WS Woluwe - Eendracht Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12
 WS Woluwe - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Ruim verslag van de wedstrijd via deze link

http://www.tvbrussel.be/themas/sport

_________________
Broer van ja


29 Jan 2009, 0:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Stef DV schreef:
Ruim verslag van de wedstrijd via deze link

http://www.tvbrussel.be/themas/sport


Iedereen tevreden naar huis zeggen ze :wadde:

_________________
Century game 22 juni 2019


29 Jan 2009, 1:29
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Stef DV schreef:
Ruim verslag van de wedstrijd via deze link

http://www.tvbrussel.be/themas/sport


Iedereen tevreden naar huis zeggen ze :wadde:


't was precies een goeie wedstrijd volgens die mannen...

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


29 Jan 2009, 13:47
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Goeie match ? Nja, voor zo een goeie voetballers die aalst bezit was het een matige match !! Gisteren mechelen gezien ? Ongetwijfeld een veel beperktere ploeg, maar wat doet een goeie organistatie , een heel goed sluitstuk die punten wint....; en last but not least effectiviteit in the box....
Nogmaals, het wordt tijd dat ze hun loze ambitiepraat opbergen ofwel kleur bekennen door de juiste pionnen(sportief en niet extra-sportief) op het veld te zetten , door die pionnen ook op hun beste positie te laten spelen en door de pionnetjes opdrachten mee te geven die bij hun ambitie (??) past !! en dat laatste betekent dominant voetballen.
Toppers in eerste krijgen soms ook op hun bek omdat ze hoog en dominant spelen en op counter worden gepakt maar ik heb nog geen enkele topper weten wegkruipen. Als wij dus die ambitie hebben , wel dat ze dan de pionnen geen zelfbehoud van minuut 1 aan hun broek kleven. En wie daar voor verantwoordelijk is , dillen of bestuur of dillen en/of bestuur is zelfs niet belangrijk. Het is de intentie die telt.
Met de kwaliteit die op het veld stond moesten we ze gewoon wegvegen. Het is mijn vaste overtuiging dat drie vierden van wat zondag op het plein stond qua individuele kwaliteit zeker in tweede meekan.


29 Jan 2009, 20:52
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2566
Leeftijd: 42
Bericht Re: WS Woluwe - Eendracht Aalst
Ik heb hier nog niet gereageerd na de match van verleden week, dus gaak het nu maar doen. Aan de rust moede altijd voorstaan gezien de 2 kansen van Lord, eentje daarvan moet toch binnen vind ik. Voor de rest een flauwe eerste helft waarin ook Woluwe maar 1 kansje kreeg. Direct na de rust komen we goed weg met die mislukte voorzet die op de lat valt. We komen dan toch voor via Lord (zowat de enige goeie actie de tweede helft) maar nadien kruipen we dan massaal terug. Als ge er dan de scheids bijneemt die zowat elk duel met een fout in ons nadeel bestraft, dan gaat er 1 van de zoveel vrije trappen nog in ook. Al voelde je het wel aankomen da er een tegengoal in de lucht hing.
Voor de rest vind ik het totaal verkeerd da Couli op rechts geposteerd wordt terwijl ge Jens op de bank hebt zitten want we speelden zonder rechterflank. En aanvallend zit Lord er toch altijd tussen als er gevaar is, jammer dat het toch geen echte afwerker is ook. Boto en Van Damme vond ik ook goe.
Jammer da we in het slot nog 2 belangrijke punten verspelen.
Nu volgen volgens mij 2 belangrijke weken tegen Zaventem en Oudenaarde. nadien zullen we denk ik weten waar we echt staan. Al moet de fel begeerde derde periode dan nog beginnen natuurlijk.


31 Jan 2009, 7:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst