KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 224 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 15
 KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3866
Leeftijd: 46
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
De 'oefenwedstrijden' voor het 'na-nieuwjaar-elftal' zijn voorbij. Volgende week start de derde periode. We hebben het talent rondlopen om die effectief te winnen. Voor Eendracht moet het nu beginnen, op of eronder!

Komaan :EA:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


08 Feb 2009, 20:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Dani schreef:
Alé, we speelden één goede match en de beste speler, die in bijna al onze goals dit seizoen een voet had, moet volgende week op de bank starten. Jongens toch, het verstand is hier soms ver te zoeken.


het klopt dat in de bijzonder weinige kansen die we de voorbije MAANDEN bij elkaar sprokkelden dat Lord er vaak een voet in had. maar je kan het niet maken om terug te komen op deze bezetting na zo'n match.

trouwens: de tegenstander moest in het verleden Lord lamleggen, en dan was de match rap gespeeld, laat net dat ons probleem geweest zijn. en nu ga'k er misschien een aantal op mijn dak krijgen, maar 'k trek het me niet aan, want 't is zo: lord mist ook vaak een pak kansen, en is ook niet altijd even gelukkig in zijn acties. Het mes snijdt aan twee kanten: je kan kijken naar wat een speler doet, en naar wat hij niet doet

ik herhaal nogmaals: ik heb ook niets tegen lord: en inderdaad: hij kan goed voetballen, en ik weet ook dat je niet moet oordelen op basis van één match. ik ga den trainer ook niet op voorhand afknallen als hij volgende week toch lord brengt; zolang hij maar niet aan de veldbezetting raakt. maar dan moet hij consequent zijn en er ofwel steurs ofwel filipovic uithalen: en wat mij betreft is dat absoluut niet nodig


08 Feb 2009, 20:52
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7464
Leeftijd: 35
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
de clerus schreef:
We speelden vandaag goed maar de uitslag is er niet naar. Meer kan je over dees match ni zeggen.
Als we wel winnen (penalty erin) dan ister ier geen kat da zaagt.
Alst goe is magget ook es gezegd worden.

Dan is het toch goed ? Veel liever dat dan te winnen met slecht voetbal... De derde periode begint volgende week pas. Naar het eindklassement moet ge zowiezo niet kijken.


08 Feb 2009, 20:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 38
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Ja zeg ik toch. Het was goed vandaag :-)

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


08 Feb 2009, 20:57
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2646
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
En toch zijn er hier een aantal dat na zo een goeie match nog negatieve praat verspreiden.
Wat voor supporters zijn jullie??????

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


08 Feb 2009, 21:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef:
En toch zijn er hier een aantal dat na zo een goeie match nog negatieve praat verspreiden.
Wat voor supporters zijn jullie??????


Ik heb een mooie match gezien waarvan ik heb genoten.
Inderdaad er moest worden gewonnen, maar gelieve géén zondebokken te zoeken of negatief hierover te zijn. Positief was zeker dat er mentale weerbaarheid was na de 3-1 achterstand .
Echt wie de match gezien heeft weet dat wij de betere ploeg waren.
Nu het hoofd koel houden en indien het mogelijk is alles geven tijdens de derde periode. :EA:

_________________
Century game 22 juni 2019


08 Feb 2009, 21:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Nu het hoofd koel houden en indien het mogelijk is alles geven tijdens de derde periode. :EA:


En de eindronde :EA:

Miljaarde lang geleden da ik zo afgezien heb, ma ja als ne mens op tijd op het werk :fuck: moet verschijnen heb je geen keus.
Alle reacties is gelezen, hoopgevend! Dus speelde iedereen (eens) op de juiste positie? Alé hopelijk zijn we vanaf volgende week vertrokken, ben er vanaf dan ook weer bij :banana:
Op vijf week ends is dit het vierde dat ik werk en dit is mijn eerste match in dat serieke dat ik mis, dus mag ik ni klagen maar als ge dan ene mist is het direct zo ne match... Pffff

Nog is ne merci aan de talrijke verslaggevers ter plaatse voor de talrijke sms'kes :worship: :EA:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


08 Feb 2009, 21:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Heb genoten van de match , we verdiende wel te winnen maar een uitstekende match van heel de ploeg

Op naar de derde Periodetitel :EA:

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


08 Feb 2009, 21:31
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Mooie match gezien vandaag.
De eerste helft was het beste voetbal dat we dit seizoen al brachten, jammer genoeg werken we niet af want eigenlijk moest de wedstrijd dan al gespeeld zijn. Tweede helft kwam Oudenaarde sterker voor de dag (hoewel ik ze niet bij de top van het klassement zou tellen) en maakten zij de goals. Echt mooi hoe we nop vechtlust nog een gelijkspel in de wacht kunnen slepen! Die penalty was de kans op de overwinning maar Franck mist en hij trapt zeker niet slecht, identiek dezelfde penalty als Troch vorig jaar in de eindronde. Verder was Franck vandaag echt wel sterk.

Ook een heel mooie sfeer van de supporters!
De flikken hebben weer iemand aan de kant gezet voor een 'middenvingerke te doen',
die bende achterlijke zeikers zouden hun beter bezighouden met wat echt belangrijk is.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


08 Feb 2009, 21:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Casual1919 schreef:
Mooie match gezien vandaag.
De eerste helft was het beste voetbal dat we dit seizoen al brachten, jammer genoeg werken we niet af want eigenlijk moest de wedstrijd dan al gespeeld zijn. Tweede helft kwam Oudenaarde sterker voor de dag (hoewel ik ze niet bij de top van het klassement zou tellen) en maakten zij de goals. Echt mooi hoe we nop vechtlust nog een gelijkspel in de wacht kunnen slepen! Die penalty was de kans op de overwinning maar Franck mist en hij trapt zeker niet slecht, identiek dezelfde penalty als Troch vorig jaar in de eindronde. Verder was Franck vandaag echt wel sterk.

Ook een heel mooie sfeer van de supporters!
De flikken hebben weer iemand aan de kant gezet voor een 'middenvingerke te doen',
die bende achterlijke zeikers zouden hun beter bezighouden met wat echt belangrijk is.


maar ze zijn wél bang voor een groep supporters die ze als "dronken carnavalvierders" bestempelen.

Belachelijk.


08 Feb 2009, 22:09
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Beste wedstrijd van het seizoen hopelijk volgende week met de zelfde elf en laat Lord maar aan de kant loopt meestal uit positie en vertraagd het spel veel.


08 Feb 2009, 22:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef:
En toch zijn er hier een aantal dat na zo een goeie match nog negatieve praat verspreiden.
Wat voor supporters zijn jullie??????


kom, vandaag hebben we bewezen ne schitterende 12de man te zijn, lotj ons door van genieten. Ik heb vandaag een zalige match gezien van den iendracht, we hebben te weinig gekregen met dat 1e punt. De ploeg en de supporters waren vandaag top. :EA:

_________________
www.spionkoplede.com


08 Feb 2009, 22:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Knappe wedstrijd tegen een ontstellend zwak Oudenaarde in de eerste helft. Dit is het Eendracht dat we willen zien. Jammer dat het 20 matchen geduurd heeft. Hopelijk blijft het nu hier niet bij. Met dit spel zullen we niet ver van de derde periodetitel zijn. Bevestiging nu graag!

_________________
Afbeelding


08 Feb 2009, 22:30
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Sep 2008, 2:30
Berichten: 70
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Idd. Zelfde ploeg starten.


filipovic is volgende week geschorst eh jongens! kreeg zijn derde gele kaart vandaag.
dus waarom niet steurs een rijtje naar achter en lord op zijn (beste positie) linkerflank?


08 Feb 2009, 23:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KSV Oudenaarde - VC Eendracht Aalst
Bekijk de droevige gezichten van de Oudenaardse spelers eens.
Hoe zou het geweest zijn moest het zelfs 3-4 geworden zijn ? :wadde: :D :D

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


08 Feb 2009, 23:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 224 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst