Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9
 Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58
Berichten: 535
Locatie: Aalst
Bericht Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Nu zondag tegen Woluwe Zaventem , de nummer 2 in de stand , dus niet onderschatten.

Zal Delie starten , of toch terug Boto ?
Zal Steurs starten , of begint hij deze keer op de bank ?
.....


29 Jan 2009, 13:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Xander schreef:
Nu zondag tegen Woluwe Zaventem , de nummer 2 in de stand , dus niet onderschatten.

Zal Delie starten , of toch terug Boto ?
Zal Steurs starten , of begint hij deze keer op de bank ?
.....



Come and see sunday :whistle: :D

De drie punten moeten thuis blijven dat is het belangrijkste nu !

_________________
Century game 22 juni 2019


29 Jan 2009, 13:47
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Onderkroiper schreef:
Xander schreef:
Nu zondag tegen Woluwe Zaventem , de nummer 2 in de stand , dus niet onderschatten.

Zal Delie starten , of toch terug Boto ?
Zal Steurs starten , of begint hij deze keer op de bank ?
.....



Come and see sunday :whistle: :D

De drie punten moeten thuis blijven dat is het belangrijkste nu !


Da's inderdaad het belangrijkste, eigenlijk niet echt van belang wie start, als iedereen maar op zijn beste plaats staat en we niet weer als angsthazen moeten achteruit kruipen maar er 90 minuten voluit voor gaan....

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


29 Jan 2009, 13:49
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
De voorbeschouwing staat online.


29 Jan 2009, 14:06
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Als iedereen op zijn plaats en zonder schrik kan starten, moeten wij met de huidige spelerskern elke ploeg uit de reeks de baas kunnen. Gewoon nu match per match proberen te winnen en het zweven (voorlopig) overlaten aan de supporters.

Het is nu ook aan de trainer om er voor te zorgen dat iedere speler zich goed in zijn vel voelt tijdens de wedstrijd. Blessures zijn er momenteel niet meer in die mate dat ze als excuus kunnen dienen.


29 Jan 2009, 14:19
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Prodialoog schreef:
het zweven (voorlopig) overlaten aan de supporters.


Veel zweven gaan de supporters ook niet doen hoor. Sterker nog, ik denk dat het merendeel van de supporters beseffen dat het erg zal moeten verbeteren en dus echt wel de voetjes op de grond hebben.

Voor volgende zondag, is niet de keuze Boto of Delie, maar wel beide in de ploeg... Ook al zijn het twee centrumspitsen, het zijn echt verschillende types - op basis van zijn invalbeurt lijkt Delie me een echte vechter te zijn (storen, constant in beweging) die ik graag als targetman zou zien - Boto zou in principe van die werkkracht kunnen profiteren.

We komen nog steeds veel te weinig in de zestien van de tegenstander, als je alvast twee spelers hebt die er tegen hangen, moet de tegenstander er mannen voor opofferen om ze te dekken - doordat Boto, Lord en later Delie zondag zelfs op eigen helft stonden na de 0-1 nodigde je de tegenstander uit om te komen...

Met twee echte spitsen, kan je Lord dan eindelijk weer op zijn flank laten spelen, zo scoorde hij trouwens op een half seizoen tien goals vorig jaar - ook zondag kwam zijn doelpunt op die manier tot stand. Dan rest er enkel nog de knoop Filipovic of Van Dender op de linksback voor de linkerkant. Misschien heeft Van Dender puur verdedigend dan iets meer voordeel.

Als Tomas Spotbeen niet fit geraakt, zie ik Van Damme op de rechtsback belanden - dan kan je centraal op het middenveld met Coulibaly en De Groote spelen. Op rechts kan je dan Podevijn of Niels Spotbeen posteren.

Alleen zal dat een veel te aanvallend concept zijn voor onze angsthaas - waarschijnlijk gaan we voor de schorsing van De Schutter op te vangen weer het totale elftal door elkaar geschud zien...


29 Jan 2009, 17:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Dillen en nu een goeie opstelling aub !!!!

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


29 Jan 2009, 18:13
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Mss deze?

De Veirman
Van Damme-Seminck-Dessaer-Van Dender
Podevijn-Degroote-Steurs-Filippovic
Delie-Lord

bank: Franck-Boto-Couli-Van Steenberg

Ik vind dat we tegen Woluwe de werkkracht en enthousiasme van een Steurs hebben gemist.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


29 Jan 2009, 20:27
Miniem

Lid geworden op: 01 Jul 2008, 21:45
Berichten: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Ja DT volledig akkoord met je reactie bij man vd match.De Groote word als wonder voorgesteld maar ik vind dat hij de bal te weinig komt opeisen,natuurlijk beperk je ook zo het aantal slechte passen.Iets wat velen alleen maar telden bij Franck,en blijkbaar word hij daarvoor nu al twee wedstrijden bedankt door eens 10 minuten te spelen en dan 60 minuten op de bank en 30 opwarmen waarna hij toch nog ons kwam groeten.Alhoewel hij thuis getrakteerd werd op boegeroep bij het betreden van het veld.


29 Jan 2009, 23:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Aangezien Van Damme het veel beter doet in het midden dan op back rechts zou ik voor een andere opstelling kiezen :
Doel : De Veirman
Verdediging : Couli, Dessaer, Seminck, ,Van Dender
Midden : Podevijn, Van Damme, De Groote, Filipovic
Aanval : Delie, Lord.
Bank : Van Steenberge, Steurs, Boto, Franck.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


30 Jan 2009, 1:35
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
de langen schreef:
Aangezien Van Damme het veel beter doet in het midden dan op back rechts zou ik voor een andere opstelling kiezen :
Doel : De Veirman
Verdediging : Couli, Dessaer, Seminck, ,Van Dender
Midden : Podevijn, Van Damme, De Groote, Filipovic
Aanval : Delie, Lord.
Bank : Van Steenberge, Steurs, Boto, Franck.


Akkoord dat Van Damme het beter doet op het middenveld, maar als er al geschoven moet worden, dan liever Van Damme naar de rechtsback dan Coulibaly want dan spelen we beter met 10... Hij komt al totaal niet in de match als hij midden rechts moet spelen, dus wat zou dat geven als hij nu ook nog eens de back moet invullen. En het blijft stroef verlopen met al die "hangers" - Lord hangend tussen spits en linkerflank, Filipovic hangend tussen linkerflank en centraal middenveld, Couly hangend tussen rechtermiddenveld en centraal middenveld, De Groote hangend tussen pure aanvallende middenvelder en centrale middenvelder... Dat zijn vier sleutelspelers die doordat ze telkens op twee posities dus ook op twee gedachten moeten hinken en dus niet 100% hun kwaliteiten kunnen benutten... Akkoord ja, je haalt er 4 op 6 mee, maar het had evengoed helemaal anders kunnen lopen...

Duidelijk systeem en manier van voetballen en dan bedoel ik niet de passing - die is op 70% van de tijd zo voorspelbaar en zo getelefoneerd dat zelfs een ploeg als Woluwe ons compleet aan banden kan leggen...

En best ook Woluwe-Zaventem niet onderschatten - we konden daar immers gerust met een nog groter mandje vol teruggekeerd zijn...


30 Jan 2009, 10:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
DT schreef:
de langen schreef:
Aangezien Van Damme het veel beter doet in het midden dan op back rechts zou ik voor een andere opstelling kiezen :
Doel : De Veirman
Verdediging : Couli, Dessaer, Seminck, ,Van Dender
Midden : Podevijn, Van Damme, De Groote, Filipovic
Aanval : Delie, Lord.
Bank : Van Steenberge, Steurs, Boto, Franck.


Akkoord dat Van Damme het beter doet op het middenveld, maar als er al geschoven moet worden, dan liever Van Damme naar de rechtsback dan Coulibaly want dan spelen we beter met 10... Hij komt al totaal niet in de match als hij midden rechts moet spelen, dus wat zou dat geven als hij nu ook nog eens de back moet invullen. En het blijft stroef verlopen met al die "hangers" - Lord hangend tussen spits en linkerflank, Filipovic hangend tussen linkerflank en centraal middenveld, Couly hangend tussen rechtermiddenveld en centraal middenveld, De Groote hangend tussen pure aanvallende middenvelder en centrale middenvelder... Dat zijn vier sleutelspelers die doordat ze telkens op twee posities dus ook op twee gedachten moeten hinken en dus niet 100% hun kwaliteiten kunnen benutten... Akkoord ja, je haalt er 4 op 6 mee, maar het had evengoed helemaal anders kunnen lopen...

Duidelijk systeem en manier van voetballen en dan bedoel ik niet de passing - die is op 70% van de tijd zo voorspelbaar en zo getelefoneerd dat zelfs een ploeg als Woluwe ons compleet aan banden kan leggen...

En best ook Woluwe-Zaventem niet onderschatten - we konden daar immers gerust met een nog groter mandje vol teruggekeerd zijn...


We zijn ginder bij momenten van 't kasken nor de muur gevoetbald

_________________
www.spionkoplede.com


30 Jan 2009, 10:59
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
demol schreef:
Ja DT volledig akkoord met je reactie bij man vd match.De Groote word als wonder voorgesteld maar ik vind dat hij de bal te weinig komt opeisen,natuurlijk beperk je ook zo het aantal slechte passen.Iets wat velen alleen maar telden bij Franck,en blijkbaar word hij daarvoor nu al twee wedstrijden bedankt door eens 10 minuten te spelen en dan 60 minuten op de bank en 30 opwarmen waarna hij toch nog ons kwam groeten.Alhoewel hij thuis getrakteerd werd op boegeroep bij het betreden van het veld.


Dat gij de spreekbron van Franck hier op het forum zijt, dat weten we ondertussen ook al.
Dat boegeroep dat waren er misschien een stuk of twintig. Het betreft een groep fossielen waarmee we al jaren opgescheept zitten... sorry hiervoor, we hebben ze zelf niet binnengehaald. Maar gelieve hun gedrag niet te veralgemenen naar de echte supporters.
En ge moet niet beginnen jammeren op die speelminuten. Dat is geen ramp ze van eens op de bank te zitten. Hij zal zeker nog kansen krijgen. Het is aan hem om dan te bewijzen dat hij in de ploeg thuishoort. Met jammeren is er nog geen ene van de bank in de ploeg geraakt. Dus, pakt ouzelven op he maat.


30 Jan 2009, 19:26
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
Inderdaad, er komen zeker nog mogelijkheden voor kevin franck. Er zullen wel nog schorsingen vallen ed. Of gewoon de vorm van moment,hé. Vergeet niet dat coulibaly ook blessuregevoelig is om maar 1 feit te noemen.
Ik hoop dat hij met de speelminuten die hij kan vergaren telkens knap invalt. Dat zal goed zijn om zijn vertrouwen op die manier op te bouwen.


30 Jan 2009, 21:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Woluwe Zaventem
marc2 schreef:
Inderdaad, er komen zeker nog mogelijkheden voor kevin franck. Er zullen wel nog schorsingen vallen ed. Of gewoon de vorm van moment,hé. Vergeet niet dat coulibaly ook blessuregevoelig is om maar 1 feit te noemen.
Ik hoop dat hij met de speelminuten die hij kan vergaren telkens knap invalt. Dat zal goed zijn om zijn vertrouwen op die manier op te bouwen.


Ik denk dat de supporters niet liever hebben dan de "Echte Kevin" aan het werk te zien, die wij zagen schitteren tegen KSV United :wadde:
Op de bank zitten is ook tot de groep behoren volgens mij, en je dan ook 100 % inzetten tijdens een invalbeurt.
Er zullen wedstrijden komen dat er opnieuw gekwetsten bijkomen of geschorste spelers .
Dan is de tijd rijp om te kunnen rekenen op de reservespelers.

Je zal merken dat de supporters Kevin zullen steunen en die enkelingen die " Boe " riepen behoren niet tot de schare echte Iendrachtsupporters. :x

Ik hoop eindelijk eens een team te zien die elke match op dezelfde positie start waar hij thuis hoort.
Bijna iedere wedstrijd starten we met verschillende samenstelling en meestal op de verkeerde plaats :wadde:

Hopelijk kunnen we derde periode nog iets rechtzetten (y) :banana:

_________________
Century game 22 juni 2019


31 Jan 2009, 0:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst