VC EA 2002 - Union Saint-Gilles - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 10
 VC EA 2002 - Union Saint-Gilles 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
oilsjt schreef:
witzwet schreef:
Meningen kunnen verschillen: KUTmatch gezien. Tegen 'amper' derde laatste een bleke bedoening. Op een schot van Degroote en de schitterende vrije trap van filippovic heb ik niets, de naam kans, gezien. Toch konden beide clubs gewonnen hebben. Vlak na de 1-1 kopt diene grote zwarte onbegrijpelijk naast.

En natuurlijk moet Franck aan de noodrem trekken...erg allemaal, thuis tegen :haha: union

Arm.


PFFFFFF BLIJF THUIS!!!!!!!!!!


Heb hetzelfde gevoel. Heb na de match nog mè een (zatte) madam staan discussieren en zij vond het voetbal van den Iendracht week na week schandalig slecht. Heb haar gezegd dat ze dan maar moet thuisblijven als het is om te zagen en te kreften. Ge zijt supporter of ge zijt het niet.
Maar ook ik heb vandaag een degelijke partij gezien. Alleen de afwerking was er niet vandaag, is die er wil doet ge gewoon ne "walk-over" bij die mannen.


15 Feb 2009, 22:39
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
zotvawies schreef:
oilsjt schreef:
witzwet schreef:
Meningen kunnen verschillen: KUTmatch gezien. Tegen 'amper' derde laatste een bleke bedoening. Op een schot van Degroote en de schitterende vrije trap van filippovic heb ik niets, de naam kans, gezien. Toch konden beide clubs gewonnen hebben. Vlak na de 1-1 kopt diene grote zwarte onbegrijpelijk naast.

En natuurlijk moet Franck aan de noodrem trekken...erg allemaal, thuis tegen :haha: union

Arm.


PFFFFFF BLIJF THUIS!!!!!!!!!!


Heb hetzelfde gevoel. Heb na de match nog mè een (zatte) madam staan discussieren en zij vond het voetbal van den Iendracht week na week schandalig slecht. Heb haar gezegd dat ze dan maar moet thuisblijven als het is om te zagen en te kreften. Ge zijt supporter of ge zijt het niet.
Maar ook ik heb vandaag een degelijke partij gezien. Alleen de afwerking was er niet vandaag, is die er wil doet ge gewoon ne "walk-over" bij die mannen.



Wees gerust ,dat zullen er veel beginnen doen,thuisblijven.


15 Feb 2009, 23:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
De fotokes staan on line :D

Afbeelding

Prachtgoal van Michael Seminck (y)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Feb 2009, 23:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Iendrachter90 schreef:

Wees gerust ,dat zullen er veel beginnen doen,thuisblijven.


Inderdaad... moeilijk om uw ambities nu nog effectief kracht bij te zetten... alles op de derde periode werd geroepen vanaf ongeveer begin november zeker? Eerste thuismatch daarin: gelijkspelletje... Zoals ik al eerder aanhaalde, al die loze excuses van in het verleden waren toen vaak ongepast, nu worden ze zeer irritant... Het motto is nog maar eens: het zal voor volgende week zijn... Ik peis echter dat het kalfken toch al redelijk zwaar verdronken is...en dat het nog een jaartje derde zal zijn...

En voor de mensen die blijven lachen met die "kutploeg" Wetteren: wie gaat die in godsnaam nog van de titel houden??? Weer gewonnen op verplaatsing, waar wij notabene met 3-2 de boot in gingen... En dan miste Wetteren nog reuzenkansen bij de vleet ook...


15 Feb 2009, 23:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
DT schreef:
Iendrachter90 schreef:

Wees gerust ,dat zullen er veel beginnen doen,thuisblijven.


Inderdaad... moeilijk om uw ambities nu nog effectief kracht bij te zetten... alles op de derde periode werd geroepen vanaf ongeveer begin november zeker? Eerste thuismatch daarin: gelijkspelletje... Zoals ik al eerder aanhaalde, al die loze excuses van in het verleden waren toen vaak ongepast, nu worden ze zeer irritant... Het motto is nog maar eens: het zal voor volgende week zijn... Ik peis echter dat het kalfken toch al redelijk zwaar verdronken is...en dat het nog een jaartje derde zal zijn...

En voor de mensen die blijven lachen met die "kutploeg" Wetteren: wie gaat die in godsnaam nog van de titel houden??? Weer gewonnen op verplaatsing, waar wij notabene met 3-2 de boot in gingen... En dan miste Wetteren nog reuzenkansen bij de vleet ook...


De carnavalmatch op Zottegem zal misschien nog vele supporters op de been brengen, daar dit iets uniek is om er zeker bij te zijn . Indien er opnieuw puntenverlies geleden wordt, is de kans groot dat er velen stilaan de remmen dichtknijpen en zullen thuisblijven . Naar Wetteren moeten we niet meer zien, van mij mogen ze kampioen spelen. Het zijn de andere ploegen die we ontmoeten in de laatste 9 matchen die we moeten verslaan. Ik blijf toch nog komen :D

_________________
Century game 22 juni 2019


16 Feb 2009, 0:06
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Onderkroiper schreef:
DT schreef:
Iendrachter90 schreef:

Wees gerust ,dat zullen er veel beginnen doen,thuisblijven.


Inderdaad... moeilijk om uw ambities nu nog effectief kracht bij te zetten... alles op de derde periode werd geroepen vanaf ongeveer begin november zeker? Eerste thuismatch daarin: gelijkspelletje... Zoals ik al eerder aanhaalde, al die loze excuses van in het verleden waren toen vaak ongepast, nu worden ze zeer irritant... Het motto is nog maar eens: het zal voor volgende week zijn... Ik peis echter dat het kalfken toch al redelijk zwaar verdronken is...en dat het nog een jaartje derde zal zijn...

En voor de mensen die blijven lachen met die "kutploeg" Wetteren: wie gaat die in godsnaam nog van de titel houden??? Weer gewonnen op verplaatsing, waar wij notabene met 3-2 de boot in gingen... En dan miste Wetteren nog reuzenkansen bij de vleet ook...


De carnavalmatch op Zottegem zal misschien nog vele supporters op de been brengen, daar dit iets uniek is om er zeker bij te zijn . Indien er opnieuw puntenverlies geleden wordt, is de kans groot dat er velen stilaan de remmen dichtknijpen en zullen thuisblijven . Naar Wetteren moeten we niet meer zien, van mij mogen ze kampioen spelen. Het zijn de andere ploegen die we ontmoeten in de laatste 9 matchen die we moeten verslaan. Ik blijf toch nog komen :D


Ik blijf ook komen,die laatste 10matche kunnen er nog wel bij .Uiteindelijk zijn we toch supporters voor iets é.


16 Feb 2009, 0:09
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
witzwet schreef:
Meningen kunnen verschillen: KUTmatch gezien. Tegen 'amper' derde laatste een bleke bedoening. Op een schot van Degroote en de schitterende vrije trap van filippovic heb ik niets, de naam kans, gezien. Toch konden beide clubs gewonnen hebben. Vlak na de 1-1 kopt diene grote zwarte onbegrijpelijk naast.

En natuurlijk moet Franck aan de noodrem trekken...erg allemaal, thuis tegen :haha: union

Arm.

:plat: :plat: :plat: Pakt een abonnement op Barcelona of blijft thuis hé seg :wave:


16 Feb 2009, 3:59
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Ja jongens, na sommige commentaren gelezen te hebben ga ik proberen serieus te blijven. Eerst en vooral, Al wie vandaag een slechte match heeft gezien zou beter thuisblijven en naar het Veldrijden of den Tennis gaan zien. Ik vond EA goed spelen, spijtig dat onze trainer zo een konijn is of we winnen volgens mij. Podevijn erafhalen voor Lord en vervolgens Steurs op middenrechts zetten ? Dan hebt ge er toch totaal geen verstand van ? :wadde:

Hoe gans de ploeg georganiseerd staat, hoe de verdediging met momenten staat te klungelen... Het kleinste kind kan die sukkel van een Dillen vervangen. Ondanks alle tactische blunders van onze "coach" heb ik een goede match gezien. Iedereen ging ervoor en we hebben véél kansen bijeengevoetbald. Ik vond het een aangename match, maar zie ons nooit overgaan. Hoe onze "trainer" er wekelijks in slaagt de ploeg te verzwakken, dat moet ge toch maar doen ! Dat het bestuur dat niet ziet en "100 procent achter de technische staf staat", dat is meer dan triestig.

Een pluim voor alle spelers, ze probeerden te voetballen en gingen er honder procent voor. Ook Kevin Franck. Ik was niet zijn grootste fan, maar vandaag was hij één van de beteren. Chapeau dat hij trouwens rood pakte en toch nog ervoor zorgde dat we een punt haalden.

En ook Steven Van Steenberghe speelde zéér sterk. Een verademing t.o.v. De Veirman.


16 Feb 2009, 4:09
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Jeroen schreef:
Een verademing t.o.v. De Veirman.


GE MOOGT GERUST ZIJN.
Eindelijk eens een keeper waarvan je bijna zeker bent dat hij de bal heeft en niet omgekeerd!


16 Feb 2009, 8:30
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Jeroen schreef:
Een verademing t.o.v. De Veirman.


GE MOOGT GERUST ZIJN.
Eindelijk eens een keeper waarvan je bijna zeker bent dat hij de bal heeft en niet omgekeerd!


16 Feb 2009, 8:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Er zitten daar toch sjarels die er een sport van maken om Kevin Franck te verwijten. Voor mij in de zittribune, zitten vier helden. Ze zeggen niks, helemaal niks, tot Franck zijn eerste foute pass geeft en dan breekt de hel los. Dikkenek, sikkeleir, Dillen ziede goi da ni, vervangiiiiiiiiiiiing, loierik .... vooral dat laatste was goed gevonden. Franck had net gans het veld overgelopen om de bal te komen opvragen achterin.

Naast mij zat dan iemand die bij de rust, half sarcastisch, zei "ze goon nog moeten opletten da ze ni zakken". Meteen sprongen de daltons op een nieuwe prooi. "Es't doorveir da ge komt zieng, wa ver zjiever es da na, zedde goi ne supporter?" Had ik daar niet met een kater van hier tot ver voorbij le signal de botrange gezeten, ik had even bemiddelend opgetreden.

De match? Als dit één van de staartploegen uit de reeks is, dan moet eendracht zich niet te veel zorgen maken dat er een kans bestaat om nog eindronde te spelen en over te gaan. Ik vond de twee ploegen veel moeite doen om verzorgd te voetballen. Bij momenten slaagde Eendracht daar bijzonder goed in, er werden enkele heel mooie aanvallen opgebouwd. Daaraan zie je dus dat er zeker en vast talent is. Maar de afwerking was catastrofaal. Maar goed, ook Union miste enkele wenkende kansen. Wat dat betreft staat het netjes in evenwicht, denk ik. Union lijkt me wel heel afhankelijk van die 15, ver de enige die voor gevaar zorgde. Maar dan wel redelijk veel. Ik vond het alleen vreemd om te zien hoe vaak we achterin man tegen man of zelfs minder stonden. Eendracht plooide precies heel traag terug.

Ook opvallend: ver op't einde op een corner of vrije trap, bleef Lord of Botjes van voor plakken. Hij heeft daar een paar verwijten van Degroote gekregen, die bij zijn reactie naar de bank ook niet veel aan de fantasie over liet. Het lijkt mij toch allemaal redelijk gespannen.


Laatst gewijzigd door Fillou op 16 Feb 2009, 9:15, 1 keer totaal gewijzigd.



16 Feb 2009, 8:46
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Fillou schreef:
Er zitten daar toch sjarels die er een sport van maken om Kevin Franck te verwijten. Voor mij in de zittribune, zitten vier helden. Ze zeggen niks, helemaal niks, tot Franck zijn eerste foute pass geeft en dan breekt de hel los. Dikkenek, sikkeleir, Dillen ziede goi da ni, vervangiiiiiiiiiiiing, loierik .... vooral dat laatste was goed gevonden. Franck had net gans het veld overgelopen om de bal te komen opvragen achterin.

Naast mij zat dan iemand die bij de rust, half sarcastisch, zei "ze goon nog moeten opletten da ze ni zakken". Meteen sprongen de daltons op een nieuwe prooi. "Es't doorveir da ge komt zieng, wa ver zjiever es da na, zedde goi ne supporter?" Had ik daar niet met een kater van hier tot ver voorbij le signal de botrange gezeten, ik had even bemiddelde opgetreden.

De match? Als dit één van de staartploegen uit de reeks is, dan moet eendracht zich niet te veel zorgen maken dat er een kans bestaat om nog eindronde te spelen en over te gaan. Ik vond de twee ploegen veel moeite doen om verzorgd te voetballen. Bij momenten slaagde Eendracht daar bijzonder goed in, er werden enkele heel mooie aanvallen opgebouwd. Daaraan zie je dus dat er zeker en vast talent is. Maar de afwerking was catastrofaal. Maar goed, ook Union miste enkele wenkende kansen. Wat dat betreft staat het netjes in evenwicht, denk ik. Union lijkt me wel heel afhankelijk van die 15, ver de enige die voor gevaar zorgde. Maar dan wel redelijk veel. Ik vond het alleen vreemd om te zien hoe vaak we achterin man tegen man of zelfs minder stonden. Eendracht plooide precies heel traag terug.

Ook opvallend: ver op't einde op een corner of vrije trap, bleef Lord of Botjes van voor plakken. Hij heeft daar een paar verwijten van Degroote gekregen, die bij zijn reactie naar de bank ook niet veel aan de fantasie over liet. Het lijkt mij toch allemaal redelijk gespannen.



ge zegt het iets subtieler dan ik. Meer tact.

@ oilsjt en anderen: geen probleem jongens, ik blijf komen, blijven komen is namelijk sterker dan mezelf. Al had ik inderdaad liever in Barcelona gezeten. Goe weer, felle mokkes en voetbal! Maar zoals gezegd, die laatste 10 matchen kunnen er nu ook wel nog bij. Die goeie match die velen gezien hebben leven denken nog in de roes van tegen Oudenaarde...ik tel twee kansen, niet meer. Voor mij is een goeie match kansen afdwingen en er een aantal inshotten

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


16 Feb 2009, 9:12
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Dat schot in één tijd van Podevijn, dat telt niet meer als kans of zo? We hebben voldoende kansen gehad om deze match te kunnen winnen, maar Union speelde mooi georganiseerd. Ik blijf dat trouwens een sympathieke ploeg vinden. (y)


16 Feb 2009, 9:42
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Wat mij vooral zorgen baart, is dat we, ondanks de vele klasbakken in onze verdediging, zo makkelijk goals tegenkrijgen. Vorige week al 3 en gisteren weer een veel te makkelijke tegengoal. Het heeft daar vanachter trouwens nog een paar keer serieus gerammeld. Dikwijls wordt er ook zonder overleg naar voor getrokken, waardoor je vanachter plots tegen een overmacht komt te staan.

Ik vond dat er gisteren bij iedereen veel wil en inzet was, maar op bepaalde momenten was ons centraal middenveld aan het zwemmen en kwamen ze niet meer aan de bal. Het was niet slecht, maar toch een stuk minder dan op Oudenaarde.

Bij Union vond ik naast diene nr 15 ook diene nr 9 redelijk gevaarlijk. Zou een goeie backup voor Jens zijn. En zoals al gezegd, zouden we diene 15 heel goed kunnen gebruiken.


16 Feb 2009, 10:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Smetje schreef:
Wat mij vooral zorgen baart, is dat we, ondanks de vele klasbakken in onze verdediging, zo makkelijk goals tegenkrijgen. Vorige week al 3 en gisteren weer een veel te makkelijke tegengoal. Het heeft daar vanachter trouwens nog een paar keer serieus gerammeld. Dikwijls wordt er ook zonder overleg naar voor getrokken, waardoor je vanachter plots tegen een overmacht komt te staan.

Ik vond dat er gisteren bij iedereen veel wil en inzet was, maar op bepaalde momenten was ons centraal middenveld aan het zwemmen en kwamen ze niet meer aan de bal. Het was niet slecht, maar toch een stuk minder dan op Oudenaarde.

Bij Union vond ik naast diene nr 15 ook diene nr 9 redelijk gevaarlijk. Zou een goeie backup voor Jens zijn. En zoals al gezegd, zouden we diene 15 heel goed kunnen gebruiken.


Loopt idd de jongste weken behoorlijk fout achteraan, blijkbaar wordt er veel over gesproken op training maar toch zie je elke week opnieuw dezelfde fouten... Onze verdedigers zijn stuk voor stuk goede spelers maar blijkbaar vlot het samenspel toch niet zoals het zou moeten... Vooral van spelers als Seminck (die hier toch al jaren in de verdediging staat) zou je toch iets meer coaching en leiderschap mogen verwachten, gelukkig kon hij gisteren nog eens scoren...
Zo stonden we bij een counter van Union op een gegeven moment met 3 tegen 3, de drie van ons liepen allen naar de speler in balbezit (???) , gelukkig besloot deze zelf te trappen want zijn twee medespelers stonden volledig vrij...


16 Feb 2009, 11:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst