WS Woluwe - Eendracht Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 12
 WS Woluwe - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07
Berichten: 409
Leeftijd: 39
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: antoneke@hotmail.com
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Twan schreef:
st niklaas verloren
centre verloren
waregem verloren
peruwelz - fr borain gelijk
oudenaarde en zottegem gelijk

we doen ons niet zo een slechte zaak hoor..

De 2 kopploegen winnen wel alle 2


onder voorbehoud wel, want als de andere scores ook niet kloppen .. :hmm:

En de 2 eersten moesten tegen de zwaksten uit de reeks

_________________
Iendracht.be Fotosite


Laatst gewijzigd door Twan op 25 Jan 2009, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.



25 Jan 2009, 19:03
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
sja Dillen, ik weet niet op welke basis dat diene naar hier gehaald is maar zijn manier van aanpak doet soms wel de wenkbrouwen fronsen.


25 Jan 2009, 19:04
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Zwakke match. Vorige week waren Degroote en Filipovic goed, vandaag was eerstgenoemde onzichtbaar en Pedrag gewoon niet goed. Ook Coulibaly speelde niet goed.

Een pluim andermaal voor de trainer. Ik weet niet wat die man bezielt, maar hij slaagt er steeds in de ploeg te verzwakken. In deze kern zit duidelijk veel meer, maar als je naar twee spitsen van 1m80 alleen maar lange ballen gooit ga je niet veel kansen creëeren. Coulibaly op rechts is ook duidelijk niet zijn beste plek.

Je komt dan verdiend op voorsprong (al was het bij beide ploegen slecht), en dan ga je terugkruipen in plaats van (een toen zwak) Woluwe dood te doen.

We kunnen nu wel zeggen "alles op de derde periode", maar met zo'n onbenul als trainer geraak je nergens.

En dat we "geen slechte zaak" doen.... :wadde: Als je vandaag niet wint doe je gewoon wel een slechte zaak. Als we mee op kop stonden was er niks verloren, maar we staan op de 9de plek.


25 Jan 2009, 19:05
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07
Berichten: 409
Leeftijd: 39
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: antoneke@hotmail.com
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
En dat we "geen slechte zaak" doen.... :wadde: Als je vandaag niet wint doe je gewoon wel een slechte zaak. Als we mee op kop stonden was er niks verloren, maar we staan op de 9de plek.

8 ste we kruipen over st Niklaas gelijk me centre ;)

_________________
Iendracht.be Fotosite


25 Jan 2009, 19:07
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Jan 2009, 14:06
Berichten: 117
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
zemmen precies goe zitten bij den VRT, op sporza.be staat er ook al 4-1.

_________________
Iendracht Oilsjt, vedrom nor Twiede


25 Jan 2009, 19:09
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Iendracht02 schreef:
Ja jongens, weer een match dichter tegen het einde van het seizoen en dat kan wat mij betreft geen dag te vroeg komen ... De arbiters waren misschien niet bijster sterk, maar de twee ploegen waren ronduit zwak. Als ge zo 20 minuten in uw kot kruipt, krijgt ge ten andere van iedereen slaag. En De Veirman was ook alweer in de verste verte niet te zien bij die goal ...


Weer een schandalige vertoning - sorry jongens, maar was echt een ramp. Filipovic zijn beste pass was er een na twee minuten, dan echt, zonder zeveren geen deftige bal meer gegeven... De Groote ni gezien en Coulibaly die was er ook ni met zijn gedachten bij.

Vanaf minuut 1 een veel te laag tempo tegen een ploeg die u met 11 staat op te wachten - dat is niet gemakkelijk om tegen te spelen akkoord, maar als je zelf uw passes over 2 meter nog ni in de voet kan geven, dan krijg tegen een vierdeprovincialer ook problemen. Daarnaast in de eerste helft compleet nutteloze lange ballen naar Lord en Boto, de enige twee die nog iets probeerden eigenlijk naast een weer meer dan zeer degelijke Van Damme. Sorry, maar die gast werd vandaag op het middenveld compleet aan zijn lot overgelaten door onze aanwinsten. Na ongelooflijk wandelvoetbal dwing je dan toch nog 2 open kansen af. Eerst een geslaagde actie tussen Lord en Boto, waardoor Lord links schuin voor de keeper komt, die de poging knap redt met de voet. Een tiental minuten voor rust op rechts Lord die op snelheid zijn man voorbij gaat, de zestien induikt, weer alleen voor de keeper maar die redt weer omdat er veel te zwak op doel werd besloten. Iets erna nog een knappe schuiver van Van Damme van net buiten de zestien en net naast. Dat was echt alles uit een ongelooflijk slappe eerste helft. Slechte passing, geen fut, geen tempo, niks.

Geen wissels bij de rust - terwijl de ploeg echt niet goed staat - dat zag je al tegen Wetteren, maar soit, ook op dit forum leek dat precies een superwedstrijd te zijn... Vandaag zag je duidelijk dat je met die veldbezetting in de problemen komt - Filipovic loopt meer centraal dan op zijn flank en brengt daar niks bij, De Groote kreeg een man op zich en heeft geen leer geraakt, Couly was niet in zijn normale doen en om zelf vertrouwen op te doen, kruipt hij naar binnen. Gevolg: naast Glorieux, de enige speler van Woluwe die kan voetballen Spinelli altijd man tegen man tegen De Schutter. In de eerste helft had die dat zelf nog ni door maar in de tweede helft wel.

Rust deed Woluwe meer goed dan de onze, want ze bleven bij ons op hetzelfde troosteloze niveau doorballen. Meteen opgeschrikt ook toen een speler van Woluwe zijn voorzet miste maar de bal wel boven De Veirman op de lat knalde... Iedereen wakker denk je dan, maar goe mis... Blijven aanmodderen.

Na een klein kwartier in de tweede helft, een eerste keer Aalst - Lord die vanop links naar binnen snijdt, en tussenstation vindt en alleen voor de keeper - derde keer goede keer en door de benen van de doelman binnen en 0-1. Twee minuten later weer een solo van Lord, net voor hij de bijna zeker 0-2 kan maken, komt er nog een verdediger terug die de bal in hoekschop zet. Die hoekschop (bij Woluwe steeds verdedigd met 11 man in de eigen zestien) is heerlijk getrapt en De Schutter mist op een haar na de bal voor de 0-2.

Daarna, al Woluwe wat de klok sloeg - alle ballen bij ons werden doelloos naar voor getrapt, geen passes meer, knullige balverliezen, domme fouten ook. Akkoord, de arbiter begon na een twintigtal minuten serieus partijdig te fluiten - elk duel was een fout tegen Aalst, maar dan nog - in de eerste helft had Woluwe bijna nooit de bal - nu gaven we hem continue af en deden we absoluut niks meer.

Woluwe kwam gevaarlijker opzetten zonder echte kansen, maar je zag bijvoorbeeld een Glorieux wel groeien in de match en vooral altijd fouten uitlokken, we (en de scheids) liepen er keer op keer met open ogen in, ook al waren het de helft van de tijd pure schwalbes. De Veirman speelde echter goed mee vandaag en was telkens bij de pinken. Had ook een supersave in huis op een lage schuiver van Glorieux. Dillen, die alweer uitblonk in de grijze muis spelen, bracht dan Delie in voor Boto, maar dat was enkel om te werken en te storen - speelde met veel inzet, maar is denk ik nooit in de zestien kunnen geraken omdat wij op eigen veld onze bal keer op keer kwijtspeelden. Na een hard duel kreeg De Schutter zijn eerste geel. Een ronduit zwemmende Couly wordt vervangen door Podevijn die veel te lang op de bank moest blijven toezien hoe ze over onze rechterkant keer op keer erdoor kwamen. Ook links was het behelpen met een Filipovic en een Van Dender die niet bij de zaak waren vandaag. Gelukkig zat het centraal achterin wel goed en Van Damme kon nog altijd genoeg storen en bikkelen om groot onheil te voorkomen.

Tot 5 minuten voor tijd: na een zeer licht toegekende vrije schop - links buiten de zestien - valt een schijnbaar onschuldige trap op een meter hoogte gewoon in het rechterzijnet binnen. Totale verstomming en weer maar eens 2 punten weggegooid tegen een enorm zwakke ploeg - dient gezegd: de invallers van die mannen konden beter voetballen dan hun basisspelers, dat was duidelijk. Kort na de 1-1 pakt De Schutter zijn tweede gele kaart en dan was het nog oppassen voor de 2-1.

Buiten die 5 minuten net na de goal, weer een Eendracht-onwaardig team gezien en de manco's van ons team werden weer eens duidelijk blootgelegd.

Na het laatste fluitsignaal nog wat gebikkel tussen de spelers van beide ploegen en grote ontgoocheling OPNIEUW van het massaal gesteunde Aalst.

Als we met die mentaliteit en zonder vuur op het veld gaan blijven komen, gaat er niks veranderen. En voor de geïnteresseerden - Franck kwam niet van de bank af vandaag. Ik hoop dat we in de match tegen FCN niet gaan moeten vaststellen dat we de verkeerde keuze hebben gemaakt voor onze aanvallende middenvelder-positie in te vullen... want de "man van de wedstrijd" tegen Wetteren heb ik vandaag niet gezien...

En laat de kritiek op mijn post nu maar komen...Vorige week werd er verdorie veel verdoezeld door de 3 punten en de inbreng van Jens in de tweede helft als echte rechtermiddenvelder - vandaag werden we bijna opnieuw gered door de puntenwinst, maar nu greep de trainer niet in. Gevolg: voetballend hebben we geen stap vooruit gezet tov de heenronde en ook al scoort Lord, al dat werken centraal vooraan en dat overal moeten lopen zorgt er wel voor dat hij na 70 minuten stikkapot zit en er buiten hem nog steeds niemand in staat is om iets creatiefs te doen...

Zwaar ontgoocheld en weer de voetjes op de grond, slechte scheids of niet...


25 Jan 2009, 19:14
Miniem

Lid geworden op: 01 Jul 2008, 21:45
Berichten: 36
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
aan allen die Franck weggeroepen hebben vandaag had hij ons vandaag toch wel wat kunnen helpen door de bal in de ploeg te houden,maar ja door 90 minuten op de bank te moeten blijven was het niet mogelijk.
En nog één zaak hij kreeg steeds het verwijt dat hij steeds naar achter of lateraal speelde maar volgens wat ik nu al gezien heb,met hem op de bank is het nog steeds hetzelfde dus het zal niet aan hem liggen.Het probleem is nog altijd scoren en nog steeds bij de minste tegen kans een doelpunt tegen.


25 Jan 2009, 19:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Ik kan de post van DT prima volgen!

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


25 Jan 2009, 19:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Couli, De Groote en Van Damme zijn 3 centrale middenvelders.
Waarom Jens ne zuivere rechterflankspeler niet start is mij een raadsel.
Dan maar alles zetten op die derde periodentitel die begint op zottegem als ik me niet vergis.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


25 Jan 2009, 19:27
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Pai schreef:
Afbeelding

Zoek de fout, het nieuwe één spel op teletekst pagina 544.

naast de 4-1 ook het feit dawe geen 24 punten hebben en op de 8ste plaats staan
maarja da komt natuurlijk door die 4-1

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


25 Jan 2009, 19:33
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
de langen schreef:
Couli, De Groote en Van Damme zijn 3 centrale middenvelders.
Waarom Jens ne zuivere rechterflankspeler niet start is mij een raadsel.
Dan maar alles zetten op die derde periodentitel die begint op zottegem als ik me niet vergis.


Met dezen trainer zijn veldbezettingen??? In geen honderd jaar man - 1 groot probleem: hij durft geen keuzes maken en durft niemand van het veld halen met naam, ook al modderen ze maar wat aan. Wat mij vooral stoorde: het geklungel bij onze eigen inworpen - elke inworp gooiden we gewoon weg en het erge was hé dat we gokten op van die stoten - bal tegen de tegenstander spelen en zo buiten... Gevolg: inworp en de bal weer kwijt. De passing van de laatste twintig minuten was niveau FC De Kampioenen hé zeg.

Mannen van de match: Van Damme - degelijk zonder meer en was zelfs de beste passeur vandaag. Lord om aanvallend gewoon alles te blijven doen, ten koste van vooral zichzelf. En daarnaast Seminck, Dessaer, De Veirman en Boto omdat ze hun taak deden - Boto zat in de eerste helft telkens met goede bewegingen, hakjes, in een tijd tikjes goed in de match, maar die gast komt nooit in de zestien omdat hij veel te veel moet werken. Hoeveel ballen zijn er in de zestien geraakt zonder dat Lord of Boto het zelf deden door zelf een actie te maken van een eind buiten de zestien??? Geen enkele...

En was dat niet het probleem van de heenronde ook?


25 Jan 2009, 19:38
Scholier

Lid geworden op: 14 Sep 2008, 12:36
Berichten: 134
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Jongens toch... maanden geleden schreef ik reeds dat Dillen het niet beter zou doen, en toen werd dit weggelachen!
Ben er zeker van dat we met Limpens hetzelfde aantal punten zouden tellen op dit moment.
Het lag heus niet aan de trainer.
We moeten realistisch zijn... ok... vorige week was goed, maar vandaag (alweer) een ondermaatse prestatie.
Het wordt,zo vrees ik, een kleurloos seizoen...of er zal veeeeeel moeten veranderen tegen het begin van de derde periode!!! Ik vind het wel voorbarig nu reeds negatieve uitlatingen te doen over Degroote en Filipovic..
Vorige week hadden zij toch een duidelijk aandeel in de overwinning.


25 Jan 2009, 19:42
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Tuurlijk, al dat gezever over we kunnen geen goal maken of het ligt aan de spitsen is belachelijk. We creeeren nog wat kansen omdat we met Lord een superspeler in huis hebben. Hij zou is twee matchen geschorst moeten zijn en 't zou nog duidelijker worden. Boto speelde goed, maar zoals gezegd trekt de veldbezetting op geen kloten

Hij speelt dus een 4-3-1-2. Laat ze nu toch gewoon is met een simpele 4-4-2 spelen. Met twee deftige flanken (Filipovic/Lord en Podevijn). Een stofzuiger (Van Damme of Coulibaly) en een Aanvallende middenvelder (Degroote).

Het zal vééél beter draaien. Ze hebben trouwens het laatste jaar veel uitgebrobeerd, maar nog niet een simpele 4-4-2 MET flanken !

En waar heeft het bestuur in godsnaam die Dillen gehaald ? En op basis van wat ? Zowat gans de tribune ziet dat de tactiek op geen kloten trekt, behalve het bestuur blijkbaar (en Dillen zelf).


25 Jan 2009, 19:43
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Zoveel moet er niet veranderen hoor. Zet daar een jeugdtrainer van op de zandberg en hij zal het nog beter zien als Dillen.

Coulibaly was vandaag zwak maar Dillen zet hem dan ook op rechts. Filipovic en Degroote waren ook niet goed maar die vond ik vorige week zeker sterk. Vergelijk onze kern nu is met alle andere ploegen in derde. Wetteren wint vandaag weer zwaar maar hebben die dan zo'n goede spelers misschien ?

Misschien willen die "privé-sponsors" voor Troch hun geld in een trainer steken. Laat een Dirk Geeraerd of JP Vandevelde deze kern hebben en we spelen voor de titel.


25 Jan 2009, 19:46
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
'n onderwoizer schreef:
Ik vind het wel voorbarig nu reeds negatieve uitlatingen te doen over Degroote en Filipovic..
Vorige week hadden zij toch een duidelijk aandeel in de overwinning.


En dus vorige week ook weer veel te veel opgehemeld - dit zijn allemaal reacties na de match - als het goed was, mag het gezegd worden, vandaag was het slecht, voilà. Of dat nu een Filipovic is of een De Veirman, ik geef aan wat ik van de match vond. En wat Filipovic betreft: met al zijn ervaring moet hij ook zijn mond leren houden - twee matchen, tweemaal geel - dat is een Vandenbrande gemiddelde hé...


25 Jan 2009, 19:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 115 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst