KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 224 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 15
 KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Nog geen topic voor komende zondag?

Bij Oudenaarde is Koen Devleeschauwer al zeker geschorst. Hij pakte vorige week tegen Union in de 93e minuut een domme 2de gele kaart (wegtrappen bal).

Oudenaarde is anders wel goe bezig. Ze staan aan de leiding van de 2e periode. Wij staan daarin bij de laatste.

Topschutter bij KSVO is Sandy Martens, met 6 goals (evenveel als Lord).

Laat ons hopen dat we ginder iets rapen ...

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


05 Feb 2009, 13:53
Miniem

Lid geworden op: 25 Mar 2008, 9:12
Berichten: 61
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
Nog geen topic voor komende zondag?

Bij Oudenaarde is Koen Devleeschauwer al zeker geschorst. Hij pakte vorige week tegen Union in de 93e minuut een domme 2de gele kaart (wegtrappen bal).

Oudenaarde is anders wel goe bezig. Ze staan aan de leiding van de 2e periode. Wij staan daarin bij de laatste.

Topschutter bij KSVO is Sandy Martens, met 6 goals (evenveel als Lord).

Laat ons hopen dat we ginder iets rapen ...


eerlijk gezegd denk ik dat de er de kans in zit dat er zondag niet gevoetbald word, ik ben daarnet nog op een voetbalveld geweest en het ligt er keihard bij en met de regen van vanmorgen erbij die ook meteen begon aan te vriezen lijkt het meer op een ijspiste dan op een voetbalveld, ook voor zaterdagnacht geven ze temperaturen onder het vriespunt tot -3 in vlaanderen, dus het word een dubbeltje op zijn kant denk ik


05 Feb 2009, 14:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
Nog geen topic voor komende zondag?

Bij Oudenaarde is Koen Devleeschauwer al zeker geschorst. Hij pakte vorige week tegen Union in de 93e minuut een domme 2de gele kaart (wegtrappen bal).

Oudenaarde is anders wel goe bezig. Ze staan aan de leiding van de 2e periode. Wij staan daarin bij de laatste.

Topschutter bij KSVO is Sandy Martens, met 6 goals (evenveel als Lord).

Laat ons hopen dat we ginder iets rapen ...


we gaan daar gewoon winnen, zou typisch aalst zijn. Tegen wielsbeke 3-0 verliezen en dan op oudenaarde gaan winnen. come on you blacks :EA:

_________________
www.spionkoplede.com


05 Feb 2009, 15:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Mariner schreef:
Verbechio schreef:
Nog geen topic voor komende zondag?

Bij Oudenaarde is Koen Devleeschauwer al zeker geschorst. Hij pakte vorige week tegen Union in de 93e minuut een domme 2de gele kaart (wegtrappen bal).

Oudenaarde is anders wel goe bezig. Ze staan aan de leiding van de 2e periode. Wij staan daarin bij de laatste.

Topschutter bij KSVO is Sandy Martens, met 6 goals (evenveel als Lord).

Laat ons hopen dat we ginder iets rapen ...


we gaan daar gewoon winnen, zou typisch aalst zijn. Tegen wielsbeke 3-0 verliezen en dan op oudenaarde gaan winnen. come on you blacks :EA:



Als aanloop naar derde periode zou een overwinning welkom zijn . :EA:
Hopelijk eens een reeks wedstrijden die winnend kunnen afgesloten worden .
Aan gelijke spelen heb je zo goed als niets !

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Feb 2009, 15:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
De voorbeschouwing staat online.


05 Feb 2009, 15:43
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Winnen ??........
Wil er dan iemand tegen dillen nekeer zeggen om filipovic 55 meter te laten opschuiven in de aanvallende richting ??? (in veronderstelling dat een plein circa 100m lang is).
Vertel er hem bij dat van dender in zijn rug staat en dat eigenlijk volstaat en vraag of hij dat beseft .....
Fluister hem in als ge met 1 diepe spits speelt je toch aanvallende flanken moet hebben....
Zou hij zondag naar de match nog gekeken hebben in de tweede helft ? Of was hij in slaap gevallen? Nochthans daarvoor was het toch te koud? In ieder geval heeft hij niet gezien dat podevijn einde latijn was.
Misschien moet de hulptrainer hem nekeer wakkerschudden en hem toch vertellen dat er nog altijd iets bestaat als wisselspelers als basisuitleg en dat die dan nog liefst op de juiste manier worden ingebracht. Het is misschien direct veel gevraagd maar toch.....
Schreeuw je spelers naar voor !!!! en laat ze niet wegkruipen van schrik zodat het wachten is in welke minuut die tegengoal komt ......
Doe je spelers geloven dat je beter bent zodat dit ook op het veld afstraalt !! En laat ze niet rustig achter ballen aansloffen om het spel te hervatten !! onder het mom van "het is een gelijkspel" ....... " meer zat er niet in.....".
Die boodschap kreeg je al twee weken op rij aangereikt en stond zelfs letterlijk achteraf te lezen in krant, kwestie van bevestiging te krijgen van je eigen indrukken.


05 Feb 2009, 16:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
marc, Ik ben er ook voorstander van om die prutser buiten te smijten

_________________
www.spionkoplede.com


05 Feb 2009, 17:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
marc2 schreef:
Winnen ??........
Wil er dan iemand tegen dillen nekeer zeggen om filipovic 55 meter te laten opschuiven in de aanvallende richting ??? (in veronderstelling dat een plein circa 100m lang is).
Vertel er hem bij dat van dender in zijn rug staat en dat eigenlijk volstaat en vraag of hij dat beseft .....
Fluister hem in als ge met 1 diepe spits speelt je toch aanvallende flanken moet hebben....
Zou hij zondag naar de match nog gekeken hebben in de tweede helft ? Of was hij in slaap gevallen? Nochthans daarvoor was het toch te koud? In ieder geval heeft hij niet gezien dat podevijn einde latijn was.
Misschien moet de hulptrainer hem nekeer wakkerschudden en hem toch vertellen dat er nog altijd iets bestaat als wisselspelers als basisuitleg en dat die dan nog liefst op de juiste manier worden ingebracht. Het is misschien direct veel gevraagd maar toch.....
Schreeuw je spelers naar voor !!!! en laat ze niet wegkruipen van schrik zodat het wachten is in welke minuut die tegengoal komt ......
Doe je spelers geloven dat je beter bent zodat dit ook op het veld afstraalt !! En laat ze niet rustig achter ballen aansloffen om het spel te hervatten !! onder het mom van "het is een gelijkspel" ....... " meer zat er niet in.....".
Die boodschap kreeg je al twee weken op rij aangereikt en stond zelfs letterlijk achteraf te lezen in krant, kwestie van bevestiging te krijgen van je eigen indrukken.


Kan me hier zeker in vinden! Ge ziet, als't goed is zeggen we het ook hé marc ;)

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


05 Feb 2009, 17:30
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
:lol: :lol: Wat voor de ene goed is lijkt voor andere slecht,hé. Meningen kunnen verschillen.
In ieder geval, op oudenaarde zouden we beter in een stevige organisatie aan match beginnen.Ik zou daar zeker met twee puur verdedigende mids spelen met daarvoor de grootte. Ik zou couli dan ook terug in ploeg brengen om samen met vandamme als defensieve mid te fungeren.
De flanken zou ik offensief laten gaat in functie van delie.Op links zou afwisselend filipovic en lord daar moeten opduiken. Als filipovic links aanvallend komt moet lord dan maar centraal naar binnen knijpen.Filipovic zou voor mij taak krijgen om de volledige flank te nemen. Hij kan dit aan en kan als geen ander zijn offensieve momenten kiezen !! ( als hij mag van trainer)
Op rechts terug podevijn aan aftrap brengen en hem vervangen als die jongen leeggespeeld is !
Centrale midden dus me degrootte als offensieve pion, daarachter twee puur verdedigende mids in naam van van damme en coulibaly.
De verdediging dus bestaande uit seminck en dessaer centraal , de schutter op rechtsback en dus zoals hierboven vermeld filipovic die hele flank.
Waarom die volledige flank voor filipovic ? Omdat lord toch altijd op links zich posteert kan filipovic daar niet tegengeplakt lopen. Maar dat wil niet zeggen dat hij CONSTANT moet achteraan geplakt lopen.
Op die manier kan dus het probleem taktisch worden opgelost. Filipovic fysiek sterk genoeg, kan zijn momenten met zijn ervaring als geen andere kiezen en voor tegenstander ook niet zo makkelijk bespeelbaar.
Want als lord daar altijd aan dat lijntje blijft plakken plakt daar gewoon een tegenstander naast en is dat veel te simpel.Door afwisselend op te duiken gaat dit veel minder effectief te verdedigen zijn door tegenstander ..... maar blijkbaar heeft trainer ook dat nog niet doorzien....
Van dender is taktisch dan wel de pineut als linksback maar er moeten nu eenmaal keuzes gemaakt worden. En...... ik vond van dender de laaste weken niet zo "denderend", zeker niet slecht maar ook nie overweldigend.


05 Feb 2009, 19:04
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
marc2 schreef:
:lol: :lol: Wat voor de ene goed is lijkt voor andere slecht,hé. Meningen kunnen verschillen.
In ieder geval, op oudenaarde zouden we beter in een stevige organisatie aan match beginnen.Ik zou daar zeker met twee puur verdedigende mids spelen met daarvoor de grootte. Ik zou couli dan ook terug in ploeg brengen om samen met vandamme als defensieve mid te fungeren.
De flanken zou ik offensief laten gaat in functie van delie.Op links zou afwisselend filipovic en lord daar moeten opduiken. Als filipovic links aanvallend komt moet lord dan maar centraal naar binnen knijpen.Filipovic zou voor mij taak krijgen om de volledige flank te nemen. Hij kan dit aan en kan als geen ander zijn offensieve momenten kiezen !! ( als hij mag van trainer)
Op rechts terug podevijn aan aftrap brengen en hem vervangen als die jongen leeggespeeld is !
Centrale midden dus me degrootte als offensieve pion, daarachter twee puur verdedigende mids in naam van van damme en coulibaly.
De verdediging dus bestaande uit seminck en dessaer centraal , de schutter op rechtsback en dus zoals hierboven vermeld filipovic die hele flank.
Waarom die volledige flank voor filipovic ? Omdat lord toch altijd op links zich posteert kan filipovic daar niet tegengeplakt lopen. Maar dat wil niet zeggen dat hij CONSTANT moet achteraan geplakt lopen.
Op die manier kan dus het probleem taktisch worden opgelost. Filipovic fysiek sterk genoeg, kan zijn momenten met zijn ervaring als geen andere kiezen en voor tegenstander ook niet zo makkelijk bespeelbaar.
Want als lord daar altijd aan dat lijntje blijft plakken plakt daar gewoon een tegenstander naast en is dat veel te simpel.Door afwisselend op te duiken gaat dit veel minder effectief te verdedigen zijn door tegenstander ..... maar blijkbaar heeft trainer ook dat nog niet doorzien....
Van dender is taktisch dan wel de pineut als linksback maar er moeten nu eenmaal keuzes gemaakt worden. En...... ik vond van dender de laaste weken niet zo "denderend", zeker niet slecht maar ook nie overweldigend.


ooit al gehoord van witregel :whistle:

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


05 Feb 2009, 19:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
marc2 schreef:
:lol: :lol: Wat voor de ene goed is lijkt voor andere slecht,hé. Meningen kunnen verschillen.
In ieder geval, op oudenaarde zouden we beter in een stevige organisatie aan match beginnen.Ik zou daar zeker met twee puur verdedigende mids spelen met daarvoor de grootte. Ik zou couli dan ook terug in ploeg brengen om samen met vandamme als defensieve mid te fungeren.
De flanken zou ik offensief laten gaat in functie van delie.Op links zou afwisselend filipovic en lord daar moeten opduiken. Als filipovic links aanvallend komt moet lord dan maar centraal naar binnen knijpen.Filipovic zou voor mij taak krijgen om de volledige flank te nemen. Hij kan dit aan en kan als geen ander zijn offensieve momenten kiezen !! ( als hij mag van trainer)
Op rechts terug podevijn aan aftrap brengen en hem vervangen als die jongen leeggespeeld is !
Centrale midden dus me degrootte als offensieve pion, daarachter twee puur verdedigende mids in naam van van damme en coulibaly.
De verdediging dus bestaande uit seminck en dessaer centraal , de schutter op rechtsback en dus zoals hierboven vermeld filipovic die hele flank.
Waarom die volledige flank voor filipovic ? Omdat lord toch altijd op links zich posteert kan filipovic daar niet tegengeplakt lopen. Maar dat wil niet zeggen dat hij CONSTANT moet achteraan geplakt lopen.
Op die manier kan dus het probleem taktisch worden opgelost. Filipovic fysiek sterk genoeg, kan zijn momenten met zijn ervaring als geen andere kiezen en voor tegenstander ook niet zo makkelijk bespeelbaar.
Want als lord daar altijd aan dat lijntje blijft plakken plakt daar gewoon een tegenstander naast en is dat veel te simpel.Door afwisselend op te duiken gaat dit veel minder effectief te verdedigen zijn door tegenstander ..... maar blijkbaar heeft trainer ook dat nog niet doorzien....
Van dender is taktisch dan wel de pineut als linksback maar er moeten nu eenmaal keuzes gemaakt worden. En...... ik vond van dender de laaste weken niet zo "denderend", zeker niet slecht maar ook nie overweldigend.


Akkoord met uw opstelling, maar dan wel onder het beding dat Degroote hoog blijft staan en er niet hetzelfde gebeurt als afgelopen zondag toen Van Damme, Steurs en Degroote mekaar op een zakdoek in de weg liepen op onze eigen helft waardoor we keer op keer in de problemen kwamen en Delie, meer nog dan anders het geval is met onze diepe spits, zelfs ni meer op een eiland stond, maar om niet offside te lopen, in de middencirkel moest lopen bij wijze van spreken...

Delie moet minstens vijftien meter dieper kunnen spelen (geprezen voor: rommelen in de zestien - laat die jongen er dan ook komen, hij liet alvast zien dat hij daar de goede plaats weet te kiezen), met Degroote dicht in zijn buurt.

Er moet immers aan Dillen ook eens uitgelegd worden dat je door uw "aanval" slim op te stellen, je ook bijdraagt tot vermindering van druk op uw verdediging - je verplicht je tegenstanders immers minstens twee spelers achterin te houden om uw spits en uw aanvallende middenvelder te verdedigen + vele trainers lopen niet het risico om man op man te spelen, dus offeren ze nog een derde verdediger op. Bovendien, kan je dan op de flanken voor gevaar zorgen omdat de dubbele dekking op ofte Jens, ofte Lio (die door Woluwe bijvoorbeeld werd toegepast) niet altijd meer kan worden gehanteerd omdat je de verdedigers voor een keuze stelt... Gaan ze toch voor de dubbele dekking, dan heb je opnieuw een aanvallend ingestelde speler die vrij staat... Dan nog een deftige pass over vijf meter kunnen geven en we gaan er ni ver af zijn...

Als je natuurlijk zoals Dillen gans uw ploeg dertig meter te ver naar achter laat spelen, uw diepste middenvelder op de eigen helft staat en uw diepe spits meer in de middencirkel loopt dan dat hij in de zestien is, ja dan speelt de tegenstander (hoe zwak ook) in een zetel en nodig je hen uit om zelf mee in te schuiven en druk te zetten op je eigen verdediging... Dat je er dan zelf ni meer uitgeraakt, is nogal wiedes...

Maar dan nog: zelfs al wil hij zo'n veldbezetting hanteren, de invulling van de namen zou wel weer eens heel bizar kunnen zijn... Dillen zal alvast Steurs missen in uw ploeg en Couly ligt ook al niet bijster hoog in zijn schuif... En met al de schouderklopjes die hij heeft gekregen voor het knappe gelijkspel tegen de tweede uit het klassement, zou het mij zelfs ni verwonderen dat - buiten de wissel De Schutter - Van Dender - dezelfde ploeg zal starten als afgelopen zondag...


05 Feb 2009, 19:41
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
tip voor Dillen : bekijk eens op welke plaats uw spelers hier of bij hun vorige club het meeste rendement hebben gehaald en laat ze daar spelen. Denk vooral niet dat je het zelf beter weet want de resultaten spreken dit tegen.

Een trainer zoals Preud'homme met uitspraken als: "Vanaf nu laat ik mij in stilte neuken" zou perfect passen in onze Carnavalstad. Ik lag bijna op de grond te rollen van het lachen toen hij dit met zijn uitgestreken gezicht verkondigde op TV. Maar ondertussen sloeg hij wel nagels met koppen...


05 Feb 2009, 21:10
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
DT, ik geef je dus volledig gelijk in je visie.Maargoed, we zijn de enige niet.
Ik had van dender dus als taktische keuze weggelaten voor zondag, dat ik der steurs uitlaat vind ik nog spijtiger ,hoor. Die jongen zijn inzet is enorm.....hij brengt de ploeg wel iets bij maar voor mij zit hij dus zondag omwille van taktische uitleg op de bank; weliswaar niet als bankverwarmer maar eerste invaller.
Steurs en van dender dus in vergelijking me zondag op bank, de schutter en couli in hun plaats bij de elf.


05 Feb 2009, 21:17
Scholier

Lid geworden op: 21 Jan 2007, 16:47
Berichten: 153
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Buiten de Vleeschauwer (2x geel vorige week) is ook Davy Vandenbroeck geschorst (3de gele kaart), volgens de gegevens van Voelbalkrant.


06 Feb 2009, 1:42
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
taas schreef:
Buiten de Vleeschauwer (2x geel vorige week) is ook Davy Vandenbroeck geschorst (3de gele kaart), volgens de gegevens van Voelbalkrant.


Staat inderdaad in de voorbeschouwing ook.


06 Feb 2009, 10:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 224 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst