Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Ik vond juist wel dat ze er enorm voor gestreden hebben. En ik vond Podevyn goed spelen.
En met één uitroeptreken of vraagteken maak je dikwijls ook al je standpunt duidelijk. Met die verschillende uitroeptekens na elkaar lijkt het wel alsof jij alles post in een vlaag van pure woede.


02 Feb 2009, 19:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Nee, Stijn, hij probeert elke keer opnieuw een paar mensen te overtuigen van zijn belachelijke complottheorieën. Als dat na 5 keer herhalen nog niet lukt (denk aan zijn De Veirman-vete), dan komen de uitroeptekens er ineens sneller uit.

Persies ne mislukte politieker die toch stemmen probeert te ronselen door het luidst te roepen.


02 Feb 2009, 19:29
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
De Jean schreef:
Nee, Stijn, hij probeert elke keer opnieuw een paar mensen te overtuigen van zijn belachelijke complottheorieën. Als dat na 5 keer herhalen nog niet lukt (denk aan zijn De Veirman-vete), dan komen de uitroeptekens er ineens sneller uit.

Persies ne mislukte politieker die toch stemmen probeert te ronselen door het luidst te roepen.


Dat is nog dichter bij de waarheid :-)


02 Feb 2009, 19:39
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Men spreekt hier soms van de derde periode !!!!
Als we de volgende twee wedstrijden durven gelijkspelen dan zullen we op de 16° plaats staan en eindigen
in het tweede periodekampioenschap. Om die ploeg om te toveren tot een kampioenenploeg is er wel het
een en het ander nodig.
Wie zong dat weer : "Als ik kon toveren".
En dat Dillen geen tovenaar is, weten we al. .


02 Feb 2009, 20:02
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Herman Van Veen zong dat............. :D

triestige match
triestig seizoen

.......... korter en juister kan ik het niet samenvatten


02 Feb 2009, 20:14
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
nu kan ik begrijpen dat de ontgoocheling bij velen stilaan begint te wegen... maar nu gaan we toch niet dramatiseren op basis van gisteren he... ik blijf bij mijn idee, buiten dat er geen lijn in zat (dat gaat niet veranderen zolang diejen dillen hier is) en een fletse prestatie van van dender (die als linksback op rechts moest gaan spelen) was het toch niet zo dramatisch he, gisteren

ik heb me 'r al lang bij neergelegd dat we onze ambities fors moeten bijstellen, en ik tracht vooral nu te focussen op het goede... er is goed ingekocht, en met het oog op volgend seizoen zijn een antal spelers og ewa rijper geworden... als je ziet hoe seminck is ontbolsterd, en ge weet dat ge ne ken van damme en ne jens podevijn en ne steurs hebt lopen... dan kunde u beter aan dat soort zaken optrekken.

ik acht de kans zowiezo klein dat dillen hier noste jaar nog zal zijn, want dat gaat een pak abonnees kosten, ik denk dat de ridder dat goed beseft. dus als we ons toeleggen op de matchen zelf, en trachten van elke match het beste te maken, dan denk ik dat we dat half seizoen wel zullen doorkomen zonder blijvende hersenletsels , en klopt, waarschijnlijk zonder eindronde.. maar dat gaan we nog wel tegenkomen zeker....


02 Feb 2009, 20:34
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Belachelijke complot theorieen? Komaan,man, wordt toch eens wakker en bekijk het nekeer van realistische kant ! Vond je het gisteren super? Wel, laat dan je roze bril opstaan,hé. Ik vond het heel goed tegen wetteren, verleden week een uur goed tot ze zich onnodig weertrokken en gisteren was de prestatie te flets en zag je dat het geloof niet echt aanwezig was om die driepunter uit brand te slepen , ook door trainer dillen die niet vroeger wisselde om nog iets te proberen.
En wat die de veirman vete betreft waar je over praat?? Wel,hé, gisteren was hij volgens zijn mogelijkheden oké, buiten het feit dat hij op een hoekschop alweer bleef staan maar dat hij hem dan gelukkig op hem kreeg heeft hij enkele goeie reddingen gedaan. Gisteren kon je hem dus niks verwijten, op bepaalde momenten heeft hij de ploeg behoedt voor een grotere achterstand.
Maargoed, sommigen hebben een prolbeem met de realiteit, ze hebben hun lievelingsspelerkens en kunnen der niks maar dan ook niks verkeerds van zien. Ik heb geen enkele lievelingsspeler, hooguit heb ik het moeilijk met bepaalde extra sportieve zaken als de beste niet speelt. En ja, ik zet de veirman vandaag bij de drie spelers van man van de match . En weet je waarom ? Omdat hij het vandaag waard was !!! Zo simpel is het, zie op een plein wat er te zien is en geef eerlijk je oordeel.


02 Feb 2009, 20:58
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
marc2 schreef:
Belachelijke complot theorieen? Komaan,man, wordt toch eens wakker en bekijk het nekeer van realistische kant ! Vond je het gisteren super? Wel, laat dan je roze bril opstaan,hé. Ik vond het heel goed tegen wetteren, verleden week een uur goed tot ze zich onnodig weertrokken en gisteren was de prestatie te flets en zag je dat het geloof niet echt aanwezig was om die driepunter uit brand te slepen , ook door trainer dillen die niet vroeger wisselde om nog iets te proberen.
En wat die de veirman vete betreft waar je over praat?? Wel,hé, gisteren was hij volgens zijn mogelijkheden oké, buiten het feit dat hij op een hoekschop alweer bleef staan maar dat hij hem dan gelukkig op hem kreeg heeft hij enkele goeie reddingen gedaan. Gisteren kon je hem dus niks verwijten, op bepaalde momenten heeft hij de ploeg behoedt voor een grotere achterstand.
Maargoed, sommigen hebben een prolbeem met de realiteit, ze hebben hun lievelingsspelerkens en kunnen der niks maar dan ook niks verkeerds van zien. Ik heb geen enkele lievelingsspeler, hooguit heb ik het moeilijk met bepaalde extra sportieve zaken als de beste niet speelt. En ja, ik zet de veirman vandaag bij de drie spelers van man van de match . En weet je waarom ? Omdat hij het vandaag waard was !!! Zo simpel is het, zie op een plein wat er te zien is en geef eerlijk je oordeel.


Ja en de groote is zijn punten waarschijnlijk ook waard :hmm:
Trouwens lievelingsspelerkes? Mijn favoriet is seminck, en als die iets fout doet, zal ik het even rap zeggen als dat bv.van dender iets fout doet.Dus voor mij telt dat van die lievelingsspelerkes al niet :D .


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 02 Feb 2009, 21:14, 2 keer totaal gewijzigd.



02 Feb 2009, 21:05
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
marc2 schreef:
Maargoed, sommigen hebben een prolbeem met de realiteit, ze hebben hun lievelingsspelerkens en kunnen der niks maar dan ook niks verkeerds van zien.


Alleszins liever een prolbeem dan een splaakgeblek :plat:

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


02 Feb 2009, 21:10
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
marc2 schreef:
Belachelijke complot theorieen? Komaan,man, wordt toch eens wakker en bekijk het nekeer van realistische kant ! Vond je het gisteren super? Wel, laat dan je roze bril opstaan,hé. Ik vond het heel goed tegen wetteren, verleden week een uur goed tot ze zich onnodig weertrokken en gisteren was de prestatie te flets en zag je dat het geloof niet echt aanwezig was om die driepunter uit brand te slepen , ook door trainer dillen die niet vroeger wisselde om nog iets te proberen.
En wat die de veirman vete betreft waar je over praat?? Wel,hé, gisteren was hij volgens zijn mogelijkheden oké, buiten het feit dat hij op een hoekschop alweer bleef staan maar dat hij hem dan gelukkig op hem kreeg heeft hij enkele goeie reddingen gedaan. Gisteren kon je hem dus niks verwijten, op bepaalde momenten heeft hij de ploeg behoedt voor een grotere achterstand.
Maargoed, sommigen hebben een prolbeem met de realiteit, ze hebben hun lievelingsspelerkens en kunnen der niks maar dan ook niks verkeerds van zien. Ik heb geen enkele lievelingsspeler, hooguit heb ik het moeilijk met bepaalde extra sportieve zaken als de beste niet speelt. En ja, ik zet de veirman vandaag bij de drie spelers van man van de match . En weet je waarom ? Omdat hij het vandaag waard was !!! Zo simpel is het, zie op een plein wat er te zien is en geef eerlijk je oordeel.


Maar drie uitroeptekens en twee vraagtekens na elkaar! Zijt ge ziek, marc?

Ik vraag mij trouwens af waarom gij ervan uitgaat dat ik het een goeie match vond. Ik heb mijn mening over de match hier nog niet gegeven, ik heb alleen gezegd dat ge onnozel aan't doen zijt.

Zeggen dat 'de spelersgroep er zelf niet meer in gelooft' dat is gewoon belachelijk. Dat den trainer een kamerplant is en dat hij ons niet naar tweede klasse gaat brengen, dat lijkt mij een correcte visie. Maar ik heb de match gezien, en ik vond dat de meerderheid van de spelers er toch volledig voor gingen en probeerden te winnen. De schrik zat er tegen 't einde wel in om niet op een counter te lopen, maar dat is zo bij elke ploeg zonder vertrouwen en zonder trainer.


edit: Ik was de uitroeptekens en vraagtekens vergeten!!!???!!1!


02 Feb 2009, 21:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Nja, ieder zijn mening natuurlijk. Ik zeg niet dat ze der niet voor gegaan zijn. Der was voldoende inzet maar dat extra tikkeltje meer dat er tegen wetteren wel was ontbrak gisteren. En zoals je weet, met een punt schiet je niks op, dus waarom dat verdedigen ?
Boto kon offensief zijn stempel nog bijdragen maar op amper 10 minuten kan je niks maken.Als je het niet probeert kun je niet weten of het lukt,hé.
De bezoekende trainer zag het allemaal gebeuren . Die durfde dus wel gokken ,hé en bracht onder andere stuckens in. Kortom: onze trainer zat in de thuismatch met schrik in broek, de bezoekende trainer trachtte voor drie punten te gaan met nog enkele offensieve kaarten te trekken.


02 Feb 2009, 21:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
marc2 schreef:
Nja, ieder zijn mening natuurlijk. Ik zeg niet dat ze der niet voor gegaan zijn. Der was voldoende inzet maar dat extra tikkeltje meer dat er tegen wetteren wel was ontbrak gisteren. En zoals je weet, met een punt schiet je niks op, dus waarom dat verdedigen ?
Boto kon offensief zijn stempel nog bijdragen maar op amper 10 minuten kan je niks maken.Als je het niet probeert kun je niet weten of het lukt,hé.
De bezoekende trainer zag het allemaal gebeuren . Die durfde dus wel gokken ,hé en bracht onder andere stuckens in. Kortom: onze trainer zat in de thuismatch met schrik in broek, de bezoekende trainer trachtte voor drie punten te gaan met nog enkele offensieve kaarten te trekken.



En dat extra tikkeltje meer kan er komen door vertrouwen, een passionele coach en een aantal wissels.

Ik denk dat we beide diep vanbinnen wel weten dat het niet echt aan de wil van de spelers lag gisteren.


02 Feb 2009, 21:52
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
marc2 schreef:
Nja, ieder zijn mening natuurlijk. Ik zeg niet dat ze der niet voor gegaan zijn. Der was voldoende inzet maar dat extra tikkeltje meer dat er tegen wetteren wel was ontbrak gisteren. En zoals je weet, met een punt schiet je niks op, dus waarom dat verdedigen ?
Boto kon offensief zijn stempel nog bijdragen maar op amper 10 minuten kan je niks maken.Als je het niet probeert kun je niet weten of het lukt,hé.
De bezoekende trainer zag het allemaal gebeuren . Die durfde dus wel gokken ,hé en bracht onder andere stuckens in. Kortom: onze trainer zat in de thuismatch met schrik in broek, de bezoekende trainer trachtte voor drie punten te gaan met nog enkele offensieve kaarten te trekken.

stempel drukken of steentje bijdragen...
ge kunt nog kiezen :-)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


02 Feb 2009, 22:11
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
pak dan "troeven uitspelen" :lol: :lol: :lol:
Het is toch juist geschreven? :-)
Neen, der ontbreekt een spatie tussen geschreven en het vraagteken, mijn grote excuses.... :-) :-)


02 Feb 2009, 23:09
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
3de periode mogen we ook vergeten denk ik
ik zie niet in hoe ze,met deze trainer, binnen 2 matchen ineens alles gaan beginnen winnen
als ik me niet vergis staan we in de 2de periode op...de laatste plaats :hmm:


02 Feb 2009, 23:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst