Eendracht Aalst - Diegem - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22
 Eendracht Aalst - Diegem 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
jawadde seg, gaget ier weer beginne ja??

:oooh:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


12 Mar 2009, 0:31
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
hier me die stenen tafels me de 10 geboden op!!!
1.gij zult niet zagen over het bestuur
2.gij zult niet kreften over het bestuur
3.gij zult zeker niet melken over het bestuur
4.gij zult blijven komen kijken,hoe erg ook
5.gij zult niet klagen over de club en zijn leiding
6.gij hebt eeuwig respect voor de trainer zijn opstelling
7.gij eert de trainer zijn tactisch inzicht
8.gij zult alle tactische wissels met applaus blijven steunen
9.gij zult na elke wedstrijd met de glimlach de arena verlaten
10.gij zult naar een opstelling met 2 spitsen kunnen fluiten


nu te koop op het shoppingkanaal van de evangelische omroep!! :D


12 Mar 2009, 0:51
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
supersossis schreef:
hier me die stenen tafels me de 10 geboden op!!!
1.gij zult niet zagen over het bestuur
2.gij zult niet kreften over het bestuur
3.gij zult zeker niet melken over het bestuur
4.gij zult blijven komen kijken,hoe erg ook
5.gij zult niet klagen over de club en zijn leiding
6.gij hebt eeuwig respect voor de trainer zijn opstelling
7.gij eert de trainer zijn tactisch inzicht
8.gij zult alle tactische wissels met applaus blijven steunen
9.gij zult na elke wedstrijd met de glimlach de arena verlaten
10.gij zult naar een opstelling met 2 spitsen kunnen fluiten


nu te koop op het shoppingkanaal van de evangelische omroep!! :D

:plat:

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


12 Mar 2009, 1:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
ik word hier zoooooooo mooooooeeeeeeee van :zzz: :zzz:
heb dit seizoen amper 3 matchen gezien (voor de eerste keer in mijn 20-jarige supportersloopbaan) en heb er geen seconde spijt van...

en als deze bestuurssoap niet opgelost wordt, zal ik nog een tijdje uit het stadion blijven, zo veel is zeker.
arm Eendracht...

@Koen alias Ajuin ==> ik ben neutraal t.o.v. jou aangezien ik niet de nodige kennis ter zake heb. Maar een ding valt me wel op : je komt hier altijd wel straffe dingen zeggen, maar anderzijds blijft het wel windstil op de vele andere vragen die je gesteld worden !!! Graag ook hier een paar straffe antwoorden, aub. Zoals iemand hier al zei : take your chance !
Dus,
1. wie heeft Dillen dan aangesteld?
2. Waarom zit hij nog steeds in het zadel?
3. En wie is dan verantwoordelijk voor de paniekaankopen tijdens de winterstop en de afbouw van de kampioenenploeg uit 4de klasse?
4. waarom is de voorzitter blij als zijn ploeg verliest?
5. als er volgens jou geen financiele problemen zijn, waarom staat er dan in de communicate na de RvB dat men definitief komaf wil maken met de financiele perikelen??? (jouw argumentatie dat we een licentie voor 2de klasse hebben, is bull shit !!! Dat betreft maar een bepaald deel van de schulden. Hey, Moeskroen had ook een licentie dit jaar, maar hebben nu wel dringend 2 miljoen nodig, en later nog eens 8 miljoen... hoe leg je dat dan uit).

So, take your chance en antwoord dan eens eerlijk en open op de 5 bovenstaande vragen. Nadien mag je weer straffe berichten posten, OK?

(nogmaals, niets persoonlijks, maar het viel me gewoon op dat je enkel selectief reageert, en dat voor iemand die dicht bij het (bepaalde personen van het) bestuur staat... niet zo verstandig vind ik).

Grüße

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


Laatst gewijzigd door eintracht frankfurt op 12 Mar 2009, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.



12 Mar 2009, 16:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
panoleon schreef:

We zullen inderdaad wel zien, maar ik voel een sterke wind opkomen, zet je zeiltjes maar bij. blub, blub, blub.


spruitjes gegeten, of zo?
:lol:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


12 Mar 2009, 16:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
ik had me voorgenomen geen reaktie meer te plaatsen maar ik kan het me toch ni laten, 1st en vooral zal ik niet beginnen over het wel en wee van het bestuur daarvoor beschik ik te weinig kennis omtrent het bestuur. Even over het sportieve , dit seizoen was al verloren nog van voor het seizoen eindelijk al begonnen was , zoveel is duidelijk, jammer zeer jammer , een stad als Aalst moet zonder discussie den top van 2de klasse kunnen halen , en ik zeg het niet graag maar het is elk seizoen al iets geweest met den eendracht ook al ben ik al zo een 20 jaar supporter van den iendracht en neen ik ga niet elke week meer kijken zoals vroeger . Laten we eerlijk zijn de successen die we gehaald hebben zijn toch veel minder met de miserie dat we al meegemaakt hebben, ok we waren 2 seizoenen geleden kampioen, waaaw maar dat was 4de klas hè mensen , 4de klas!!! nu 2 seizoenen derde klas , triestig heel triestig als je ziet dat wetteren verdiend eerste staat met kop en schouder... Beste mensen ik hoop van harte dat het volgend seizoen dit gebeurd met den iendracht zoals Wetteren dit jaar. Beste mensen van het bestuur maakt dat den eendracht volgend seizoen hun laatste seizoen word in derde , weg met de persoonlijke belangen maar trek aan één zeel , de supporters verdienen dit en zeker ( daar hoor ik niet bij) de mensen die elke week komen thuis als op verplaatsing want die verdienen dit zeker , ik kan het eerlijk gezegd niet meer opbrengen om elke week naar een k.tmatch te zien , sorry en er zijn heel veel mensen die daarover hetzelfde denken als ik , veel "die hards " haken af en dat heeft niks met successupporters te maken , ik heb jaren en jaren in weer en wind naar den iendracht komen zien maar zoals het dit jaar was sorry .... Hopelijk volgend seizoen vanaf de eerste match patat boem.. want anders vrees ik het ergste wat de toekomst zal brengen. gr. :EA:


12 Mar 2009, 17:48
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
tsjoep schreef:
ik had me voorgenomen geen reaktie meer te plaatsen maar ik kan het me toch ni laten, 1st en vooral zal ik niet beginnen over het wel en wee van het bestuur daarvoor beschik ik te weinig kennis omtrent het bestuur. Even over het sportieve , dit seizoen was al verloren nog van voor het seizoen eindelijk al begonnen was , zoveel is duidelijk, jammer zeer jammer , een stad als Aalst moet zonder discussie den top van 2de klasse kunnen halen , en ik zeg het niet graag maar het is elk seizoen al iets geweest met den eendracht ook al ben ik al zo een 20 jaar supporter van den iendracht en neen ik ga niet elke week meer kijken zoals vroeger . Laten we eerlijk zijn de successen die we gehaald hebben zijn toch veel minder met de miserie dat we al meegemaakt hebben, ok we waren 2 seizoenen geleden kampioen, waaaw maar dat was 4de klas hè mensen , 4de klas!!! nu 2 seizoenen derde klas , triestig heel triestig als je ziet dat wetteren verdiend eerste staat met kop en schouder... Beste mensen ik hoop van harte dat het volgend seizoen dit gebeurd met den iendracht zoals Wetteren dit jaar. Beste mensen van het bestuur maakt dat den eendracht volgend seizoen hun laatste seizoen word in derde , weg met de persoonlijke belangen maar trek aan één zeel , de supporters verdienen dit en zeker ( daar hoor ik niet bij) de mensen die elke week komen thuis als op verplaatsing want die verdienen dit zeker , ik kan het eerlijk gezegd niet meer opbrengen om elke week naar een k.tmatch te zien , sorry en er zijn heel veel mensen die daarover hetzelfde denken als ik , veel "die hards " haken af en dat heeft niks met successupporters te maken , ik heb jaren en jaren in weer en wind naar den iendracht komen zien maar zoals het dit jaar was sorry .... Hopelijk volgend seizoen vanaf de eerste match patat boem.. want anders vrees ik het ergste wat de toekomst zal brengen. gr. :EA:


Ik zou het niet beter kunnen verwoorden,je slaat de nagel op de kop. :EA:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


12 Mar 2009, 18:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
men zeg altijd dat de geschiedenis zich herhaalt.
Nu zijn er ook wel wat parallellen met de jaren '70 te trekken... een jaar in 4de, direct kampioen en met veel ambitie in 3de gestart, maar telkens op ontgoochelingen uitgedraaid.
Op een gegeven moment speelde den Iendracht nog voor 700 cynische supporters die hun eigen ploeg uitlachten (weet het van mijn pa die al van begin jaren '60 ging kijken).
Na 10 jaar dramatisch derdeklassevoetbal (met eindrangschikkingen van 4de tot de 8ste plaats) toevallig eens kampioen gespeeld (met Van Himst by the way) en op naar 2de. Nu ja, toen promoveerde enkel de kampioen, maar toch...

Ik hou mijn hart al vast, want heb het gevoel dat we ons ook serieus in de modder van derde klasse aan het vastrijden zijn...

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


12 Mar 2009, 18:46
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
eintracht frankfurt schreef:
men zeg altijd dat de geschiedenis zich herhaalt.
Nu zijn er ook wel wat parallellen met de jaren '70 te trekken... een jaar in 4de, direct kampioen en met veel ambitie in 3de gestart, maar telkens op ontgoochelingen uitgedraaid.
Op een gegeven moment speelde den Iendracht nog voor 700 cynische supporters die hun eigen ploeg uitlachten (weet het van mijn pa die al van begin jaren '60 ging kijken).
Na 10 jaar dramatisch derdeklassevoetbal (met eindrangschikkingen van 4de tot de 8ste plaats) toevallig eens kampioen gespeeld (met Van Himst by the way) en op naar 2de. Nu ja, toen promoveerde enkel de kampioen, maar toch...

Ik hou mijn hart al vast, want heb het gevoel dat we ons ook serieus in de modder van derde klasse aan het vastrijden zijn...


Ge zijt precies mijn grootvader.
Maar er zit wel waarheid in. Mijn peter komt dit seizoen al 65jaar kijken, best wel uniek denk ik.
Hij spreekt ook steeds over die zwarte periode toen we niet uit 3de geraakten. Maar anderzijds (en daar trek ik mij aan op) zegt hij ook steeds dat een club als Eendracht Aalst nooit vergaat en ten gepaste tijden wel weer van zich laat horen in de hogere reeksen.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


12 Mar 2009, 18:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
We komen van veel dieper hoor, alleen begint het voor velen (waaronder ook mijzelf) wat te lang te duren in dat gotvergeten hol dat 3de of 4de klasse heet.

Toen we het laatste jaar onder Garré speelden zaten we veel dieper, alleen was het dan zo niet gekend. Nu hebben we een jaar of 2 eindelijk eens de hoop gehad op betere voorutizichten.... die betere vooruitzichten zijn na de berichten en de resultaten van de laatste weken terug verdwenenn als sneeuw voor de zon.... en dat pikt !

_________________
If you never try, you'll never know


12 Mar 2009, 19:05
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Bram schreef:
We komen van veel dieper hoor, alleen begint het voor velen (waaronder ook mijzelf) wat te lang te duren in dat gotvergeten hol dat 3de of 4de klasse heet.

Toen we het laatste jaar onder Garré speelden zaten we veel dieper, alleen was het dan zo niet gekend. Nu hebben we een jaar of 2 eindelijk eens de hoop gehad op betere voorutizichten.... die betere vooruitzichten zijn na de berichten en de resultaten van de laatste weken terug verdwenenn als sneeuw voor de zon.... en dat pikt !


Dat is een feit. Indertijd met Garré hebben we er heel kort tegen gestaan of we konden elke zondag met de kaart gaan spelen. Toen was de toekomst van de club in gevaar. Nu zijn er ook zaken die niet helemaal goed zitten maar het voortbestaan van de club is niet meteen in gevaar.

Alleen spelen we inderdaad is een enorme kutreeks. Telkens aan het begin van het seizoen zijn we favoriet en tot dusver hebben we de verwachtingen niet kunnen inlossen. Het is uiteraard veel leuker om aan de kop te spelen in een vol stadion, maar dat is nu zo niet. Alleszins ik zal altijd komen kijken tot wanneer het wel weer zo is.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


12 Mar 2009, 19:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Casual1919 schreef:
eintracht frankfurt schreef:
men zeg altijd dat de geschiedenis zich herhaalt.
Nu zijn er ook wel wat parallellen met de jaren '70 te trekken... een jaar in 4de, direct kampioen en met veel ambitie in 3de gestart, maar telkens op ontgoochelingen uitgedraaid.
Op een gegeven moment speelde den Iendracht nog voor 700 cynische supporters die hun eigen ploeg uitlachten (weet het van mijn pa die al van begin jaren '60 ging kijken).
Na 10 jaar dramatisch derdeklassevoetbal (met eindrangschikkingen van 4de tot de 8ste plaats) toevallig eens kampioen gespeeld (met Van Himst by the way) en op naar 2de. Nu ja, toen promoveerde enkel de kampioen, maar toch...

Ik hou mijn hart al vast, want heb het gevoel dat we ons ook serieus in de modder van derde klasse aan het vastrijden zijn...


Ge zijt precies mijn grootvader.
Maar er zit wel waarheid in. Mijn peter komt dit seizoen al 65jaar kijken, best wel uniek denk ik.
Hij spreekt ook steeds over die zwarte periode toen we niet uit 3de geraakten. Maar anderzijds (en daar trek ik mij aan op) zegt hij ook steeds dat een club als Eendracht Aalst nooit vergaat en ten gepaste tijden wel weer van zich laat horen in de hogere reeksen.


ik voel mij vereerd, Casual, u als kleinzoon te mogen begroeten :kiss:
maar ik denk dat ons leeftijdsverschil dit niet toelaat :D

Gruß

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


12 Mar 2009, 23:54
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
marijn steurs in het nieuwsblad: we brengen wel goed voetbal, en voetbaltechnisch moeten we voor niemand onderdoen... :plat: :plat: :? :? :?


13 Mar 2009, 8:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
El Corredor schreef:
marijn steurs in het nieuwsblad: we brengen wel goed voetbal, en voetbaltechnisch moeten we voor niemand onderdoen... :plat: :plat: :? :? :?


Meent ge da nu??? Ziet ge wel, er is geen kat die de waarheid onder ogen durft zien en ze denken allemaal dat ze goed bezig zijn... D'er hangen precies rare dampen in de EA-kleedkamer...


13 Mar 2009, 9:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
VOETBAL 3DE KLASSE AALST Marijn Steurs op zoek naar eerherstel

'Ons seizoen redden'


De manier waarop Aalst na de Diegemse gelijkmaker machteloos het gebeuren moest ondergaan, sloeg gaten in het mentale front. Voor Marijn Steurs is winst bij rode lantaarn La Louvière nu een must.

De thuisnederlaag tegen Diegem zindert nog na, want de hoop op een eindrondeticket is niet meer dan een strohalm?


Marijn Steurs: 'We kwamen meteen op voorsprong en alles zag er schitterend uit tot de match plots kantelde. We leden pas onze eerste nederlaag na Nieuwjaar, maar die kwam hard aan omdat het voor eigen publiek gebeurde in de match die ons op kop van de derde periode had moeten brengen. Het heeft geen zin om de hoofdjes te laten hangen. We moeten nu voor zeven zeges op rij omdat we dat aan de fans verplicht zijn. Zolang het mathematisch mogelijk is, moeten we er voor blijven gaan.'

Met La Louvière krijgt Aalst een zwak broertje geserveerd om het vertrouwen op te krikken?

'In vergelijking met de heenmatch lopen er vier nieuwe spelers rond en dus passen we maar beter op. Ik speelde nooit eerder op Tivoli en kijk er wel naar uit omdat het eerste klasse uitstraalt. Zaterdagavondvoetbal vind ik ook iets aparts hebben. De Aalsterse fans zullen wel opnieuw op post zijn en hen mogen we niet ontgoochelen. We moeten hen iets terug schenken voor de wekelijkse steun. Niemand verwachtte La Louvière onderin en ik blijf dan ook eerder wantrouwig om die ploeg al af te schrijven. Het is duidelijk dat er bij Aalst iets ontbreekt om te wedijveren met de kopploegen. We brengen wel goed voetbal, maar op een domme manie laten we ons telkens toch weer ringeloren. Voetbaltechnisch moeten we nochtans voor niemand onderdoen.'

Na een moeilijke seizoenstart brak je helemaal door?

'Ik geef grif toe dat ik me even moest aanpassen aan de nieuwe omgeving. Ik moet voor elke dag ook een grote afstand overbruggen, maar intussen heb ik het ritme beet. Ik knokte terug en ben tevreden met het niveau dat ik momenteel haal. Ik speel ook op diverse posities, maar doe dat zonder morren. Dat zit nu eenmaal in mijn karakter gebakken, want ik ben een echte ploegspeler. Jammer dat we met deze mooie club zo ver terug tuimelden in het klassement. Er werd al eens gesproken over een contractverlenging, maar dat zijn zorgen voor later. Eerst wil ik dat eindrondeticket helpen afdwingen, want ik geloof er nog steeds in.'


Wim Redant


13 Mar 2009, 10:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst