwak punt aan zoeken maar ik vind het niet !)

Het is spijtig dat er maar drie spelers punten konden krijgen, der kwamen nog velen in aanmerking voor stevige punten.


19 Jan 2009, 19:03
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren
Alba schreef:
Jeroen schreef:
Omdat hij buiten Podevijn de enige is die een man voorbijkan ? Die speelde toch een goeie match zeker, en ze zetten hem dan nog zelden op zijn beste posititie ... :wadde:


Buiten zijn doelpunten (1ste: mooi afgewerkt, 2de: koelbloedig en goed getrapt), niet gezien, dus goeie match?

Is voorlopig onze enige afwerker en kan wel degelijk iets, maar heb het hier op 't forum nog al geschreven: voor iemand met zijn techniek, verwacht ik meer van hem...
En hij mag wel eens dringend stoppen met medemaats uit te kafferen, want dit is niet de eerste keer dat hij dat doet, nadat hij zelf de bal verliest bij het dribbelen.

:?
Lord staat in de spits wat nie zijn beste positie is, zorgt voor veel dreiging en scoort 2 maal.
Wat kan ne mens nog meer doen?

_________________
Iendracht till i die!!


19 Jan 2009, 19:05
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren
josken schreef:
Alba schreef:
Jeroen schreef:
Omdat hij buiten Podevijn de enige is die een man voorbijkan ? Die speelde toch een goeie match zeker, en ze zetten hem dan nog zelden op zijn beste posititie ... :wadde:


Buiten zijn doelpunten (1ste: mooi afgewerkt, 2de: koelbloedig en goed getrapt), niet gezien, dus goeie match?

Is voorlopig onze enige afwerker en kan wel degelijk iets, maar heb het hier op 't forum nog al geschreven: voor iemand met zijn techniek, verwacht ik meer van hem...
En hij mag wel eens dringend stoppen met medemaats uit te kafferen, want dit is niet de eerste keer dat hij dat doet, nadat hij zelf de bal verliest bij het dribbelen.

:?
Lord staat in de spits wat nie zijn beste positie is, zorgt voor veel dreiging en scoort 2 maal.
Wat kan ne mens nog meer doen?


Zolang hij scoort, ok, maar anders is het enkel 'dreiging'. Hoeveel keer is hij gisteren zijn man voorbij geraakt? Kan ik op mijn één hand tellen! En dit is al van voor de winterstop zo! Flitsen, een paar per wedstrijd, daarmee moet je het doen. En sommige wedstrijden is dat genoeg, maar meestal niet...
Ik weet dat hij een goeie spelers, dat heeft hij vorig seizoen, vooral in de eindronde bewezen, maar dit seizoen nog niet, Als hij dan nog van de betere is op t plein, zegt dat genoeg over de rest.
Zoals ik reeds zei: zolang hij blijft doelpunten maken moet hij spelen, met zijn techniek moet hij meer kunnen, ook als spits. Maar hemel hem niet op, want daarvoor zit hij helemaal nog niet op niveau.

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


19 Jan 2009, 20:32
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren
Alba schreef:
josken schreef:
Alba schreef:
Jeroen schreef:
Omdat hij buiten Podevijn de enige is die een man voorbijkan ? Die speelde toch een goeie match zeker, en ze zetten hem dan nog zelden op zijn beste posititie ... :wadde:


Buiten zijn doelpunten (1ste: mooi afgewerkt, 2de: koelbloedig en goed getrapt), niet gezien, dus goeie match?

Is voorlopig onze enige afwerker en kan wel degelijk iets, maar heb het hier op 't forum nog al geschreven: voor iemand met zijn techniek, verwacht ik meer van hem...
En hij mag wel eens dringend stoppen met medemaats uit te kafferen, want dit is niet de eerste keer dat hij dat doet, nadat hij zelf de bal verliest bij het dribbelen.

:?
Lord staat in de spits wat nie zijn beste positie is, zorgt voor veel dreiging en scoort 2 maal.
Wat kan ne mens nog meer doen?


Zolang hij scoort, ok, maar anders is het enkel 'dreiging'. Hoeveel keer is hij gisteren zijn man voorbij geraakt? Kan ik op mijn één hand tellen! En dit is al van voor de winterstop zo! Flitsen, een paar per wedstrijd, daarmee moet je het doen. En sommige wedstrijden is dat genoeg, maar meestal niet...
Ik weet dat hij een goeie spelers, dat heeft hij vorig seizoen, vooral in de eindronde bewezen, maar dit seizoen nog niet, Als hij dan nog van de betere is op t plein, zegt dat genoeg over de rest.
Zoals ik reeds zei: zolang hij blijft doelpunten maken moet hij spelen, met zijn techniek moet hij meer kunnen, ook als spits. Maar hemel hem niet op, want daarvoor zit hij helemaal nog niet op niveau.

Ja jonges...
Lord is een van de betere.
En ik weet nie of je de match van gisteren gezien hebt maar het was verre van slecht!
Maarja ieder heeft zo zen eigen mening en zijn eigen favorieten he :p

_________________
Iendracht till i die!!


19 Jan 2009, 20:35
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren
Lord gaat wel degelijk véél voorbij zijn man. Alleen speelt hij soms niet goed af of doet hij iets te veel.

Ik weet niet welk niveau ze moeten halen om voor u goed te zijn, maar ik denk dat wanneer een speler aan u kwaliteitseisen voldoet al lang in eerste klasse kan gaan spelen :p


19 Jan 2009, 20:35
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren
alba, jong,als je al vind dat lord geen goede speler is moet je dringend ergens anders gaan kijken.waar het allemaal vedetten zijn.naar milan misschien?


19 Jan 2009, 20:37
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren
Alba schreef:
[Zolang hij scoort, ok, maar anders is het enkel 'dreiging'. Hoeveel keer is hij gisteren zijn man voorbij geraakt? Kan ik op mijn één hand tellen! En dit is al van voor de winterstop zo! Flitsen, een paar per wedstrijd, daarmee moet je het doen. En sommige wedstrijden is dat genoeg, maar meestal niet...
Ik weet dat hij een goeie speler is, dat heeft hij vorig seizoen, vooral in de eindronde bewezen, maar dit seizoen nog niet, Als hij dan nog van de betere is op t plein, zegt dat genoeg over de rest.
Zoals ik reeds zei: zolang hij blijft doelpunten maken moet hij spelen, met zijn techniek moet hij meer kunnen, ook als spits. Maar hemel hem niet op, want daarvoor zit hij helemaal nog niet op niveau.


Ik beweer niet dat het geen goeuie speler is, maar herhaal nogmaals hij haalt niet het niveau van vorig seizoen.
Misschien stel ik inderdaad te hoge eisen aan spelers, maar dat zegt voldoende, als jullie t snappen....
En van mijn favorietjes in een ploeg: heb ik niet, nooit gehad, nooit een voetbal idool gehad, ik denk meer in ploegverband, iets waar Lord vorig seizoen ook meer aan dacht....

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


19 Jan 2009, 20:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren
het gaat hier met lord dezelfde weg op als met troch vorig seizoen, voortdurend op hem zitten kakken, maar als ze er dan niet meer zijn zouden ze op hun blote knieën gaan zitten om hen weer te halen. Hij mislukt soms in zijn acties en is soms egoistisch maar als je voor dreiging zorgt en je kan 2 keer scoren dan ben je een belangrijke speler!

_________________
MCMXIX


19 Jan 2009, 20:47
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren
Alba schreef:
Alba schreef:
[Zolang hij scoort, ok, maar anders is het enkel 'dreiging'. Hoeveel keer is hij gisteren zijn man voorbij geraakt? Kan ik op mijn één hand tellen! En dit is al van voor de winterstop zo! Flitsen, een paar per wedstrijd, daarmee moet je het doen. En sommige wedstrijden is dat genoeg, maar meestal niet...
Ik weet dat hij een goeie speler is, dat heeft hij vorig seizoen, vooral in de eindronde bewezen, maar dit seizoen nog niet, Als hij dan nog van de betere is op t plein, zegt dat genoeg over de rest.
Zoals ik reeds zei: zolang hij blijft doelpunten maken moet hij spelen, met zijn techniek moet hij meer kunnen, ook als spits. Maar hemel hem niet op, want daarvoor zit hij helemaal nog niet op niveau.


Ik beweer niet dat het geen goeuie speler is, maar herhaal nogmaals hij haalt niet het niveau van vorig seizoen.
Misschien stel ik inderdaad te hoge eisen aan spelers, maar dat zegt voldoende, als jullie t snappen....
En van mijn favorietjes in een ploeg: heb ik niet, nooit gehad, nooit een voetbal idool gehad, ik denk meer in ploegverband, iets waar Lord vorig seizoen ook meer aan dacht....


Lord denkt wel degelijk aan de ploeg en niet alleen aan zichzelf hoor
http://www.eendracht-aalst.be/index.php ... =3&id=1421
Mss kun je zijn reactie eens lezen ;)

_________________
Iendracht till i die!!


19 Jan 2009, 20:50
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Jan 2009, 14:06
Berichten: 112
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren
Het enige probleem dat Lord heeft is dat hij zijne bal te lang bijhoudt. Hij dribbelt maar door in de carré terwijl hij al lang die bal had moeten afgeven. Maar voor de rest is Lord toch de man waar het meeste aan hebben.

_________________
Iendracht Oilsjt, vedrom nor Twiede


19 Jan 2009, 20:57
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren
69 schreef:
het gaat hier met lord dezelfde weg op als met troch vorig seizoen, voortdurend op hem zitten kakken, maar als ze er dan niet meer zijn zouden ze op hun blote knieën gaan zitten om hen weer te halen. Hij mislukt soms in zijn acties en is soms egoistisch maar als je voor dreiging zorgt en je kan 2 keer scoren dan ben je een belangrijke speler!


Van uw taalgebruik moet je het vooral hebben...
Ik heb hier vorig seizoen niet op Troch zitten vitten, kritiek geven mag hier toch nog?
En zoals ik reeds zei: zolang hij scoort moet hij blijven spelen...

En Josken, ik had dit ook al gelezen, en ik heb ook niks tegen Lord hemzelf, maar op t plein denkt hij niet altijd aan ploegverband... da's mijn mening natuurlijk en ik breek hem ook niet af: ik weet gewoon dat hij beter moet maar vooral dat hij beter kan spelen, zie eindronde vorig seizoen: die Lord had gisteren misschien wel vier doelpunten gemaakt.

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


19 Jan 2009, 20:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: MVDM : Eendracht Aalst-St.Wetteren
Is dat nu echt nodig weer negatieve dingen te zoeken :?
trouwes :offtopic:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


19 Jan 2009, 22:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 74 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst