WS Woluwe - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 WS Woluwe - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Twan schreef:
de clerus schreef:
Het is gewoon gene goeien trainer. Heeft nog nix, noppes bewezen maar krijgt enorm veel krediet. Achja, cengskes op mss :wadde:


Een trainers wissel in deze fase van het seizoen gaat ons ook niet veel meer opbrengen ze denk ik.
We zullen spijtig genoeg met deze trainer het seizoen moeten uitdoen ...


Dat iedereen dan is stopt met over titels, derde periode's of eindrondes te praten. Met zo'n trainer haal je dat nooit. En stel dat je het haalt, het zal plezant worden in tweede klasse met Dillen op de bank ... :-)


27 Jan 2009, 20:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Sorry maar Dillen kan dit niveau niet aan, verschil tussen Londerzeel en Aalst is veel te groot.
Er waren op dat moment een heel pak betere trainers werkloos en toch kiezen voor een trainer die nog niks heeft bewezen, zelfs niet in Londerzeel.

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


27 Jan 2009, 21:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
wij hebben dit seizoen twee heel goeie trainers gezien... :crazy:

_________________
Afbeelding


27 Jan 2009, 22:38
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Dillen heeft gewoon geen voetbalinzicht.
Dan is het nog beter dat je een jeugdtrainer in zen plek zet die de spelers op hun juiste positie zet en die weet wanneer en welke wissels hij moet doen.

_________________
Iendracht till i die!!


27 Jan 2009, 22:58
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
De Veirman heeft goed gekeept. AL stel ik me wel vragen dat ge een vrije trap vanop die positie kunt binnenkrullen. VOlgens mij stond de muur niet goed opgesteld. Maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat hij wel een wat knappe saves heeft gedaan.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


28 Jan 2009, 9:07
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
De Veirman heeft goed gekeept. AL stel ik me wel vragen dat ge een vrije trap vanop die positie kunt binnenkrullen. VOlgens mij stond de muur niet goed opgesteld. Maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat hij wel een wat knappe saves heeft gedaan.

Ik ga daar volledig mee akkoord. (y)

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


28 Jan 2009, 13:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
De Veirman heeft goed gekeept. AL stel ik me wel vragen dat ge een vrije trap vanop die positie kunt binnenkrullen. VOlgens mij stond de muur niet goed opgesteld. Maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat hij wel een wat knappe saves heeft gedaan.


Ik heb de goal gefilmd en zal dat deze avond op Youtube zetten en heb de indruk dat de bal door iemand van Woluwe in de goal wordt gewerkt laag tegen de grond . Wait and see tonight :D

_________________
Century game 22 juni 2019


28 Jan 2009, 13:27
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50
Berichten: 168
Leeftijd: 33
Locatie: roeizendreef
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
ik zou graag eens zien dat de spelers op hun positie spelen waar ze horen te spelen,en vooral eens een paar weken dat zelfde team op het veld zien staan,dat de jongens op elkaar ingespeeld raken,natuurlijk met een 4-4-2 opstelling :EA:


28 Jan 2009, 16:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Twan schreef:
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/Article/Detail.aspx?articleID=9025LB2Q&PostCode=9300

Interview met Jelle Delie na de match.


Hij heeft wel ballen onze nieuwe spits: zit een week bij de kern en geeft meteen aan: Lord is een typische flankspeler...

Nu de trainer daar nog van overtuigen, hem laten inzien dat Filipovic ook niet half hangend centraal op het middenveld moet opereren en Coulibaly geen rechtermiddenvelder is...

Maar ja, dan zullen er keuzes gemaakt moeten worden en zou als klap op de vuurpijl plots wel eens de beste ploeg aan de aftrap kunnen staan... En dat laatste in dezelfde zin als onze trainer - dromen zeker...

Ter info: In een interview in het Nieuwsblad van maandag sloeg Chapelle, de trainer van Woluwe, de nagel op de kop - "ontgoocheld in Aalst, dat met het aanwezige talent altijd mee moeten strijden in de top 3 - ze hebben onze ploeg nooit in de verlegenheid kunnen brengen en er lijken enkele individuen ipv een ploeg op het veld te staan".

Er wordt hoger aangegeven dat de elf basisspelers van Woluwe kamerplanten waren, wat ook klopte, maar is het dan gewoon niet triestig dat wij daar punten tegen laten liggen??? Weer eens geef je een voorsprong uit handen tegen een tegenstander van een bedroevend niveau...

Dat al die spelers eens zwijgen over die derde periode, want we maken ons stilaan wel belachelijk door dat te blijven herhalen en keer op keer punten laten te liggen... Ter info, onze laatste "reeks" van opeenvolgende overwinningen dateert van 9 november (2 stuks tegen de twee laatste van het klassement) en je hebt zelfs thuis al tien punten weggesmeten... Punten die je in principe buitenshuis zou moeten terugwinnen met een ploeg wiens laatste uitoverwinning dateert van 28 september...

Dat de ploeg op het veld eens een paar goede wedstrijden afwerkt, dat ze weer voetbal gaan spelen (en dan bedoel ik iedereen ipv alleen Lord - ik snap nog altijd niet dat die nog niet is weggehaald door een eersteklasser) en dat ze, in stilte, die derde periode ambieëren...


28 Jan 2009, 19:20
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Die goal was vooral heel knap gedaan van die speler van Woluwe. De ideale vrije trap : iets dat zowel een voorzet als een schot is. Niet uitgesproken één van de twee. Voor een doelman zijn dit verschrikkelijk moeilijke ballen om te stoppen.


28 Jan 2009, 19:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
DT , ik geef je volledig gelijk. Dat ze nu toch eens de realiteit inzien , zeg. Oké, zuiver op basis van techniek is de titel al binnen maar dat is maar 1 aspect ,hé !!! Wie zich tegen zo een beperkte ploeg weertrekt; is dat een ploeg die nog voor periodetitel kan of mag gaan??
En het is waar dat de arbiter alle overtredingen, soms heel lichte floot en daar steekt trainer dillen zich met de rest achter weg. Ik hoop dat die bullshit ook eens stopt ! Die twee gekregen penalties in begin van seizoen al vergeten??? En ook...... had de ploeg niet als bange wezels teruggekropen,dan waren de zogenaamde lichte overtredingen op hun helft gefloten en niet op de onze.....
Wie ambities uitstraalt moet dit laten zien !! en moet dominant voetballen !! Maar neen, delie wordt op veld gebracht met defensieve opdracht.
Wel mijnheer dillen en co, uw defensieve opdracht heeft geloond !! Een blinden kon zien dat de tegengoal ging komen, alleen afwachten na welke minuut en zoveel seconden.
Buiten onze " untouchable " keeper is het zondag weer uitkijken naar de opstelling en vooral hoe deze gaat ingevuld staan op het veld. Gaat filipovic terug haast zijn lijn niet mogen overgaan? Hopelijk gaan ze eindelijk nekeer inizien dat we de nul nooit kunnen houden. En als ze toch ambities hebben en inderdaad technisch beter zijn , ze eens beslissen van een hoge balcirculatie door te voeren met een compacte veldbezetting !!!


28 Jan 2009, 20:29
Miniem

Lid geworden op: 01 Jul 2008, 21:45
Berichten: 36
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Om een betere balcirculatie te bekomen zal onze nieuwe spelverdeler wel wat meer de bal moeten opeisen in plaats van te wachten tot de bal eens bij hem komt.Want ook al verdedigd hij goed, de bal afpakken is op zo'n momenten niet genoeg, je moet hem ook in de ploeg houden zodat de tegenstander zijn aanvallend spel niet als een storm kan ontwikkelen waar we weerom eens aan ten onder zijn gegaan.Eens je dit kan zal je met één doelpunt te maken ook de wedstrijd winnen.


28 Jan 2009, 20:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
witzwet schreef:
De Veirman heeft goed gekeept. AL stel ik me wel vragen dat ge een vrije trap vanop die positie kunt binnenkrullen. VOlgens mij stond de muur niet goed opgesteld. Maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat hij wel een wat knappe saves heeft gedaan.


Ik heb de goal gefilmd en zal dat deze avond op Youtube zetten en heb de indruk dat de bal door iemand van Woluwe in de goal wordt gewerkt laag tegen de grond . Wait and see tonight :D


Hier zijn de beelden wie geeft de juiste uitleg ? :wadde:

http://www.youtube.com/watch?v=jj-v0E4U0ts

_________________
Century game 22 juni 2019


28 Jan 2009, 22:35
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Onderkroiper schreef:
witzwet schreef:
De Veirman heeft goed gekeept. AL stel ik me wel vragen dat ge een vrije trap vanop die positie kunt binnenkrullen. VOlgens mij stond de muur niet goed opgesteld. Maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat hij wel een wat knappe saves heeft gedaan.


Ik heb de goal gefilmd en zal dat deze avond op Youtube zetten en heb de indruk dat de bal door iemand van Woluwe in de goal wordt gewerkt laag tegen de grond . Wait and see tonight :D


Hier zijn de beelden wie geeft de juiste uitleg ? :wadde:

http://www.youtube.com/watch?v=jj-v0E4U0ts


Volgens mij is het duidelijk dat die bal er nooit in mag!!!

_________________
Iendracht till i die!!


28 Jan 2009, 22:39
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
josken schreef:
Onderkroiper schreef:
Onderkroiper schreef:

Ik heb de goal gefilmd en zal dat deze avond op Youtube zetten en heb de indruk dat de bal door iemand van Woluwe in de goal wordt gewerkt laag tegen de grond . Wait and see tonight :D


Hier zijn de beelden wie geeft de juiste uitleg ? :wadde:

http://www.youtube.com/watch?v=jj-v0E4U0ts


Volgens mij is het duidelijk dat die bal er nooit in mag!!!


het lijkt erop dat die zwarte de bal nog raakt, al juicht hij nie echt...
moeilijk te zeggen.
als da nie het geval is staat er ééntje te slapen in zijn muit :zzz:

_________________
iendracht!


28 Jan 2009, 22:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst