Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Inderdaad. Doen alsof er niets aan de hand is helpt uw club ook niet vooruit. Want als we nog enkele seizoenen zo'n voetbal gaan spelen in derde zal het héél triestig worden... Ik hoop echt dat ze hun gaan herpakken deze zomer. Want het is echt zonde dat ge in zo'n zwakke reeks zo slecht presteert. Met de ploeg en trainer uit vierde zie ik ons echt waar kampioen spelen dit jaar. Individueel hebben we wat betere spelers dan toen, maar toen zat het wel goed ineen, werd een ploeg opgesteld (en niet een samenraapsel van namen), werd mooi voetbal gespeeld,...


07 Feb 2009, 16:51
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Jeroen schreef:
Inderdaad. Doen alsof er niets aan de hand is helpt uw club ook niet vooruit. Want als we nog enkele seizoenen zo'n voetbal gaan spelen in derde zal het héél triestig worden... Ik hoop echt dat ze hun gaan herpakken deze zomer. Want het is echt zonde dat ge in zo'n zwakke reeks zo slecht presteert. Met de ploeg en trainer uit vierde zie ik ons echt waar kampioen spelen dit jaar. Individueel hebben we wat betere spelers dan toen, maar toen zat het wel goed ineen, werd een ploeg opgesteld (en niet een samenraapsel van namen), werd mooi voetbal gespeeld,...


van de ploeg die toen kampioen speelde, is nu enkel nog seminck nog over, en podevijn. Al speelde die toen nog nie te vaak.

dus structureel gezien, op sportief vlak dan, is er iets grondig mis gegaan me dunkt!


07 Feb 2009, 17:10
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Eerst en vooral, even aangeven dat ik zeker geen aanstoot neem aan de reactie van Mariner en anderen hoor... ik vind dat knap die onvoorwaardelijke steun. Alleen vind ik persoonlijk dat we daarin ook niet te ver mogen gaan want anders lijken we iedereen die het niet zo goed voor heeft met onze club een vrijgeleide te geven om met onze kloten te rammelen-> wij zijn niet degenen met de grote woorden, de grote ambities en degenen die dus ook de grote verwachtingen creëren hé... Je kan eens een slechte match spelen en dan zal ik er de week erna ook weer staan...maar dit seizoen is echt niet meer normaal toch?? Is het verkeerd van mij om eens gewoon voetbal te verlangen, maar een stomme 90 minuten of een goeie zeventig zoals tegen Peruwelz... Dat en de eerste helft tegen Boussu (de replay) was het enige moment dit seizoen dat ik voelde dat er tenminste een ploeg op het veld stond. En dat is wat me stoort - die Eendracht in onze naam hé, mis ik compleet dit jaar...

En ja, dat van dat echt of ni echt supporter zijn, is een discussie die altijd wel opduikt hier als het slecht gaat... Maar wel dit: van iemand die zich pas voor het eerst een abonnement aanschafte toen de ploeg van eerste naar derde zakte, kan je moeilijk zeggen dat het voor het grote succes was hé...

Het enige wat ik wou aangeven, is het feit dat ik het heeeel moeilijk kan verkroppen dat iemand, onze meester tacticus, er voor kan zorgen dat een club die de laatste twee en een half jaar uit een diep dal aan het kruipen was, op minder dan een halfjaar gans den boel heeft kunnen verkloten en dat hij dan nog het vertrouwen blijft krijgen terwijl hij de ene blunder na de andere begaat, kan er bij mij echt niet in. We hebben hier met Staelens, Merckx, De Schrijver, Bodart de laatste jaren kemels over de vloer gekregen, maar die turnleraar van vandaag, slaat echt alles. En dat steekt ja omdat hij onze club gewoon te schande maakt en als een volslagen idioot dan nog het woord durft te nemen voor de camera ook. Die figuur en die alleen was de enige reden om mijn twijfel over een nieuw abonnement te uiten... Ik zal de spelers nooit openlijk afvallen, de club al helemaal niet, maar ook van die partijen verwacht ik wel stilaan een reactie...

Ik zal de club altijd blijven steunen en zal er zoals alle matchen, uit en thuis sinds Racing Mechelen-Aalst met die magistrale gelijkmaker van Van Rumst van een paar jaar terug, ook morgen weer staan in dat trekgat van Oudenaarde.

En nog dit: eerder deze week de DVD vanop St-Truiden aangeschaft via OPC online hier - dinsdag betaald, donderdag in de bus: chapeau... Heb ondertussen de match al zeven keer terug bekeken en nog altijd kippevel...niet alleen over de sfeer, de uitslag, maar vooral over de beleving, de passing, het voetbalconcept, het voetbalidee...directe passing, altijd naar voor, iedereen die precies wist wat de ander deed... Of ik het me aantrek??? Weet dit: het doet godverdomme pijn aan het hartje als je dan ziet dat spelers met op papier veel meer kwaliteit/talent in onze kern van vandaag al sinds de voorbereiding zo doelloos lopen aan te modderen... En in de kranten voor een match komt het allemaal wel in orde zenne, zoals Degroote weer vandaag (Woluwe-Zaventem verrastte ons vorige week, we hadden hun sterkte niet verwacht - doe godverdomme scouting hé zeg)... nu nog op het veld en we zijn er...


08 Feb 2009, 2:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst