WS Woluwe - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12
 WS Woluwe - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50
Berichten: 168
Leeftijd: 33
Locatie: roeizendreef
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Iendrachter90 schreef:
nick schreef:
de schutter zal al ni in de selectie zitten :p


Goed gezien voor de duidelijkheid,de schutter heeft niet rechtstreeks rood gehad maar 2x geel .


Daar gaat het hem dan ook niet om hé. Tgaat om de tactische incompetentie van die triestige plant op de bank. Zowaar nog erger dan Limpens. Kmoet zeggen dat het bestuur daar toch wel hun hoofdvogel heeft afgeschoten. Hoe zijn ze feitelijk op Dillen uitgekomen ? Limpens vrijdag de laan uit sturen en zaterdag wat rondbellen of ze bij een vierdeklasser geen trainer op overschot hebben, die vanaf zondag trainer kan "spelen" ?
100 mee akkoord,maar zouden wij zo eens niets kunnen doen vanuit de staantribune?


25 Jan 2009, 22:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Iendrachter90 schreef:
nick schreef:
de schutter zal al ni in de selectie zitten :p


Goed gezien voor de duidelijkheid,de schutter heeft niet rechtstreeks rood gehad maar 2x geel .


Daar gaat het hem dan ook niet om hé. Tgaat om de tactische incompetentie van die triestige plant op de bank. Zowaar nog erger dan Limpens. Kmoet zeggen dat het bestuur daar toch wel hun hoofdvogel heeft afgeschoten. Hoe zijn ze feitelijk op Dillen uitgekomen ? Limpens vrijdag de laan uit sturen en zaterdag wat rondbellen of ze bij een vierdeklasser geen trainer op overschot hebben, die vanaf zondag trainer kan "spelen" ?

er is mij vandaag gezegd dat niet de trainer de ploeg op stelt maar wel het bestuur


25 Jan 2009, 22:16
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Mja, en in dat geval is dat natuurlijk wel absoluut de waarheid...


25 Jan 2009, 22:20
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
eendrachter'80 schreef:
er is mij vandaag gezegd dat niet de trainer de ploeg op stelt maar wel het bestuur


Dat is al meer gezegd geweest, denk ik.


25 Jan 2009, 22:21
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Dat is pure caféklap van mensen die zich graag interessant maken.
In elke club wordt de opstelling wel door een combinatie van beide bepaald. Uw trainer carte blanche geven is ook om miserie vragen.
Als bijv. de trainer vandaag graag Van Mieghem had opgesteld, dan had dat van het bestuur inderdaad niet gemogen.


25 Jan 2009, 22:26
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
Dat is pure caféklap van mensen die zich graag interessant maken.
In elke club wordt de opstelling wel door een combinatie van beide bepaald. Uw trainer carte blanche geven is ook om miserie vragen.
Als bijv. de trainer vandaag graag Van Mieghem had opgesteld, dan had dat van het bestuur inderdaad niet gemogen.


het tragische is dat ik hem nog in staat acht ook


25 Jan 2009, 22:30
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Mar 2008, 11:14
Berichten: 72
Leeftijd: 31
Website: http://nl.netlog.com/EvyInTheHouse_
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Van Damme 5ptn
Seminck 3ptn
De Schutter 2ptn

_________________
IENDRACHT TILL I DIE !!


25 Jan 2009, 22:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
eefjeX_ schreef:
Van Damme 5ptn
Seminck 3ptn
De Schutter 2ptn



:wadde: In de verkeerde topic ? :wadde:

_________________
Century game 22 juni 2019


25 Jan 2009, 22:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
DT schreef:
Jeroen schreef:

Vergelijk onze kern nu is met alle andere ploegen in derde. Wetteren wint vandaag weer zwaar maar hebben die dan zo'n goede spelers misschien ?

Citeer:

Diene De Corte verkoopt veel wel zever als hij op kanaal 3 komt, maar de goede resultaten met een bescheide kern is volgens mij deels dankzij hem, was vroeger ook succesvol als jeugdtrainer.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


25 Jan 2009, 23:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Claessens trouwens weer bij de uitblinkers bij Wetteren... Hier was hij overbodig... :wadde:


25 Jan 2009, 23:10
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Gijzegem Vaneigest schreef:
Claessens trouwens weer bij de uitblinkers bij Wetteren... Hier was hij overbodig... :wadde:

Dat mag je het bestuur niet verwijten.
Als je voor het seizoen kan kiezen tussen Claessens en Lord...
En iedere week een van deze twee op de bank gaan zetten dat kan niet he

_________________
Iendracht till i die!!


25 Jan 2009, 23:13
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Dat het bestuur een deel in de pap te brokken heeft wat betreft opstelling is hier al tot in den treure gezegd, anders had de veirman zelfs niet op de bank gezeten. Dus daarop terugkeren heeft geen zin. Het zijn gewoon de smerigheden van het voetbal !! Maar wat wel verrassend blijkt is ondanks dat de opstelling der staat( een mengeling van trainer en bestuur of gelijk als u het zelf wil ) de trainer vandaag erg schuldig pleit !!!!!!!! Je bent verdorie stukken beter dan dat beperkte woluwe !!!! je komt meer dan terecht op voorsprong en dan kruipt de ploeg achteruit !!!!!! Dan schreeuw je als trainer toch je ploeg vooruit ??? !!!! Laat die ploeg toch opschuiven !!!! Maak het plein kleiner !!!!! Speel compact !!!!! Maar neen, ieder beetje supporter vroeg zich af in welke minuut ze de tegentreffer gingen incasseren !!!
Trouwens, iedereen heeft toch opgemerkt waarom filipovic van minuut 1 op zijn juiste flank stond maar blijkbaar niet offensief mocht gaan !!!! En dat met van dender in zijn rug !!!! Onvoorstelbaar !!!! Waarom moest lord die kant gaan opzoeken ? Oké, omdat hij daar goed is maar met van dender op back kan filipovic zijn offensieve flank botvieren. Het is duidelijk dat hij die opdracht van angsthaas dillen niet kreeg.Of anders gezegd....... hoe het bestuur inderdaad een stuk in opstelling te beslissen heeft maar hoe het door trainer dillen tijdens de match verkloot wordt. Het bestuur zat enkele meters van mij en hun microfoon naar dillen hebben ze niet gebruikt.
En inderdaad, het is volledig terecht dat arbiter alles wat op een duel leek in ons nadeel floot maar hoofdschulige blijft dillen vandaag !!!! Zo angsthaas spelen, ik ben het van hem niet gewoon.......


25 Jan 2009, 23:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Stijn schreef:

Er zitten er hier die er consequent een ramp van maken als we niet de drie punten pakken. Dit is voetbal he, soms win je, soms verlies je, en soms speel je eens gelijk. En men moet dan ook leren aanvaarden dat als je een match gelijk speelt of verliest, dat dat eveneens de logica is dat je dan moeilijk te tegenstand kan overvleugelen.


Stijn, ik bewonder uw hart voor de club, maar denk je echt dat de ploeg vooruit geholpen wordt door de pijnpunten te blijven verdoezelen... De drie punten zouden vandaag gewoon een pleister op het houten been geweest zijn en zouden enkel het beeld nog meer vertekenen. Net zoals de eerste matchen van Dillen dat we door een scheidsrechterlijke beslissing in de laatste minuten nog cadeaus kregen.

Als je niet wil inzien dat de ploeg slecht op het veld staat, akkoord - dat je alle spelers wil blijven verdedigen ook akkoord, maar dat je niet durft inzien dat de basistechnieken er vandaag zelfs niet waren, dat vind ik erover: geen deftige inworp, geen beweging, geen behoorlijke passing, nagenoeg alle controles de mist in... Iedereen rond mij op de tribune zag de problemen op het veld, iedereen zag de goal aankomen, zoals zo vaak dit jaar... en wie zag het weeral niet - onzen trainer...

Ik kan dan wel een zaag zijn hé maar, godverdomme als je week na week dezelfde stoten ziet gebeuren op het veld en dan net zoals tegen Wielsbeke weer tegen een bedroevend zwakke tegenstander, dan zouden ze bij de staff beter eens naar het gekreft luisteren en er effectief iets aan doen... Als het komt door een keeper in een superdag of een zware dwaling akkoord, maar het gaat gewoon fout bij de eigen ploeg mannen komaan. Mij kan je ni wijsmaken dat er buiten Lord iemand nat was van het zweet vandaag, want ze stonden allemaal stil op dat veld... Het gevoel van "het zal wel lukken vandaag" zat er weer in van bij de start en dat kan je u permiteren als je in een goede mood zit en je de ballen er met de ogen dicht inknalt...zitten wij in de fase - ik dacht het niet. Na tien matchen, was het bwah het seizoen is nog lang te beginnen met de tweede periode, nu is het alles op de derde periode dan maar... Wees gewoon realistisch: vorige week met 9 tegen 11 kan er iemand van Wetteren in de laatste minuut moederziel alleen in onze zestien nog een bal doorkoppen... zonder gevolg gelukkig, maar in principe mag zoiets gewoon niet...

Kijk eens na zeventien matchen tegen wie je allemaal al in het zand beet en naar de cijfers ook. Als jullie allemaal content zijn met zo'n kutvoetbal als vandaag, geen probleem, maar berg dan wel uw ambities op om ooit nog in tweede of eerste klasse te geraken hé... 4 doelkansen vandaag (inclusief 1 doelpunt) en 1 afstandschot... De vier doelkansen kwamen er allemaal na een persoonlijke actie van 1 man, Lord... Wil dat zeggen dat je het dan goed doet, NEEN dat wil zeggen dat Lord aan een goed seizoen bezig is en we heel blij mogen zijn dat hij bij ons zit. Dat Lord de enige is die iets creatiefs toevoegt in aanvallend opzicht, wordt hier al van in de voorbereiding gezegd...

Maar neen, het is de schuld van de kreften hier dat het niet goed gaat... Het niveau is bedroevend, zeker uit en dat heeft niks te maken met de wetten van het voetbal.


25 Jan 2009, 23:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Problemen om de foto's van vandaag up te loaden dus effen wachten hé :whistle:
Morgen zijn ze nog mooier :D

_________________
Century game 22 juni 2019


25 Jan 2009, 23:43
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Technisch waren we stukken beter,hé !!!! Het is en blijft maar derde klasse ,hé, en de reeks waarin we zitten bedroevend slecht. Maar ik heb nog geen kritiek geuit naar dillen maar vandaag was het er compleet over !!! Nogmaals, iedereen heeft toch gezien waar filipovic geposteerd stond ??? Alleen dat feit al..... heeft dat met klasse te maken of niet !!!??? Neen, me taktisch geknoei !!!! maar al te best.....Mijn titel van de match luidt : de orkestmeester speelt zich met (volledig onterechte !!) angsthazensong compleet verloren tegen eenerg matig en beperkt woluwe !!!


25 Jan 2009, 23:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst