KSV Sottegem - Eendracht Aalst - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 190 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13
 KSV Sottegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
k geloof dat ze er nog slechter voorzitten dan wij. :?


20 Feb 2009, 16:16
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26
Berichten: 242
Locatie: Olen
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
Ik zal er morge ok zen !!! :banana:
:EA:

_________________
EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!!


20 Feb 2009, 20:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
Na zes jaar inzet voor de groei van www.ksvsottegem.be kan ik mij na de recente beslissingen van het clubbestuur, niet engageren om deze ingeslagen weg te volgen.
De website wordt dan ook tijdelijk gesloten
tot het clubbestuur een nieuwe webmaster aanstelt



Er vallen daar zware klappen als je tmij vaagt....

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


21 Feb 2009, 10:39
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
Wa ga da geven opt plein? :D KSV Drama - Eendracht Crisis :EA:

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


21 Feb 2009, 11:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
wa is het adres van hun stadion??

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


21 Feb 2009, 11:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
Allez vooruit jongens, nieuwe trainer van SV Sottegem: Luc Limpens
Zal nog niet op de bank zitten, maar toch ,,,,,,,,,,,,,,,,

_________________
geer'n bè


21 Feb 2009, 13:26
Gele Kaart
Gele Kaart

Lid geworden op: 17 Okt 2008, 19:02
Berichten: 35
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
ik ben supporter van Sv Sottegem

awel het zal straks kermis in de helle worden. :whistle:

ik ben wel content dat de trainer buiten ligt, blijkbaar in tegenstelling tot de meerderheid van Egmont Army, onze spionkop. Als je 10 keer op 20 wedstrijden verliest, ben je als trainer niet goed bezig en moet je conclusies trekken en je tactiek veranderen maar nee hij bleef maar constant met 2 verdedigende middenvelders spelen en 1 zuivere spits die maar 1 keer gescoord heeft tot dusver: niet moeilijk dat je dan weinig scoort: 15 goals! de minste van heel de reeks en enkele van vriendjes (spelers) die er niks van bakten, mochten elke match meedoen.

ziehier het verslag van de kroniek van een aangekondigd ontslag:

Reactie van Kris in HNB:

Bom barst bij SV Zottegem
Complete trainersstaf neemt ontslag

Net voor de topper tegen Eendracht Aalst is de bom gebarsten op SV Zottegem. Een intern conflict dat al enkele maanden sluimerde, leidde tot het ontslag van de complete trainersstaf en het afhaken van drie kandidaat-bestuursleden.



Bij een ploeg waar de resultaten niet komen, volgt al gauw het woord crisis en in Zottegem is dat dit seizoen niet de eerste keer. In december zag het er al even naar uit dat trainer Kris Van Der Haegen het einde van zijn vijfde seizoen niet zou halen. Dinsdag werd er naar verluidt weer druk over zijn mogelijk ontslag vergaderd.

De resultaten (3-0 verlies in Peruwelz) zijn de officiële reden, maar wie de interne keuken wat beter kent, weet dat er meer aan de hand is. Het feit dat een bepaalde speler nauwelijks aan spelen toekwam, zorgde voor interne verdeeldheid. Donderdagavond laat bleven wij zonder nieuws, maar op het forum van de club vonden wij volgende mededeling van John: 'Vandaag is een gitzwarte dag in de geschiedenis van KSV Sottegem beste mensen. Later meer.' Ingewijden bij de supporters voelden de bui al hangen.

Trainer Van Der Haegen bood na afloop van de training het ontslag van de hele trainersstaf, inclusief de hulptrainer René De Cubber en Walter De Mulder aan. De maat was blijkbaar vol.

'Ik vernam tijdens de training dat toekomstig bestuurslid De Baere had afgehaakt. Nochtans was hij iemand met een duidelijk plan en toekomstvisie voor de club. Hij zou de club professionaliseren. Dit was voor mij het teken om er zelf mee te stoppen. Het bestuur stond perplex, maar dinsdag wilden enkelen nochtans mijn kop. Bovendien bleek bij een actie van onze captain dat er ook een viertal mollen in mijn spelersgroep zaten. Een daarvan, Haeck, zou op basis van de dinsdagvergadering een maand door de club worden geschorst, maar het herroepen van die beslissing zette woensdag bij De Baere kwaad bloed. Met hem keerden ook twee andere jonge nieuwe leden de club de rug toe', zo verklaarde trainer Van Der Haegen zijn beslissing.

Bestuur: geen commentaar

De club bleef opvallend afwezig. Voorzitter Marleen De Clercq liet vrijdagmiddag weten dat het bestuur het ontslag heeft genoteerd en na het weekeinde een perscommuniqué zal verspreiden. Zij wenst geen commentaar te geven op het ontslag.

Zottegem verliest niet alleen de architect van zijn succes, maar ook een vakman die instond voor scouting en zo veel meer. Bovendien mist de club wellicht ook nieuwe sponsoring van een kandidaat-bestuurslid.

Vrijdagmiddag was nog niet bekend wie er vanmiddag op de bank zal zitten. In elk geval wacht de opvolger van clubicoon Kris Van Der Haegen geen gemakkelijke opdracht, want de zo bejubelde groep samenhouden wordt nu meer dan ooit een enorme uitdaging.

Supportersprotest verwacht
Supportersprotest verwacht


De supporters roepen op het forum op tot actie zaterdag en zwarte vlaggen voor de wedstrijd.

Het ontslag van Van Der Haegen is bij sommigen hard aangekomen en het bestuur krijgt de volle laag.

Kandidaat-bestuurslid De Baere reageerde alvast op het forum. Hij stelde dat hij eerst een situatie binnen het bestuur wou uitgeklaard zien vooraleer toe te treden, maar dat is niet gebeurd. Hij beloofde wel de gedane afspraken nog na te komen. (gb)

_________________
KSVS


21 Feb 2009, 13:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
wonie schreef:
ik ben wel content dat de trainer buiten ligt, blijkbaar in tegenstelling tot de meerderheid van Egmont Army, onze spionkop. Als je 10 keer op 20 wedstrijden verliest, ben je als trainer niet goed bezig en moet je conclusies trekken en je tactiek veranderen maar nee hij bleef maar constant met 2 verdedigende middenvelders spelen en 1 zuivere spits die maar 1 keer gescoord heeft tot dusver: niet moeilijk dat je dan weinig scoort: 15 goals! de minste van heel de reeks en enkele van vriendjes (spelers) die er niks van bakten, mochten elke match meedoen.



Als waar is wat hier gesuggereerd wordt, nl Limpens naar Sottegem, dan hebt ge alleszins net hetzelfde vast. Goede of slechte resultaten, aan veel gesleutel hoeft ge bij Limpens niet te denken!

_________________
*** Iendracht Forever ***

*** Com'on you Spurs ***


21 Feb 2009, 13:57
Gele Kaart
Gele Kaart

Lid geworden op: 17 Okt 2008, 19:02
Berichten: 35
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
de naam van de nieuwe trainer is nog niet bekend
er doet wel bij ons de naam van Nico Broeckaert de ronde

_________________
KSVS


21 Feb 2009, 14:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
wonie schreef:
de naam van de nieuwe trainer is nog niet bekend
er doet wel bij ons de naam van Nico Broeckaert de ronde


Sorry Wonie, Limpens heeft getekend en dan weten wij ook al wie hulptrainer wordt, de Fred is in aantocht

_________________
geer'n bè


21 Feb 2009, 14:54
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
Voor de thuisblijvers of de weekendwerkers, zoals ikzelf: ik word op de hoogte gehouden door Bartos en zal in de mate van 't mogelijke alles zo snel mogelijk op 't forum smijten.

_________________
es da ier e fistjen...


21 Feb 2009, 15:57
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
Boris schreef:
Voor de thuisblijvers of de weekendwerkers, zoals ikzelf: ik word op de hoogte gehouden door Bartos en zal in de mate van 't mogelijke alles zo snel mogelijk op 't forum smijten.


goe plan boris, ik ben thuisblijver (en gezien we een etentje voorbereiden, dus ook een beetje weekendwerker)
laat ons hopen op een beteke een goe resultaat.


21 Feb 2009, 16:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
Davy schreef:
Boris schreef:
Voor de thuisblijvers of de weekendwerkers, zoals ikzelf: ik word op de hoogte gehouden door Bartos en zal in de mate van 't mogelijke alles zo snel mogelijk op 't forum smijten.


goe plan boris, ik ben thuisblijver (en gezien we een etentje voorbereiden, dus ook een beetje weekendwerker)
laat ons hopen op een beteke een goe resultaat.


Mercie Boris, al nieuws

_________________
geer'n bè


21 Feb 2009, 17:25
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
Enkel dat er een groep supporters enkel supportert voor de eigen jeugdproducten en een groep enkel voor de door Geert aangekochte spelers. :cool:

Neen, nog geen nieuws ;-)

_________________
es da ier e fistjen...


21 Feb 2009, 17:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KSV Sottegem - Eendracht Aalst
Boris schreef:
Enkel dat er een groep supporters enkel supportert voor de eigen jeugdproducten en een groep enkel voor de door Geert aangekochte spelers. :cool:

Neen, nog geen nieuws ;-)


Verkeerd, verkeerd, ze moeten de ploeg aanmoedigen, wat kunnen de gekochte spelers daar in hemelsnaam aan doen. Man, man toch..................

_________________
geer'n bè


21 Feb 2009, 17:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 190 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst