Eendracht Aalst - Diegem - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 22
 Eendracht Aalst - Diegem 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Wat mij vooral stoort is dat Mr. Dillen met grote woorden voor nieuwjaar aankondigde dat hij zijn verantwoordelijkheden zou opnemen indien het fout zou lopen en er geen versterking kwam.

Wel mijnheer Dillen uw versterking is gekomen maar toch loopt het fout! Wees dan een man van uw woord en hou de eer aan u zelf. Vertrouwen moet je verdienen door daden en niet door de waarheid te verbloemen.

Voor het bestuur: Bij EA is er altijd druk van buitenaf. Zorg a.u.b. voor een trainer die gewoon is van voor meer dan duizend supporters te coachen en verstand heeft van voetbal, i.p.v. een "huis- tuin- en keuken trainerken" van een petattenveld te plukken.


09 Mar 2009, 22:36

Lid geworden op: 20 Feb 2009, 19:05
Berichten: 9
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Hij blijft toch een grap hoor.
Een vakman die dag en nacht met Eendracht bezig is, wel als je dag en nacht met de club bezig bent en je bakt er nog zo weinig van is het toch duidelijk ? De match van de waarheid en Spotbeen mag het gaan oplossen, die jongen stond zodanig met de daver op zijn lijf dat hij zijn eigen benen met moeite kon volgen.
Limpens werd hier voor minder buiten gekegeld, maar waren er andere machten die meespeelden zeker ?
Van Limpens gaan we nu ook geen held maken. Maar Luc was een trainer waarmee je in 3de nog wel je slag kon trekken. Met Dillen heb je een trainer die in 1ste provenciale al ruim boven zijn limiet zit.


09 Mar 2009, 23:14
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Limpens kuste Ridderken zen gat niet genoeg ja, maar deed zijn werk wél als een vakman. Sottegem won met 5 goals van La Lou, we zullen es zien welke ongetwijfeld opnieuw ge-ni-a-le zetten ons tactisch meesterbrein (Limpens was zogezegd tactisch zwak, awel dan is Dillen tactisch mentaal gehandicapt) nu gaat verzinne om er ook 5 te maken. duh-huuuuuuuuuuuuuuuuuuug !


10 Mar 2009, 0:22
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Iedereen roept hier Dillen buiten.Daarmee alleen gaat het niet beteren.
Franck en De Groote naar de bank en Van Damme en Coulibaly zaterdag in de basis, centraal op het middenveld, en spelen met min 2 spitsen.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


10 Mar 2009, 1:08
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7464
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
de langen schreef:
Iedereen roept hier Dillen buiten.Daarmee alleen gaat het niet beteren.
Franck en De Groote naar de bank en Van Damme en Coulibaly zaterdag in de basis, centraal op het middenveld, en spelen met min 2 spitsen.


En wie beslist dat denkt ge ? :zzz: :zzz: :zzz:


10 Mar 2009, 1:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Met een beetje vertraging zijn de fotokes gepost :D

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


10 Mar 2009, 2:45
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4808
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Ajoinenfan schreef:
Limpens kuste Ridderken zen gat niet genoeg ja, maar deed zijn werk wél als een vakman. Sottegem won met 5 goals van La Lou, we zullen es zien welke ongetwijfeld opnieuw ge-ni-a-le zetten ons tactisch meesterbrein (Limpens was zogezegd tactisch zwak, awel dan is Dillen tactisch mentaal gehandicapt) nu gaat verzinne om er ook 5 te maken. duh-huuuuuuuuuuuuuuuuuuug !


Wij vijf goals maken - als we tegen een ploeg zonder verdediging spelen ja zoals op Oudenaarde??? We hebben dit seizoen welgeteld 1 match gewonnen met 2 doelpuntjes verschil (tegen Racing Gent Zeehaven), al de rest dat we wonnen was met 1 doelpunt verschil.Dat wil dus zeggen dat we nooit met gemak een match hebben kunnen winnen en dat het altijd bibberen was tot het einde.

Het jammere is dat je na 5 minuten van onze ploeg dit seizoen al doorhebt wat voor een match het gaat worden... Vorig jaar in de eindronde op Wezet, toen we nagenoeg kansloos waren, had je als supporter echter nog steeds geloof en een gevoel van,"we gaan het toch nog kunnen klaren" met de toenmalige selectie (waar er verdorie maar 3 dienden van vervangen te worden). Dit jaar heb ik dat gevoel nooit maar dan nooit gehad...

Ik hoop dat de spelers die Limpens buiten hebben gespeeld op Wetteren, nu tevreden zijn met hun nieuwe supercoach... Hunne prijs zal ook wel fel gezakt zijn...


10 Mar 2009, 8:11
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Wat mij vooral stoorde is de lakse mentaliteit op het veld.

Ik miste de agressiviteit in de duels. De wil om de match te winnen...

Misschien heeft die vroege goal ons wel genekt...


10 Mar 2009, 13:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
ik heb de match zondag niet gezien, maar 1 ding is wel zeker nu. het seizoen zit erop.

btw. Fantastische derby gezien in Engeland zaterdag met nog 9 andere ajoinen van Spionkop Lede. Grimsby Town - Lincoln City 5-1. Wat een beleving. Grimsby strijdt tegen degradatie, en de spelers vochten voor elke meter. Plots kregen we op 6 minuten tijd 3 goals van GTFC. Blundell Park heeft gedaverd op zijn grondvesten, wat een fiestjen. Heb mij rotgeamuseerd, tot ik zondag weer op weg naar Belgie de berichten kreeg van den eendracht, was efkes domper op de feestvreugde.

_________________
www.spionkoplede.com


10 Mar 2009, 14:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
is er al eens iet afgesproken me de supporters van grimsby om nekeer naar ea te komen en eens SFEER te komen maken gelijk ze da daar doen?(behalve hun gekende engelse rellen dan eh :D )
wa gedachten uitwisselen kan geen kwaad en t kan ons maar ten goede komen,zeker nu da de ploeg sfeer en aanmoedigingen vandoen heeft!!
tegelijk moet ik toch nog eens denken aan dienen (valsen) liverpooler da hier valeven eens geweest was...we hadden dan de beste match gezien van t seizoen en sfeer was er eh....laat ons dan nog eens door de engelse supporters opjutten om een ganse match lawaai te maken....we kunnen da hier toch zo goed?want kem al ondervonden da ons spelers beter spelen als de supps hun ferm luid aanmoedigen dan wanneer den trainer aan de zijkant van t veld staat te roepen wa ze moeten doen,want ze snappen er waarschijnlijk zelf niks meer van wat hij precies wil...... :wadde:


10 Mar 2009, 16:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
supersossis schreef:
is er al eens iet afgesproken me de supporters van grimsby om nekeer naar ea te komen en eens SFEER te komen maken gelijk ze da daar doen?(behalve hun gekende engelse rellen dan eh :D )
wa gedachten uitwisselen kan geen kwaad en t kan ons maar ten goede komen,zeker nu da de ploeg sfeer en aanmoedigingen vandoen heeft!!
tegelijk moet ik toch nog eens denken aan dienen (valsen) liverpooler da hier valeven eens geweest was...we hadden dan de beste match gezien van t seizoen en sfeer was er eh....laat ons dan nog eens door de engelse supporters opjutten om een ganse match lawaai te maken....we kunnen da hier toch zo goed?want kem al ondervonden da ons spelers beter spelen als de supps hun ferm luid aanmoedigen dan wanneer den trainer aan de zijkant van t veld staat te roepen wa ze moeten doen,want ze snappen er waarschijnlijk zelf niks meer van wat hij precies wil...... :wadde:


Ze hebben gezegd volgend seizoen naar den eendracht te komen (heb zelf gezegd dat ze dit seizoen beter niet meer komen :whistle: ) Ben benieuwd want hebben ze vorige keer ook gezegd, al hebben we nu wel veel meer en ander volk leren kennen

ik post vandeweek enkele filmkes van ginder

_________________
www.spionkoplede.com


10 Mar 2009, 16:20
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
de langen schreef:
Iedereen roept hier Dillen buiten.Daarmee alleen gaat het niet beteren.
Franck en De Groote naar de bank en Van Damme en Coulibaly zaterdag in de basis, centraal op het middenveld, en spelen met min 2 spitsen.


Dillen kennende speelt hij met juist dezelfde ploeg als zondag enkel seminck(geelgeschorst) zal vervangen worden door wss coulibaly.
Gisteren zat vandamme trouwens in fc oost.


10 Mar 2009, 16:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
[/quote]Ze hebben gezegd volgend seizoen naar den eendracht te komen (heb zelf gezegd dat ze dit seizoen beter niet meer komen :whistle: ) Ben benieuwd want hebben ze vorige keer ook gezegd, al hebben we nu wel veel meer en ander volk leren kennen

ik post vandeweek enkele filmkes van ginder[/quote]


t is mischien het beste da ze van t jaar nie meer komen ....,
want t zou kunnen da ze allemaal beginnen te :kots: of te :plat: van t geleverde spel.... en probeert dan nog maar eens om ze naar hier te laten komen :D


10 Mar 2009, 16:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
supersossis schreef:
Ze hebben gezegd volgend seizoen naar den eendracht te komen (heb zelf gezegd dat ze dit seizoen beter niet meer komen :whistle: ) Ben benieuwd want hebben ze vorige keer ook gezegd, al hebben we nu wel veel meer en ander volk leren kennen

ik post vandeweek enkele filmkes van ginder[/quote]


t is mischien het beste da ze van t jaar nie meer komen ....,
want t zou kunnen da ze allemaal beginnen te :kots: of te :plat: van t geleverde spel.... en probeert dan nog maar eens om ze naar hier te laten komen :D[/quote]

ik was ook van dat gedacht ;)

_________________
www.spionkoplede.com


10 Mar 2009, 16:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Mariner schreef:
supersossis schreef:
Ze hebben gezegd volgend seizoen naar den eendracht te komen (heb zelf gezegd dat ze dit seizoen beter niet meer komen :whistle: ) Ben benieuwd want hebben ze vorige keer ook gezegd, al hebben we nu wel veel meer en ander volk leren kennen

ik post vandeweek enkele filmkes van ginder


pak ze mee nor la louviere of lotj ze isj komen tegen de racing :boks:


10 Mar 2009, 16:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 22


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst