Eendracht Aalst - Racing Waregem - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 10
 Eendracht Aalst - Racing Waregem 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
2-2 (doelpunt De Grootte in 81ste minuut)

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


01 Mar 2009, 17:50
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
3-2 !!! Marijn STEURS !


01 Mar 2009, 17:52
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 540
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
Drie punten zijn binnen: op basis van het aantal open doelkansen is dat wel verdiend, maar het spelpeil was toch wel weer bedroevend, hoor. Ook achteraan wordt er meer en meer geklungeld: hoe is het in godsnaam mogelijk dat bij elke tegenprik van Waregem er altijd twee spelers aanspeelbaar zijn? En opbouwend... iedereen is zo vreselijk statisch. Je hebt dus elf spelers met kwaliteiten, maar geen tactisch plaatje en daarom wil ik toch vooral met de vinger wijzen naar een ongelofelijk slechte, Aalst onwaardige trainer.

Wat stond die daar na de match trouwens allemaal te brullen naar de zittrubine? De waarheid kwetst zeker?

Maar laat ons vooral niet vergeten dat we drie punten pakken. :EA:


01 Mar 2009, 18:16
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
malder schreef:
Drie punten zijn binnen: op basis van het aantal open doelkansen is dat wel verdiend, maar het spelpeil was toch wel weer bedroevend, hoor. Ook achteraan wordt er meer en meer geklungeld: hoe is het in godsnaam mogelijk dat bij elke tegenprik van Waregem er altijd twee spelers aanspeelbaar zijn? En opbouwend... iedereen is zo vreselijk statisch. Je hebt dus elf spelers met kwaliteiten, maar geen tactisch plaatje en daarom wil ik toch vooral met de vinger wijzen naar een ongelofelijk slechte, Aalst onwaardige trainer.

Wat stond die daar na de match trouwens allemaal te brullen naar de zittrubine? De waarheid kwetst zeker?

Maar laat ons vooral niet vergeten dat we drie punten pakken. :EA:


Er staan bovenaan altijd supports van de bezoekers. Die waren niet echt blij :whistle:


01 Mar 2009, 18:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1876
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
Erg zwakke match. Alleen al voor die clown van een ref vind ik het zalig dat het nog 3-2 werd.
Marijn vond ik echt goed (y)


01 Mar 2009, 18:24
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
Yup, al bij al nog verdiend gewonnen tegen een kuttegenstander en ref (wa was da weer zeg :stom: zijn stommiteiten tegen ons waren ni meer te tellen). Het werd wel keer op keer weer duidelijk da ge het u eigen lastig maakt door achteraan te klungelen. Seminck was weer echt zwak. Is diene wel nog gemotiveerd??? nuja we doen nog een goeie zaak. Volgende week wordt belangrijk voor de periode (als we daar mogen in geloven).

Steurs (y) 2 belangrijke goals

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


01 Mar 2009, 18:31
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
Filipovic liep daar centraal niks te doen.Die moet op de flank spelen.
De Grootte en Franck geen slechte spelers maar als ze moeten mee verdedigen is het toch ewa minder.
Daarom hoop ik dat Dillen nog eens start zoals tegen Boussu.Van Damme centrale verdedigende middenvelder en Coulibaly als centrale aanvallende middenvelder.
Op naar volgende week.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


01 Mar 2009, 18:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1876
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
de langen schreef:
Filipovic liep daar centraal niks te doen.Die moet op de flank spelen.
De Grootte en Franck geen slechte spelers maar als ze moeten mee verdedigen is het toch ewa minder.
Daarom hoop ik dat Dillen nog eens start zoals tegen Boussu.Van Damme centrale verdedigende middenvelder en Coulibaly als centrale aanvallende middenvelder.
Op naar volgende week.


Heel juist, net zoals Van Damme steeds voor de verdediging moet spelen.


01 Mar 2009, 18:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
Een konoin van nen arbiter :kots:
En nog een groeier konoin van nen trainer :fuck:

_________________
Proud member " den natten toeig"


01 Mar 2009, 19:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
onze trainer na de mats witheet, alleen leek het mij nie duidelijk wie hij viseerde, blijkbaar iemand in de tribune...

van damme back rechts, filipovic centraal. tactiek dillen = ik heb 11 spelers die moeten spelen en hoe krijg ik die samen in één ploeg. Misschien eens een concept proberen, 4-4-2 ofzo en iedereen op zijn plaats zetten, allez tis mor een gedacht.

goh ja, verdiende overwinning? ik vind van niet, een gelijkspel was terechter geweest en 3 keer een goal afgevlagd van die mannen. Wij speelden, en speelden en speelden de bal maar rond, en die mannen waren met 3 passen aan ons goal plus nog gevaarlijk ook. Die tweede goal van die mannen, het doelpunt van t jaar :worship: jawadde wa een goal!

twas gewoon slecht vandaag, en as die mannen het na de 1-2 afmaken, heb je niets te zeggen. Maar ze doen het niet, en krijgen het deksel op de neus.

ik heb er een aantal weken met gewacht, maar heeft het echt twee jaar moeten duren om nen deftige keeper tussen de lijnen te krijgen???

als het spelniveau geen opwaartse injectie krijgt, moet ge zelfs niet denken aan die derde periode...


01 Mar 2009, 19:33
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3883
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
we kropen door het oog van de naald (vooral bij de 1-2) en waren in de tweede helft lange tijd ONZICHTBAAR! Een eerste puike 30 minuten...als de goal dan niet valt weet je dat we het moeilijk krijgen. De goal valt wel, maar den arbiter had nog geen zin in goals.

In onze euforie toch nie vergeten dat we toch een bedroevende match gezien hebben, al was dat wel tegen een stugge tegenstander.

Het resultaat moet een boost geven voor de periodetopper tegen Diegem :EA:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


01 Mar 2009, 20:00
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
Enkele bemerkingen:

-Leuke overwinning op karakter en dankzij Steurs. Die krijgt van mij zeker de prijs van de strijdlustigste dit seizoen.

-Ons centraal duo achteraan is al met het volgend seizoen bezig blijkbaar....

-Wil er iemand Sir Dillen eens leren de posities van gekwetste spelers in te vullen zonder de ploeg door elkaar te smijten. Als achteraan een verdediger uitvalt moet je daarvoor een andere verdediger in de plaats zetten en laat je de rest op hun plaats staan! 'T zal waarschijnlijk te makkelijk zijn voor dat schoolmeesterken...

-Ik hoop ook dat iedereen nu maar eens gaat beseffen dat je met deze doelman wel punten pakt. Vandaag en op Zottegem heeft hij zeker zijn deel in de overwinning.

-We blijven op koers voor de eindronde maar voor hoelang nog met dit taktisch geklungel....


01 Mar 2009, 20:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
Ik heb slechts het laatste kwartier gezien maar drie dingen vielen meteen op:
- Steurs en Dessaer: onvoorwaardelijke inzet, zo'n spelers hebben we nodig ! (y)
- Onze verdediging: gewoon kaas met gaten, bij elke aanval van Waregem stonden er meerdere personen helemaal alleen, wanneer gaat IEDEREEN achteraan eens op niveau presteren ??? :x
- De scheids: wat was dat voor iets, zal pijn gedaan hebben ons doelpunt in de laatste minuut :boks:


01 Mar 2009, 21:03
Miniem

Lid geworden op: 22 Dec 2008, 9:23
Berichten: 64
Locatie: Rotselaar
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
malder schreef:
Drie punten zijn binnen: op basis van het aantal open doelkansen is dat wel verdiend, maar het spelpeil was toch wel weer bedroevend, hoor. Ook achteraan wordt er meer en meer geklungeld: hoe is het in godsnaam mogelijk dat bij elke tegenprik van Waregem er altijd twee spelers aanspeelbaar zijn? En opbouwend... iedereen is zo vreselijk statisch. Je hebt dus elf spelers met kwaliteiten, maar geen tactisch plaatje en daarom wil ik toch vooral met de vinger wijzen naar een ongelofelijk slechte, Aalst onwaardige trainer.

Wat stond die daar na de match trouwens allemaal te brullen naar de zittrubine? De waarheid kwetst zeker?

Maar laat ons vooral niet vergeten dat we drie punten pakken. :EA:


Heel juist. 11 spelers die individueel meer in huis hebben dan die van Waregem, maar bij die mannen van Waregem zat er wél een tactisch plaatje achter en dat plaatje klopte ook nog - maar gelukkig was er nog Marijn Steurs :-)


01 Mar 2009, 21:04
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
Even off-topic ;

Na de match ben ik eens naar de 'vip-ruimte' getrokken boven de kantines.
Wat een bende arrogante klootzakken troepen daar samen ? Toen ik Mevrouw-Vony (schoenenwinkel te Aalst) voorbij kwam vroeg ze zich luidop af 'of het hier geen vip aangelegenheid was'.
Schandalig om dat te horen als supporter.

De tijd dat de spelers beneden een potje kwamen drinken was veel veel mooier.
En Mevrouw Vony ; 'Waar leef je van ? Toch van de marginalen die bij jouw schoenen komen kopen !?'

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


01 Mar 2009, 21:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst