WS Woluwe - Eendracht Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 WS Woluwe - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
Technisch waren we stukken beter,hé !!!! Het is en blijft maar derde klasse ,hé, en de reeks waarin we zitten bedroevend slecht. Maar ik heb nog geen kritiek geuit naar dillen maar vandaag was het er compleet over !!! Nogmaals, iedereen heeft toch gezien waar filipovic geposteerd stond ??? Alleen dat feit al..... heeft dat met klasse te maken of niet !!!??? Neen, me taktisch geknoei !!!! maar al te best.....Mijn titel van de match luidt : de orkestmeester speelt zich met (volledig onterechte !!) angsthazensong compleet verloren tegen eenerg matig en beperkt woluwe !!!


En waarom overstijgt een Filipovic dan niet zijn trainer?? Ik zag hem bijvoorbeeld Dessaer een paar keer terug naar achter sturen bij vrije trappen, waarom neemt hij dan tov zijn eigen positie geen beslissing?? Rare dingen allemaal - vorige week iedereen zo'n drive, voortdurend coaching van de spelers op het veld, vandaag geen vuur, niks, ook de coaching liet te wensen over... Heel raar...


26 Jan 2009, 0:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Inderdaad, ik geef je compleet gelijk. Ik heb ook die fase bemerkt waarin hij verbaal dessaer naar achteren stuurt. De vraag is : in opdracht van trainer of opdracht van zichzelf ?
In elk geval : hadden de "technische tekeningen" die we op de mat brachten in verhouding gestaan met de offensieve drang idem dito fighting spirit ....... we hadden in geen 100 jaar puntenverlies geleden.....


26 Jan 2009, 1:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
De goal van Lionel Lord

Bron Youtube - Wouterds

http://www.youtube.com/watch?v=LWExzeqzCwc

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Jan 2009, 1:57
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Ik vond ons ook, net zoals tegen Wetteren in de eerste helft, compleet verkeerd opgesteld staan.

OK, in een aarzelende eerste helft toch 2 grote kansen gekregen en een harde knal net naast van Van Damme. Boto deed het in die eerste helft toch uitstekend ?

Lord, tja, als die er niet bijloopt dan krijgen we het elke wedstrijd moeilijk.

Onze aanwinsten Filipovic en Degroote acteerden pover. Filipovic speelde een erg ongelukkige wedstrijd en Degroote heeft toch een gebrek aan wedstrijdritme vind ik. En wordt ook (te) makkelijk van de bal gezet.

We mogen ook niet overdrijven dat Woluwe ons heeft weggespeeld hé. Ze hebben gewoon hun wapen Glorieux (één van de beteren) goed benut. 90% van de gefloten overtredingen op hem waren ook overtredingen. Glorieux is dan ook een fantastische speler die wij nog goed hadden kunnen gebruiken.

Maar uitgespeelde kansen hebben die mannen toch niet gekregen hé ! Een paar gevaarlijke voorzetten en een mislukte voorzet op de lat.
Over Veirmans kunnen we niet te veel zeggen. Hij heeft zijn taak naar behoren vervuld. Gezien onze positie weet ik dan ook niet of hij het doelpunt had kunnen voorkomen. De bal leek me hard en goed getrapt.

Tja, als je leidt met 1 goal, dan hinkt de ploeg toch wel op 2 gedachten : gaan we voor de tweede of houden we alles gesloten ? Daar kan je de trainer moeilijk iets verwijten. Dat is iets dat gewoon in je ploeg sluipt. De veldbezetting had wel beter gekund maar Podevijn na zo'n lange afwezigheid al laten starten zou niet verantwoord zijn volgens mij.

Dus, ontgoogcheld over het spelbeeld en een logisch gelijkspel.


26 Jan 2009, 14:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
De fotokes zijn beschikbaar :EA:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Jan 2009, 15:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
'k em precies niks gemist de zondag :wadde:
Gelukkig was de ski en de aprés-ski goed, da maakt veel goe :D

_________________
Afbeelding


26 Jan 2009, 19:04
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07
Berichten: 409
Leeftijd: 39
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: antoneke@hotmail.com
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/Ar ... tCode=9300

Interview met Jelle Delie na de match.

_________________
Iendracht.be Fotosite


27 Jan 2009, 8:52
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Twas idd toch wel weer om de muren op te lopen he, met al die klein foutekes dat we aan het einde tegenkregen. ge moogt daar natuurlijk dan niets achter zoeken, ook al is dat al de zoveelste keer, maar soit. tzal de ontgoocheling nog ewa zijn. in ieder geval heeft white star veel meer gekregen dan het verdiende... wat had dat nog met voetbal te maken.


't klopt wel dat hun invallers beter konden voetballen/meer gemotiveerd waren dan die 11 epyleptische kamerplanten die er startten


27 Jan 2009, 8:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
hansken schreef:
ier zitten nogal e stik zagen bijeen seg :hmm:

maakt u kansen in den eersten helft af en ge wint hier me de vingers in de neus :wave:


ja, als dooddoener kan die wel tellen uiteraard. In deze logica hadden we eigenlijk al los op kop moeten staan, en meer doelpunten gescoord hebben dan Wetteren... :hmm:

misschien is dat wel het verhaal van dit seizoen : te zwak (om welke reden dan ook) om wedstrijden af te maken (met de vingers in de neus)

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


27 Jan 2009, 15:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Stijn schreef:
Jeroen schreef:
IendrachterForLife schreef:


een simpele maar doeltreffende post (y) , veel aangenamer dan die langdradige posts....


Spijtig dat hij langs geen kanten klopt ! :p


Ik vind nochtans dat er in die eerste zin ENORM veel waarheid inzit.
Er zitten er hier die er consequent een ramp van maken als we niet de drie punten pakken. Dit is voetbal he, soms win je, soms verlies je, en soms speel je eens gelijk. En men moet dan ook leren aanvaarden dat als je een match gelijk speelt of verliest, dat dat eveneens de logica is dat je dan moeilijk te tegenstand kan overvleugelen.


nog zo een dooddoener...
als je naar tweede wil promoveren, zullen we toch wel wat meer matchen moeten winnen hoor..

als middenmotor is het inderdaad gemakkelijk te aanvaarden dat je eens een match verliest of gelijkspeelt... maar wij hebben al 7 keer verloren of zoiets, op 17 matchen... dat is bijna de helft. :hmm:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


27 Jan 2009, 15:02
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Ik vraag me nog steeds af waarom je tegen zo een beperkte ploeg moet achteruitkruipen. Dring verdorie je wil op en laat zien dat aalst niet alleen "op papier" ambities heeft.
Je hebt tegen die ploeg balbezit, bent technisch stukken beter, kruip dan niet gelijk als angsthazen achteruit.
Wat betreft dillen had hij beter zijn woorden gespaard na het verlaten van het veld maar meer zijn peptalk gebruikt tijdens de match om de ploeg naar voor te jagen bij voorsprong ! Iedereen vroeg zich immers laatste halfuur af wanneer woluwe uiteindelijk ging scoren, blijkbaar de trainer niet.....


27 Jan 2009, 16:58
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Dan laat je je nieuwe spits het laatste kwartier invallen. En krijgt vooral defensieve taken bij slechts een 0-1 voorsrpong :stom:

_________________
Iendracht till i die!!


27 Jan 2009, 17:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
angsthaas is inderdaad het juiste woord voor onzen trainer, nie te geloven dat je als eendracht zijnde zoveel respect moet tonen voor Woluwe. En het stomste van al vond ik nog dat hij wéér couli op rechts gezet heeft. Geen kritiek op couili want ik zie die graag bezig, maar die kan dat doodgewoon niet, op rechts spelen. en dan hebde 2 jonge klasbakken en die mogen dan enkele minuten spelen :stom:

_________________
www.spionkoplede.com


27 Jan 2009, 17:31
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Het is gewoon gene goeien trainer. Heeft nog nix, noppes bewezen maar krijgt enorm veel krediet. Achja, cengskes op mss :wadde:

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


27 Jan 2009, 18:49
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07
Berichten: 409
Leeftijd: 39
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: antoneke@hotmail.com
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Het is gewoon gene goeien trainer. Heeft nog nix, noppes bewezen maar krijgt enorm veel krediet. Achja, cengskes op mss :wadde:


Een trainers wissel in deze fase van het seizoen gaat ons ook niet veel meer opbrengen ze denk ik.
We zullen spijtig genoeg met deze trainer het seizoen moeten uitdoen ...

_________________
Iendracht.be Fotosite


27 Jan 2009, 19:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst