Eendracht Aalst - Racing Waregem - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10
 Eendracht Aalst - Racing Waregem 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
Iendrachter90 schreef:
Dirk schreef:
mss tees sezoen, de heenmatch :whistle:

;)


Hij staat dan toch ni bij de opstelling op de officiele site en ik denk ook niet dat die er toen al bijliep.


Kabongo heeft zijn contract afgedwongen in de reservematch tegen Wetteren toen hij driemaal scoorde in 40 minuten waaronder een zalige lobbal van buiten de zestien en een bal uit een onmogelijke hoek...


03 Mar 2009, 18:46
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
DT schreef:
marc2 schreef:
Om mijn criticasters even van antwoord te dienen die het raar vonden dat van damme op back stond terwijl dat middenvelder is..... Wel, ik vind dat je nen speler in een bredere context moet bekijken dan hem op 1 positie vast te binden.
Wie was de beste trouwens achteraan ? Juist, inderdaad....... van damme. Niet vanwege zijn uitvoetballen, maar verdedigend meer dan degelijk. Het was trouwens de enige die op niveau speelde achteraan.

Wat betreft het middenveld had degrootte deze keer een mindere dag. Franck vond ik wel oké al snap ik niet dat sommigen hem nog altijd bekritiseren. Mijn haar komt der recht van. Oké, kevin was in de heenronde nergens maar nu vind ik hem oké. Als het goed is mag het ook gezegd worden !!
De wissel van filipovic naar links te brengen en steurs naar spits vond ik geslaagd. Maar de wissel delie voor boto, jongens ,jongens toch......... dat was weer der met de klak naar smijten...... Maargoed, een trainer die wint heeft gelijk zeker ??
Filiipovic was ook oké in zijn centrale rol. Delie zat in de tang van de twee centrale verdedigers.
Wat ik echter nog altijd niet snap is waarom der steeds nog veel te veel met die bal gelopen wordt. We hebben wingers, aub smijt die ballen eens meer voor die goal ipv altijd dat oerenloos en eindeloos gebrei. Ziet dillen dat nu NOG NIET ???


Enkele reacties Marc.

Er worden vragen gesteld bij de positie van Van Damme, niet zozeer omdat hij minder is als rechtsback maar wel omdat hij dit seizoen de enige blijkt te zijn die de stofzuiger kan spelen op het middenveld. Haal je hem daar weg, stuikt het bij ons op het middenveld ook in. De hele eerste helft speelden we in twee lijnen met Degroote en Filipovic ertussen, die allebei serieus aan het zwemmen waren. Dus Filipovic ok in zijn centrale rol, ik denk het niet. Is zijn plaats niet, dat hebben we gezien tegen Wetteren, op WS Woluwe . Zijn positie is op de flank, nergens anders.

Degroote nu alleen een mindere dag??? Komaan he seg, het is niet omdat het een winteraankoop is dat hij untouchable is. Ik had er altijd al mijn vragen bij en hij heeft me nog niet van het tegendeel kunnen overtuigen. Geeft soms een degelijke pass, maar verliest elk duel en heeft veel te veel tijd nodig, hij zal ook al gemerkt hebben dat hij die niet krijgt in derde. Is bovendien ook niet echt een leider. Couly kan me beter bekoren op die positie.

We zien rare opstellingen omdat Dillen gewoon geen keuzes durft te maken!! Steurs liep in de eerste helft ook in de spits, waardoor Van Dender telkens tegen twee man kwam te staan... Van Dender was inderdaad weer niet goed, maar dan moet je wel alles bekijken. Dillen heeft alleen maar namen in zijn hoofd waarmee hij wil spelen, of ze een goed draaiend geheel vormen daar kijkt hij niet naar.

Als Boto moet invallen, mag hij zelfs ni diep in de spits opereren, want Steurs moet daar dan lopen. Delie werkt zich te pletter, maar mist daardoor scherpte in de zone van de waarheid. Kans in de eerste helft, ongehinderd naast. Nagenoeg vrije kopkans in de tweede helft, recht in het midden van het doel. Zijn kwaliteit is rommelen in de zestien. Als hij er vijf keer opduikt (corners en stilstaande fases niet meegerekend) zal het veel zijn.

De verdediging laat steken vallen akkoord, maar pipo gaat even in match 22 van de competitie plots met drie op een lijn spelen achteraan, terwijl je puur voetballend al geen leer meer raakte. En er zitten al geen automatismen in de ploeg.

Dillen zorgt ervoor dat de spelers die hij wil dat er spelen op het plein staan, hoe of waar ze spelen maakt ni uit. Bovendien kijkt hij daarbij ook niet naar vorm, vertrouwen, frisheid...

Dit zijn de namen die hij in de vergeetput heeft doen belanden, door de spelers op een positie te zetten die de hunne niet is/was:

1) Kabongo - centrale spits die je moest uitspelen op snelheid, getoond tegen Wetteren dat hij wel degelijk iets kon. Dat konden Iako of Wouter zelfs niet zeggen. Na 2 matchen wegens zijn snelheid en wegens geen Podevijn dan maar op rechtsmidden gegooid - totaal verkeerde positie voor die gast, uit de gratie en buiten

2) Boussoufa - centrale spits, zwervend, zelfs nummer 10 capaciteiten - zelfde stramien als bij Kabongo, laten verrotten op rechtsmidden, uit de gratie en buiten

3) Coulibaly - zonder boe of ba uit de basis gezet ten voordele van een toen week na week klungelende Van Mieghem. Pakt zijn kans duidelijk in de match tegen Peruwelz, nog steeds de beste wedstrijd van Aalst dit seizoen - toen hadden we 75 minuten totale controle, zelfs na de gelijkmaker en was het spel goed - beter dan tegen Oudenaarde waar we een halfuur gewoon geen leer goed hebben geraakt. Start evengoed tegen Boussu in de replay en wordt op een mysterieuze manier vervangen bij de rust. Komt weer in de ploeg door een goede prestatie (als wisselspeler) tegen Dender, maar wordt dan de eerste helft tegen Wetteren geslachtofferd op rechts - speelt centraal een dijk van een tweede helft maar moet op Woluwe wel weer op rechts gaan spelen... Sindsdien bank op, zestiende man en nu geblesseerd

4) Boto - krijgt pas tegen Peruwelz zijn kans, start op zijn positie als diepe spits en maakt een heerlijke goal. Speelt ook degelijk in de eerste helft tegen Boussu en dan weer de bank op - moet nu invallen als middenvelder, moest tegen Waregem verdorie mee gaan verdedigen - op Zottegem zag je ook hoeveel vertrouwen die gast nog heeft door alleen voor de keeper in de kleine back zijn bal nog af te leggen

Van Damme past eigenlijk ook in dit rijtje thuis want na week na week de betere te zijn, werd hij ook uit de ploeg gelaten voor een krasselende tandem Franck - Van Mieghem. Nu kan Dillen gewoon niet anders dan hem op te stellen.

Nu gaat hij extra hard trainen waardoor Lord ook nog zal dienen afhaken en dan gaat hij hebben wat hij hebben wil: enkel spelen met Belgen...

Let op mijn woorden: hij is Delie ook aan het verbranden, gekeken hoe razend die gast was bij zijn vervanging??? Die staat zoals elke diepe spits dit seizoen op een eiland te spelen en ook hij gaat na verloop van tijd aan zijn kwaliteiten beginnen twijfelen...

Laat Dillen begaan en je zal flink wat kwaliteit zien vertrekken... De spelers die nu excelleren doen dit vooral door hun eigen honger, een drang zich te bewijzen, hun inzet, etc. maar niet door de kunsten van de trainer hoor... Tussen minuut 46 en 75 van afgelopen zondag heb ik maar zelden zo'n stuurloos en desolaat spelend Eendracht gezien, en dat is erg als je de namen op papier bekijkt...



Wie speelt of waar hij speelt maakt niet veel uit, ik denk dat we allemaal wel zien dat onze ploeg op den dool is!

als ge dan na de wedstrijd eens aan de spelers vraagt hoe dat het komt krijgt ge der niet veel uit, enkel dat ze het ook niet leuk vinden elke week met een andere ploeg te spelen. Moest onzen mijnheer den trainer eens een paar weken met dezelfde ploeg spelen de automatismen zouden wel terugkomen!

Maar het is zoals ik al zij deze mijnheer kent het huis, de spelers en de club niet!! :boks:

er is maar 1 oplossing en die dient dringend genomen te worden of er dreigt een leegloop te zijn deze zomer!! :wadde:


03 Mar 2009, 18:50
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50
Berichten: 168
Leeftijd: 33
Locatie: roeizendreef
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
waly 2 schreef:
als je zoals delie 3 maal alleen voor de keeper komt en je kan niet scoren,moet je niet verschieten als ze u vervangen.

azu kunde op iedereen kreften,ik vind dat dieje jongen het tot ier toe niet slecht doet,gelek de meeste ier zeggen,tzou veel beter zijn me 2 spitsen


03 Mar 2009, 18:52

Lid geworden op: 15 Jan 2009, 12:49
Berichten: 7
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
DT schreef:
marc2 schreef:
Om mijn criticasters even van antwoord te dienen die het raar vonden dat van damme op back stond terwijl dat middenvelder is..... Wel, ik vind dat je nen speler in een bredere context moet bekijken dan hem op 1 positie vast te binden.
Wie was de beste trouwens achteraan ? Juist, inderdaad....... van damme. Niet vanwege zijn uitvoetballen, maar verdedigend meer dan degelijk. Het was trouwens de enige die op niveau speelde achteraan.

Wat betreft het middenveld had degrootte deze keer een mindere dag. Franck vond ik wel oké al snap ik niet dat sommigen hem nog altijd bekritiseren. Mijn haar komt der recht van. Oké, kevin was in de heenronde nergens maar nu vind ik hem oké. Als het goed is mag het ook gezegd worden !!
De wissel van filipovic naar links te brengen en steurs naar spits vond ik geslaagd. Maar de wissel delie voor boto, jongens ,jongens toch......... dat was weer der met de klak naar smijten...... Maargoed, een trainer die wint heeft gelijk zeker ??
Filiipovic was ook oké in zijn centrale rol. Delie zat in de tang van de twee centrale verdedigers.
Wat ik echter nog altijd niet snap is waarom der steeds nog veel te veel met die bal gelopen wordt. We hebben wingers, aub smijt die ballen eens meer voor die goal ipv altijd dat oerenloos en eindeloos gebrei. Ziet dillen dat nu NOG NIET ???


Enkele reacties Marc.

Er worden vragen gesteld bij de positie van Van Damme, niet zozeer omdat hij minder is als rechtsback maar wel omdat hij dit seizoen de enige blijkt te zijn die de stofzuiger kan spelen op het middenveld. Haal je hem daar weg, stuikt het bij ons op het middenveld ook in. De hele eerste helft speelden we in twee lijnen met Degroote en Filipovic ertussen, die allebei serieus aan het zwemmen waren. Dus Filipovic ok in zijn centrale rol, ik denk het niet. Is zijn plaats niet, dat hebben we gezien tegen Wetteren, op WS Woluwe . Zijn positie is op de flank, nergens anders.

Degroote nu alleen een mindere dag??? Komaan he seg, het is niet omdat het een winteraankoop is dat hij untouchable is. Ik had er altijd al mijn vragen bij en hij heeft me nog niet van het tegendeel kunnen overtuigen. Geeft soms een degelijke pass, maar verliest elk duel en heeft veel te veel tijd nodig, hij zal ook al gemerkt hebben dat hij die niet krijgt in derde. Is bovendien ook niet echt een leider. Couly kan me beter bekoren op die positie.

We zien rare opstellingen omdat Dillen gewoon geen keuzes durft te maken!! Steurs liep in de eerste helft ook in de spits, waardoor Van Dender telkens tegen twee man kwam te staan... Van Dender was inderdaad weer niet goed, maar dan moet je wel alles bekijken. Dillen heeft alleen maar namen in zijn hoofd waarmee hij wil spelen, of ze een goed draaiend geheel vormen daar kijkt hij niet naar.

Als Boto moet invallen, mag hij zelfs ni diep in de spits opereren, want Steurs moet daar dan lopen. Delie werkt zich te pletter, maar mist daardoor scherpte in de zone van de waarheid. Kans in de eerste helft, ongehinderd naast. Nagenoeg vrije kopkans in de tweede helft, recht in het midden van het doel. Zijn kwaliteit is rommelen in de zestien. Als hij er vijf keer opduikt (corners en stilstaande fases niet meegerekend) zal het veel zijn.

De verdediging laat steken vallen akkoord, maar pipo gaat even in match 22 van de competitie plots met drie op een lijn spelen achteraan, terwijl je puur voetballend al geen leer meer raakte. En er zitten al geen automatismen in de ploeg.

Dillen zorgt ervoor dat de spelers die hij wil dat er spelen op het plein staan, hoe of waar ze spelen maakt ni uit. Bovendien kijkt hij daarbij ook niet naar vorm, vertrouwen, frisheid...

Dit zijn de namen die hij in de vergeetput heeft doen belanden, door de spelers op een positie te zetten die de hunne niet is/was:

1) Kabongo - centrale spits die je moest uitspelen op snelheid, getoond tegen Wetteren dat hij wel degelijk iets kon. Dat konden Iako of Wouter zelfs niet zeggen. Na 2 matchen wegens zijn snelheid en wegens geen Podevijn dan maar op rechtsmidden gegooid - totaal verkeerde positie voor die gast, uit de gratie en buiten

2) Boussoufa - centrale spits, zwervend, zelfs nummer 10 capaciteiten - zelfde stramien als bij Kabongo, laten verrotten op rechtsmidden, uit de gratie en buiten

3) Coulibaly - zonder boe of ba uit de basis gezet ten voordele van een toen week na week klungelende Van Mieghem. Pakt zijn kans duidelijk in de match tegen Peruwelz, nog steeds de beste wedstrijd van Aalst dit seizoen - toen hadden we 75 minuten totale controle, zelfs na de gelijkmaker en was het spel goed - beter dan tegen Oudenaarde waar we een halfuur gewoon geen leer goed hebben geraakt. Start evengoed tegen Boussu in de replay en wordt op een mysterieuze manier vervangen bij de rust. Komt weer in de ploeg door een goede prestatie (als wisselspeler) tegen Dender, maar wordt dan de eerste helft tegen Wetteren geslachtofferd op rechts - speelt centraal een dijk van een tweede helft maar moet op Woluwe wel weer op rechts gaan spelen... Sindsdien bank op, zestiende man en nu geblesseerd

4) Boto - krijgt pas tegen Peruwelz zijn kans, start op zijn positie als diepe spits en maakt een heerlijke goal. Speelt ook degelijk in de eerste helft tegen Boussu en dan weer de bank op - moet nu invallen als middenvelder, moest tegen Waregem verdorie mee gaan verdedigen - op Zottegem zag je ook hoeveel vertrouwen die gast nog heeft door alleen voor de keeper in de kleine back zijn bal nog af te leggen

Van Damme past eigenlijk ook in dit rijtje thuis want na week na week de betere te zijn, werd hij ook uit de ploeg gelaten voor een krasselende tandem Franck - Van Mieghem. Nu kan Dillen gewoon niet anders dan hem op te stellen.

Nu gaat hij extra hard trainen waardoor Lord ook nog zal dienen afhaken en dan gaat hij hebben wat hij hebben wil: enkel spelen met Belgen...

Let op mijn woorden: hij is Delie ook aan het verbranden, gekeken hoe razend die gast was bij zijn vervanging??? Die staat zoals elke diepe spits dit seizoen op een eiland te spelen en ook hij gaat na verloop van tijd aan zijn kwaliteiten beginnen twijfelen...

Laat Dillen begaan en je zal flink wat kwaliteit zien vertrekken... De spelers die nu excelleren doen dit vooral door hun eigen honger, een drang zich te bewijzen, hun inzet, etc. maar niet door de kunsten van de trainer hoor... Tussen minuut 46 en 75 van afgelopen zondag heb ik maar zelden zo'n stuurloos en desolaat spelend Eendracht gezien, en dat is erg als je de namen op papier bekijkt...

Allez, als ik uw reactie hier goed lees hadden we een wereldploeg voor nieuwjaar.


03 Mar 2009, 19:18
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
is dat ook al" kreften"?dat gebeurt met andere spitsen toch ook?


03 Mar 2009, 19:20
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
funkyvision schreef:
[

Allez, als ik uw reactie hier goed lees hadden we een wereldploeg voor nieuwjaar.


Dan zou ik nog eens goed lezen want dat heb ik nergens gezegd... Maar dat er niet is uitgehaald wat er in zit/zat dat is toch wel duidelijk zeker??? Of vind jij het normaal dat we al bijna 30 spelers hebben gebruikt die er niet in slagen om drie matchen na elkaar deftig niveau te halen... Daar zit de trainer toch voor iets tussen, of ni?

En euh, qua spelpeil moeten we na nieuwjaar ook niet te hoog van de toren blazen...


03 Mar 2009, 19:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
nick schreef:
waly 2 schreef:
als je zoals delie 3 maal alleen voor de keeper komt en je kan niet scoren,moet je niet verschieten als ze u vervangen.

azu kunde op iedereen kreften,ik vind dat dieje jongen het tot ier toe niet slecht doet,gelek de meeste ier zeggen,tzou veel beter zijn me 2 spitsen


das just ons probleem we zijn nie slecht. we staan onzen 7 den in de stand, en zijn gewoon meelopers geworden in derde.sommigen zijn het misschien al gewoon geworden , maar ik mis ons ploegsken van in 4 de.van al die spelers die weg moesten (arnold,troch,verheyden,dugardeyn, landuyt,)zit er bij ons in de kern geen enkelen die hen uit de ploeg zouden gespeeld hebben.da was 90 min drukken en geen 20 min in het begin en 15 min op tlaatste zoals nu.ook die bal circulatie da zie je gewoon nie meer, we mogen al tevreden zijn als ze eens 3 goei passen achtereen geven.maar ja da mag je hier nie zeggen hé,want dan ben je geen echte supporter.en seminck herpak u eens zeg , je loopt op da plein gelijk een kieken zonder kop.


03 Mar 2009, 19:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
DT schreef:
funkyvision schreef:
[

Allez, als ik uw reactie hier goed lees hadden we een wereldploeg voor nieuwjaar.


Dan zou ik nog eens goed lezen want dat heb ik nergens gezegd... Maar dat er niet is uitgehaald wat er in zit/zat dat is toch wel duidelijk zeker??? Of vind jij het normaal dat we al bijna 30 spelers hebben gebruikt die er niet in slagen om drie matchen na elkaar deftig niveau te halen... Daar zit de trainer toch voor iets tussen, of ni?

En euh, qua spelpeil moeten we na nieuwjaar ook niet te hoog van de toren blazen...


zou het misschien nie kunnen zijn dat de spelers gewoon te kort komen. :cry:


03 Mar 2009, 19:38
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
witteken schreef:

zou het misschien nie kunnen zijn dat de spelers gewoon te kort komen. :cry:


En paar misschien wel, maar alle dertig - dat denk ik toch niet hoor. Als je hoort van spelers dat Dillen na enkele weken zelfs nog niet met hen had gesproken, dan stel ik me daar vragen bij.

En ja, het is zeker dat onze ploeg van in vierde met gerichte versterkingen veel verder had gestaan... Maar waar ik voor vrees, is dat spelers die toch nog enige kwaliteit bezitten, het hier van de zomer voor bekeken gaan houden. En als we dan echt met den brol gaan overblijven, dan geraken we ni meer weg uit derde, integendeel... Zonder iet of wat keeper was het trouwens op Zottegem, tegen Union en afgelopen zondag al over en out. En daar sta je dan met uw aangekochte "namen" van het tussenseizoen...

Kijk naar eender welke DVD van vorig jaar, zelfs de mindere matchen en het verschil in voetbal met nu is om te bleiten...En je moest "ochot" drie spelers vervangen...maar voor de PLOEG bleken ze alle drie van goudwaarde... Bij elke transferperiode te veel individueel gekeken en daardoor steeds minder ploeg overgehouden... Als je dan geen trainer hebt die een groepsgevoel kan smeden of op zijn minst de spelers een goed gevoel geeft, dan loop je heel vaak al achter de feiten aan van voor er een trap is gegeven...


03 Mar 2009, 20:13
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
witteken schreef:
DT schreef:
funkyvision schreef:
[

Allez, als ik uw reactie hier goed lees hadden we een wereldploeg voor nieuwjaar.


Dan zou ik nog eens goed lezen want dat heb ik nergens gezegd... Maar dat er niet is uitgehaald wat er in zit/zat dat is toch wel duidelijk zeker??? Of vind jij het normaal dat we al bijna 30 spelers hebben gebruikt die er niet in slagen om drie matchen na elkaar deftig niveau te halen... Daar zit de trainer toch voor iets tussen, of ni?

En euh, qua spelpeil moeten we na nieuwjaar ook niet te hoog van de toren blazen...


zou het misschien nie kunnen zijn dat de spelers gewoon te kort komen. :cry:


Te kort komen zou ik zeker niet zeggen, maar ik merk wel dat er bij sommigen duelkracht ontbreekt!,
Laat ons eerlijk zijn dit is een reeks van geen hoogstaand voetbal maar van kracht en duels.

En als ge ziet hoe er bij ons word aangesloten bij aanval of verdediging dan is het gemakkelijk voor den tegenstander om voor de langen bal te opteren. Als ge ziet welke ruimte er bij ons tussen de linies ligt.
En als wij in balbezit komen zet den tegenstander ons direct vast met 2 man op den bal en zijn franck,en Co ook niet meer aanspeelbaar. :?

Maar ja onzen trainer ziet dat niet denk ik ofwel luisteren de jongens niet goed of verstaan ze hem niet?


03 Mar 2009, 20:18
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
Er wordt juist " teveel" gevoetbald. Ik heb een nieuw synoniem ontdekt. We zijn de "beste langdradige" voetballers van de reeks. Elke week tekenen we ellenlange combinaties op de mat waarin het elftal wil zeggen : "zie je dat we de best voetballende ploeg van de reeks zijn" en gelijk hebben ze ...... alleen moet het spel veel en veel directer !!!
Gezien hoe direct waregem speelde en op een paar passen aan de overkant stond??
En of we nu tegen een muur moeten spelen of niet...... ik zie liever een snelle combinatie die percentueel de helft meer mislukt als vier mooie passen en technische tekeningen waar je uiteindelijk geen meter dieper op het veld mee komt.....
En naast die verdedigend schromelijke tekortkomingen ligt daar ook een punt voor dillen !!!! Prent ze dat aub toch ook in !!! Ze zijn technisch goed, wel dan kunnen ze dat evengoed met direct spel doen, ik ben zeker dat ze dat beheersen. Maar ik vraag me af wat hij in de week dan wel zegt buiten zijne show de zondag !!!?? Over zijn trainingen kan ik me niet uitspreken maar dat het voetbal geen andere armslag kent wel...... Wel, mijnheer dillen, ......... ?


03 Mar 2009, 20:29
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
Ik heb het hier allemaal niet gelezen, maar het komt gewoon op één ding neer: Er is geen PLOEG.

Individueel zijn we veruit de beste van de reeks. Of zijn Claessens of Cordier (nu bij Wetteren aan de top) zo'n klasbakken ? Of Jan De Langhe ? Die mannen hebben een ploeg. Wij hebben dit seizoen met 2 non-trainers gespeeld.

Ik zeg het, als ze een goede kandidaat hebben dat ze Dillen maar buitengooien. Dat gaat niet veel meer kosten dan hem op't einde van't seizoen te ontslaan. Als ze natuurlijk Dillen gaan ontslaan om een ander konijn binnen te halen, dat ze dan maar wachten tot deze zomer.


03 Mar 2009, 20:54
Miniem

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 9:25
Berichten: 51
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
Wat we nu meemaken is het resultaat van gebrek aan visie op middellange en lange termijn zowel bij bestuur als trainer. Hoezeer ik het bestuur ook dankbaar ben voor de voorbije successen moet men durven evalueren op alle niveau's. Ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel keer onze trainer zijn ploeg herschikt heeft tijdens de wedstrijd, het gesticuleren en schemas maken langs de kant. Misschien maakt hij het nodeloos ingewikkeld. Ik blijf erbij, we gaan niet elke keer door het oog van de naald kruipen. We kopen volgens mij gericht aan tijdens de winterstop, maar de sterkte van onze flankspelers komt niet tot zijn recht. Omdat ze gewoon niet op hun plaats spelen. Enfin om het kort te maken, gezien de huidige omstandigheden is het belangrijk dat het bestuur de rangen sluit en een visie uittekend voor de toekomst en indien de trainer niet in het plaatje past, kies dan nu aub een trainer waarmee je in tweede klasse ook mee voorruit kan. Want wat we tijdens de wedstrijd van zondag te zien kregen, zien we al heel het seizoen. Durf vooruitvoetballen ipv te breien en gebruik de flanken.


03 Mar 2009, 21:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1078
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
voor mij is 't simpel :

er zijn trainers die het niveau van spelers omhoog doen gaan, bij Dillen is het net andersom.
Zie naar bijvoorbeeld Seminck en Van Dender, en zij zijn heus niet de enigen. Die gasten
kunnen veel beter. En in feite geldt dit voor zo goed als de volledige kern.

Er is geen enkele ploeg in de reeks met het spelerspotentieel van den Iendracht. Met een
bekwame trainer hadden we dit seizoen sowieso top-3 gespeeld, zeker weten.

Ik denk niet dat die vergadering van vanavond van Dillen een betere trainer kan maken. Als we
de eindronde halen is 't in feite al een mirakel, laat staan dat we via diezelfde eindronde naar
tweede zouden gaan. En dan nog, wat kan je met zo'n kieken in tweede gaan doen ? 1 ding : degraderen naar derde.

Daarom hoop ik dat vanavond het gezond verstand zegeviert. Is dit seizoen dan verloren, het zou spijtig
zijn, doch als de overblijvende koppen bij elkaar gestoken worden en er wordt gewerkt in functie van
volgend seizoen dan zou ik daar nillens willens vrede kunnen mee nemen.

Ondertussen blijf ik Iendrachtsupporter in hart en nieren, geniet ik met volle teugen van elke overwinning. En blijf ik de supporters van den Iendracht de beste supporters noemen die er zijn, van een sfeertje gesproken !

Laat ons hopen op een constructieve vergadering en ondertussen met z'n allen : Iendracht forever !

:drank:

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


03 Mar 2009, 22:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Waregem
nonkeltje schreef:
voor mij is 't simpel :

er zijn trainers die het niveau van spelers omhoog doen gaan, bij Dillen is het net andersom.
Zie naar bijvoorbeeld Seminck en Van Dender, en zij zijn heus niet de enigen. Die gasten
kunnen veel beter. En in feite geldt dit voor zo goed als de volledige kern.

Er is geen enkele ploeg in de reeks met het spelerspotentieel van den Iendracht. Met een
bekwame trainer hadden we dit seizoen sowieso top-3 gespeeld, zeker weten.


Ik denk niet dat die vergadering van vanavond van Dillen een betere trainer kan maken. Als we
de eindronde halen is 't in feite al een mirakel, laat staan dat we via diezelfde eindronde naar
tweede zouden gaan. En dan nog, wat kan je met zo'n kieken in tweede gaan doen ? 1 ding : degraderen naar derde.

Daarom hoop ik dat vanavond het gezond verstand zegeviert. Is dit seizoen dan verloren, het zou spijtig
zijn, doch als de overblijvende koppen bij elkaar gestoken worden en er wordt gewerkt in functie van
volgend seizoen dan zou ik daar nillens willens vrede kunnen mee nemen.

Ondertussen blijf ik Iendrachtsupporter in hart en nieren, geniet ik met volle teugen van elke overwinning. En blijf ik de supporters van den Iendracht de beste supporters noemen die er zijn, van een sfeertje gesproken !

Laat ons hopen op een constructieve vergadering en ondertussen met z'n allen : Iendracht forever !

:drank:


Met een bekwame trainer VORIG seizoen zaten we nu in tweede klasse... :whistle:


03 Mar 2009, 23:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst